Doe je goedquote:
Verstandig. Ik wilde het ook eens proberen. Maar gefaaldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Was begonnen met de rest van de SC's van vandaag terug te lezen, maar heb het maar opgegeven.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Verstandig. Ik wilde het ook eens proberen. Maar gefaald![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Verstandig. Ik wilde het ook eens proberen. Maar gefaald![]()
Na Sine, ER, Rubje, ga maar door wilde ik ook eens lol... Maar werd me niet gegunt. MM moest me verraden.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Na Sine, ER, Rubje, ga maar door wilde ik ook eens lol... Maar werd me niet gegunt. MM moest me verraden.
We hebben mahmout nog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Na Sine, ER, Rubje, ga maar door wilde ik ook eens lol... Maar werd me niet gegunt. MM moest me verraden.
Ja, maar dat ben ik niet. Voor het zelfde geld is die echt.quote:
In DM is die geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet. Voor het zelfde geld is die echt.
Dat weet ik niet.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was vroegah leuk maar is al jaren ruk.
Meneer wilders, kunt u iets naar links schuiven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was vroegah leuk maar is al jaren ruk.
Farce Majeurequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Weet je wat vroeger nog wel tof was? De lama's
Vond ik niks. Maar ik heb ook een ernstig gebrek aan gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Sara Kroosquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Die aflevering met Yolanthe, toen ze nog normaal was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |