Stiekem wil ik ook zo'n mooie donkere tintquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef TJV het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers op zijn huidskleur
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
Sorry Lorrelies maar ik wilde dit topic nummer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik niet moet naar school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef drumstickNL het volgende:
base vs base doen? Heb volgende week nog vrij.
Alsof de Minecraft SC al niet goddeloos genoeg wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef tuut-chips het volgende:
Laten we een eigen forum beginnen met blackjack en hoeren
Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Alsof de Minecraft SC al niet goddeloos genoeg was
Tis een beetje, tja, erg off the hookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?
goddeloos -> geen behoefte aan kerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Tis een beetje, tja, erg off the hook
Op die van PSV en Joost bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
Maar jij komt wel op onze server spelen he
psv en joost zijn hier niet bij betrokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Op die van PSV en Joost bedoel je?
Ik kom wel eens kijken ja
Ik bedoel eerder dat zelfs de FA en FM geen controle hebben hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
goddeloos -> geen behoefte aan kerken
Het is tamelijk moeilijk om met iemand te praten die alle tegenargumenten gelijk aan de kant flikkertquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef TJV het volgende:
Ze proberen het wel maar wij hebben schijt aan alles. Dat heb ik ze ook verteld, daarna geen reactie meer.
TOUGH GUYS YO
had je watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het is tamelijk moeilijk om met iemand te praten die alle tegenargumenten gelijk aan de kant flikkert
Euh Plan heeft een server wat is deze onzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef tuut-chips het volgende:
Als we meer dan 10 ja's krijgen gaat AlDie een server hosten
Poll: Moet AlDie een server hosten?
• Ja
• Nee (ik wil zwarte pik)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee die is niet voor ons bestemdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh Plan heeft een server wat is deze onzin
9GAG army?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Vraag maar niet hoe hij aan die stemmen komt.
Neuh, gewoon een linkje posten en mensen er op laten klikken die niet weten waar het over gaat.quote:
Hoe kan dat nou hij heeft een ban?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een linkje posten en mensen er op laten klikken die niet weten waar het over gaat.
Nee in ABO?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou hij heeft een ban?Of bedoel je in de dm?
Fijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Sorry DeLuna maar dit betekent heel veel voor mij
Heb ik net uitgelegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
Waar kom jij nou zo opeens vandaan DeLuna?
Opsodemieterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Mender het volgende:
hallo wil de admin ook de mcmmo plugin op de server zettn. Het is echt heel leuk. Mijn broertje heft hem ook op zijn hamachi server. Ik weet wel hoe die wektr. Mag ik dan ook admin, ik zal en hele goeie zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef tuut-chips het volgende:
176.31.224.120:25574
OFFICIELE MC SC SERVER
verzuurde EX-MC'ers server
Incluis cliffhanger!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef Mordecai het volgende:
Spannende battle tussen Powerkiwi en Lor
berendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef drumstickNL het volgende:
Of die keer dat Berend Gogo's server ddos'de omdat hij perse base vs base wilde hosten.
qftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:00 schreef drumstickNL het volgende:
Elk topic dat ook maar enigszins seks gerelateerd is heeft gogo wel een post.
instant win!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dit was altijd cool trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef bobbernaut het volgende:
Is dat van berend waar? Gogo's server ddossen?
Aids triestquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef shaderon het volgende:
Nog even en dan ga ik hier heen:
[ afbeelding ]
voor heeeeel lang
Big morpheus is watching meeeeeeeeequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:03 schreef vogelkooi het volgende:
Probeer eens de grens op te zoeken, heb ik ook gedaan. Door mijn uitstekende staat van dienst als kwaliteit user kwam ik er vanaf met en berisping. Maar of het bij jullie ook bij en losse flodder blijft.....
Oh ja, nog even middelbare school afmaken en dan ga ik er voor 5 jaar studerenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:07 schreef vogelkooi het volgende:
Je zei dat je ergens heen ging, foto met en vliegtuig erbij ofzo vorige topic.
[..]
Woorden zijn leuk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een doktersroman. <- dit is een woord.
Je kan ook voor de gezelligheid meedoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Bah, nog steeds geen zin om te bouwen.
iemand hier heeft geen vwo gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een doktersroman. <- dit is een woord.
STFU. Ik bewonder gewoon de Nederlandse taal. Pauper!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
iemand hier heeft geen vwo gedaan
Het IP van de AlDie-server is gerecycled van een andere server dus dat IP staat nog over het hele internet
er joinen allemaal mongolen nu
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef TJV het volgende:
Of niet, als tante yvonne geen genade meer kent.
Ja, dat wil jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
nu ik eenmaal tekkit heb gedaan wil ik nog wel terug naar de oude mc?
Nou maak er een mooie mod voor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:30 schreef drumstickNL het volgende:
Er moeten meer aparte dingen in Minecraft komen; mijnhelmen, een grotere tas, een cape, meer wapens, dat je gangen moet versterken ofzo, dat je goud kun zeven uit van de stroompjes etc.
Volgens mij niet. Ik kan ze iig niet zo 123 vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hedde gij ook fotos van het tettenpaleis?
Ik wss welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hey dat is mijn huis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Mender het volgende:
De spawn van fokcraft voordat er iets gebouwd was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was drumpies 1.0/1.1 serverquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
hebben jullie dat allemaal gebouwd of is dit een andere server
En ook totaal niet mijn schuld ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat was drumpies 1.0/1.1 server
Over de kop gegaan begin dit jaar
Ik fap te veel denk ik, ik kan niet zo goed meer zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey is dat mender die daar vliegt?
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey is dat mender die daar vliegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Lor heeft al vanaf dit IP-adres gestemd. Daarom mag ik niet meer stemmen, dus ik zeg even hier dat ik nee stem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Flodder450 het volgende:
Poll: Choptree op de MC server?
• ja!
• nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit is 90's met allemaal die gifs (zoals datdus dat zo mooi omschreef)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:
De OP moet groen zwarte layout krijgen; dit is kinderlijk.
Er ís een survival server van AlDie atmquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb weer heel wat gemist zie ik, komt er nu weer een server? En van wie is die deze keer?
Tevens was The Expendables 2 stuk beter dan ik had verwacht
Omdat dat de nieuwe FOK layout is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit is 90's met allemaal die gifs (zoals datdus dat zo mooi omschreef)
Groen met zwart. Waarom?
lijkt er op dat er met 1.4 wel weer veel nieuwe content komt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Hmm kan in 1.4 ook aardappelen en wortels farmen.
Ik denk dat de venedering minder groot isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Wie is de hommo die voor de zwarte dick gaat?
Speciale vrouwen content. Ingebouwde keukens, en wortels voor funquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef Mender het volgende:
[..]
lijkt er op dat er met 1.4 wel weer veel nieuwe content komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |