Heeft geen nut omdat je veel te ver van me vandaan woont en de lamp geen drol kost. Ik ga wel in Den Haag kijken.quote:
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaal
Alles in alweer in de herfstsferen. Gisteren in het tuincentrum geweest want een kennis wilde nog wat zomerbloeiers hebben....vergeet het maar, niets meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
de thermoleggings zijn er weer
wat heb ik er afgelopen koude winter plezier van gehad
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.Dat stapelbare valt overigens behoorlijk tegen, echt stevig staan ze niet op elkaar dus dat gaat even dubbelzijdig plakband(of iets anders) worden om ze steviger op elkaar te krijgen.
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
is bij jou de action op zondag open?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!
Verrek, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.
ik ben gewoon maandag om 9 uur weer de eerstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:
er is koopzondag,volgens mij zijn ze open,maar nu begin ik te twijfelen.....ja ik denk t wel
edit: ja van 13-17u open![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
Ik heb tig thermoshirts vorig jaar ingeslagen. Als ze er dit jaar zijn ga ik daar nog een stapel van halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
Lekkeeeeeeeeer!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4415/-p/favoritelistid/1
Maandag naar action dus
En al helemaal niet voor kronen, die trek je er zo los mee....met dropjes trouwens ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekkeeeeeeeeer!
Niet goed voor m'n tandeeeeeen!
Bohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Randstad he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |