16 kandidaten per team.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoeveel kandidaten mogen ze ieder ook alweer hebben?
Leuk hoor dat Trijntje zo populair is maar als dat zo doorgaat dan gaat zij in de laatste auditierondes niet meer mogen drukken. Dat is nog niet eerder voorgekomen in de vorige twee edities, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Wel drukken maar dat de kandidaat niet voor haar mag kiezen of zo?
Het is vooral veel knip en plakwerkquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hmmm, dat komt me bekend voor van vorig jaar. Ook toen zag je dat de nieuwkomer ineens alle kandidaten kreeg en vervolgens heel wat minder snel kandidaten kreeg. Het zou me niet verbazen als het opgezet spel is. Hetgeen je ziet is echt maar wat zie je allemaal niet?
Hoe hoorde jij dat? Via iemand die voor het programma werkt of via via via via?
Ook dat viel mij vorig jaar op. En dan aan het einde zeggen "als dit een indicatie is van het niveau..." wat vorig jaar ook werd gezegd. Dat is dus een hook.quote:Dat was ook te zien in de vorige 2 seizoen waarin (gezien over de auditieronde) de beste deelnemers in de eerste paar afleveringen waren te zien.
Daarom. Ik hoop ook nog steeds dat we de komende afleveringen naar zulke kandidaten als afgelopen vrijdag kunnen kijken, maar -als we kijken naar de eerste 2 seizoen- vrees het ergstequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook dat viel mij vorig jaar op. En dan aan het einde zeggen "als dit een indicatie is van het niveau..." wat vorig jaar ook werd gezegd. Dat is dus een hook.
En dan snel de smoes gebruiken "ik hoorde het aan haar goede Engelse uitspraak" rrrright. Daar viel hij wel erg door de mand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:26 schreef spapaars het volgende:
van Velzen die spontaan Engels begint te praten, omdat de kandidate Engelse is, wat hij nog niet kon weten.
Ze krijgen wel bepaalde dingen te horen over aparte gevallenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:26 schreef spapaars het volgende:
van Velzen die spontaan Engels begint te praten, omdat de kandidate Engelse is, wat hij nog niet kon weten.
Ik heb het teruggekeken, maar dat zie ik niet gebeuren hoorquote:Trijntje die vooroverbuigt omdat iemand haar aanspreekt en dan vervolgens op de knop drukt (was bij Sandra)
Maar dat zal je over wel houdenquote:het stinkt weer net zo smerig als het altijd stinkt bij Endemol/Talpa producties
Je kunt het wel horen hoor, tenminste ik nu wel na 4 maand Londen. Alle Nederlandse zanger(essen) hebben vaak toch een amerikaanse uitspraak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan snel de smoes gebruiken "ik hoorde het aan haar goede Engelse uitspraak" rrrright. Daar viel hij wel erg door de mand.
Of hij kon het verschil horen tussen een goede Engelse uitspraak en een redelijke Engelse uitspraak. Het is niet omdat jij dat niet kan dat hij dat niet kan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan snel de smoes gebruiken "ik hoorde het aan haar goede Engelse uitspraak" rrrright. Daar viel hij wel erg door de mand.
Ook de meesten die X jaar in een bepaald land hebben gewoond spreken niet zoals natives. Dat zie je ook bij onze allochtonen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik houd mijn twijfels, hij kon er niet meteen vanuit gaan dat ze Engels was, het had ook gewoon een Nederlandse kunnen zijn die een paar jaar in Engeland had gewoond.
De andere juryleden begonnen erover.quote:Het viel me gewoon open vooral dan dat laatste. Zo van: oh even snel uitleggen waarom ik dacht dat ze Engels was...
Logisch, we horen meer Amerikaans Engels dan Engels Engels. Ik had ook een voorkeur voor Amerikaans Engels maar daarover ben ik van gedachte veranderd. Het hangt nu voor mij af van het accent in kwestie, er zijn mooie Engelse accenten en lelijke Engelse accenten, naar mijn smaak in ieder geval.quote:Je kunt het wel horen hoor, tenminste ik nu wel na 4 maand Londen. Alle Nederlandse zanger(essen) hebben vaak toch een amerikaanse uitspraak.
Het zou vrij logisch zijn. Daar is niets mis mee zolang de audie voor de jury maar eerlijk verloopt (dus zonder voorkennis) en zolang alle talenten diezelfde kans krijgen.quote:Ik denk in ieder geval dat er kandidaten zijn die door de producers zijn gevraagd te auditeren (was bij Voice UK ook het geval).
Dat denk ik niet, dan zou je de boel wel gigantisch belazeren. Ik ben niet naïef, ik weet dat er lustig geknipt en geplakt wordt. Voordoen alsof je blind kiest, het pareltje van TV, lijkt me te ver gaan. Je wil toch niet de reputatie van het programma zo op het spel zetten. Ik vind het al te ver gaan dat ze in het eindstadium doen alsof ze de volgende dag de uitslag geven.quote:Ik geloof best dat er kandidaten tussenzitten die ze vantevoren al hebben gezien of gehoord.
En er is er toch ook behoorlijk in gekniptquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoeveel kandidaten mogen ze ieder ook alweer hebben?
Leuk hoor dat Trijntje zo populair is maar als dat zo doorgaat dan gaat zij in de laatste auditierondes niet meer mogen drukken. Dat is nog niet eerder voorgekomen in de vorige twee edities, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Wel drukken maar dat de kandidaat niet voor haar mag kiezen of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |