Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Alsof de Minecraft SC al niet goddeloos genoeg was
Tis een beetje, tja, erg off the hookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je hier bijna nooit meer bent?
goddeloos -> geen behoefte aan kerkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Tis een beetje, tja, erg off the hook
Op die van PSV en Joost bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
Maar jij komt wel op onze server spelen he
psv en joost zijn hier niet bij betrokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Op die van PSV en Joost bedoel je?
Ik kom wel eens kijken ja
Ik bedoel eerder dat zelfs de FA en FM geen controle hebben hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
goddeloos -> geen behoefte aan kerken
Het is tamelijk moeilijk om met iemand te praten die alle tegenargumenten gelijk aan de kant flikkertquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef TJV het volgende:
Ze proberen het wel maar wij hebben schijt aan alles. Dat heb ik ze ook verteld, daarna geen reactie meer.
TOUGH GUYS YO
had je watquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het is tamelijk moeilijk om met iemand te praten die alle tegenargumenten gelijk aan de kant flikkert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |