SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Vooralsnog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• De game gaat iets van ¤60 kosten, je betaalt er geen ¤18/maand voor.
Dungeon armor sets:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant![]()
Is dit spel het waard?
Heb nog een shitload aan games die ik moet spelen maar wvwvw lijkt me gaaf.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wanneer heb jij hem gekocht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:25 schreef Berik1985 het volgende:
Ik wil ook spelen mja moet eerst spel downloaden.. Zit nu op 14%:P...![]()
Ik kan eindelijk ook inloggen, alleen is Far Shiverpeaks vol.
Deze week maar even een server transfer doen dan, aangezien het dan nog gratis is.He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".![]()
Zo te zien heb jij geen headstart. Waar heb je 'm gekocht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef roysonny123 het volgende:
Zijn er mensen met deze melding:
[ afbeelding ]I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Bij Nedgame. Nu ik op die site kijk zie ik ook staan:'Deze versie geeft geen toegang tot de early acces.'.
Stom van me dat ik daar niet op gelet heb![]()
![]()
Dan moet je maandag wachtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef roysonny123 het volgende:
Bij Nedgame. Nu ik op die site kijk zie ik ook staan:'Deze versie geeft geen toegang tot de early acces.'.
Stom van me dat ik daar niet op gelet heb
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Doen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Rivalo het volgende:
Wanneer wordt de guild aangemaakt? Ik wil het anders ook wel doen.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik ben nu net online, ik wil het ook wel doen.
Wat heb ik gemist, server crashes en login queue's
Deneuk, far shiverpeaks vol.![]()
nog beter! Je hebt enkel wat frustratie gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:28 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben nu net online, ik wil het ook wel doen.
Wat heb ik gemist, server crashes en login queue's.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Nice, alleen nu wil ik dus gaan spelen. Is far shiverpeaks volquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:30 schreef jogy het volgende:
[..]
nog beter! Je hebt enkel wat frustratie gemist.
![]()
Help! Skill 1 2 en 3 zijn opeens van mijn balk onderaan verdwenen, iemand enig idee? Ik ben al uitgelogd en weer ingelogd maar hielp niet![]()
![]()
Ik zou die guild eigenlijk op een low population server doen. Shiverpeaks is nu al vol, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als de volledige release dinsdag plaatsvind.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nice, alleen nu wil ik dus gaan spelen. Is far shiverpeaks volWapens swappen helpt misschien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
Help! Skill 1 2 en 3 zijn opeens van mijn balk onderaan verdwenen, iemand enig idee? Ik ben al uitgelogd en weer ingelogd maar hielp niet![]()
Die skill heb ik nog niet, ik ben nog niet level 7.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik zou die guild eigenlijk op een low population server doen. Shiverpeaks is nu al vol, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als de volledige release dinsdag plaatsvind.
[..]
Wapens swappen helpt misschien?![]()
geen main weapon equiped denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
Help! Skill 1 2 en 3 zijn opeens van mijn balk onderaan verdwenen, iemand enig idee? Ik ben al uitgelogd en weer ingelogd maar hielp nietIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ja of wachten met het maken van de guild en kijken wat de server doet na de officiële release.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik zou die guild eigenlijk op een low population server doen. Shiverpeaks is nu al vol, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als de volledige release dinsdag plaatsvind.Cheers!![]()
dat regelt zichzelf wel hoor. eerste week is gratis serverhoppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik zou die guild eigenlijk op een low population server doen. Shiverpeaks is nu al vol, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als de volledige release dinsdag plaatsvind.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oh ik dacht alleen characters, dan boeit het niet!:Dquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef jogy het volgende:
[..]
dat regelt zichzelf wel hoor. eerste week is gratis serverhoppen.Cheers!![]()
Dan op de omslachtige manier via de inventory, misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die skill heb ik nog niet, ik ben nog niet level 7.![]()
quote:Ik had wat zooi verkocht en ik denk dat ik het per ongeluk ook heb verkocht, en omdat ik ben uitgelogged ondertussen zijn ze weg
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had wat zooi verkocht en ik denk dat ik het per ongeluk ook heb verkocht, en omdat ik ben uitgelogged ondertussen zijn ze weg
quote:ik snap niet hoe het kan trouwens, ze waren equipped? Echt heel raar.
Zwaard gekocht, ik ben toch pas low level dus het wapen maakt nog geen bal uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 25-08-2012 19:11:08 ]![]()
Mijn naam ook nog maar 'n keerCivilian.3417
Je krijgt per wapentype andere skills. Als je nu een ander wapen hebt dan eerst, moet je die eerst unlockenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Toch iets anders aan de hand, ik heb opeens andere skills die nog niet unlocked zijnGeldt zelfs als je van single naar dualwield gaat.
Oh ik had dus toch nog wat moeten inlezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je krijgt per wapentype andere skills. Als je nu een ander wapen hebt dan eerst, moet je die eerst unlockenGeldt zelfs als je van single naar dualwield gaat.
Dit is dus eigenlijk niet zo gek, nieuwe skills!
![]()
Als je een leuke naam weet, graagquote:
Kent iemand nog een nederlandse webshop die het digitale pre purchase versie aanbiedt? Waarbij je het dus moet downloaden.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
zolang het maar niet opeens de sletjes van lamabal gaat heten oidquote:.
Vrijheid![]()
Wat een quests ookkinderen met sneeuwballen bekogelen
godver. heb net de hele tijd met een asura gespeeld. daarna koos ik een norn.. Wat loopt die langzaam!. Na ja, het komt iig traag over door de hoogte.
Vrijheid![]()
Doe dan Legion of FOK!quote:Als het uitroepteken kan tenminste.
Ik ben even gestopt nu, morgen weer verder. Wat quests doen en een beetje levellen, ik wilde WvW doen, maar de queue duurde erg lang... half uur en nog steeds niet erin.![]()
Waarom niet iets verzinnen met de letters Fok?quote:
Btw, je hebt geloof ik ook nog van die hogere rangen, mag ik die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 20:06:36 ]![]()
Fellowship Of Kentucky. En dan als tag FOK of KIP.![]()
[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 20:07:05 ]![]()
Liever een FOK als afkorting en een totaal ongerelateerde guildnaam verder.. Frutselen Of Knutselen
.
Vrijheid![]()
Alle engels woorden die met een K beginnen
http://www.crosswordsolver.org/definition/K
http://www.collinsdiction(...)ords-starting-with-k
http://www.manythings.org/vocabulary/lists/l/words.php?f=3esl.11Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Freaks on Keta
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".![]()
Founders of Karma
Forged Knives
Fondlers of Koala's
Forlorne Killers
Friends of the Knob
Filthy old Kings
Weet ik het.
Vrijheid![]()
Approved.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef jogy het volgende:
Founders of Karma
Forged Knives
Fondlers of Koala's
Forlorne Killers
Friends of the Knob
Filthy old Kings
Weet ik het.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef jogy het volgende:
Founders of Karma
Forged Knives
Fondlers of Koala's
Forlorne Killers
Friends of the Knob
Filthy old Kings
Weet ik het.
Credits naar mij voor die naamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Freaks on Killingspree. Die is ook wel goed toch?
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Ik vind hem goed. Misschien voor de vorm Freaks on a killingspree en dan dezelfde afkortingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Freaks on Killingspree. Die is ook wel goed toch?.
Vrijheid![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Freaks on Killingspree. Die is ook wel goed toch?
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Rivalo het volgende:
Nee niet killingspree, staat fucking lame.
Fondlers of Koala'sI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Killingspree staat net of het vol met 14-jarige CoD spelers zit. Met die naam ga je geen towers in WvW krijgen.![]()
Followers of Kings/Knights?He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
Poll: Welke naam
• Fondlers of Koala's
• Freaks on Killingspree
• Andere
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ohja, Koala's = Koalas. Engels enzo.
Edit: Ik wil hem anders ook wel maken
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2012 21:10:25 ]![]()
Welke server zit je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef Rivalo het volgende:
Ohja, Koala's = Koalas. Engels enzo.
Edit: Ik wil hem anders ook wel maken
Joog.1578 Ben op het moment niet ingelogt. Waar kan ik een invite bij vragen als ik zo in game ben? Of kan je ook inviten als ik er niet ben?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Mooizo broeders, geniet er vanlekker vakansje / weekend, lekker gamen! Ik join jullie gewoon lekker de 28ste
![]()
Net maar even de download aangezet. Nachtje aan laten staan zodat ik morgenvroeg kan beginnen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Is er hier iemand anders die een Thief speelt of ervaring heeft met de Thief?
Ik heb namelijk ontzettend veel moeite in PvE met de Thief op het moment. Ben nu level 9.![]()
Ik speel een thief, PVE gaat erg vlot en PVP is gewoon baas, ik sta meestal bovenaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef jepperdeprep het volgende:
Is er hier iemand anders die een Thief speelt of ervaring heeft met de Thief?
Ik heb namelijk ontzettend veel moeite in PvE met de Thief op het moment. Ben nu level 9.
Met thief is het gewoon prioriteit dat je heletijd rondvliegt en stealth wanneer je laag leven hebt![]()
![]()
Dan doe ik zeker iets verkeerd ofzo. Ik doe idd ook stealth als ik laag leven heb maar alsnog word ik dan afgemaakt omdat mijn stealth dan op cooldown is. Mijn damage output is ook erg laag. Misschien ligt het aan mijn gear? Heb jij awesome gear?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik speel een thief, PVE gaat erg vlot en PVP is gewoon baas, ik sta meestal bovenaan.
Met thief is het gewoon prioriteit dat je heletijd rondvliegt en stealth wanneer je laag leven hebt![]()
Ik ben level 9 heb niet echt legendary gear ofzo, plus ik denk dat je gewoon erg moet wennen aan het systeem. Ik had in het begin zwaar moeite met de combat want ik ben die saaie wow combat gewent. Maar als je eenmaal leer te ontwijken bewegen dan maak je alles veel sneller en makkelijker doodquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker iets verkeerd ofzo. Ik doe idd ook stealth als ik laag leven heb maar alsnog word ik dan afgemaakt omdat mijn stealth dan op cooldown is. Mijn damage output is ook erg laag. Misschien ligt het aan mijn gear? Heb jij awesome gear?![]()
Weten jullie toevallig hoe je een character van 1 account naar een ander account kan over zetten.
Niet dat world transfer gedoe dat bedoel ik niet.
Dankje![]()
![]()
Hmm, ik ga het nog wel even proberen dan. Bedankt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:52 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik ben level 9 heb niet echt legendary gear ofzo, plus ik denk dat je gewoon erg moet wennen aan het systeem. Ik had in het begin zwaar moeite met de combat want ik ben die saaie wow combat gewent. Maar als je eenmaal leer te ontwijken bewegen dan maak je alles veel sneller en makkelijker dood![]()
Zo, ik ga nu even proberen te spelen. Zoveel gedoe toenstraks, kicks continueNu nog een poging wagen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik ga er ook weer eens in na vanmiddag. :-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef DjinN het volgende:
Zo, ik ga nu even proberen te spelen. Zoveel gedoe toenstraks, kicks continueNu nog een poging wagen
![]()
Weten jullie hoe het zit met worldchat?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Weet nog steeds niet voor welke class ik volledig ga... Warrior is sterk en leuk. Guardian ook. Ranger en assassin zijn m.i. wat zwakker, maar wel dynamischer en iets leuker. Engineer en necro vind ik saai. Elementalist is leuk, maar ik hou teveel van wapens..
dus twijfel over; assassin, ranger, warrior en guardian.
Uiteindelijk denk ik dat het warrior wordt, maar het zou nog maar zo één van de andere drie kunnen worden. Lastig lastig...™![]()
Mijn warrior bevalt me welquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:23 schreef soklos het volgende:
Weet nog steeds niet voor welke class ik volledig ga... Warrior is sterk en leuk. Guardian ook. Ranger en assassin zijn m.i. wat zwakker, maar wel dynamischer en iets leuker. Engineer en necro vind ik saai. Elementalist is leuk, maar ik hou teveel van wapens..
dus twijfel over; assassin, ranger, warrior en guardian.
Uiteindelijk denk ik dat het warrior wordt, maar het zou nog maar zo één van de andere drie kunnen worden. Lastig lastig...
Dat armor van GW1 en de Jotun Greatsword zien er wel leuk uit zo![]()
![]()
Ik ga maar gewoon voor m'n ranger denk ikNet een ice drake getemd. Traps zijn trouwens ook best wel awesome in melee. Ik dacht dat zijn weer van die veel te moeilijk te zetten ondingen maar je blijkt ze gewoon in minder dan een seconde recht onder je neer te kunnen leggen waarna ze meteen triggeren als er een monster op staat.
Maar goed, genoeg gespeeld nu, tis allang kinderbedtijd geweest, morgen weer verder.![]()
Ik had even met een longsword gelopen. Vind het geen fijn wapen hoor voor de warrior. Belabberde skills.. Vooral die soort aoe is niet erg handig dat je vooruit rondcirkelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:29 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Mijn warrior bevalt me wel
Dat armor van GW1 en de Jotun Greatsword zien er wel leuk uit zo
[ afbeelding ]![]()
In pvp wel. Het doet damage en het is perfect om snel bij iemand te zijn (of iemand in te halen) of te ontsnappen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:19 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik had even met een longsword gelopen. Vind het geen fijn wapen hoor voor de warrior. Belabberde skills.. Vooral die soort aoe is niet erg handig dat je vooruit rondcirkelt.™![]()
Is er nog iemand die zich ergert aan Fransen en Duitsers die /map chat volspammen op de overflow servers?![]()
Nee, op de Far Shiver zijn het vooral Nederlanders haha!
Edit: Ja indeed valt me nu op dat het ook veel Duitsers zijn....Cheers!![]()
Wat is er met de worldchat?quote:I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Dat als ik iets zeg met /say, komt het dan aan iedereen over? of alleen aan spelers uit de omgeving ?quote:"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
/s is voor de directe omgeving en /y (map) voor de mapchat. Iedereen die op dat moment in dezelfde server zit geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat als ik iets zeg met /say, komt het dan aan iedereen over? of alleen aan spelers uit de omgeving ?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ja ik wel, maar ERG vol:Pquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ok; ik heb het ook gekocht!Zit men nog steeds op Shiver Peaks?
Cheers!![]()
Ik laat me toch maar weer overhalen denk ik.. GW1 voor mijn doen erg veel gespeeld.. Ergens nog een mooie aanbieding gespot? Mag ook via keystores!![]()
Ik kan je niet vinden..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar eens proberen in te loggen, als er iemand online is: Karina.2019
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 26-08-2012 12:03:45 ]I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Grappige event net: de "marktplaats" of hoe het ook heet, waar alle trainers zijn, werd overvallen, waardoor de trainers niet meer beschikbaar waren, dus iedereen MOEST wel met die event meedoen, anders kon je niet meer trainen
Tailoring en cooking gekozen voor nu.![]()
Fondlers of Koalas, leider: booya.4937quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er al een Fok Guild?
Lijkt me wel leuk om wat fokkers toe te voegen ingame.![]()
Jouw naam staat in je homescreenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkeerde naam, ik had het opgeschreven, maar een beetje slordig
Ah, precies dat wilde ik even weten jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
/s is voor de directe omgeving en /y (map) voor de mapchat. Iedereen die op dat moment in dezelfde server zit geloof ikBedankt voor de info!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Kan even niet kijken, hij is een WvW aan het ladenquote:Maar ik had een briefje liggen waar ik het op had geschreven.
![]()
quote:You're almost done-we just need you to confirm your email address by clicking the link below.Die link werkt niet; ook niet per copy paste.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
phloxX.7982quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er al een Fok Guild?
Lijkt me wel leuk om wat fokkers toe te voegen ingame.Atm nog niet aan het spelen, denk straks wel en anders vanavond
Toegevoegdquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
phloxX.7982Atm nog niet aan het spelen, denk straks wel en anders vanavond
Ja ik heb hetzelfde probleem, mja je kan gewoon spelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Die link werkt niet; ook niet per copy paste.
[ Bericht 7% gewijzigd door Berik1985 op 26-08-2012 12:37:21 ]Cheers!![]()
quote:
Heeft iemand anders ook problemen met het in-game mailsysteem? Elke keer als ik iets naar een maat probeer te sturen via in-game mail, staat er Unavailable. Behoorlijk irritant, want ik krijg nog 200 copper ore van hem, en hij krijgt een hoop leather en cooking materials van mij.Heb al rondgekeken op forums, maar kan het zo snel nergens vinden.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Nope, voor zover ik weet nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef drumstickNL het volgende:
Sagramore.1530
Kan ik dit nog veranderen?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Nopequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef drumstickNL het volgende:
Sagramore.1530
Kan ik dit nog veranderen?
Ach; elke MMO launch verloopt niet zoals gehoopt. Is volgende week wel gefixed.
edit: Dat in-game mailing system.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Fout.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
Zometeen maar eens proberen in te loggen, als er iemand online is: Karin.2019![]()
Booyaa.4937quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Fondlers of Koalas, leider: booya.4937![]()
Hoe verder je komt in de wereld hoe minder mensen je tegenkomt..:P
[ Bericht 93% gewijzigd door Berik1985 op 26-08-2012 12:38:03 ]Cheers!![]()
Ik heb ook overwogen om de normale versie aan te schaffen maar ik wil toch die extra shiz.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Eindelijk, Far Shiverpeaks weer beschikbaar als server. Gelijk getransferred.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.![]()
Ai, de twijfel.Heb nu een ranger in level 9 en vind het lekker spelen, maar de necro vind ik toch ook wel tof terwijl ik normaal niet van pets houd heb ik deze twee als eerste geprobeerd.
![]()
En de guardian en thief proffesion lijken me ook tof, alleen die laatste is volgens mij niet echt chill in PVE terwijl ik dat toch eerst flink wil spelen.
Iemand aanbevelingen?![]()
![]()
Aartbakkebaard.8647
Kan iemand mij inviten voor de guild?He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
Probeer alles gewoon. Ik heb tijdens de beta's ook alles geprobeerd, in ieder geval tot level 5. Normaal speel ik altijd casters, in elke (mmo)rpg, maar dit keer kwam ik uit bij Guardian. Had er erg weinig van verwacht, omdat ik sowieso al nooit melee speel, en voor Guardian ook al de weinig boeiende Warrior had geprobeerd. Echter, hij beviel me gewoon. Mooie class, Guardian, zeker in combinatie met Ranger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef Typisch het volgende:
Ai, de twijfel.Heb nu een ranger in level 9 en vind het lekker spelen, maar de necro vind ik toch ook wel tof terwijl ik normaal niet van pets houd heb ik deze twee als eerste geprobeerd.
![]()
En de guardian en thief proffesion lijken me ook tof, alleen die laatste is volgens mij niet echt chill in PVE terwijl ik dat toch eerst flink wil spelen.
Iemand aanbevelingen?Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
In hoeverre is deze game eigenlijk anders dan WoW? Een leuke MMO lijkt me wel wat voor de herft/winter.Built for Speed![]()
Ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef D_tjuh het volgende:
Eindelijk, Far Shiverpeaks weer beschikbaar als server. Gelijk getransferred.
In GW2 moet je daadwerkelijk wat doen ipv met 2 vingers in je neus levelen, zoals in WoWquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:18 schreef HansvanOchten het volgende:
In hoeverre is deze game eigenlijk anders dan WoW? Een leuke MMO lijkt me wel wat voor de herft/winter.
Opzich is het ook wel chill. De grootste problemen zullen tegen die tijd wel verholpen zijn en maandag/dinsdag zal alles wat soepeler lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef GlenSpey het volgende:
Nog 2 daagjes geduld voor de niet pre-orderers/purchasers onder ons (waaronder ikzelf)I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.![]()
Dit heb ik tot nu toe:
Far Shiverpeaks
AartBakkebaard - Aartbakkebaard.8647
AlwaysHappy - Alwayshappy.2549
AMDB - DannyB.1354
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
Dex090 - Scandalicius.9436
DjinN - phloxX.7982
drumstickNL - Sagramore.1530
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild)
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Als iemand anders z'n naam erbij wil hebben, moet hij/zij maar even PM'en. Ik blijf die threads niet helemaal doorscrollen.Ik ben er overigens vanuit gegaan dat iedereen op deze lijst op Far Shiverpeaks speelt. Zo niet, ook maar even melden.
[ Bericht 7% gewijzigd door DeX090 op 26-08-2012 13:43:39 ]Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Inhumanous.8319
Gewoon op FS"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
net de metrica puzzle gedaan en op het een na laatste veld crash ik en ben ik al mijn attunements kwijt. kutspel.
Vrijheid![]()
RemyKing.5931 op FS
Zou ook wel een invite voor de guild willen!
Beter gaat die tradingpost trouwens online, heb allemaal groene shit die ik wil verkopen![]()
![]()
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
DjinN - phloxX.7982
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Even gefixed![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef jogy het volgende:
net de metrica puzzle gedaan en op het een na laatste veld crash ik en ben ik al mijn attunements kwijt. kutspel.
![]()
Maar je had die puzzel toch al eens eerder gedaan? Krijg je dan gewoon twee keer reward?![]()
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.![]()
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.![]()
![]()
Ik dacht mijn character krijgt een nieuwe update, ik krijg een nieuwe sterkere build xD
Blijkt het een update te zijn.![]()
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht mijn character krijgt een nieuwe update, ik krijg een nieuwe sterkere build xD
Blijkt het een update te zijn.Beetje vreemde omschrijving.
![]()
En daar gaan we weer met de log in problemen.."Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Jij ook al?...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef Two het volgende:
En daar gaan we weer met de log in problemen..![]()
Wat/waar is die puzzel dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]![]()
Maar je had die puzzel toch al eens eerder gedaan? Krijg je dan gewoon twee keer reward?"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Ja heb ik dus ook!:Squote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.Cheers!![]()
Tsja inderdaad.. In theorie natuurlijk een leuke manier van updaten - zonder server downtime - maar de login wordt daarna praktisch onmogelijk. Hoop wel dat ze daar iets voor vinden![]()
Uh ja moet ik er eerst weer in kunnen komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:13 schreef Lamabal het volgende:
Iedereen.
Serieus, als je in de guild wil PM me ingame.Ik ga mijn was maar ophangen.
![]()
Mja was bij Guild Wars ook, in het begin was dat een zooitje maar werkte daarna echt heerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:14 schreef I.C.O.N. het volgende:
Tsja inderdaad.. In theorie natuurlijk een leuke manier van updaten - zonder server downtime - maar de login wordt daarna praktisch onmogelijk. Hoop wel dat ze daar iets voor vindenNieuw is niet altijd beter.![]()
Fuuuuuuuuuuuu. Nieuwe build, spel moest afsluiten, en nu kom ik er niet meer in
Ben er weer in!"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Ik zat er in, kon niet op een char gaan. Wil ik uitloggen, krijg ik te horen dat ik niet verbonden ben met het internet en daarom niet mag uitloggen.![]()
![]()
Dit heb ik tot nu toe:
Desolation
hans1988 - Flufflez.7328
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Casino.Bob - ZeroT.1359
Civilian - Civilian.3417
D_tjuh - tacD.1938
DjinN - phloxX.7982
I.C.O.N. - Vempel.6394
JediSimons - Donderjager.6719
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Lamabal - Booyaa.4937 (Leider FOK!guild, PM ingame voor invite!)
Phaelanx_NL - SirJudge.3279
Remy669 - RemyKing.5931
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Stormbuff Isles
Lijst even geupdate. Karina, wil jij de lijst eventueel even in de OP zetten? En misschien ook geupdate houden?
[ Bericht 2% gewijzigd door DeX090 op 26-08-2012 18:36:08 ]Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Lol kan alleen niet op m'n character komen"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Je moet ook ff de Officers er bij toevoegen. Ik en nog iemand zijn dat. Die kunnen ook mensen inviten.![]()
Nice work!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef DeX090 het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
DjinN - phloxX.7982
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Remy669 - RemyKing.5931
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Lijst even geupdate. Karina, wil jij de lijst eventueel even in de OP zetten? En misschien ook geupdate houden?
Dan moet je even melden wie dat verder zijn, dan zet ik het er wel bij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:17 schreef Rivalo het volgende:
Je moet ook ff de Officers er bij toevoegen. Ik en nog iemand zijn dat. Die kunnen ook mensen inviten.Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Desolation
hans1988 - Flufflez.7328
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Centurion - SirJudge.3279
Civilian - Civilian.3417
DjinN - phloxX.7982
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Remy669 - RemyKing.5931
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354Geen referral hier.![]()
Mijn vriend zit er ook aan te denken het spel te gaan kopenHij wil echter eerst even via mijn account spelen om te kijken of ie het ook echt waard vind om te kopen
![]()
Hij heeft ook een acc op FOK!, alhoewel ie hier niet zo actief is."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Tering.. Net maar even het lijstje namen opgeschreven om toe te voegen, zijn er best wat
Ik neem nu ook maar even de tijd om te douchen![]()
![]()
Kan het niet zien, want login issues.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan moet je even melden wie dat verder zijn, dan zet ik het er wel bij.![]()
Zit ook wel weer wat in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:20 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Kan het niet zien, want login issues.
Dit is toch ook gewoon dom?
Een update doen wanneer er zo veel mensen spelen. Dan weet je gewoon dat ze 1 minuut later allemaal de login knop zitten te smashen..
Dit kon veel beter op een ander tijdstip..![]()
Desolation
hans1988 - Flufflez.7328
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Centurion - SirJudge.3279
Civilian - Civilian.3417
DjinN - phloxX.7982
I.C.O.N. - vempel.6394
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Remy669 - RemyKing.5931
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354![]()
Bwahhahaha ik ga stuk van het lachen om al die idioten die allemaal zitten te flippen @ facebookMijn god ze kunnen even een tijdje niet spelen zeg
Misschien was er wel een game breaking exploit oid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Een update doen wanneer er zo veel mensen spelen. Dan weet je gewoon dat ze 1 minuut later allemaal de login knop zitten te smashen..
Dit kon veel beter op een ander tijdstip..Geen referral hier.![]()
Idd echt triestquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef DjinN het volgende:
Bwahhahaha ik ga stuk van het lachen om al die idioten die allemaal zitten te flippen @ facebookMijn god ze kunnen even een tijdje niet spelen zeg
![]()
Update zal wel te maken hebben met de trading post. Iets wat vrij veel spelers denk ik wel cruciaal vinden dat die gaat werken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Dit kon veel beter op een ander tijdstip.."Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Ach het is nog de three day headstart. Eigenlijk nog niet de launch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:23 schreef Snoepje5 het volgende:
Dit kon veel beter op een ander tijdstip..
Edit: Hoop dat ze het Guild Menu ook aanpassen. Kunnen we eindelijk onze influence uitgeven aan crap
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2012 14:27:37 ]![]()
Wat ik belangrijker vind, is dat in-game mail een keer gaat werken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Two het volgende:
[..]
Update zal wel te maken hebben met de trading post. Iets wat vrij veel spelers denk ik wel cruciaal vinden dat die gaat werken.
Wat ik belangrijker vind is dat lvl 80 kan wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:27 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Wat ik belangrijker vind, is dat in-game mail een keer gaat werken.![]()
![]()
Oh ja betreft die mail, is dat de enige manier om te traden ofzo?
Want ik kan nergens een mogelijkheid vinden om spullen aan mensen te geven of te ruilen :S
Ik zal er wel over heen kijken?![]()
Via mail kan je iig geld versturen enz. Items zal dus ook wel kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Want ik kan nergens een mogelijkheid vinden om spullen aan mensen te geven of te ruilen :S
Ik zal er wel over heen kijken?"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Nee, wat je zegt klopt. Is de enige manier om spullen van eigenaar te verwisselen. En die manier werkt nu dus niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zal er wel over heen kijken?Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
En we zijn weer online!"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Wie is de tweede officer btw?quote:
Ik wil namelijk de invites gewoon via DM krijgen want ik ben niet altijd online en de mail lijkt ook nog niet echt vlekkeloos te werken.![]()
Goeie vriend van me. Waarmee ik speel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wie is de tweede officer btw?
Ik wil namelijk de invites gewoon via DM krijgen want ik ben niet altijd online en de mail lijkt ook nog niet echt vlekkeloos te werken.![]()
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo onlinequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:34 schreef JediSimons het volgende:
Wie kan ik een whisper sturen voor een invite. Booyaa.4937 is niet online.![]()
Hij doet het weer
tenminste bij mij dan
Oke zeg het ff als je online bent, zou ook graag een invite willen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo online
Vannacht tot 5 uur gespeeld pff en nu pas wakker lol.![]()
Ik wil ook graag een invitequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben ff potje lol aan het doen. Ik kom zo online
Done (:quote:"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
yes onder beacons perchquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef hans1988 het volgende:
Lornar's pass, is dat niet dat gebied waar mensen altijd doorheen runden naar drok's in gw1?![]()
Hebben jullie ook dat je gewoon een groep mobs in rent en random wat knoppen indrukt? Werkt wel, maar is echt tering saai.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Hoe is de sfeer in het spel? Net zo goed als GW1?
Ben alleen bang voor de community. Toen GW1 uitkwam was de MMORPG community nog niet zo verkankert als nu![]()
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe is de sfeer in het spel? Net zo goed als GW1?
Ben alleen bang voor de community. Toen GW1 uitkwam was de MMORPG community nog niet zo verkankert als nuNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.![]()
![]()
Ik een armor set gekocht met gems, denkende dat het permanent opnieuw gebruikt kan worden. Dus niet... oops.
Dan speel je toch niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu nog 3 day headstart. Ben bang hoe het eruit ziet na 28 als ook de kinderen het spel kunnen spelen
Niemand verplicht je om met iemand te spelen. Als je lekker alleen wilt spelen doe je dat.![]()
Ik heb echt zwaar het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo..
Die storyline, is dat echt de enige (echte) quest die je kan doen ofzo? (dat ding verschijnt als groene ster op je map), of zijn er meerdere?
Ik doe die hartjes wel enzo, maar dat is nou ook niet iets waar je nou een beetje rewards voor krijgt ofzo
Weet het nog steeds niet... Warrior is gaaf, maar alle andere zijn ook zo gaaf. Speel voornamelijk pvp, maar alle classes zijn goed in pvp eigenlijk.Irritant dat er niet eentje super OP is. Dan is mijn keuze wat makkelijker want ik own graag mensen door op 1 knop te drukken.™![]()
Dat zal ook wel komen omdat je exp krijgt voor een revive. Ik verwacht dus dat dat ook na de 28e gewoon zo blijft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Silv het volgende:
[..]
De community valt mij niets tegen tot nu toe. Iedereen is erg behulpzaam etc en staan altijd anderen te reviven.![]()
Vind het autobalance in pvp wel irritant. Ben je net de andere team aan het pwnen. Word je geplaatst in het team van je tegenstander... Heb je dus eigenlijk jezelf gepwnd.™![]()
Die met de hartjes zijn quests inderdaad. Je krijgt dan geld via de mail en wat van die paarse shit waar je dingen mee kan kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:49 schreef Civilian het volgende:
Ik heb echt zwaar het idee dat ik iets verkeerd doe ofzo..
Die storyline, is dat echt de enige (echte) quest die je kan doen ofzo? (dat ding verschijnt als groene ster op je map), of zijn er meerdere?
Ik doe die hartjes wel enzo, maar dat is nou ook niet iets waar je nou een beetje rewards voor krijgt ofzoNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Klopt. Ik speel alleen op stormbuff isles en niet shiverpeaksquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef DeX090 het volgende:
Dit heb ik tot nu toe:
Far Shiverpeaks
AMDB - DannyB.1354
Berik1985 - Berik V.8179
Civilian - Civilian.3417
DjinN - phloxX.7982
jogy - Joog.1578
Karina - Karina.2031
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Als iemand anders z'n naam erbij wil hebben, moet hij/zij maar even PM'en. Ik blijf die threads niet helemaal doorscrollen.Ik ben er overigens vanuit gegaan dat iedereen op deze lijst op Far Shiverpeaks speelt. Zo niet, ook maar even melden.
![]()
![]()
add mij ook maar aan de list![]()
Ik zit ook op Far Shiverpeaks als: Celestial D - tacD.1938What can be seen from the outside is only a portion of the truth.![]()
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
![]()
ff uitloggen en opnieuw inloggen, dat hielp bij mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Jammer dat ik de guild niet kan joinenals ik op de knop 'join' druk gebeurt er niks, echter als ik op 'decline' klik verdwijnt de hele invite.
Ik moest even naar een andere map toe en toen deed hij het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef Geminiara het volgende:
Net even zwaar vermorzeld in PvP. Nog best lastig![]()
![]()
Kan ik ook een invite krijgen voor de guild als er nog plek is?
Ik vind die story maar kut. Zit nu bij Rumors of Trouble en daar kom je als Thief in je eentje echt niet doorheenBen nu volgens mij al 2 levels hoger dan de bedoeling is.
En mn health is in die instance gewoon 200 punten lagerwtf
Desolation
hans1988 - Flufflez.7328
Far Shiverpeaks
Berik1985 - Berik V.8179
Casino.Bob - ZeroT.1359
Civilian - Civilian.3417
D_tjuh - tacD.1938
DjinN - phloxX.7982
I.C.O.N. - Vempel.6394
jogy - Joog.1578
J0ttem - Lethal Stranger.5093
Karina - Karina.2031
Remy669 - RemyKing.5931
Rivalo - Rivalo.1260
Scheringa - Murtagh.4706
Silv - Silv.8519
Smoofie - Smoofie.9705
Supertoll - Andy.1943
Two - Inhumanous.8319
Gandara
Curuu - Dodar.9417
Ring of Fire
AMDB - DannyB.1354
Stormbuff Isles
[ Bericht 1% gewijzigd door DeX090 op 26-08-2012 19:19:57 ]Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
GW2 crashed telkens; drivers zijn up to date en antivirus excluded 'm.
[ Bericht 73% gewijzigd door drumstickNL op 26-08-2012 18:55:52 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik vind de sfeer etc prima maar heb niet het gevoel dat ik beter wordt ofzo, iets wat bij WoW veel beter tot z'n recht kwam. Ieder level werd je beter voor je gevoel en iedere quest werd beloond met verbeteringen![]()
In de eerste WvWvW.......onze server heeft al 3x zoveel punten als de no.2. 120k tegen 40k
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waar ik nog een beetje mee zit is dat je verschillende skills hebt op 1 keybind. Ik heb er nu 3 op nummer 7, maar hoe kun je nu snel switchen?
Ja te lui om te zoekenmaar misschien heeft iemand dit al geprobeerd. Of misschien kan het helemaal niet.
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.quote:![]()
snel (in gevecht) switchen kan niet maar buiten gevecht hoef je allen maar op de bovenste rand te klikken en dan krijg je een uit geklapt menu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
Waar ik nog een beetje mee zit is dat je verschillende skills hebt op 1 keybind. Ik heb er nu 3 op nummer 7, maar hoe kun je nu snel switchen?
Ja te lui om te zoekenmaar misschien heeft iemand dit al geprobeerd. Of misschien kan het helemaal niet.
[..]
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ja dat laatste had ik gezien, ik hoopte dat je binnen een gevecht kon switchen, maar dat kan dus helaas niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef jogy het volgende:
[..]
snel (in gevecht) switchen kan niet maar buiten gevecht hoef je allen maar op de bovenste rand te klikken en dan krijg je een uit geklapt menu.![]()
met ligt armor kan je ook 8 space bags maken. ik heb er nu 4. 52 bagspacequote:Op [url=http://forum.fok.nl/to
pic/1862156/4/75#116034737]zondag 26 augustus 2012 19:19[/url] schreef Karina het volgende:
Ik moet grotere bags hebben, ik weet nog niet precies wat ik wel en niet kan weggooien.. maar je kan je grondstoffen gewoon meteen je bank in gooien hè. rechtsklikken op dat radartje in je inventory en deposit. en met salvase kits kan je alles in grondstoffen breken en dat kan je dan weer depositen. pas aks je daadwerkelijk gaat craften wordt het lastig
.
Vrijheid![]()
Met tailoring bedoel je? Ik heb wel tailoring maar ik kan nog geen bags maken. Dat van die bank had ik nog niet gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
met ligt armor kan je ook 8 space bags maken. ik heb er nu 4. 52 bagspace. maar je kan je grondstoffen gewoon meteen je bank in gooien hè. rechtsklikken op dat radartje in je inventory en deposit. en met salvase kits kan je alles in grondstoffen breken en dat kan je dan weer depositen. pas aks je daadwerkelijk gaat craften wordt het lastig
.
Salvagen doe ik al wel.
![]()
Je kan grotere bags maken met tailoring, leatherwork of armorsmithquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik gezien, ik hoopte dat je binnen een gevecht kon switchen, maar dat kan dus helaas niet.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je kan grotere bags maken met tailoring, leatherwork of armorsmithZie post hierboven. Ik zit nog op bollen katoen level maken
Wel geprobeerd iets te discoveren, maar dat zette niet veel zoden aan de dijk.
Ik zit nu ook een beetje met het feit dat ik level 9 ben en terecht ben gekomen in een level 10-15 gebied, net te lastig nog. En met mijn story kan ik ook even niet verder, ook NET te lastig nog.![]()
Die bags kan je volgens mij al op het laagste level maken. Jute scrap --> Bolt of jute --> bagquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]Zie post hierboven. Ik zit nog op bollen katoen level maken
Wel geprobeerd iets te discoveren, maar dat zette niet veel zoden aan de dijk.
![]()
Taloiring ja. moet je eerst alle losse cloth refinen en als je er dertig hebt krijg je de optie om bags te maken. en deposit gooit het wel in een apart deel van de bank dus je hoeft het niet in je normale bankspace te gooienquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Met tailoring bedoel je? Ik heb wel tailoring maar ik kan nog geen bags maken. Dat van die bank had ik nog niet gezienSalvagen doe ik al wel.
.
Vrijheid![]()
Ah ik heb er nog geen 30, vandaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Taloiring ja. moet je eerst alle losse cloth refinen en als je er dertig hebt krijg je de optie om bags te maken. en deposit gooit het wel in een apart deel van de bank dus je hoeft het niet in je normale bankspace te gooien.
Morgen maar even wat dumpen in de bank.
![]()
Ik heb telkens strepen in mijn scherm als ik crash; ik kom er wel in maar hij crashed na een minuut oid.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Jaaa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat ik erg leuk vond is dat als je uit het water komt het net lijkt of er water op je scherm zitVind ik ook gaaf
™![]()
Beter water dan strepen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat ik erg leuk vond is dat als je uit het water komt het net lijkt of er water op je scherm zit
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Alleen met dit spel? Of anders ook? Ik zit te denken, volgens mij heb ik dat met WoW ook weleens gehad... maar ik weet niet meer waardoor dat kwam.quote:![]()
anders proberen fullscreen windowed te werken, Anti aliassing uitzetten. dat soort dingen. ze hebben trouwens ook een klantenservicequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb telkens strepen in mijn scherm als ik crash; ik kom er wel in maar hij crashed na een minuut oid..
Vrijheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: