Misschien was er wel een game breaking exploit oid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Dit is toch ook gewoon dom?
Een update doen wanneer er zo veel mensen spelen. Dan weet je gewoon dat ze 1 minuut later allemaal de login knop zitten te smashen..
Dit kon veel beter op een ander tijdstip..
Idd echt triestquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef DjinN het volgende:
Bwahhahaha ik ga stuk van het lachen om al die idioten die allemaal zitten te flippen @ facebookMijn god ze kunnen even een tijdje niet spelen zeg
![]()
Update zal wel te maken hebben met de trading post. Iets wat vrij veel spelers denk ik wel cruciaal vinden dat die gaat werken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Een update doen wanneer er zo veel mensen spelen. Dan weet je gewoon dat ze 1 minuut later allemaal de login knop zitten te smashen..
Ach het is nog de three day headstart. Eigenlijk nog niet de launch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat ik belangrijker vind, is dat in-game mail een keer gaat werken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Two het volgende:
[..]
Update zal wel te maken hebben met de trading post. Iets wat vrij veel spelers denk ik wel cruciaal vinden dat die gaat werken.
Wat ik belangrijker vind is dat lvl 80 kan wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:27 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Wat ik belangrijker vind, is dat in-game mail een keer gaat werken.
Via mail kan je iig geld versturen enz. Items zal dus ook wel kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Oh ja betreft die mail, is dat de enige manier om te traden ofzo?
Want ik kan nergens een mogelijkheid vinden om spullen aan mensen te geven of te ruilen :S
Ik zal er wel over heen kijken?
Nee, wat je zegt klopt. Is de enige manier om spullen van eigenaar te verwisselen. En die manier werkt nu dus niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Oh ja betreft die mail, is dat de enige manier om te traden ofzo?
Want ik kan nergens een mogelijkheid vinden om spullen aan mensen te geven of te ruilen :S
Ik zal er wel over heen kijken?
Wie is de tweede officer btw?quote:
Goeie vriend van me. Waarmee ik speel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie is de tweede officer btw?
Ik wil namelijk de invites gewoon via DM krijgen want ik ben niet altijd online en de mail lijkt ook nog niet echt vlekkeloos te werken.
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo onlinequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef JediSimons het volgende:
Wie kan ik een whisper sturen voor een invite. Booyaa.4937 is niet online.
Oke zeg het ff als je online bent, zou ook graag een invite willen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo online
Ik wil ook graag een invitequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo online
Done (:quote:
yes onder beacons perchquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef hans1988 het volgende:
Lornar's pass, is dat niet dat gebied waar mensen altijd doorheen runden naar drok's in gw1?
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is de sfeer in het spel? Net zo goed als GW1?
Ben alleen bang voor de community. Toen GW1 uitkwam was de MMORPG community nog niet zo verkankert als nu
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.
Dan speel je toch niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelen
Dat zal ook wel komen omdat je exp krijgt voor een revive. Ik verwacht dus dat dat ook na de 28e gewoon zo blijft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.
Die met de hartjes zijn quests inderdaad. Je krijgt dan geld via de mail en wat van die paarse shit waar je dingen mee kan kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Civilian het volgende:
Ik heb echt zwaar het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo..
Die storyline, is dat echt de enige (echte) quest die je kan doen ofzo? (dat ding verschijnt als groene ster op je map), of zijn er meerdere?
Ik doe die hartjes wel enzo, maar dat is nou ook niet iets waar je nou een beetje rewards voor krijgt ofzo
Klopt. Ik speel alleen op stormbuff isles en niet shiverpeaksquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef DeX090 het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
Far Shiverpeaks
AartBakkebaard - Aartbakkebaard.8647
AlwaysHappy - Alwayshappy.2549
AMDB - DannyB.1354
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
Dex090 - Scandalicius.9436
DjinN - phloxX.7982
drumstickNL - Sagramore.1530
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild)
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Als iemand anders z'n naam erbij wil hebben, moet hij/zij maar even PM'en. Ik blijf die threads niet helemaal doorscrollen.Ik ben er overigens vanuit gegaan dat iedereen op deze lijst op Far Shiverpeaks speelt. Zo niet, ook maar even melden.
ff uitloggen en opnieuw inloggen, dat hielp bij mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
Ik moest even naar een andere map toe en toen deed hij het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.quote:
snel (in gevecht) switchen kan niet maar buiten gevecht hoef je allen maar op de bovenste rand te klikken en dan krijg je een uit geklapt menu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Waar ik nog een beetje mee zit is dat je verschillende skills hebt op 1 keybind. Ik heb er nu 3 op nummer 7, maar hoe kun je nu snel switchen?
Ja te lui om te zoekenmaar misschien heeft iemand dit al geprobeerd. Of misschien kan het helemaal niet.
[..]
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.
Ja dat laatste had ik gezien, ik hoopte dat je binnen een gevecht kon switchen, maar dat kan dus helaas niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef jogy het volgende:
[..]
snel (in gevecht) switchen kan niet maar buiten gevecht hoef je allen maar op de bovenste rand te klikken en dan krijg je een uit geklapt menu.
met ligt armor kan je ook 8 space bags maken. ik heb er nu 4. 52 bagspacequote:Op [url=http://forum.fok.nl/to
pic/1862156/4/75#116034737]zondag 26 augustus 2012 19:19[/url] schreef Karina het volgende:
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.
Met tailoring bedoel je? Ik heb wel tailoring maar ik kan nog geen bags maken. Dat van die bank had ik nog niet gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
met ligt armor kan je ook 8 space bags maken. ik heb er nu 4. 52 bagspace. maar je kan je grondstoffen gewoon meteen je bank in gooien hè. rechtsklikken op dat radartje in je inventory en deposit. en met salvase kits kan je alles in grondstoffen breken en dat kan je dan weer depositen. pas aks je daadwerkelijk gaat craften wordt het lastig
.
Je kan grotere bags maken met tailoring, leatherwork of armorsmithquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik gezien, ik hoopte dat je binnen een gevecht kon switchen, maar dat kan dus helaas niet.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je kan grotere bags maken met tailoring, leatherwork of armorsmith
Die bags kan je volgens mij al op het laagste level maken. Jute scrap --> Bolt of jute --> bagquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]Zie post hierboven. Ik zit nog op bollen katoen level maken
Wel geprobeerd iets te discoveren, maar dat zette niet veel zoden aan de dijk.
Taloiring ja. moet je eerst alle losse cloth refinen en als je er dertig hebt krijg je de optie om bags te maken. en deposit gooit het wel in een apart deel van de bank dus je hoeft het niet in je normale bankspace te gooienquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Met tailoring bedoel je? Ik heb wel tailoring maar ik kan nog geen bags maken. Dat van die bank had ik nog niet gezienSalvagen doe ik al wel.
Ah ik heb er nog geen 30, vandaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Taloiring ja. moet je eerst alle losse cloth refinen en als je er dertig hebt krijg je de optie om bags te maken. en deposit gooit het wel in een apart deel van de bank dus je hoeft het niet in je normale bankspace te gooien.
Jaaa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat ik erg leuk vond is dat als je uit het water komt het net lijkt of er water op je scherm zit
Beter water dan strepen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat ik erg leuk vond is dat als je uit het water komt het net lijkt of er water op je scherm zit
Alleen met dit spel? Of anders ook? Ik zit te denken, volgens mij heb ik dat met WoW ook weleens gehad... maar ik weet niet meer waardoor dat kwam.quote:
anders proberen fullscreen windowed te werken, Anti aliassing uitzetten. dat soort dingen. ze hebben trouwens ook een klantenservicequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb telkens strepen in mijn scherm als ik crash; ik kom er wel in maar hij crashed na een minuut oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |