SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
En dan denken mensen dat Fries een kuttaal is.
Ik vind dat het wat aan kracht verliest zo in beweging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit plaatje krijgen we vaker te zien
Golfer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
Wat zat er nou in dat pakketje van vanavond?
Totaal niet meer aan gedacht.
Sowiesoquote:
Roxeanne heeft haar nieuwe tetten ook al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zal wel nu wel aardig cashen...
Zou je haar raken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roxeanne heeft haar nieuwe tetten ook al.
Van dr moeder geërfdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roxeanne heeft haar nieuwe tetten ook al.
Niet zo denigrerend hé. Het is de favoriete film / documentaire van VVD partijbons Ben Verwaayen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
Alle lagen van de bevolking zegt ie.
Hazes was juist typerend voor de onderklasse, en nu mag iedereen het ineens leuk vinden.
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat zeggen ze nou op dat tweede scherm dan? Dat het KruiTvat moest zijn?
Dat doet drank en zon met je...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef alors het volgende:
Raggel is trouwens nog maar 42ze ziet er echt 20 jaar ouder uit
quote:In Knevel en Van den Brink: CDA-lijsttrekker Sybrand van Haersma Buma, financieel journaliste Marike Stellinga van het NRC, rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman van de Telegraaf en wielrenner Wout Poels.
Die andere.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
[Kvdb en PenW] 1 voor de verkiezingen
ook NRC nu dacht ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt objectief kun je die Elsevier-doos niet noemen.
Charmante lach ook ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Wel een charismatische vrouw, de VVD zou daar in de toekomst een goede aan hebben.
Dat valt dan weer mee.quote:
Ja en 22% gepensioneerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Paxcon het volgende:
84% op het tweede scherm is man.. Opmerkelijk
golferquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er kijken dus voornamelijk ouwe mannetjes naar K&vdB
dat hebben we 21 oktober 2011 ook gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Namens Fok! kan ik natuurlijk enkel stemmen op: Inhoud!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Voor 699% op het tweede scherm is CDA sowieso geen optie
Uberhaupt op de SP stemmenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grrrr die vieze rietjesdrinker, nou daar heeft hij mijn stem verloren hoor!!![]()
wie denkt er nou weer zo....
Wat een psychoquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Goede overgang, denkt Diederik.
[ afbeelding ]
niemand natuurlijk, maar het is dan ook juist onbewust. Nog drie van dat soort dingen en je neemt hem weer ietsje minder serieus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grrrr die vieze rietjesdrinker, nou daar heeft hij mijn stem verloren hoor!!![]()
wie denkt er nou weer zo....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Goede overgang, denkt Diederik.
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld zijn loopjongensquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef thettes het volgende:
[..]
niemand natuurlijk, maar het is dan ook juist onbewust. Nog drie van dat soort dingen en je neemt hem weer ietsje minder serieus.
Nee, er was een jongetje van 5 bij die heel veel van de mishandeling/moord heeft gezien.quote:
Die moeder had gewoon gelijk, het slaat nergens op dat een kind 24 uur vermist moet zijn voordat er actie wordt ondernomen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Dat kind groeide sowieso op in een gezonde omgeving, dat is duidelijk.
Je hebt een goal gemist man.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaat natuurlijk het hele publiek van dit programma naar dit debat, dat wordt dranghekken plaatsen mensen!!
Dat moeten ze lekker zelf weten maar dan mag je wmb wel stukken langer gestraft worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sukkels die psychologisch onderzoek weigeren
Nouja het is ook gek als ze het zelf ook kennelijk geen reet kan schelen of er iets mis met hen isquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat moeten ze lekker zelf weten maar dan mag je wmb wel stukken langer gestraft worden.
Ja, geen gezichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Wout, je overhemd is te groot/schouders zijn te smal.
In een 1 of ander Spaans hotel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met alle respect, maar de vraag die mij op het hart ligt is: Waar is Gesink?
Die heeft gelost op de drempel vlak voor het mediapark.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met alle respect, maar de vraag die mij op het hart ligt is: Waar is Gesink?
Burghardtquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:50 schreef tralalala het volgende:
Wie was dat die over die hont heen was gevallen?
Agostinho. Finishte maar overleed dezelfde avond dacht ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:50 schreef tralalala het volgende:
Wie was dat die over die hont heen was gevallen?
quote:Agostinho overleed nadat hij op 30 april 1984 in de Ronde van de Algarve zwaar ten val was gekomen na aanrijding met een hond en een schedelbasisfractuur opliep. Hij droeg geen fietshelm. Toch reed hij de rit uit. Aan de finish besefte hij dat hij dringend medische hulp nodig had. Er was geen helikopter voorhanden zodat hij een urenlange rit van 400 km naar het ziekenhuis moest maken, waar hij werd geopereerd, maar tevergeefs. Op 10 mei 1984 overleed Agostinho in het ziekenhuis.
Bedankt! Heb nog net het einde meegemaaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nu ongeveer afgelopen.
Maar voor in het vervolg
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Je hebt ook geen bewustzijn, je bent bewustzijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
1984, toen had ik nog geen bewustzijn
Nee hoor. Je bent je bewust. Maar je kunt ook bewustzijn hebben, dat is gewoon een zelfstandig naamwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt ook geen bewustzijn, je bent bewustzijn
Hij heeft hetzelfde pluchehoofd. Hij klinkt wat vriendelijk maar daar houdt het op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb he-le-maal niks met het CDA maar wat een verademing is Buma tov Balkenende en Verhagen.
Ben ik niet zeker van, volgens mij is hij een grotere wolf in schaapskleren zelfs.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:57 schreef bloodymary1 het volgende:
en zeker niet zo ratterig als Verhagen.
Lekkere gristenshowquote:- SGP-voorman Kees van der Staaij over zijn abortusuitspraken.
- D66-leider Alexander Pechtold.
- Presentator Robert ten Brink over zijn nieuwe programma Love is in the air.
- Kerkjurist Rik Torfs over de vrijlating van Michelle Martin.
Vast niet nee, zwangerschap na verkrachting heb je gewoon te danken aan je eigen zonden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De potentiële kiezers van vd Staaij hebben volgens mij helemaal geen problemen met deze uitspraak.
7 procent van de verkrachtingen resulteert in zwangerschap (en dat is nog een deel wat dan geregistreerd is), vind ik toch een behoorlijke kans.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat dat zo is? Ik ken de statistieken niet.
Vd Staaij hoeft ook geen campagne te voeren. De SGP heeft toch altijd dezelfde groep kiezers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
De potentiële kiezers van vd Staaij hebben volgens mij helemaal geen problemen met deze uitspraak.
En hoe groot is de kans bij gewone sex?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
7 procent van de verkrachtingen resulteert in zwangerschap (en dat is nog een deel wat dan geregistreerd is), vind ik toch een behoorlijke kans.
inderdaad al eeuwig 2 zetelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Vd Staaij hoeft ook geen campagne te voeren. De SGP heeft toch altijd dezelfde groep kiezers.
Er zijn ongetwijfeld kiezers die tussen CU en SGP switchen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Vd Staaij hoeft ook geen campagne te voeren. De SGP heeft toch altijd dezelfde groep kiezers.
Weet ik niet maar dat hangt natuurlijk ook af van anticonceptie, je hebt mensen die seksen voor seks en je hebt mensen die seksen voor zwangerschap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans bij gewone sex?
circa 5% als de vrouw niet in de vruchtbare periode zit en circa 25% als ze wel in de vruchtbare periode zit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans bij gewone sex?
Dat dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Snapt niemand deze man nu? Hij zegt toch helemaal niets raars?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Snapt niemand deze man nu? Hij zegt toch helemaal niets raars?
Ik ook niet, maar ik vind dat ze wel een punt heeft. Een kind van 11 zwanger van haar vader moet dat kind maar gewoon baren volgens Keesquote:
Meer dit volgens mij...wat ie bedoelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Dus als ik het goed begrijp stelt onze SGP-vriend dat de kans op zwangerschap na verkrachting klein is en het dus geen argument kan zijn in een discussie over abortus?
Dat lijkt mij toch een stellingname die moet kunnen? Ben het er niet mee eens, maar de gemiddelde belediging/schoffering van Wilders vind ik vervelender.
Daar komt het wel op neer, alsof verkrachting een of andere randzaak is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Dus als ik het goed begrijp stelt onze SGP-vriend dat de kans op zwangerschap na verkrachting klein is en het dus geen argument kan zijn in een discussie over abortus?
Dan kom je op een gewogen gemiddelde van circa 10%. Maargoed, het blijft cru om dit onderwerp statistisch te benaderen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
circa 5% als de vrouw niet in de vruchtbare periode zit en circa 25% als ze wel in de vruchtbare periode zit...
twitter:PieterRietman twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:25:16Ironisch eigenlijk: van der Staaij zélf is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is. reageer retweet
is het ook, maar het doet het goed in de mediaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
Nou, ik vind het nogal overtrokken allemaal.
Belachelijke tweet natuurlijk....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd hoe Pechtold reageert op een tweet van de voorzitter van D66 Amsterdam-West:twitter:PieterRietman twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:25:16Ironisch eigenlijk: van der Staaij zélf is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is. reageer retweet
Ook smakeloos en bijzonder dom wmb, hoe belachelijk ik Kees ook vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Benieuwd hoe Pechtold reageert op een tweet van de voorzitter van D66 Amsterdam-West:twitter:PieterRietman twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:25:16Ironisch eigenlijk: van der Staaij zélf is het ultieme bewijs dat abortus soms hard nodig is. reageer retweet
Hij is gewoon pertinent tegen abortus. Dat zijn ze in die kringen al sinds het moment dat abortus bestaat, meer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Dat lijkt mij toch een stellingname die moet kunnen? Ben het er niet mee eens, maar de gemiddelde belediging/schoffering van Wilders vind ik vervelender.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef Arcee het volgende:
Hij vindt abortus gewoon erger dan verkrachting.![]()
jep...alleen snapt ie nu dat je dat beter niet moet zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef Arcee het volgende:
Hij vindt abortus gewoon erger dan verkrachting.![]()
Alsof dat voor Keesje uitmaakt, hij zou gewoon het liefst abortus verboden zien, verkrachting of niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
Dat gebeurt omgekeerd net zo hard. Flauw dit.
Edit: precies wat hij zegt nu.
Ja.quote:
Klopt, Martijn mag ook vinden wat ze willen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
So what if hij dat vindt? Je mag in NL toch vinden wat je wil?
quote:
quote:
Dan lijkt het net alsof vrouwen die zwanger worden na een verkrachting het stiekem hebben gewild.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het leed niet dat veroorzaakt wordt door die statistische uitspraak om het aantal zwangerschappen.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof vrouwen die zwanger worden na een verkrachting het stiekem hebben gewild.
wutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof vrouwen die zwanger worden na een verkrachting het stiekem hebben gewild.
Joh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef Baszh het volgende:
Staaij is gewoon anti-abortus, dat wisten we toch allang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |