Dit is een forum waar je je mening mag/moet delen. Als iedereen je maar na moet praten dan moet je maar terug naar sport1 gaan en daar nieuwsberichten gaan maken!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt. Wat probeer je sowieso te doen?
Dus ik mag niets hopen omdat het in jouw oogpunt nergens op gebaseerd is? Vind je jezelf niet heel vermoeiend?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je het niet mag hopen, maar de hoop is gewoon nergens op gebaseerd. En die persoonlijke aanvallen van je halen je niveau alleen maar omlaag hoor Tim.
Heb je iets persoonlijks tegen me ofzo? Ik zeg iets over Van Winden en dan kom jij met het feit dat ik vind dat jij me maar na moet praten? Waar heb ik dat dan ooit gezegd? Wat voor kronkel heb jij in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit is een forum waar je je mening mag/moet delen. Als iedereen je maar na moet praten dan moet je maar terug naar sport1 gaan en daar nieuwsberichten gaan maken!
Moet goedkomen, ze vlogen echt het 1ste uurquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:00 schreef Szura het volgende:
Beter schieten ze op, ik moet om 18u bij het voetbalveld staan
Wordt eens volwassen man. Jij hebt een mening en ik heb een mening. Blijkbara moet iedereen het met je eens zijn, want is iemand het niet met je eens, is diegene vermoeiend. Je kunt blijkbaar niet tegen kritiek op jouw mening? Terwijl je ook kritiek levert op mijn mening en met persoonlijke aanvallen komt( kronkel in je hoofd, echt wtf).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus ik mag niets hopen omdat het in jouw oogpunt nergens op gebaseerd is? Vind je jezelf niet heel vermoeiend?
En ik zie ook niet in waarom je me constant bij mijn normale naam moet noemen.
[..]
Heb je iets persoonlijks tegen me ofzo? Ik zeg iets over Van Winden en dan kom jij met het feit dat ik vind dat jij me maar na moet praten? Waar heb ik dat dan ooit gezegd? Wat voor kronkel heb jij in je hoofd zitten.
Waar zeg ik dat je het met me eens moet zijn. Echt, waar? Toon het me dan. Verder is je verhaal wel heel erg de pot verwijt de ketel, mijn hemel zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wordt eens volwassen man. Jij hebt een mening en ik heb een mening. Blijkbara moet iedereen het met je eens zijn, want is iemand het niet met je eens, is diegene vermoeiend. Je kunt blijkbaar niet tegen kritiek op jouw mening? Terwijl je ook kritiek levert op mijn mening en met persoonlijke aanvallen komt( kronkel in je hoofd, echt wtf).
Misschien omdat je me 'vermoeiend en hypocriet vindt'. Alleen maar omdat ik een andere mening heb? En al die onzin dat ik iets tegen jou zou hebben. Ga jezelf niet belangrijker maken dat je bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het met je eens moet zijn. Echt, waar? Toon het me dan. Verder is je verhaal wel heel erg de pot verwijt de ketel, mijn hemel zeg.
Hoop ja. Maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn denk ik dan. Ik hoop ook dat hij over 5 jaar 3 tours, 5 klassiekers en een olympische titel op zijn naam heeft staan, maar daarvoor heeft hij nu eenmaal te weinig laten zien in het profpeleton.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is het ook niet eens een mening van Art, maar gewoon de hoop die hij uitspreekt over een renner die zich nog verder kan ontwikkelen..
Wie ben jij eigenlijk? Iemand anders beschuldigen van 'persoonlijk worden', maar wel constant mijn naam noemen. Inderdaad, heel volwassen jongen, heel volwassenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Misschien omdat je me 'vermoeiend en hypocriet vindt'. Alleen maar omdat ik een andere mening heb? En al die onzin dat ik iets tegen jou zou hebben. Ga jezelf niet belangrijker maken dat je bent.
mijn hemel zeg. Dat zijn meer uitspraken van een bejaarde gast. Niet van iemand van begin 20!
Ik vermoed dat je zelf Dennis van Winden bent of dan in ieder geval Tim van Winden! Dit lijken wel Club Brugge praktijken!
Graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef Szura het volgende:
Wat een gezever
Tijd dat de koers op tv komt....
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Iemand anders beschuldigen van 'persoonlijk worden', maar wel constant mijn naam noemen. Inderdaad, heel volwassen jongen, heel volwassen![]()
Verder kap ik de discussie nu, wat niet eens was begonnen als discussie. Ik sprak, net als wat Marcoss zegt, een hoop uit. Niet een hoop gebaseerd op tig miljoen feiten, maar een hoop. Dat je je daarover tegenwoordig al moet verantwoorden, omdat de hoop niet in het straatje van iemand anders past, gaat echt nergens over.
[..]
Graag.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.
Ik hoop dat Wouter Wippert 5 massassprints wint in de Tour volgend jaar.
Ik hoop dat Ten Dam volgend jaar top 5 rijdt in een grote ronde.
Dan hoop ik met je meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.
Ik hoop dat Wouter Wippert 5 massassprints wint in de Tour volgend jaar.
Ik hoop dat Ten Dam volgend jaar top 5 rijdt in een grote ronde.
Die post zal ik voor de zekerheid eens even opslaan iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie vooral een optie voor TheArt om 1000 euro te verdienen.
andersom ook dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die post zal ik voor de zekerheid eens even opslaan idd
Is Art hier heilig ofzo?:pquote:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Beardslasher het volgende:
Katusha en Sky maken er nu wel werk van. Voorsprong begint terug te lopen
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Hij denkt 3e te worden en boni's te pakken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Idd, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Je moet die tijdrit niet Rodriguez niet onderschatten. Hij heeft zowel in de Giro als het Baskenland een zeer degelijke tijdrit gereden. Bovendien zit er een flinke helling/berg in de tijdrit. Het zou me niets verbazen als Rodriguez "slechts" een dikke 2 minuten op Froome gaat verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Uran keek gisteren wat te lang naar links, daarom moest ie lossen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef BlaZ het volgende:
52 gemiddeld in het eerste uur
Ze willen de Colombianen van sky eraf hebben voor de klim hehe
http://catenacycling.com/(...)_gallina_profile.jpgquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
Zó kort is de slotklim van vandaag toch ook weer niet?
Jup, maar het is niet de ronde van Cataloniëquote:
UK Postal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |