quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:52 schreef Sherlow het volgende:
Ik las al een tijdje jullie comments, ik dacht laat ik me ook maar registreren.
Ik heb inmiddels al de achievement unlocked 500 times login failure:D:D
Maar de verbind is wel weg, hopelijk komt er snel een verandering in ICH WIL SPIELEN!! xD
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:52 schreef Sherlow het volgende:
Maar de verbind is wel weg, hopelijk komt er snel een verandering in ICH WIL SPIELEN!! xD
[/quote]quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef Scheringa het volgende:
Op zaterdag 25 augustus 2012 14:52 schreef Sherlow het volgende:
2,5 day headstartquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef Remy669 het volgende:
Mensen op facebook/gw2guru met opmerkingen als "So much for a 3-day headstart"
Zijn pas een paar uurtjes voorbij, maar oké.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Droomert het volgende:
Maar goed, hoe groot schatten jullie de kans dat het morgen 'Error 37' taferelen wordt?
Mwoah, 90% van de mensen hebben de hele morgen kunnen spelen, alleen deze 2 uurtjes niet vanwege die login servers.quote:
Hele ochtend was het ook weer niet, op een gegeven moment werd ik gekickt toen ik van area wisselde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:57 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Mwoah, 90% van de mensen hebben de hele morgen kunnen spelen, alleen deze 2 uurtjes niet vanwege die login servers.
Hahaha en blijven ademen door je neus diep naar binnen en door je mond naar buiten.. pfffffffquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Even wat muziek tussendoor, om het gevoel niet kwijt te raken:
Hmm heb in ieder geval begrepen dat veel mensen toch nog zo'n 7 uur aan een stuk hebben kunnen spelen, weet natuurlijk niet hoe dat zit bij anderen. Ik heb zelf rond 9 uur ingelogd, en rond 1 uur ben ik eruit gekickt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hele ochtend was het ook weer niet, op een gegeven moment werd ik gekickt toen ik van area wisselde.
Van 6 uur vanmorgen tot zonet...1x eruit gekicked, zat er na 2 minuten weer inquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:03 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Hmm heb in ieder geval begrepen dat veel mensen toch nog zo'n 7 uur aan een stuk hebben kunnen spelen, weet natuurlijk niet hoe dat zit bij anderen. Ik heb zelf rond 9 uur ingelogd, en rond 1 uur ben ik eruit gekickt.
Ik heb in totaal hooguit 3 á 4 uurtjes gespeeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:03 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Hmm heb in ieder geval begrepen dat veel mensen toch nog zo'n 7 uur aan een stuk hebben kunnen spelen, weet natuurlijk niet hoe dat zit bij anderen. Ik heb zelf rond 9 uur ingelogd, en rond 1 uur ben ik eruit gekickt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |