Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Beardslasher het volgende:
Katusha en Sky maken er nu wel werk van. Voorsprong begint terug te lopen
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Hij denkt 3e te worden en boni's te pakken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Idd, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Je moet die tijdrit niet Rodriguez niet onderschatten. Hij heeft zowel in de Giro als het Baskenland een zeer degelijke tijdrit gereden. Bovendien zit er een flinke helling/berg in de tijdrit. Het zou me niets verbazen als Rodriguez "slechts" een dikke 2 minuten op Froome gaat verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Uran keek gisteren wat te lang naar links, daarom moest ie lossen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef BlaZ het volgende:
52 gemiddeld in het eerste uur
Ze willen de Colombianen van sky eraf hebben voor de klim hehe
http://catenacycling.com/(...)_gallina_profile.jpgquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
Zó kort is de slotklim van vandaag toch ook weer niet?
Jup, maar het is niet de ronde van Cataloniëquote:
UK Postal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |