Wanneer begint de klim?quote:
Maakt niet uit , Lleida / Léridaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, maar het is niet de ronde van Catalonië
De ex 7-voudig winnaar van de tour hehequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we gaan het over Armstrong hebben.
Afgelopen Giro was ook slaapverwekkend bijnaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef BlaZ het volgende:
Dit Vuelta topic gaat overigens flink sneller dan tijdens de Giro
Deze Vuelta maakt veel goed gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen Giro was ook slaapverwekkend bijna
Die zijn aangestoken door BMCquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
Wat proberen ze bij OPQS eigenlijk nog daar voorin het peloton?
Nu heeft Addy Engels even veel Tours gewonnen als Armstrong.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ex 7-voudig winnaar van de tour hehe
Sterker nog, zelfs jij en ik hebben evenveel Tours gewonnen als Armstrongquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nu heeft Addy Engels even veel Tours gewonnen als Armstrong.
Jij hebt ook twee keer de Tour DuPont gewonnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs jij en ik hebben evenveel Tours gewonnen als Armstrong
Toen ik die kon rijden, bestond die koers niet meer. Dat telt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij hebt ook twee keer de Tour DuPont gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |