yes onder beacons perchquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef hans1988 het volgende:
Lornar's pass, is dat niet dat gebied waar mensen altijd doorheen runden naar drok's in gw1?
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is de sfeer in het spel? Net zo goed als GW1?
Ben alleen bang voor de community. Toen GW1 uitkwam was de MMORPG community nog niet zo verkankert als nu
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.
Dan speel je toch niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelen
Dat zal ook wel komen omdat je exp krijgt voor een revive. Ik verwacht dus dat dat ook na de 28e gewoon zo blijft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.
Die met de hartjes zijn quests inderdaad. Je krijgt dan geld via de mail en wat van die paarse shit waar je dingen mee kan kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Civilian het volgende:
Ik heb echt zwaar het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo..
Die storyline, is dat echt de enige (echte) quest die je kan doen ofzo? (dat ding verschijnt als groene ster op je map), of zijn er meerdere?
Ik doe die hartjes wel enzo, maar dat is nou ook niet iets waar je nou een beetje rewards voor krijgt ofzo
Klopt. Ik speel alleen op stormbuff isles en niet shiverpeaksquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef DeX090 het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
Far Shiverpeaks
AartBakkebaard - Aartbakkebaard.8647
AlwaysHappy - Alwayshappy.2549
AMDB - DannyB.1354
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
Dex090 - Scandalicius.9436
DjinN - phloxX.7982
drumstickNL - Sagramore.1530
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild)
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Als iemand anders z'n naam erbij wil hebben, moet hij/zij maar even PM'en. Ik blijf die threads niet helemaal doorscrollen.Ik ben er overigens vanuit gegaan dat iedereen op deze lijst op Far Shiverpeaks speelt. Zo niet, ook maar even melden.
ff uitloggen en opnieuw inloggen, dat hielp bij mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
Ik moest even naar een andere map toe en toen deed hij het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |