Hulde!! Zou mijn voorbereider ook eens moeten doen! Hij [of een Zij met Hele Grote Handen]quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vreselijke rotdingen! Ik moest sommige bundels wel in drieën splitsen om ze enigszins hanteerbaar te maken!
lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Hulde!! Zou mijn voorbereider ook eens moeten doen! Hij [of een Zij met Hele Grote Handen]
voegt zelfs op een piekdag nog af en toe 2 samen als ze nog niet extreem dik zijn!
Op CVL Utrecht, ik snap het niet, Afgelopen woensdag, daldag, was het later klaar dan op een piekdag. Vandaag hetzelfde. Ik snap niet hoe dat kan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een waardeloos systeem is dat DiDoZa toch. Werkt goed in rustige tijden, maar zodra de poststroom weer aantrekt gaat het mis. Gisteren kon je je een hernia sjouwen en waren de wijken veel te laat klaar, vandaag kon je met twee vingers in je neus lopen.
Nee, reuze efficiënt werken, hoor!
Track and Trace invullen op de website?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:24 schreef z0rz0r het volgende:
schiet eens op. ik wacht op mijn pakketje
Simpel. De hoeveelheid mensen. Op piekdagen wordt er een blik mensen open getrokken, terwijl je op daldagen alles met twee man moet doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op CVL Utrecht, ik snap het niet, Afgelopen woensdag, daldag, was het later klaar dan op een piekdag. Vandaag hetzelfde. Ik snap niet hoe dat kan.
Ohhh ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Simpel. De hoeveelheid mensen. Op piekdagen wordt er een blik mensen open getrokken, terwijl je op daldagen alles met twee man moet doen
Ikea kwam met Sand bij ons.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef Teslynd het volgende:
Vandaag de Ikea-catalogus in de bus. Denk dat de bezorger wat knorrig was van al dat gesjouw. De krant is nogal gehavend.
pffffffff... wat een gek! Lastig, zulke mensen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vandaag kwam er hier ook nog een man naar buiten gestormd, die begon te dreigen dat ie me zou laten ontslaan als ik nog één keer per fiets zijn oprit zou oprijden. Volgens hem was het in de weg vastgelegd dat de post lopend bezorgd moet worden, wat een idioot.
hoogseizoen is weer begonnen,wordt nog ergerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was het voor een vrijdag echt behoorlijk druk. Normaal 1,5 tas voor die ene wijk op de vrijdag, nu 5. Voor mijn tweede wijk normaal nog niet eens 1 tas vol op de vrijdag, nu 2 propvolle tassen.
ja aankomende week zijn die er weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Zijn de Kampioenen ook weer terug van zomerreces?
Verheug me er nu al opquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja aankomende week zijn die er weer
echte diehards gaan gewoon doorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
Hoi, ik breng op zaterdag post rond en heb vorige zaterdag halverwege mezelf ziek gemeld (bij het servicecentrum en mocht de post na lang gezeur naar het depot brengen, uiteindelijk heeft iemand anders het op maandag bezorgd. Alleen nu door het hevige hoesten heb ik waarschijnlijk in mijn linkerzij bij mijn ribben een spiertje of zelfs een rib gekneusd en kan ik amper wat dragen.
Moet ik me nu vrijdag alvast ziekmelden voor zaterdag zodat er minder gezeur komt? En dan weer bij het servicecentrum of moet ik de 06 van mijn teamleider bellen?
ja die oranje dingen hebben ze bedacht dat je minder hoeft te herladen en je een breuk fietstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Maar hebben we het dan over 'fietstassen' post, of van die nabreng grijze zakken post? Want in een normale oranje fietstas past veel meer post dan één grijs tasje....
Heb me al ziek gemeld en ben normaal nooit ziek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
echte diehards gaan gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |