Vond het wel tof dat het allemaal improvisatie was en het daardoor nog wel eens rare wendingen namquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond ik niks. Maar ik heb ook een ernstig gebrek aan gevoel voor humor.
Koot en de Biequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Erasmo het volgende:
Of nog veel vroegerder van van k en de bie. Maar dat zal de halve SC wel niks zeggen
Hans Bohm.... Meeet duuuu PPPPPEEE TTTTEEEE TEEEEE.....quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Erasmo het volgende:
Of nog veel vroegerder van van k en de bie. Maar dat zal de halve SC wel niks zeggen
Dat het me niks zou zeggen knurft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok jij hebt officieel geen gevoel voor humor.
Ik heb het over al dat jonge grutquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het me niks zou zeggen knurft.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb het over al dat jonge grut
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Laterz, ik ga een stuk in me kraag zuipen
Al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef Erasmo het volgende:
Laterz, ik ga een stuk in me kraag zuipen
Vond ik inderdaad ook niets. Maar dan ben ik een ouwe zeur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Weet je wat vroeger nog wel tof was? De lama's
Ben upstairs downstairs aan het kijken. Ben een beetje sjaggie vanavond.quote:
Niets mis mee toch? Volgens mij ligt je wederhelft al te meurenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga over een kwartiertje thuis nog even een pot thee maken denk ik
Thee is een synoniem voor bier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Nee gewoon echte theequote:
valt me nog mee...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee gewoon echte thee![]()
En ErwinRommel ligt al ruim een halfuur te slapen ja.
Ga eens dikke punten gooien. Ik heb je gematst!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Wel Hollands slecht geacteerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben upstairs downstairs aan het kijken. Ben een beetje sjaggie vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |