De mens is nou eenmaal egoïstisch van aard. Zo simpel is het.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben werkelijk verbijsterd dat er mensen zijn (niet hier) die dingen roepen als "Ga nog even door als je opstand graag wilt in Nederland" en die dus écht niet zien dat deze ombuigingen gunstiger en eerlijker zijn dan de originele maatregelen
Vrees dat daar wel wat in zitquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:37 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
De mens is nou eenmaal egoïstisch van aard. Zo simpel is het.
Inderdaad, snap ik ook niks van.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben werkelijk verbijsterd dat er mensen zijn (niet hier) die dingen roepen als "Ga nog even door als je opstand graag wilt in Nederland" en die dus écht niet zien dat deze ombuigingen gunstiger en eerlijker zijn dan de originele maatregelen
Preciesquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, snap ik ook niks van.
Alleen al het feit dat wij het hierover zelfs roerend eens zijn zou al moeten zeggen dat gewoon een alleszins redelijke maatregel is.
dat staat al op een paar plaatsen in dit topic. En ik bedoel voordeel. Als in het komt mij goed uit. Als in het is me de prijs waard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen hoe je vóórdeel had van de langstudeerboete en de forenzentaks... Of bedoel je "had er geen last van"
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Lasten verzwaren bij gedwongen winkelneringJe dreigt iemand een gloeiende pook in zijn kont te stoppen maar als je het vervolgens met een doorntak doet is iedereen dankbaar en prijst je ervoor.
Lasten verzwaren bij gedwongen winkelneringJe dreigt iemand een gloeiende pook in zijn kont te stoppen maar als je het vervolgens met een doorntak doet is iedereen dankbaar en prijst je ervoor.
Ik zoek een meer concreet voorbeeld, want ik kan me er niks bij voorstellen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat staat al op een paar plaatsen in dit topic. En ik bedoel voordeel. Als in het komt mij goed uit. Als in het is me de prijs waard.
Je kan er niet voor kiezen je auto niet te verzekeren....quote:
die staan er. Je leest maar terugquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zoek een meer concreet voorbeeld, want ik kan me er niks bij voorstellen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |