abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115968570
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Buiten het feit dat er meer dan 12 getuigenverklaringen over zijn dopinggebruik zijn afgelegd (waar dus de meesten helemaal niet betrapt zijn) ga jij er ook nog even van uit dat die meineed gaan plegen.
Mja ze zeggen nooit wat, en dan worden ze betrapt, en bv. die Landis maakte gelijk duidelijk dat ie Armstrong kapot wilde maken.

Maar nogmaals, waarschijnlijk heeft Armstrong wel gebruikt, dat moet haast wel, maar het hoe en wat van deze zaak zint me niet en lijkt vooral een heksenjacht.
pi_115968649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Mja ze zeggen nooit wat, en dan worden ze betrapt, en bv. die Landis maakte gelijk duidelijk dat ie Armstrong kapot wilde maken.

Wil je niet luisteren ofzo?

Hincapie, Leipheimer, Zabriskie etc hebben totaal geen belang erbij om Armstrong kapot te maken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_115968769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wil je niet luisteren ofzo?

Hincapie, Leipheimer, Zabriskie etc hebben totaal geen belang erbij om Armstrong kapot te maken.
Maar liegen als je onder ede een verklaring af moet leggen is ook niet slim, vraag maar aan Marion Jones.
pi_115968782
Maar Riis zege wordt niet afgepakt door verjaring. Wat is het verschil met Arrmstrong?
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:09:22 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115968844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Wilskracht het volgende:
Maar Riis zege wordt niet afgepakt door verjaring. Wat is het verschil met Arrmstrong?
Die is toch door de organisatie zelf geschrapt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115968867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar liegen als je onder ede een verklaring af moet leggen is ook niet slim, vraag maar aan Marion Jones.
Waarom zouden ze liegen dan?

Ik bedoel juist te zeggen dat alhoewel ze het niet willen uiteindelijk toch de waarheid zullen vertellen, en dus geen 'butt-hurts' zijn die wraak zoeken oid.
pi_115969046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waarom zouden ze liegen dan?

Ik bedoel juist te zeggen dat alhoewel ze het niet willen uiteindelijk toch de waarheid zullen vertellen, en dus geen 'butt-hurts' zijn die wraak zoeken oid.
Ze hebben er geen belang bij om Armstrong kapot te maken en willen dat waarschijnlijk ook niet, echter als onder ede gevraagd wordt of ze gezien hebben dat Armstrong doping heeft gebruikt (even van uit gaan dat ze dat hebben gezien) moeten ze dan nee zeggen? Als dan later blijkt dat dat wel is dan lopen ze het risico om vervolgd te worden. Wil je dat risico lopen?
pi_115969131
Volgens mij hebben we een beetje miscommunicatie.

Ik zeg juist dat die gasten geen gekleurde getuigenissen zullen afleggen onder meineed...
Oftewel we zijn het vrij met elkaar eens?
pi_115969675
Ok dan zijn we het eens. Ik had je verkeerd begrepen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:39:23 #35
862 Arcee
Look closer
pi_115970752

Straks goed voor 5 Tourzeges samen...

Het zou iig 1 mysterieuze winnaar opleveren: wie kent Andreas Klöden nou? De renner, okee, maar de persoon?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_115971047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Straks goed voor 5 Tourzeges samen...

Het zou iig 1 mysterieuze winnaar opleveren: wie kent Andreas Klöden nou? De renner, okee, maar de persoon?
Als we alle renners die ooit betrapt zijn of in verband werden gebracht met Fuentes schrappen, krijgen we Tourwinnaars als Escartin, Azevedo en Kivilev. :D
pi_115971110
Dus dan moeten we hem maar niet schorsen?

Snap niet waarom dat mee zou moeten spelen...
Omdat de nummer 2 al gepakt is mag je de nummer 1 niet meer schorsen.
pi_115971201
In 2005 wint dan zelfs aanvankelijke no. 8 Evans. Cadel dan met terugwerkende kracht zelfs tweevoudig winnaar. :D Als ze hetzelfde gaan toepassen op Contador zelfs drie keer. Maar zero, zero, zero, zero, zero, zero, zero, zero ,zero, zero, cinco kans dat dat gebeurt.
pi_115971551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus dan moeten we hem maar niet schorsen?

Snap niet waarom dat mee zou moeten spelen...
Omdat de nummer 2 al gepakt is mag je de nummer 1 niet meer schorsen.
wat is het nut iemand na 10 jaar nog te schorsen? Het lijkt wel of de tijden van McCarthy herleven in de VS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115972502
quote:
Maar ergens ook een beetje onzinnig, omdat de genoemde renners die als dopingzondaars worden neergezet nooit gestraft of geschrapt zijn in die jaren; het is wel de vraag of de ASO/UCI blij zijn die renners als winnaars te eren :)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_115972600
Je kunt iemand diskwalificeren zonder de overwinning aan een ander te geven. In die jaren is er dan geen Tourwinnaar - de enige logische oplossing.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:10:51 #43
862 Arcee
Look closer
pi_115972796
Nu op Nederland 2.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_115973161
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef brandlex het volgende:
Je kunt iemand diskwalificeren zonder de overwinning aan een ander te geven. In die jaren is er dan geen Tourwinnaar - de enige logische oplossing.
Dit idd.
Wmb hoeven zijn overwinningen trouwens niet afgenomen te worden, als maar wel duidelijk wordt dat 'ie gebruikt heeft (als 'ie dat idd heeft gedaan, waar ik wel vanuit ga).
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:21:41 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115973371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Arcee het volgende:
Nu op Nederland 2.
Mart was chagrijnig. :')
pi_115973405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef rubbereend het volgende:
Gaan ze bij de Tour ook Virenque een keer al zn truien afpakken :')
Idd ja :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:22:26 #47
862 Arcee
Look closer
pi_115973416
Waarom kan Usada niet met de bewijzen komen? Moet Armstrong daar zelf per se bij zijn?
pi_115973439
Zo, Mart is veranderd
pi_115973542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Arcee het volgende:
Waarom kan Usada niet met de bewijzen komen? Moet Armstrong daar zelf per se bij zijn?
Doordat Armstrong niet meer wil knokken en zich neerlegt bij de straf, is dat niet meer nodig plus belastend voor die getuigen of betrokkenen. Lance wilde niet dat al dat bewijs naar buiten zou komen?
pi_115973600
de boss is de klos, eindelijk zou ik zeggen. niet dat zijn concurrenten een haar beter waren, maar ik kreeg een beetje een hekel aan dat (schijn)heilige aura dat om die kerel gehangen werd. (niet in het minst door hemzelf)

Hij blijft wel de winnaar voor mij. Mercx en andere veelwinnaars uit het verleden gebruikten immers ook verboden spul bij de vleet.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')