SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TL;DR
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Als nog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• Gast, de game gaat iets van ¤60 kosten waarom niet gewoon proberen, je betaald er geen ¤18/maand voor.
Filmpjes:
Gamescom 2011 trailer:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant
Ik hoop dat er meer mensen hier zijn die zo erg naar deze game uitkijken als ik. Ik moet trouwens nog een stukje schrijven over de Dynamic Events één van de meest ambitieuze systemen in deze game die totaal anders is als in andere MMO's.
Op dit moment heb ik eigenlijk even geen zin om het te schrijven, dus misschien zijn hier nog mensen die wat toe te voegen hebben aan de OP, of stukjes wil herschrijven.
In iedergeval wat vind jij van de game?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 08:57:02 ]![]()
Ik wel, maar dit zijn gewoon spellen die niemand ziet omdat men liever Indie games tegenwoordig speelt
Dit is samen met ToR de MMO waar ik nog wel interesse in heb. Ik ben benieuwd wanneer het uitkomt.
Ik hoop eerlijk gezegd wat later dan november want het is elk jaar hetzelfde:
Lekker alle games in 1 maand uitbrengen en de rest van het jaar alleen maar teren op DLC.
Zoals nu ook, ik verveel mij een ongeluk omdat er gewoon geen goede spellen op den markt zijn.![]()
Mwah als je kijkt naar hoe ze het in GW1 hebben gedaan hoef je je niet druk te maken over DLC.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik wel, maar dit zijn gewoon spellen die niemand ziet omdat men liever Indie games tegenwoordig speelt
Dit is samen met ToR de MMO waar ik nog wel interesse in heb. Ik ben benieuwd wanneer het uitkomt.
Ik hoop eerlijk gezegd wat later dan november want het is elk jaar hetzelfde:
Lekker alle games in 1 maand uitbrengen en de rest van het jaar alleen maar teren op DLC.
Zoals nu ook, ik verveel mij een ongeluk omdat er gewoon geen goede spellen op den markt zijn.
Deel 1 was in begin 2005. Deel 2 was begin 2006, Deel 3 was eind 2006 en Deel 4 was eind 2007.
En daar had je serieus een flinke kluif aan. Elk deel had zijn eigen gebied met een hele storyline en ook nog eens extra dingen. En het mooiste van alles is, het kost geen geld per maand dus je kan ook gewoon kiezen dat deel niet te kopen.
Wordt wel wat lastiger in Guild-verband.![]()
Guild Wars 2!Ik volg de ontwikkeling van de game al een tijdje en kan haast niet wachten tot het uitkomt! Eén van de mooie dingen van Guild Wars vind ik dat je niet uren en uren hoeft te grinden of überhaupt gespeeld te hebben om een beetje leuk mee te kunnen doen. Ik steek nl. niet zoveel uren in het gamen (vooral wanneer ik echt 'vrij' ben van studeren, een paar keer per jaar)
En het is zo vernieuwend! Ik ben benieuwd. Ze hebben de lat iig erg hoog gelegd voor zichzelf. Ik wil een Norn en een Silvari en een ranger en en enHoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.![]()
Klopt idd, dat was een goed systeem! Echter werkte ik toen een poosje niet meer en besteedde ik mijn geld uit aan anderrle dingen, nu heb ik meer dan genoeg geld maar wacht ik liever op een schone lei (GW2 dus)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah als je kijkt naar hoe ze het in GW1 hebben gedaan hoef je je niet druk te maken over DLC.
Deel 1 was in begin 2005. Deel 2 was begin 2006, Deel 3 was eind 2006 en Deel 4 was eind 2007.
En daar had je serieus een flinke kluif aan. Elk deel had zijn eigen gebied met een hele storyline en ook nog eens extra dingen. En het mooiste van alles is, het kost geen geld per maand dus je kan ook gewoon kiezen dat deel niet te kopen.
Wordt wel wat lastiger in Guild-verband.![]()
Goeie OP man, zeer informatief.(Niet sarcastisch bedoeld trouwens.
)
Had alle filmpjes al wel gezien want ik heb echt teringveel zin in deze game. Samen met Skyrim bovenaan het lijstje. Ik vind vooral de filosofie die ze laten zien in die gameplaytrailer van 45mins zo mooi, eindelijk eens iets anders dan simpelweg WoW kopiëren zoals LotRO, Rift, AoC en zelfs SW:tOR doen. Een MMO gebaseerd op skills en positionering in plaats van gespeelde tijd. Ik heb dat hardcore spelen een tijd gedaan in WoW maar opeens word je wakker en dan vraag je je af waar de fuck je eigenlijk mee bezig bent. Zo niet in GW2, voor zover ik kon beoordelen. Je hoeft niet eens geforceerd sociaal te lopen doen met van die 14-jarige douchebags omdat je anders je quests niet af krijgt. Dynamic Events, waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht.Als er morgen nog geen stukje staat over de Dynamic Events dan schrijf ik er wel wat over. Heb morgen toch (eindelijk) niks te doen.
Ricko heeft wel gelijk trouwens, eerst Forza 4 half oktober. Dan 11-11 Skyrim, 15-11 AC: Revelations, 18-11 Saints Row the 3rd, Diablo 3 gaat ook rond die tijd komen... Wordt een dure winter.Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Ja zeer mooie OP, complimenten!
Toch vraag ik me af hoe ze t gaan doen met lag.
Dat combat systeem van WoW (vergemakkelijkkt D&D opzet) valt beter te "camoufleren" als er lag plaatsvindt dan dit systeem lijkt me?![]()
Heb GW1 nooit gespeeld, hoe zat het daar dan met lag?Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Viel mee, ookal heb ik begin dit jaar een paar weken zware lag gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef DeX090 het volgende:
Heb GW1 nooit gespeeld, hoe zat het daar dan met lag?
Er kon ook niet veel mis gaan qua lag eigenlijk. Als je in een missie zat werd alles instance based gedraaid.
Je zat dus nooit net zoals bij WoW met z'n allen in 1 server. Je kwam elkaar eigenlijk alleen maar tegen in de steden. Of als je de missie ging doen met elkaar in een party.
Eigenlijk was het buiten de steden een (co-op)singleplayer om het even makkelijk uit te leggen.
Dit is niet in GW2 het geval waar iedereen gewoon in dezelfde wereld zit(ookal zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat je van kanalen kunt wisselen in een stad, zodat het niet al te druk wordt)
Ze hebben zelfs al vrijgegeven dat er een World v.s. World v.s World PvP mode komt.
Dus dan heb je gevechten met 300 man.
Maar ik ben ook benieuwd, vooral omdat ze geen kosten vragen per maand waardoor vele servers bijprikken moeilijker wordt.
Dynamic events stukje staat trouwens in de OP.![]()
Dat zou het echt het exploring gedeelte van de game verzieken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef Cenahej het volgende:
Zwaar brute game, alleen jammer dat er geen mounts in-game zijn
En je kunt alsnog teleporten, wat nu trouwens geld kost zodat het je meer pusht om toch lopend te gaan en je komt altijd events tegen dus het is nooit saai.![]()
Ja dat wel, maar bij mmorpg's vind ik het toch belangrijk dat er mounts in het spel zijn, of in ieder geval een manier om sneller te reizen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:05 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat zou het echt het exploring gedeelte van de game verzieken.
En je kunt alsnog teleporten, wat nu trouwens geld kost zodat het je meer pusht om toch lopend te gaan en je komt altijd events tegen dus het is nooit saai.
En is er ook al wat meer bekend over de wapens en armour? Is het zo net als bij GW1 dat je sets armor kunt kopen, of gewoon losse stukken kunt equipen?![]()
Het bleven dacht ik sets, maar ik denk dat ze ook gedropt worden. In iedergeval je kan het uiterlijk overzetten naar een ander armor item. Zo krijg je nooit dat je een hele mix van armor hebt zoals in WoW.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef Cenahej het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bij mmorpg's vind ik het toch belangrijk dat er mounts in het spel zijn, of in ieder geval een manier om sneller te reizen.
En is er ook al wat meer bekend over de wapens en armour? Is het zo net als bij GW1 dat je sets armor kunt kopen, of gewoon losse stukken kunt equipen?
Qua wapens weet ik het niet, behalve dat er sommige licht gaven 's nachts.![]()
Argh ik kan niet wachten tot gw2 uit komt. Ik zag een filmpje van de human stad en dat zag er echt heel erg mooi uit. Ik heb nu 7/50 met mijn halls of monument dus heb ik meteen goeie armor
![]()
![]()
De presentaties die ik gezien heb op gamescom zien er iig goed uit. Vooral het gevecht met een "minor" draak
Volgende week heb ik een preview op de site staan nav gamescom.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Make that next week. Ziek zwak en misselijk, ik krijg er naast onsmakelijkheden niets fatsoenlijks uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
De presentaties die ik gezien heb op gamescom zien er iig goed uit. Vooral het gevecht met een "minor" draak
Volgende week heb ik een preview op de site staan nav gamescom.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Damnit, ik keek al uit naar je preview. Zo graag wil ik GW2. Maar goed, beterschap en schiet op.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Make that next week. Ziek zwak en misselijk, ik krijg er naast onsmakelijkheden niets fatsoenlijks uit.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Het staat er, twee pagina's met Guild Wars 2:
http://games.fok.nl/preview/463351/1/1/50/guild-wars-2.htmlOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Thanks Pheno! Dat ga ik eem lezen de pezen!quote:Op woensdag 14 september 2011 11:22 schreef Pheno het volgende:
Het staat er, twee pagina's met Guild Wars 2:
http://games.fok.nl/preview/463351/1/1/50/guild-wars-2.html![]()
Als ik mijn post zou kunnen editen
Edit: niet in de OP dus.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2011 20:58:59 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |