das al heeeeeeeeeeeeeeel oud nieuwsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
En wat lees ik? Hebben rock en minthy genueckt?
maar de klok niet. en tenzij je in de UK of ten Westen ervan zit moet je je daaraan houdenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vakantie, mijn ritme ligt nu anders
Zeur niet zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de klok niet. en tenzij je in de UK of ten Westen ervan zit moet je je daaraan houden
quote:
Fuck de klok, ik leef in m'n eigen tijdzonequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de klok niet. en tenzij je in de UK of ten Westen ervan zit moet je je daaraan houden
niet zo brutaal tegen papa!quote:
pas op of ik kom je katten ontvoeren!quote:
goedzo! heb er maar poep aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck de klok, ik leef in m'n eigen tijdzone
Hah, moet je eens proberenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo brutaal tegen papa!
[..]
pas op of ik kom je katten ontvoeren!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je mop, wij oosterlingen steunen elkaar![]()
Zullen we op piratenjacht? Geen ontvangst meer hier...quote:
Ik heb gewoon volle ontvangst op de 96.2?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we op piratenjacht? Geen ontvangst meer hier...![]()
Lang geleden trouwens! Over een week of 5 moet de mast bij Hoogersmilde weer gaan zenden, kan niet wachten
Zal wel een of andere graftak hier op het dorp zijn...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon volle ontvangst op de 96.2?
in het Noorden van NL ligt de radio erit ivm glasvezelkabelbreuk bij de mast van Assen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we op piratenjacht? Geen ontvangst meer hier...![]()
Lang geleden trouwens! Over een week of 5 moet de mast bij Hoogersmilde weer gaan zenden, kan niet wachten
Is dat vandaag gebeurd dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in het Noorden van NL ligt de radio erit ivm glasvezelkabelbreuk bij de mast van Assen...
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel een of andere graftak hier op het dorp zijn...
Ergens tussen Hilversummie en Assen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in het Noorden van NL ligt de radio erit ivm glasvezelkabelbreuk bij de mast van Assen...
quote:Geen landelijke radio in noorden
Toegevoegd: zaterdag 25 aug 2012, 11:10
Update: zaterdag 25 aug 2012, 12:31
In Groningen, Drenthe en delen van Friesland zijn de landelijke radiozenders alleen via internet ontvangen.
Oorzaak is een glasvezelbreuk tussen Hilversum en de tijdelijk zendmast die in Assen is neergezet na de brand in de zendmast in Smilde. De breuk ontstond rond 11.00 uur en is inmiddels gelokaliseerd. Er wordt gewerkt aan het herstel.
Een dergelijke breuk zou niet hebben geleid tot het stilvallen van de ontvangst als de zendmast in Smilde het gewoon had gedaan. De noodzender in Assen kan het probleem niet aan.
Het is niet duidelijk hoe lang de storing nog gaat duren.
yup, vanochtend...quote:
ow jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja
[..]
Ergens tussen Hilversummie en Assen.
nee, want dat zijn sowieso pleurislijers. zoek een frequentie die wel vrij is of ga lekker via internet uitzenden. maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
Zit ik zomaar ten onrechte die lieve piratenpoepjes te beschuldigen...
Dat zal het dan wel zijn, ik hoor alleen ruis. En niet "Sjonnie wol nog emm een ploatie aanvroag'n hè"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/410(...)adio-in-noorden.html
[..]
Daar is geen lol aan, heb ik het wel eens met m'n zendende achterbuurman over gehad. Dat haalt alle spanning eraf, want legaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want dat zijn sowieso pleurislijers. zoek een frequentie die wel vrij is of ga lekker via internet uitzenden. maar dat heb ik al eerder gezegd
Joe, veel plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
Ik verveel me, ik ga wat doen, wat weet ik nog niet maar iig even de deur uit.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn, ik hoor alleen ruis. En niet "Sjonnie wol nog emm een ploatie aanvroag'n hè"
Ik verveel me ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
hij vindt blijkbaar zijn eigen spanning belangrijker dan het radioplezier van z´n omgeving....wat mij betreft mag de politie of weet ik veel wie daar overgaat iedere dag z´n zooi in beslag nemen. het is gewoon illegaal en strafbaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar is geen lol aan, heb ik het wel eens met m'n zendende achterbuurman over gehad. Dat haalt alle spanning eraf, want legaal![]()
Hij zendt trouwens 5 dagen via internet en maar 2 avonden via ether, valt nog mee
veel plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
ik denk dat die jongen gewoon een beetje verlegen is. zijn vaak wel de leukste jongens en ik kan het wetenquote:
ja wtf ik wilde net zeggen, doodse stilte op mijn mobiele radioquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:40 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/410(...)adio-in-noorden.html
[..]
De hont uitlaten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:38 schreef henkde_j het volgende:
Trouwens voor niets naar Zwolle gefietst vannacht
Net weer thuisquote:
Agossie... Je bent toch wel met de trein teruggegaan mag ik hopen?quote:
Nee, had geen OV meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie... Je bent toch wel met de trein teruggegaan mag ik hopen?
Amateur!quote:
Zadelpijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Amateur!![]()
Ik hoop dat iemand je een voetmassage kan geven
Je kwam toch met je bureaustoel?quote:
Nee, heb m'n stalen ros maar gepakt. 200km op een bureaustoel? Ik ben toch niet gek!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kwam toch met je bureaustoel?![]()
Naja, dat hoop ik dat je iemand kan vinden daar voor een bipsmassage
Verstandig van jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, heb m'n stalen ros maar gepakt. 200km op een bureaustoel? Ik ben toch niet gek!
Soms kan ik best blij worden van zenderstoringenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
Skinny Love. na een tijdje niet gehoord te hebben vind em best te pruimen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms kan ik best blij worden van zenderstoringen
in leeuwarden verwachten ze rond 15u een bak regen....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef alors het volgende:
Nou mensen kinderen wat een regen in het noorden he, ik heb de zandzakken al klaarliggen!![]()
Maar even met het peerd op stap in het zonnetje dan.
Zag er top uit! Sommigen echt mooi gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hey! Hoe was Vollehoven? (:
Zie zojuist dat een bekende van me heeft gewonnen, Nameless - Toren van Babel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zag er top uit! Sommigen echt mooi gedaan. Jammer van de twee regenbuitjes.
Oh, nou dat vond ik niet de mooiste/beste. Wel een enorm grote wagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zie zojuist dat een bekende van me heeft gewonnen, Nameless - Toren van Babel.
Ik wilde nog even zeggen, wie heeft DJ-Free aangenomen bij 3FM?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
Skinny Love. na een tijdje niet gehoord te hebben vind em best te pruimen.
Jawel ik luisterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef Evertjan het volgende:
niemand die luistert? Annemieke zit op Mysteryland
quote:
As usual op locatie, verbindingen zijn nou eenmaal meestal behoorlijk slecht op zulke locaties, vooral voor een flinke bak upload wat met video nodig is... en dan gaat audio toch echt voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zijn er problemen met de cam!
Die heb ik niet aan, ik luister alleen. Klinkt allemaal wel lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zijn er problemen met de cam!
Kerel was 82, ik ken er veel die eerder de pijp uit zijn gegaan en waar ik meer rouwig om benquote:
Het was natuurlijk wel de ruimteman hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Kerel was 82, ik ken er veel die eerder de pijp uit zijn gegaan en waar ik meer rouwig om ben
Tja, ook dat zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel de ruimteman he. Maar idd mooie leeftijd heeft ie bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
toch een legendarisch moment toen hij de 1e stap zette op de maan
Jep, ik ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
Zie net een tweet van Cee, dat ze niet eens wist dat hij nog leefde. Kan ik me ook bij aansluiten![]()
Toch wel erg eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:24 schreef minthy het volgende:
Zie net een tweet van Cee, dat ze niet eens wist dat hij nog leefde. Kan ik me ook bij aansluiten![]()
Echt, die minuten/uren krijg ik nooit meer terug.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Sterren Springen gekeken, wat een programma![]()
![]()
![]()
Weinig last vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
Eng, van die opruimbuien...![]()
![]()
Zit nu vastgebonden aan m'n stoel, dan moet ik wel even rustig aan doen
Wat is dat nu weer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Sterren Springen gekeken, wat een programma![]()
![]()
![]()
Ja die is echt vetquote:
die cover van Crush on you vind ik echt geniaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja die is echt vet. Heb er een album van in spotify, geweldige muziek!
Zegt me zo niets, maar geloof ik meteenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die cover van Crush on you vind ik echt geniaal
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
Dit wordt me te saai, ik duik nog even voor de tv...
Mazzel
kut, ik voel me oud......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
...And justice for all van Metallica is vandaag al 24 jaar oud.
Holy fuck, waar blijft de tijd...![]()
voor als je straks weer thuis bent:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt me zo niets, maar geloof ik meteen.
dan weet je dat je thuis bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor als je straks weer thuis bent:
Tel je de druppels?quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:12 schreef 3rdRock het volgende:
godallemejezus wat valt er een bak regen uit de lucht. maar zo te zien is het bijna over. en dat hoop ik want zo komt er niets van slapen....
Helen Helmink.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef alors het volgende:
Wat zeiden ze nou??? Deze uitzending wordt mede mogelijk gemaakt door?
Ik liep de trap op dus miste het net
huh? ik heb net heerlijk hardgelopen. soms een zonnetje, soms een windje. prima weer in Leeuwardenquote:
Nou ik dacht nog dat ik dat verstond, maar ik dacht nee vast niet!quote:
quote:
quote:
Het kan me wel bekoren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef alors het volgende:
Ik vond de foute gimmickplaatjes uit de jaren 90 echt veel leuker dan zo'n Gangnam style, doet me echt niks.
kom gezellig naar Lwd! hier schijnt het zonnetje nog. na die kloteregen van vannacht mag dat ook welquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan me wel bekoren.
Wat me niet kan bekoren is de ongelofelijke tyfusregen die buiten naar beneden komt en tegelijkertijd geeft het me een perfecte reden om geen sodemieter uit te voeren vandaag.
Ja hier ook, dus Cee, kom gewoon gezellig op t fietsje naar Friesland!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom gezellig naar Lwd! hier schijnt het zonnetje nog. na die kloteregen van vannacht mag dat ook wel
En ik wilde nog wel dingen doen buiten vandaagquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan me wel bekoren.
Wat me niet kan bekoren is de ongelofelijke tyfusregen die buiten naar beneden komt en tegelijkertijd geeft het me een perfecte reden om geen sodemieter uit te voeren vandaag.
Of kom naar mij, scheelt weer een aantal km.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hier ook, dus Cee, kom gewoon gezellig op t fietsje naar Friesland!
Ik kom eran! Ik zie jullie in september!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hier ook, dus Cee, kom gewoon gezellig op t fietsje naar Friesland!
goedemiddagquote:
Moet kunnenquote:
Vind ik niet.quote:
Dan zeg je het over jezelf, vind ik toch andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noem mezelf met enige regelmaat ook een tutje
Ach, niet te serieus nemen allemaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zeg je het over jezelf, vind ik toch anders
Haha zie je, niets beledigends aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noem mezelf met enige regelmaat ook een tutje
ow jij zoekt meteen de fb erbijquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Al zie ik net haar foto op FB, hij heeft wel een punt...
Timur en Ramon posten zelf een foto van de dame in kwestie op hun FB.quote:
Heb je een bak voor je hont ingericht? Hoef je niet naar buitenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel dingen doen buiten vandaag. Klote regen.
owwwwwquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timur en Ramon posten zelf een foto van de dame in kwestie op hun FB.
Nee hoor, zo eng ben ik niet...quote:
staat gewoon op de FB van Timurquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je een bak voor je hont ingericht? Hoef je niet naar buiten
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat gewoon op de FB van Timur
en ze gaan zich helemaal lens eten![]()
![]()
![]()
en nu is de vraag of hij zijn telescooplens in haar diafragma mag ontwikkelen...
[..]
en nu is de vraag of hij zijn telescooplens in haar diafragma mag ontwikkelen...
haha okquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo eng ben ik niet...
Timur post zelf elke keer FB-foto's van de flirters. Als ze FB hebben dan
[..]
staat gewoon op de FB van Timur
en ze gaan zich helemaal lens eten![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peter!quote:
Ja, maar die is wél leuk. Vooral die op TV, die kop van hemquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peter!
Geen idee of die ook op de radio is
Ja, blijven in je hoofd hangen... Zal vast ook de bedoeling zijn, maar hier gaan ze er niet meer uitquote:
Dat is er ook zo eenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peter!
Geen idee of die ook op de radio is
Je bent de eerste waarvan ik hoor dat die em leuk vindtquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar die is wél leuk. Vooral die op TV, die kop van hem.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent de eerste waarvan ik hoor dat die em leuk vindt
Whehe, ja, daar moest ik ook om grinnikenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef minthy het volgende:
Ik moest erg lachen om die nieuwe van Centraal Beheer, op die boot...
Dat hij op een gegeven moment z'n bilspieren aanspant in dat enge kleine zwembroekje
Deze vind ik primaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
Oh Love van Green Day.....nee, Green Day. dit is niet goed.
dat mag, ik nietquote:
eigenlijk al de vorige. ze hebben al een nieuwe met de titel Kill the DJ. ook niet veel soeps imho.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef CindieY het volgende:
Is dit een nieuwe single van Green Day dan?
Ik vind dit niet echt rock nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
Oh Love van Green Day.....nee, Green Day. dit is niet goed.
Begint allemaal een beetje hetzelfde te klinken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk al de vorige. ze hebben al een nieuwe met de titel Kill the DJ. ook niet veel soeps imho.
dat deed GD eigenlijk al jaren.....maar tis steeds saaier geworden op de 1 of andere manier. Nookie vind ik prima te pruimen, die plaat met American Idiot ook, maar 21 Guns vond ik niets meer...quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Begint allemaal een beetje hetzelfde te klinken.
Nee, dit vind ik ook niet veel aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Pino112 het volgende:
En dit is ook een zaadnummer.
Ik ga wel ff wat eten.
fijne middagquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:39 schreef DaMook het volgende:
Ik ga wat doen, fijne middag allemaal.
nja, ik vond em niet heel bijzonder. die gangnamstyleappelsapjes van gisteren waren btw ook niet veel soeps.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vond em niet heel bijzonder. die gangnamstyleappelsapjes van gisteren waren btw ook niet veel soeps.
maar ik ben er weer van tussen. er komt weer een fijne Franse film op Canvas.
tabee
Wist niet dat deze van Coldplay was... Leuk iddquote:
Zo erg daar? Het valt hier wel mee eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Evertjan het volgende:
wat een weer mensen ben gelukkig net op tijd thuis voor de radioshow van Bart
Hier een vrolijk zonnetjequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef Cee het volgende:
Hier is het echt crisis. Waaien en regelmatig vanuit het niets een gigantische bui. En daar tussendoor regen.
Een klein stukje, moet zo op ziekenbezoek bij een ver familielid van de vader van Pinoquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Evertjan het volgende:
zit iedereen klaar voor Bartje arens?
a oke niks ernstig hoop ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Een klein stukje, moet zo op ziekenbezoek bij een ver familielid van de vader van Pino
Gaat die weg jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Evertjan het volgende:
vanavond voor het laatst de guismaster op 3FM
Blijft alleen nog op R2 radiomaken iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Evertjan het volgende:
vanavond voor het laatst de guismaster op 3FM
Het is wel een lekkere vent iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef minthy het volgende:
Ik moest erg lachen om die nieuwe van Centraal Beheer, op die boot...
Dat hij op een gegeven moment z'n bilspieren aanspant in dat enge kleine zwembroekje
Nou wat zal hij gemist wordenquote:
nou ja we krijgen er Barend en Wijnand voor terugquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou wat zal hij gemist worden
Luister werkelijk nooit naar hem
Kan Alors weer zitten sponzen voor de webcam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou ja we krijgen er Barend en Wijnand voor terug
Alles beter dan het zoveelste politieke gewauwel op RTL4quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Evertjan het volgende:
maar nu Timur die gaat praten over sex piemels en tieten!![]()
![]()
Seksquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef Evertjan het volgende:
maar nu Timur die gaat praten over sex piemels en tieten!![]()
![]()
Oh, gaat het over vriendschap vanavond?quote:
Die goede oude tijd...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:15 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet over keiharde pornosex met grote negerlullen en natte poesjes
hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gaat het over vriendschap vanavond?
Vette bummer!![]()
Wattes?!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Timur fapt graag met vrienden op een boterham?
Ja kwam net ter sprake dat hij wel eens gezellig samen gefapt heeftquote:
Maar op een boterham??quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja kwam net ter sprake dat hij wel eens gezellig samen gefapt heeft.
Dat deel heb ik gemistquote:
Jammer, want nu wil ik weten ook wat die boterham ertoe deed... Zo jammer dat ik soms zo nieuwsgierig benquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat deel heb ik gemist. Was niet erg aan het opletten
.
Tsja, zo te zien heeft wolfrolf dat wel gehoord dus moet die dat maar uit de doeken doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, want nu wil ik weten ook wat die boterham ertoe deed... Zo jammer dat ik soms zo nieuwsgierig ben![]()
Ik wou ff zeggen dat met mij alles goed gaat schatquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, want nu wil ik weten ook wat die boterham ertoe deed... Zo jammer dat ik soms zo nieuwsgierig ben![]()
Kut!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja, zo te zien heeft wolfrolf dat wel gehoord dus moet die dat maar uit de doeken doen.
Hey mop! Goedzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou ff zeggen dat met mij alles goed gaat schat
En tot morgen allemaal
Tot morgenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wou ff zeggen dat met mij alles goed gaat schat
En tot morgen allemaal
Wat een deceptiequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
De boterham heb ik er zelf bij verzonnen.
Timur, Ramon, Coen en Sander circle jerk!!!!!!!!!!!!1111
Jij vuile smeerpaal, ga je MIJ nou lopen kleineren?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stel je verdomme niet zo vreselijk aan jankbal.
Nou daar heeft DaMook zijn hont zelfs geen kaas van gegetenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij vuile smeerpaal, ga je MIJ nou lopen kleineren?
Garnalenpeller
Juist, zeg het hem!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij vuile smeerpaal, ga je MIJ nou lopen kleineren?
Garnalenpeller
Edit: en krijg de hik![]()
Dweil moet met een korte ei, net als poepen. Moet met een korte oequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou daar heeft DaMook zijn hont zelfs geen kaas van gegeten![]()
Dwijlwringer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |