En dat na 3 kinderen te hebben 'geproduceert'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:17 schreef Apuleius het volgende:
Die ziet er niet onverdienstelijk uit.
Met enige tegenzin zou ik er wellicht eentje bij willen hengsten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat na 3 kinderen te hebben 'geproduceert'
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Met enige tegenzin zou ik er wellicht eentje bij willen hengsten.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Met enige tegenzin zou ik er wellicht eentje bij willen hengsten.
Ze heeft het niet zelf bewerkt. Dit is de originele cover:quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Die Lieke van Lexmond-look a like zette wel wat neer zeg. Gave uitstraling ook. Mogen ze dat helemaal zelf verzinnen, dat ze een liedje zo bewerken? In ieder geval erg goed bedacht.
Super, dankjewel. Heel goed gevonden, die bewerking. Als ik op Sandra tvoh zoek op YT vind ik de studioversie. Ik kan juist de TVOH-versie niet meer vinden..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef UltraR het volgende:
Die studioversie is alweer van YT verwijdert. Ik wil hem erg graag horen, maar ga niet aan dat hele I-tunes gebeuren beginnen.
[..]
Ze heeft het niet zelf bewerkt. Dit is de originele cover:
Neemt verder niet weg dat ik haar stem helemaal te gek vind.
Ah, die kende ik ook nog niet. Is ook top.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:46 schreef UltraR het volgende:
Die studioversie is alweer van YT verwijdert. Ik wil hem erg graag horen, maar ga niet aan dat hele I-tunes gebeuren beginnen.
[..]
Ze heeft het niet zelf bewerkt. Dit is de originele cover:
Neemt verder niet weg dat ik haar stem helemaal te gek vind.
Ik krijg een virusmelding op die sitequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:52 schreef iBenny het volgende:
http://www.applethree.nl - Daar staan ook wel een paar leuke covers van Sandra
Het mooie is dat ik het origineel helemaal niets vind en dit enorm tof.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond haar ook erg goed. Aanvankelijk herkende ik het nummer niet eens.
Denk dat ze gauw van de troon wordt gestoten door één van de kandidaten van vandaagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef iBenny het volgende:
Nummer 1 in de single top 100 én download top 50![]()
Denk je? Van de 3 singles zit er niet zoveel boeiends bij vind ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk dat ze gauw van de troon wordt gestoten door één van de kandidaten van vandaag
Ja, idd. Ze heeft een stem die je meteen herkend.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef ato het volgende:
Ja he, het is zo;n verschil met alle andere dames. Ook al zingen ze niet slecht. Maar Sandra's stemgeluid heeft iets eigens, ook is het een mooie verschijning.
Er zijn ook pas dit seizoen voor het eerst singles van audities verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef JRRY het volgende:
De eerste van TVOH ooit die echt daadwerkelijk met een auditie de NL top 40 binnenstormt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |