SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 26-08-2012 12:33:56 ]
Kom je nog naar ´t NK volgende week?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik ook nog maar 30 recreatief.
Zondag een triatlon en dinsdag training voor NCK ploegentijdrit. Lekker bikkelen dus!
Neinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kom je nog naar ´t NK volgende week?
Best aardig weer vandaag volgens mij, wel een paar fikse buien net maar gieten doet het niet. Koud wordt het ook niet met 19/23 graden en veel wind. Lijkt me prima weer voor een training. Gaan er nog mensen fietsen hier?quote:Het is vandaag half tot zwaar bewolkt en er trekken geregeld buien over. Hierbij kan lokaal onweer voorkomen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 graden in het noordwesten tot 23 graden in het zuidoosten van het land. De zuid tot zuidwestenwind is boven land matig, kracht 3 of 4, aan de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig of krachtig, kracht 5 tot 6 en neemt vanmiddag langs de westkust waarschijnlijk tijdelijk toe tot hard, 7. Bij buien is de wind tamelijk vlagerig.
Nope. Ik sta trouwens op 0 km deze week. Wel 45 gelopen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Best aardig weer vandaag volgens mij, wel een paar fikse buien net maar gieten doet het niet. Koud wordt het ook niet met 19/23 graden en veel wind. Lijkt me prima weer voor een training. Gaan er nog mensen fietsen hier?
Druk met de studie zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:57 schreef No-P het volgende:
Nope. Ik sta trouwens op 0 km deze week. Wel 45 gelopen...
die kom's van jou stellen zo weinig voor die wil niemand hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
Zowaar is Patroon in de juiste provincie gebleven, Marco is het dorp niet uit geweest, dus de KOM's zijn veilig. En toch 1 kwijt. Wat een kutvakantie
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:53 schreef dop het volgende:
[..]
die kom's van jou stellen zo weinig voor die wil niemand hebben
veel geluk dat je gps data precies zo is dat strava zich er in verslikt en de verkeerde tijd uitrekend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
Precies, hoe wordt je daar KOM? Zo veel mogelijk rondjes feitsen.
http://app.strava.com/segments/1642226quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:12 schreef dop het volgende:
[..]
veel geluk dat je gps data precies zo is dat strava zich er in verslikt en de verkeerde tijd uitrekend.
er zijn 2 andere kom's daar die de klim van de maaslandkering bestrijken die kloppen wel
en er is 1 aparte voor de afdaling die klopt meestal ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |