Op 33rpm en dan digitaal vertragen, is een optie ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet je met zo'n digitale platenspeler doen.
33rpm en vertragen is een goed ideequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op 33rpm en dan digitaal vertragen, is een optie ja.
Overigens MM, kunnen het ook foute speeches zijn? Ik meen me iets te herinneren dat 16 eigenlijk alleen voor voice werd gebruikt.
Zure regen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom gaan die SC's zo snel?
Zie mijn antwoord op Sam... Op 33 recorden en dan met cooledit oid 50% vertragen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bestaat er een die 16rpm en/of 78rpm ondersteund? Ik heb er een, maar dat is slechts 33rpm en 45rpm
Nee, Emile weet wat goed voor ons is. Dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij stemt zeker Groen Links
Ik ga de stapel eens tevoorschijn halen. Kijken wat voor 'foute' platen ik van mijn voorouders geërfd hebquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord op Sam... Op 33 recorden en dan met cooledit oid 50% vertragen.
Edit: Mobiel kutten gaat traaaag....![]()
Voor twee joeten haal je zo'n usb spelertje bij de Blokker tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga de stapel eens tevoorschijn halen. Kijken wat voor 'foute' platen ik van mijn voorouders geërfd heb
Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga de stapel eens tevoorschijn halen. Kijken wat voor 'foute' platen ik van mijn voorouders geërfd heb
33-45 rpm heb ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voor twee joeten haal je zo'n usb spelertje bij de Blokker tegenwoordig.
Ahhhh, tsja. Ook nog wel te vinden, hetzij tweedehands. Sam weet vast wel hoe je die dingen een beetje netjes kunt opnemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
33-45 rpm heb ik
Gaat om de oude bakkelieten zooi
Ik moet gewoon de oude bak hiereen slepen. Heb in het verleden dat kreng aangesloten gehad op mijn audio installatie en de plaatjes op kunnen nemen op video. Die bewuste video's heb ik weer om weten te zetten naar CD's en die heb ik een paar maanden terug ook weten te rippen tot MP3'squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ahhhh, tsja. Ook nog wel te vinden, hetzij tweedehands. Sam weet vast wel hoe je die dingen een beetje netjes kunt opnemen.
Ik wist geen betere manierquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Slechte kwaliteit + veel werk
Heb zoiets, en de 33rpm en 45rpm is ook geen probleem om te rippen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Here joe go.
http://www.pixmania.be/be(...)-usb-platenspel.html
Oh wacht.. jah, sorryquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb zoiets, en de 33rpm en 45rpm is ook geen probleem om te rippen.
Gaat hier om de oude 16rpm en 78rpm meuk
quote:
Eigenlijk moet ik gewoon op zoek naar een softwarematige oplossing om de 16rpm en 78rpm platen te digitaliserenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik kan inderdaad vrij weinig vinden over digitaliseren van 16 en 78 RPM platen.
Dit ding heeft wel ook de mogelijkheid om 78 RPM platen te digitaliseren:
http://www.pixmania.be/be(...)-platenspeler-w.html
Hoe bedoel je softwarematig?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon op zoek naar een softwarematige oplossing om de 16rpm en 78rpm platen te digitaliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |