Het gaat nergens over maar het is wel leuk voor de TVquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef TheArt het volgende:
BJ koerst echt al bijna een jaar bij de profs zoals bij de junioren
Dit is puur voor de publiciteit. Hij kan zich beter sparen voor een etappe, waar hij wel een kans heeft te winnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Lindeman kan 10x dood gaan in een koers, dat is wel een kwaliteit hoor.
Volgens mij wel, ze komen ook niet meer in beeld hequote:
Bij het NK reed hij ook zo, telkens dacht je dat zijn pijp leeg was, maar kon toch steeds weer aanhaken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is puur voor de publiciteit. Hij kan zich beter sparen voor een etappe, waar hij wel een kans heeft te winnen.
Je hebt gelijk denk ik..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze komen ook niet meer in beeld he
Hoe kom jij bij Ten Dam?quote:
1 val, 1 voet aan de grond, was niet gevallenquote:
wat een prutsers de molkema en geesinkquote:
2 renners voor Niermann gingen ze onderuit. Niermann kon er absoluut niet meer omheen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Nierman viel als eerste ongeveer, dacht even dat het Gees was...
Die verhalen over Motorland trouwens, geniaal...
Ach hij had er gewoon overheen moeten springenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
2 renners voor Niermann gingen ze onderuit. Niermann kon er absoluut niet meer omheen.
Het was vooral die Liquigas die helemaal van links naar rechts ging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Niermann viel als eerste ongeveer, dacht even dat het Gees was...
Die verhalen over Motorland trouwens, geniaal...
Leek me dat die gasten van BMC aan het wachten waren op Morabito. Geen idee of die er inmiddels zit.quote:
Gerdeman..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Leek me dat die gasten van BMC aan het wachten waren op Morabito. Geen idee of die er inmiddels zit.
Maar die is compleet nutteloos voor welk klassement of etappezege dan ook. Kan je net zo goed iedereen noemen die achterop is gebleven.quote:
Mijn tv loopt achterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef TLC het volgende:
derde etappezege voor Argos, wat verrassend
Uran eraf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die is compleet nutteloos voor welk klassement of etappezege dan ook. Kan je net zo goed iedereen noemen die achterop is gebleven.
Ziet er hard uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee, in een stad gaat het harder.
Hij is ook zo'n beetje de enige sprinter in de Vueltaquote:
Onbegrijpelijk dat teams met topsprinters hier gewoon een hoop zeges laten liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n beetje de enige sprinter in de Vuelta
Farrar had hier moeten starten, hoewel die mischien alsnog niets had gewonnen met zijn vorm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat teams met topsprinters hier gewoon een hoop zeges laten liggen.
Zou Kenny balen dat ie niet mee mocht ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat teams met topsprinters hier gewoon een hoop zeges laten liggen.
Rijdt Vattenfall + Plouay en toch niet onsuccesvol. Daarnaast heeft Demare al een grote ronde gereden. En als 20-jarige neoprof is 2 grote rondes rijden toch echt veel te overdreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:37 schreef Sasman het volgende:
Waarom Demaré eigenlijk niet? Toch een goede sprinter en als de echte bergritten eraan komen laat je hem afstappen maar ach ja...
Is Bouhanni niet sneller dan Demare?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:37 schreef Sasman het volgende:
Waarom Demaré eigenlijk niet? Toch een goede sprinter en als de echte bergritten eraan komen laat je hem afstappen maar ach ja...
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Bouhanni niet sneller dan Demare?
Was een aantal keer op rij een stuk sneller. Zowel bij Halle Ingooigem en het Frans kampioenschap was het eigenlijk voor Demare te doen, maar Bouhanni bleek gewoon sneller te zijn.quote:
Démare lijkt me iig. sterker en betrouwbaarder. Bouhanni vind ik maar onberekenbaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Bouhanni niet sneller dan Demare?
Demare kwam er in de Giro ook niet echt aan te pas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Démare lijkt me iig. sterker en betrouwbaarder. Bouhanni vind ik maar onberekenbaar.
quote:1 191 DEGENKOLB, John ARG 3h 48' 30''
2 129 VIVIANI, Elia LIQ m.t. 1º
3 151 DAVIS, Allan OGE m.t. 1º
4 84 BOUHANNI, Nacer FDJ m.t. 1º
5 173 BENNATI, Daniele RNT m.t. 1º
6 136 MEERSMAN, Gianni LTB m.t. 1º
7 169 VAN WINDEN, Dennis RAB m.t. 1º
8 8 ROJAS, José Joaquin MOV m.t. 1º
9 15 MONDORY, Lloyd ALM m.t. 1º
10 187 SWIFT, Ben SKY m.t. 1º
11 119 VIGANO, Davide LAM m.t. 1º
12 146 STEEGMANS, Gert OPQ m.t. 1º
13 152 CLARKE, Simon OGE + 2''
14 19 ROCHE, Nicolas ALM + 2''
15 201 CONTADOR, Alberto STB + 2''
16 101 RODRIGUEZ, Joaquin KAT + 2''
17 17 NOCENTINI, Rinaldo ALM + 2''
18 9 VALVERDE, Alejandro MOV + 2''
19 147 STYBAR, Zdenek OPQ + 2''
20 96 LE MEVEL, Christophe GRS + 2''
21 54 CARDOSO, Andre Fernando CJR + 2''
22 183 HENAO, Sergio Luis SKY + 2''
23 181 FROOME, Christopher SKY + 2''
24 1 COBO, Juan José MOV + 2''
25 75 PÉREZ, Rubén EUS + 2''
26 107 MORENO, Daniel KAT + 2''
27 161 GESINK, Robert RAB + 2''
28 122 BODNAR, Maciej LIQ + 2''
29 172 BAKELANTS, Jan RNT + 2''
30 153 DEAN, Julian OGE + 2''
31 5 LASTRAS, Pablo MOV + 2''
32 213 LAGUTIN, Sergey VCD + 2''
33 35 KASHECHKIN, Andrey AST + 2''
34 123 DA DALTO, Mauro LIQ + 2''
35 36 SEELDRAYERS, Kevin AST + 2''
36 121 CAPECCHI, Eros LIQ + 2''
37 81 JEANNESSON, Arnold FDJ + 2''
38 117 NIEMIEC, Przemyslaw LAM + 2''
39 166 MOLLEMA, Bauke RAB + 2''
40 171 MONFORT, Maxime RNT + 2''
41 192 DE KORT, Koen ARG + 2''
42 71 ANTON, Igor EUS + 2''
43 82 BONNET, William FDJ + 2''
44 216 MARCZYNSKI, Tomasz VCD + 2''
45 218 RUIJGH, Rob VCD + 2''
46 194 DUMOULIN, Tom ARG + 2''
47 74 OROZ, Juan Jose EUS + 2''
48 217 MOL, Wouter VCD + 2''
49 94 KREDER, Michel GRS + 2''
50 168 TEN DAM, Laurens RAB + 2''
51 88 ROLLIN, Dominique FDJ + 2''
52 144 PAUWELS, Serge OPQ + 2''
53 65 DUQUE, Leonardo COF + 2''
54 79 VERDUGO, Gorka EUS + 2''
55 72 ASTARLOZA, Mikel EUS + 2''
56 178 RAST, Grégory RNT + 2''
Daar was de tegenstand wel een stuk sterker. Met betrouwbaar bedoel ik ook dat Demare, mits goed geplaatst op 300/400 meter van de finish, er altijd heel dicht bij zal zijn. Bouhanni is vaak te omstuimig en verneukt het dan alsnog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:42 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Demare kwam er in de Giro ook niet echt aan te pas.
Wordt dan wel laat of hij moet nog argos ofzo gaan wara hij daadwerkelijk kopman kan gaan spelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef TheArt het volgende:
Ik zit echt nog op het moment te wachten dat Dennis weer een stap zet en mee gaat doen in de semi-klassiekers, want in principe heeft hij daar echt de kwaliteiten wel voor. Het komt er alleen telkens in flarden uit. Dan weer een periode wel, dan weer maanden totaal niet.
Die moest er af in een chicanequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
DegenkolbNa mislukte Tour voor Argos nu dik succes.
Waarom heeft Uran tijd verloren?
Hij is pas 24. Nog genoeg tijd. En wie heeft het over kopman zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wordt dan wel laat of hij moet nog argos ofzo gaan wara hij daadwerkelijk kopman kan gaan spelen.
24 was 10 jaar geleden jong. Op dit moment is 90% al voor een deel doorgebroken of hebben renners van die leeftijd in ieder geval iets laten zien met 'kopmanpotentie'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is pas 24. Nog genoeg tijd. En wie heeft het over kopman zijn?
Met dat laatste insinueer je dat Van Winden 150 km. op kop moet gaan rijden in elke semi-klassieker die er is. Dat lijkt me echt zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
24 was 10 jaar geleden jong. Op dit moment is 90% al voor een deel doorgebroken of hebben renners van die leeftijd in ieder geval iets laten zien met 'kopmanpotentie'.
Jij hebt het over semi klassiekers en dat hij daar 'mee' gaat doen. Lijkt me dat je dan een beschermde renner moet zijn of je moet een superman zijn en 150km kunnen knechten en daarna nog met de beteren meekunnen.
hey Tim. Ik chargeer een beetje, maar van Winden is binnen Rabo gewoon een knecht, dat lijkt me toch wel duidelijk. Het is niet iemand zoals nu Kelderman waar ze een potentieel 'kopman' in zien.(misschien in het begin, maar nu toch duidelijk niet meer).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met dat laatste insinueer je dat Van Winden 150 km. op kop moet gaan rijden in elke semi-klassieker die er is. Dat lijkt me echt zwaar overdreven.
En lang niet iedereen breekt tegenwoordig door op jonge leeftijd. Ja er zijn er nu een paar, maar daarmee houdt het toch niet op hè? Dat iemand als Degenkolb bij Argos en Demare bij FDJ zo jong al zo goed zijn, wil nog niet zeggen dat Van Winden bij Rabo iets later door kan breken. Ik snap het verband niet helemaal.
Het is wat gechargeerd gezegd, maar het klopt ook nog eens niet. Als we deze lijn zouden volgen, zou er in de koers tegenwoordig nooit meer een verrassing kunnen komen van iemand die wat later ontbolstert, want of je bent direct goed of je wordt een knecht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hey Tim. Ik chargeer een beetje, maar van Winden is binnen Rabo gewoon een knecht, dat lijkt me toch wel duidelijk. Het is niet iemand zoals nu Kelderman waar ze een potentieel 'kopman' in zien.(misschien in het begin, maar nu toch duidelijk niet meer).
Het verband is er wel. Er blijkt dat de laatste jaren vrijwel alles wat goed is, snel komt. Niet alleen Demare, maar ook Kittel en ook de manier hoe Cavendish is doorgebroken. Daarnaast hebben vrijwel alle toppers van nu al enige blijk van talent laten zien in kleinere wedstrijden tegen de profs(bv Gilbert etc).
Bij een team als Argos zou daarentegen wel evt kopman kunnen zijn voor semiklassiekers. Bij Rabo gaat dat niet lukken, omdat er gewoon betere renners in het team zijn. Niks mis mee, maar veel beter dan een 7de plek in een zwakke vueltasprint zal hij bij rabo niet behalen.
Zo is het maar net. Zelfs als je 26 bent en nog geen platte prijs hebt gereden is er nog geen nood aan de man. Je kunt een jaar later de beste ronderenner van je generatie naar huis rijden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met dat laatste insinueer je dat Van Winden 150 km. op kop moet gaan rijden in elke semi-klassieker die er is. Dat lijkt me echt zwaar overdreven.
En lang niet iedereen breekt tegenwoordig door op jonge leeftijd. Ja er zijn er nu een paar, maar daarmee houdt het toch niet op hè? Dat iemand als Degenkolb bij Argos en Demare bij FDJ zo jong al zo goed zijn, wil nog niet zeggen dat Van Winden bij Rabo iets later door kan breken. Ik snap het verband niet helemaal.
het klopt wel. Hij is bij Rabo op dit moment gewoon een knecht. Of wil je dat soms ontkennen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is wat gechargeerd gezegd, maar het klopt ook nog eens niet. Als we deze lijn zouden volgen, zou er in de koers tegenwoordig nooit meer een verrassing kunnen komen van iemand die wat later ontbolstert, want of je bent direct goed of je wordt een knecht.
Als Van Winden nog wat progressiemarge heeft, want ik zeg niet dat hij zeker wel heeft, ik heb alleen het gevoel dat hij dat nog heeft, dan kan hij dat ook bij Rabo nog benutten. Dan zal hij in eendagskoersen langer kunnen overleven, wat uiteindelijk ook eens oplevert dat hij eens voor eigen kans mag gaan. En je moet nou ook niet doen of Rabo 10 kopmannen heeft voor de Vlaamse klassiekers en semi-klassiekers, want daar doel ik bij Van Winden op. Zeker als Breschel nu nog eens weggaat, blijft het maar dun bezaaid bij Rabo op dat vlak.
Zucht, ik zeg toch ALS hij laat zien dat hij nog een extra stap kan maken. Ik zeg niet dat hij die extra stap al gemaakt heeft. Lees anders gewoon even beter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
het klopt wel. Hij is bij Rabo op dit moment gewoon een knecht. Of wil je dat soms ontkennen?
En van Winden heeft gewoon op dit moment gewoon te weinig laten zien dat er een potentiele topper of kopman in hem schuilt. Iemand als Froome dat komt echt bijna nooit voor of het moet iemand zijn die in het begin van zijn carriere veel blessures ofzo heeft gehad.
En in het vlaamse werk zijn er gewoon genoeg man die beter dan hem zijn. Misschien dat hij eens in een semi semi semi klassieker de kans zal gaan krijgen, maar dan houdt het ook wel op. Hij mag me verbazen.
Evans kwam dan ook van de mountainbike, dus het is logisch dat hij wat aanpassing nodig had. Had wel al talent op de weg laten zien in de jaren hiervoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef BlaZ het volgende:
Als je echt goed bent kom je er sowieso wel.
Genoeg renners die ook nu pas later doorbreken. Zie Froome.
Een Evans reed ook pas voor het eerst top 10 in een groote ronde op zijn 28ste.
Ik bedoel daarmee dat hij niet hefet laten zien dat er een kans is dat hij die stap zal maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zucht, ik zeg toch ALS hij laat zien dat hij nog een extra stap kan maken. Ik zeg niet dat hij die extra stap al gemaakt heeft. Lees anders gewoon even beter.
Compleet met je oneens. De vergelijking met Boven is dan ook nog eens heel flauw en kinderachtig. Van Winden had een moeilijk eerste jaar bij de profs, zoals heel veel neoprofs hebben. Daarna draaide hij echter een uitstekend 2011 en liet veel vooruitgang zien. Het resultaat in de RVV was bijvoorbeeld echt prima en daarmee toonde aan dat hij een grote stap had gezet. Daarna kwamen er wisselend nog wat meer goede uitslagen, maar hij miste vooral de constantheid. Dit jaar begon niet zo lekker, maar na zijn gedwongen opgave in de Giro lijkt hij weer op de goede weg te zijn en aan te haken bij dat niveau van 2011.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat hij niet hefet laten zien dat er een kans is dat hij die stap zal maken.
En als je denkt dat hij die stap kan maken dan is van Jan Boven ook een toprenner te maken of van mijn grootmoeder ook. Bij de beloften was hij een aardig talent. Maar dat zijn vrijwel alle beloften, want anders worden ze geen prof. Daarna heeft hij nooit laten zien dat hij echt een hele goede renner gaat worden. Hij is op dit moment een goede knecht en als hij ooit een Froompje doet, dan is dat tegen alle verwachtingen in en dus nergens op gebaseerd,.
schrijf purito maar vast opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:59 schreef SanAnt het volgende:
Vandaag weer klimmen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar kwam imo door de valpartij waar hij last van had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:17 schreef 99.999 het volgende:
Uran kwam gister toch al op wat achterstand binnen?
Uiteraard maar hij verloor er wel wat tijd door en wordt daarom minder aantrekkelijk als back-up kopman en aantrekkelijker als pure knecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar kwam imo door de valpartij waar hij last van had.
Uran was gisteren al erg slecht ben benieuwd of die kan herstellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:16 schreef eentwee het volgende:
Benieuwd of we vandaag andere namen gaan zien omdat het langer bergop gaat. En gaat Sky Uran en/of Henao helemaal oproken?
Ah okquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uran is niet gevallen, die werd er gewoon afgereden. Hij zat gewoon bij de groep die voor de valpartij zat, maar kon het niet bijbenen.
Waarom kun jij niet accepteren dat iemand een andere mening heeft. Beetje kinderachtig en dan ook nog eens die smileys erbij. Als hij ooit nog eens doorbreekt bij rabobabank als beschermde man krijg je van mij 1000 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Compleet met je oneens. De vergelijking met Boven is dan ook nog eens heel flauw en kinderachtig. Van Winden had een moeilijk eerste jaar bij de profs, zoals heel veel neoprofs hebben. Daarna draaide hij echter een uitstekend 2011 en liet veel vooruitgang zien. Het resultaat in de RVV was bijvoorbeeld echt prima en daarmee toonde aan dat hij een grote stap had gezet. Daarna kwamen er wisselend nog wat meer goede uitslagen, maar hij miste vooral de constantheid. Dit jaar begon niet zo lekker, maar na zijn gedwongen opgave in de Giro lijkt hij weer op de goede weg te zijn en aan te haken bij dat niveau van 2011.
Daarom zeg ik, als hij volgend jaar nog weer een stap extra te zetten t.o.v. het jaar 2011, dan zou het een uitermate geschikte gast zijn voor de Vlaamse semi-klassiekers. What the fuck is daar raar en/of verkeerd aan
Jaren geleden kon Valverde wel mee in het 'hooggebergte ' in de Vuelta. Maargoed, we weten allemaal dat hij toen een erg betrouwbare hond had. Rodriguez was in de Giro erg goed, maar de concurrentie was afgelopen giro ook redelijk zwak te noemen. Sowieso gaat hij in de tijdrit weggeblazen worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:21 schreef Pedroso het volgende:
Waar Purito voorheen niet in het hooggebergte mee kon is daar dit jaar wel verandering in gekomen (zie Giro). Valverde in vorm kan ook mee in het hooggebergte in de Vuelta (in de Tour kan ie dat niet).
Gesink gaat hooguit top 5 rijden, hopelijk wel met een ritzege.
goede argumenten!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MichelWuyts is bijna net zo vermoeiend als de echte Wuyts.
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt. Wat probeer je sowieso te doen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom kun jij niet accepteren dat iemand een andere mening heeft. Beetje kinderachtig en dan ook nog eens die smileys erbij. Als hij ooit nog eens doorbreekt bij rabobabank als beschermde man krijg je van mij 1000 euro.
Ik zeg toch nergens dat je het niet mag hopen, maar de hoop is gewoon nergens op gebaseerd. En die persoonlijke aanvallen van je halen je niveau alleen maar omlaag hoor Tim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt.
Dit is een forum waar je je mening mag/moet delen. Als iedereen je maar na moet praten dan moet je maar terug naar sport1 gaan en daar nieuwsberichten gaan maken!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend ben je zeker wel en hypocriet ook. Ik hoop op iets en dat mag ik niet omdat jij vindt dat het nooit gaat gebeuren. Dude, waarom echt. Wat probeer je sowieso te doen?
Dus ik mag niets hopen omdat het in jouw oogpunt nergens op gebaseerd is? Vind je jezelf niet heel vermoeiend?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je het niet mag hopen, maar de hoop is gewoon nergens op gebaseerd. En die persoonlijke aanvallen van je halen je niveau alleen maar omlaag hoor Tim.
Heb je iets persoonlijks tegen me ofzo? Ik zeg iets over Van Winden en dan kom jij met het feit dat ik vind dat jij me maar na moet praten? Waar heb ik dat dan ooit gezegd? Wat voor kronkel heb jij in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dit is een forum waar je je mening mag/moet delen. Als iedereen je maar na moet praten dan moet je maar terug naar sport1 gaan en daar nieuwsberichten gaan maken!
Moet goedkomen, ze vlogen echt het 1ste uurquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:00 schreef Szura het volgende:
Beter schieten ze op, ik moet om 18u bij het voetbalveld staan
Wordt eens volwassen man. Jij hebt een mening en ik heb een mening. Blijkbara moet iedereen het met je eens zijn, want is iemand het niet met je eens, is diegene vermoeiend. Je kunt blijkbaar niet tegen kritiek op jouw mening? Terwijl je ook kritiek levert op mijn mening en met persoonlijke aanvallen komt( kronkel in je hoofd, echt wtf).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus ik mag niets hopen omdat het in jouw oogpunt nergens op gebaseerd is? Vind je jezelf niet heel vermoeiend?
En ik zie ook niet in waarom je me constant bij mijn normale naam moet noemen.
[..]
Heb je iets persoonlijks tegen me ofzo? Ik zeg iets over Van Winden en dan kom jij met het feit dat ik vind dat jij me maar na moet praten? Waar heb ik dat dan ooit gezegd? Wat voor kronkel heb jij in je hoofd zitten.
Waar zeg ik dat je het met me eens moet zijn. Echt, waar? Toon het me dan. Verder is je verhaal wel heel erg de pot verwijt de ketel, mijn hemel zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wordt eens volwassen man. Jij hebt een mening en ik heb een mening. Blijkbara moet iedereen het met je eens zijn, want is iemand het niet met je eens, is diegene vermoeiend. Je kunt blijkbaar niet tegen kritiek op jouw mening? Terwijl je ook kritiek levert op mijn mening en met persoonlijke aanvallen komt( kronkel in je hoofd, echt wtf).
Misschien omdat je me 'vermoeiend en hypocriet vindt'. Alleen maar omdat ik een andere mening heb? En al die onzin dat ik iets tegen jou zou hebben. Ga jezelf niet belangrijker maken dat je bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het met je eens moet zijn. Echt, waar? Toon het me dan. Verder is je verhaal wel heel erg de pot verwijt de ketel, mijn hemel zeg.
Hoop ja. Maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn denk ik dan. Ik hoop ook dat hij over 5 jaar 3 tours, 5 klassiekers en een olympische titel op zijn naam heeft staan, maar daarvoor heeft hij nu eenmaal te weinig laten zien in het profpeleton.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij is het ook niet eens een mening van Art, maar gewoon de hoop die hij uitspreekt over een renner die zich nog verder kan ontwikkelen..
Wie ben jij eigenlijk? Iemand anders beschuldigen van 'persoonlijk worden', maar wel constant mijn naam noemen. Inderdaad, heel volwassen jongen, heel volwassenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Misschien omdat je me 'vermoeiend en hypocriet vindt'. Alleen maar omdat ik een andere mening heb? En al die onzin dat ik iets tegen jou zou hebben. Ga jezelf niet belangrijker maken dat je bent.
mijn hemel zeg. Dat zijn meer uitspraken van een bejaarde gast. Niet van iemand van begin 20!
Ik vermoed dat je zelf Dennis van Winden bent of dan in ieder geval Tim van Winden! Dit lijken wel Club Brugge praktijken!
Graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:59 schreef Szura het volgende:
Wat een gezever
Tijd dat de koers op tv komt....
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Iemand anders beschuldigen van 'persoonlijk worden', maar wel constant mijn naam noemen. Inderdaad, heel volwassen jongen, heel volwassen![]()
Verder kap ik de discussie nu, wat niet eens was begonnen als discussie. Ik sprak, net als wat Marcoss zegt, een hoop uit. Niet een hoop gebaseerd op tig miljoen feiten, maar een hoop. Dat je je daarover tegenwoordig al moet verantwoorden, omdat de hoop niet in het straatje van iemand anders past, gaat echt nergens over.
[..]
Graag.
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.
Ik hoop dat Wouter Wippert 5 massassprints wint in de Tour volgend jaar.
Ik hoop dat Ten Dam volgend jaar top 5 rijdt in een grote ronde.
Dan hoop ik met je meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thomas Dekker volgend jaar de tour wint.
Ik hoop dat Wouter Wippert 5 massassprints wint in de Tour volgend jaar.
Ik hoop dat Ten Dam volgend jaar top 5 rijdt in een grote ronde.
Die post zal ik voor de zekerheid eens even opslaan iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie vooral een optie voor TheArt om 1000 euro te verdienen.
andersom ook dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die post zal ik voor de zekerheid eens even opslaan idd
Is Art hier heilig ofzo?:pquote:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Beardslasher het volgende:
Katusha en Sky maken er nu wel werk van. Voorsprong begint terug te lopen
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Hij denkt 3e te worden en boni's te pakken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Sky mee helpt. Rodriguez is normaal gesproken op zo'n korte steile helling niet te verslaan.
Idd, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Je moet die tijdrit niet Rodriguez niet onderschatten. Hij heeft zowel in de Giro als het Baskenland een zeer degelijke tijdrit gereden. Bovendien zit er een flinke helling/berg in de tijdrit. Het zou me niets verbazen als Rodriguez "slechts" een dikke 2 minuten op Froome gaat verliezen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome vooral Contador op achterstand wil rijden. Rodriguez verlies minuten in de tijdrit.
Uran keek gisteren wat te lang naar links, daarom moest ie lossen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef BlaZ het volgende:
52 gemiddeld in het eerste uur
Ze willen de Colombianen van sky eraf hebben voor de klim hehe
http://catenacycling.com/(...)_gallina_profile.jpgquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Marcoss het volgende:
Zó kort is de slotklim van vandaag toch ook weer niet?
Jup, maar het is niet de ronde van Cataloniëquote:
UK Postal.quote:
Wanneer begint de klim?quote:
Maakt niet uit , Lleida / Léridaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, maar het is niet de ronde van Catalonië
De ex 7-voudig winnaar van de tour hehequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we gaan het over Armstrong hebben.
Afgelopen Giro was ook slaapverwekkend bijnaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef BlaZ het volgende:
Dit Vuelta topic gaat overigens flink sneller dan tijdens de Giro
Deze Vuelta maakt veel goed gelukkig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen Giro was ook slaapverwekkend bijna
Die zijn aangestoken door BMCquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
Wat proberen ze bij OPQS eigenlijk nog daar voorin het peloton?
Nu heeft Addy Engels even veel Tours gewonnen als Armstrong.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ex 7-voudig winnaar van de tour hehe
Sterker nog, zelfs jij en ik hebben evenveel Tours gewonnen als Armstrongquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nu heeft Addy Engels even veel Tours gewonnen als Armstrong.
Jij hebt ook twee keer de Tour DuPont gewonnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs jij en ik hebben evenveel Tours gewonnen als Armstrong
Toen ik die kon rijden, bestond die koers niet meer. Dat telt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij hebt ook twee keer de Tour DuPont gewonnen?
Porte is er inmiddels af. Nu Henao.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:38 schreef Marcoss het volgende:
Porte, Henao en Uran, je kunt je slechtere knechten wensen.
Porte al weg ja, maar die heeft ook genoeg werk gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Porte is er inmiddels af. Nu Henao.
Ach, ze hebben nog geen rit gewonnen hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:41 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me niet dat Froome en Wiggins volgend jaar nog in 1 ploeg rijden. Gelukkig maar, volgend jaar Sky niet meer volledig overheersend.
Bij een andere ploeg had hij misschien anoniem op de 50e positie gefietst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die rijdt ook bij de verkeerde ploeg.
Ja dag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een andere ploeg had hij misschien anoniem op de 50e positie gefietst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |