Da's een behoorlijke wijk, dan. Veel bedrijven, soms? We hebben hier ook een wijk die op piekdagen tussen de 8 en de 12 tassen heeft, maar dat is een wijk met veel bedrijven en div. universiteitsgebouwen (looptijd: 4 uur).quote:
Nee, wel KPN kaartjes over internetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef Anonymousz het volgende:
hadden jullie ook veel upc kaartjes?
Vreselijke rotdingen! Ik moest sommige bundels wel in drieën splitsen om ze enigszins hanteerbaar te maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Veronicagidsen met een dikke pocketroman erbij.
Grijze tassen worden alleen nog maar voor het hah gebruikt. We hebben het hier over die nieuwe oranje binnentassen, die aan merkelijk hoger zijn (en breder) dan die grijze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef Deezertje het volgende:
Maar hebben we het dan over 'fietstassen' post, of van die nabreng grijze zakken post? Want in een normale oranje fietstas past veel meer post dan één grijs tasje....
Ik heb 'm ook binnen gekregen, 2 weken terug. Een M trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Rafierafie het volgende:
Op dagen als vandaag is het geen voordeel dat ik in een wijk loop waar wat meer geld zit. Iedereen heeft zo'n beetje een creditcard daar waardoor ik altijd een achterlijke hoeveelheid van die villa d'arte dingen heb. Als ik dan mijn collega's in de wijken met huurwoningen zie lopen hebben zij het een heel stuk makkelijker. Niet dat ik met ze wil ruilen
Het valt me trouwens op dat iedereen om me heen die een nieuwe regenjas heeft gekregen allemaal maat S of kleiner heeft. Gaat de uitgifte per maat ofzo?
Ik had een L, twee weken geleden gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Rafierafie het volgende:
Op dagen als vandaag is het geen voordeel dat ik in een wijk loop waar wat meer geld zit. Iedereen heeft zo'n beetje een creditcard daar waardoor ik altijd een achterlijke hoeveelheid van die villa d'arte dingen heb. Als ik dan mijn collega's in de wijken met huurwoningen zie lopen hebben zij het een heel stuk makkelijker. Niet dat ik met ze wil ruilen
Het valt me trouwens op dat iedereen om me heen die een nieuwe regenjas heeft gekregen allemaal maat S of kleiner heeft. Gaat de uitgifte per maat ofzo?
Ik loop in een gemengde wijk waar in 1 straat veel geld zit en hebben dan ook veeel post. En bladen als villa d'arte, golf, hockey etc. Altijd trouwens wel. :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef Rafierafie het volgende:
Jep bij mij ook, en gisteren ook het ''Paard & Leven'' magazine. Bij mijn wijk erg populairquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:01 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik loop in een gemengde wijk waar in 1 straat veel geld zit en hebben dan ook veeel post. En bladen als villa d'arte, golf, hockey etc. Altijd trouwens wel. :p
Als je je al vorige week hebt ziekgemeld, hoef je dat nu niet opnieuw te doen. Je bent ziek, totdat je je weer beter meldt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
Hoi, ik breng op zaterdag post rond en heb vorige zaterdag halverwege mezelf ziek gemeld (bij het servicecentrum en mocht de post na lang gezeur naar het depot brengen, uiteindelijk heeft iemand anders het op maandag bezorgd. Alleen nu door het hevige hoesten heb ik waarschijnlijk in mijn linkerzij bij mijn ribben een spiertje of zelfs een rib gekneusd en kan ik amper wat dragen.
Moet ik me nu vrijdag alvast ziekmelden voor zaterdag zodat er minder gezeur komt? En dan weer bij het servicecentrum of moet ik de 06 van mijn teamleider bellen?
Zo afwijkend zijn jullie niet hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef V__L_N het volgende:
Wij hadden hier deze week geen kieswijzer. Die doen we volgende week. Vraag me af waarom wij wat donderdag post betreft toch steeds afwijken van de rest van het land.
Kwab post maakten het trouwens niet uit. 4 giga volle tassen, waarvan 2 zo vol dat ze dicht geknoopt waren met elastiek. Wie dat toch verzint.
Aanlevering deze donderdag slechts 1 uur te laat. Kon om 2 uur met me wijk beginnen.
Oh das balen zeg! Hopelijk zijn ze klaar als jij vakantie hebt! Het is vreselijk om in je slaap te worden gestoord!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef gridjuh het volgende:
Vandaag vrij, morgen een dagje werken, volgende week 3 dagen werken en dan lekker 3 weken vakantieIk kan niet wachten...
Tot die tijd hoop ik dat ze volgende week klaar zijn bij onze bovenburen met hakken, boren, herrie en rotzooi maken...Heel de week begonnen ze om 10 uur(ik slaap slecht snachts dus blijf graag tot 9 a half 10 liggen) nee beginnen ze vandaag gezellig om kwart voor 8![]()
Nu vind ik het jammer dat ik niet hoef te werken zeg maar
staat op de PostNL-site te lezenquote:Nu al een miljard stuks huis-aan-huis bezorgd
Vandaag (28 augustus) bezorgen wij de miljardste huis-aan-huisfolder van 2012! Zo vroeg in het jaar hebben we deze mijlpaal nog nooit bereikt. Een prestatie waar we met zijn allen trots op mogen zijn!
Paard & leven is het blad van de hippische sportbond (knhs). Je hebt dus een hoop paardensporters in je wijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:40 schreef Selestha het volgende:
Jep bij mij ook, en gisteren ook het ''Paard & Leven'' magazine. Bij mijn wijk erg populairEn iedereen in mijn wijk heeft het blad van de lokale tennisvereniging.
We zitten niet toevallig in het zelfde gebied?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
Zo afwijkend zijn jullie niet hoor
Bij mij was de post ook weer een uur te laat, waren er gigantische hoeveelheden post en ik heb ook nog geen kandidatenlijst gezien.
Ik zit tegenwoordig op donderdag al standaard te wachten op het sms'je dat er weer vertraging is. Het is hier iedere donderdag raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |