Nou vooruit, omdat ik meelij met je hebquote:
A mercy fuck postquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik meelij met je heb
Ligt eraan wat je wilquote:
oh, had het goedkoper verwacht eigenlijk. weet niet waarom, misschien de associatie met rusland.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil.
Wil je "westers" clubben en eten ligt het iets onder het prijsniveau hier. Ga je gewoon naar een lokale kroeg zit je voor 2 euro aan een pint, voor 10 zit je stampvol. Op elke straathoek staat een kiosk waar je drankjes etc kan halen voor bijna niets. Op pleinen staan mobiele taps met pints voor 1,50 euro.
Pakje sigaretten kost 95 cent (gauloises, marlboro 1.25) een taxirit als je het ff afspreekt 4-5 euro.
Ik heb voor mijn broertjes verjaardag een VIP-tafel in een club besteld, 100 euro incl drank. Wij 2 gezopen, 2 chicks erbij, alles was all in.
Het is ook door het EK wel iets duurder geworden, zeker in het centrum. Maar als je dus locals kent kan het nog steeds allemaal voor erg weinigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, had het goedkoper verwacht eigenlijk. weet niet waarom, misschien de associatie met rusland.
Dat is nog eens lekker dronken wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Die kiosken verkopen bijv bier voor 30-45 cent per halve liter fles, ook Tuborg, Carlsberg. Heineken zie je alleen in kroegen.
De supermarkten zijn wel heel goedkoop. Dagelijkse boodschappen kosten bijna niets. brood 30 cent, kaas, worst ook zoiets. Lokale dranken etc zijn ook spotgoedkoop daar. 1.5 liter Vodka voor 3 euro>
*hips*quote:
Het is altijd tijd voor wijn.quote:
Kampaiquote:
Omdat dit altijd al een dode sc is geweest en af en toe een opleving heeft, en dat is helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is deze SC zo dood vergeleken met de SC relaties?
Waarom heffen we deze dan niet op?.
Samenvoegen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is deze SC zo dood vergeleken met de SC relaties?
Waarom heffen we deze dan niet op?.
Nou ja, ik zie wel overlap etcquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Samenvoegen!Gaat vast heel goed, ze zijn prima uitwisselbaar, ook qua publiek.
Da's zieligquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Al die mooie dingen die ik besteld had passen niet
nu heb ik niets om aan te doen op mijn verjaardag
Hoe is het hier?
Ik kijk meestal iedere dag wel wie er jarig is op FB maar alerts doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je nog geen facebook allert ingesteld?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Al die mooie dingen die ik besteld had passen niet
nu heb ik niets om aan te doen op mijn verjaardag
Hoe is het hier?
Als ik je op fb hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je nog geen facebook allert ingesteld?
quote:
ja ik baal echt enormquote:
+1quote:
Blijkbaar is er een hogere macht die jou op deze manier straft om ons jouw Facebook te onthouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat had ik al gezegd he
nou zo erg baal ik er van
wat voor een reclame? (heb het geloof ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutreclame van Levi's zeg, over pretentieus gesproken.
Sja, dan kan ik het ook niet uitleggen, gewoon een hele lange lap tekst met allerlei debiel rijmende uitspraken over dat jij de beste bent, het geneesmiddel zal vinden, zal slagen, een koning bent, een kind bent etc etc etc......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
wat voor een reclame? (heb het geloof ik nog niet gezien)
O maar dat wist ik alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan kan ik het ook niet uitleggen, gewoon een hele lange lap tekst met allerlei debiel rijmende uitspraken over dat jij de beste bent, het geneesmiddel zal vinden, zal slagen, een koning bent, een kind bent etc etc etc......
ja ik ook, maar ik ben niet van mening dat dat bij elkaar gehouden wordt door een Levi'sbroekquote:
Heb je nog tijd om wat anders te bestellen/te kopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik baal echt enorm
nu heb ik niks leuks om aan te doen
Heb ik jou op Facebook? Ja he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een hogere macht die jou op deze manier straft om ons jouw Facebook te onthouden.
nopequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog tijd om wat anders te bestellen/te kopen?
Hmmm... Jammer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
ik wil die dingen alleen dan een maatje kleiner maar dat is er nooit voor woensdag
Nope. Hoezo?quote:
Nou destijds [Singles] ging zo hard dat ik teruglezen maar opgaf!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat dit altijd al een dode sc is geweest en af en toe een opleving heeft, en dat is helemaal niet erg.
Volgens mij wel... Oh wacht, das de Missquote:
Van wie ben jij een kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:50 schreef Slipjessnuffelaar het volgende:
[..]
Lekker boerinnetje van me.
nou ik ben erg zeker van dat merk en het is internationaal dus terugsturen is voor eigen koste dus ik bestel juist erg to the point zeg maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer.
Ik bestel altijd twee of drie maten als ik niet zeker ben van hoe iets valt.
Ah, zo. Terugsturen kost bij de H&M 1 euro, dus dat is te overzien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben erg zeker van dat merk en het is internationaal dus terugsturen is voor eigen koste dus ik bestel juist erg to the point zeg maar
maar ik ben gewoin afgevallen. Heb alles opnieuw gemeten en het scheelt echt gewoon centimeters
beetje stom dat ik niet eerst had gemeten maar ik weeg al jaren het zelfde en heb al jaren het selfde figuur dus gewoon niet aan gedacht
Dan doe je het niet, zijn ze wel gewend van je toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet naar een verjaardag maar ik heb geen zin om me aan te kledeeeeeeeeeeeeeen
Precies, via haar kan ik jouw profiel begluren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij wel... Oh wacht, das de Miss.
It's not even my birthday, but he wanna lick the icing offff.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, zijn ze wel gewend van je toch?.
Ja, m'n profiel is echt ultiem spannendquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, via haar kan ik jouw profiel begluren.
Oeh dan ga ik ook gluren hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, m'n profiel is echt ultiem spannend.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Zeg, was jij niet van de Mooiwark?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe er wat aan.quote:
ja daar doe ik dat ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Terugsturen kost bij de H&M 1 euro, dus dat is te overzien.
Ik weet niet eens wie je bent, johquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:15 schreef Slipjessnuffelaar het volgende:
[..]
Waarom blokeer je me op whatsap ??
Oh, grappigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar doe ik dat ook
maar hier gaat het gewoon internationaal per kilo
en ik heb al echt een jaar niks meer bij h&m besteld of zo
skippie gok ik zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent, joh.
Ik ben er al weer klaar mee, dus helaasquote:
Impressive.quote:
Dat je uit al die kansloze FOK!kers in één keer de juiste aanwijst.quote:
I'm goodquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je uit al die kansloze FOK!kers in één keer de juiste aanwijst.
Ik al een week nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar doe ik dat ook
maar hier gaat het gewoon internationaal per kilo
en ik heb al echt een jaar niks meer bij h&m besteld of zo
quote:
Nah, dit kan alleen maar skippy zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je uit al die kansloze FOK!kers in één keer de juiste aanwijst.
Het gezelschap wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
FF een kick om te voorkomen dat hier 24 uur niet meer wordt gepost.
Vandaag sinds lange tijd weer es op Scheveningen geweest. Gaat voorlopig wel weer even duren. Het was niks en het blijft niks.
Had je lekker weer bij danquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
FF een kick om te voorkomen dat hier 24 uur niet meer wordt gepost.
Vandaag sinds lange tijd weer es op Scheveningen geweest. Gaat voorlopig wel weer even duren. Het was niks en het blijft niks.
Volop zon, dus hartstikke warm! T-shirt weer dus!quote:
Dat zullen ze wel verdiend hebben dan daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
In het midden van het land heeft het alleen maar de hele dag staan hozen!
Elke dag een beetje duurder?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes
Hoe is het leven hier?
Ik krijg van mijn lief elke dag een cadeautje tot en met mijn verjaardaglief he!
Nietesquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel verdiend hebben dan daar.
quote:
quote:
Oempa Loempaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Sinds wanneer is Wilders trouwens oranje?
Ik heb veel gemist de afgelopen weken zie ik al
whorangequote:
Drink met ze mee, op hun kostenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
Bijna vrij.
Nog twee gasten die weg moeten, vaste gasten en ze zijn altijd laat weg.
Neu, dan heb ik mot met de baas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drink met ze mee, op hun kosten.
Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon je shirtje wat verder open knopen en bij iemand op schoot gaan zitten.
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn twee vrouwen. Zouden die dat waarderen, denk je?
Ik begrijp nog steeds niet waarom je daar wil wonen. Je bent zo leuk en het is daar zo....quote:
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat es zien hoe dat er uitziet. Dan kunnen we dat beter beoordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
Samzz is er ook nog bij heh!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want "2 vrouwen" is garantie voor 2 die lekker zijn.
Die wil 1 ding, naar huisquote:
Ja, ik heb netjes gezegd dat we om elf uur sluiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ken je ze een beetje? Je kan ook eerlijk zeggen dat je graag naar huis wil.
Daar waar ik ben.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm en waar was dat ook al weer precies zei je?
quote:
Niet te hard!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even mijn beestjes knuffelen nu hoorOok al willen ze dat nooit.
Vrij!quote:
Nee, doe eens?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrij!Had ik al verteld dat ik nu lekker met een
in het zonnetje zit?
Ik zit lekker in het zonnetje met eenquote:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheeptquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit lekker in het zonnetje met een. Ik zit nu ook te bedenken of ik straks liever in mijn achtertuin, het park of op het strand ga zitten. Lastige keuzes ook.
Arme Missquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Zolang ze nog voor mijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb medelijden met je, maar ook met Miss, die zit met je opgescheept.
Ach ja, ze heeft er natuurlijk ook met dr volle verstand (quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Ricin doet er 3 dagen over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang ze nog voor mijnen daar geen rattengif instopt, zal ik vast nog wel íets goed doen.
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.quote:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien binnenkort weer een opleiding(HBO) doen.. Als mijn werk het betaalt. Als ze dat niet doen, moet ik nog even nadenken of ik het zelf zou willen (kunnen) betalen..
Nee man, eerst werk zoeken, DAN volgeblaft worden, part-time gaan werken en voor elke snotneus naar huis! Zoals het hoort als vrouwquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schietenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik na woensdag niet meer posten, zijn al mijn PS3 games voor jou.
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen nog maar schieten
GTAV ga ik zeker spelen ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn PS3 nog niet overleden, zag ik dat al ja. Immer MW3 toch? Komt wel weer goed als GTA V er is.
Ook als mijn werk betaalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Dat kan nog wel een jaar of 2 wachten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
Gewoon kinderen werpen en de arbeidsmarkt niet verder verstoren.
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opgeven bij de belastingaangifte, krijg je weer een leuk deel terug.
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.quote:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
Uiteraard, een boete is namelijk exact hetzelfde als collegegeld betalen. Je moet es weten wat ik verdien aan het opgeven van mijn boetes van het CJIB. Goudmijntje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Die is best leuk ja, ik krijg iets van 2/3e terug meestal.
Vraag me af of ik straks ook 2/3e van de langstudeerboete terug krijg :'D
Ik dacht al... Als mijn werk het niet betaalt wordt het een lange-termijnplan..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef AirwiN het volgende:
Nee, dan geeft je werk het op bij de aangifte, maar dan kost het jou sowieso niks.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
Toch wel leuk als ik kosten kan aftrekken die ik niet maak?
Je kan elke dag met de LOI beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, allebei waardeloos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Inschrijving voor deze sluit 1 september. En het is geen LOIquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Alle opleidingen beginnen toch deze week? Dan kun je toch niet binnen kort beginnen? (ja morgenmaar dat bedoel je vast niet )
Ja, je hoeft geen eens te zeggen waar je die gehaald hebt. En ze moeten aan dezelfde voorwaarde voldoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die vergeet ik altijd
als je gaat solliciteren is een loi diploma dan even veel waard dan dat van een school waar je naar toe moest zeg maar?
Of jij neemt een omwegquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Gelukkig vind ik studeren leuk dus ik ga nog ff door maar het voelt wel erg krom
ik stop er jaren in en word in de binnen bocht ingehaald
maar goed
Oke, ik zie het wel. Ik verwacht niet zo snel een beslissingquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ja bij sluit mij de inschrijving ook 1 sept maar ze beginnen toch echt vandaag
ik lekker niet ivm vrijstelling
niet dat je mega veel mist hoor maar ik hoop dat je werkgever snel beslist
vooral om omdat op 1 sept alles rond moet zijn (hier iig) lever je de papieren etc de 30ste in bijvoorbeeld dan ben je waarschijnlijk te laat en dan krijg je (bij ons in ieder geval) een boete van 250 euro
Veel te kort!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De gemiddelde studie stuurt maar 4, 5 jaar toch?
Ik heb beide verkort gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoorquote:
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg. Als je niet op je eigen toetert toetert hoort niemand dat je er aan komt hoor![]()
Dragqueen wisdom
Ja, ik ben de komo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben jij er 1 van de 2 gebroeders Ko?
ik heb 5 jaar gedaan over mijn bachelor (naja 4 en een maand of 8) 3 over mijn master en ii begin nu aan mijn tweede bachelor en die hoop ik in 2 jaar te doen ipv 4quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Heel lang alleen studeren vind ik ook niet het allerhandigste, in het eerste jaar dat je werkt leer je ook weer heel veel en je moet uitkijken dat je niet te ver bij de beroepspraktijk vandaan glijdt. Bovendien getuigt het soms van uitstelgedrag. Verschilt uiteraard wel per studie
Als ik iemand aanneem vind ik het een pre als ie een diploma heeft, maar niet per se dat ie 10 jaar gestudeerd heeft.
In de huidige arbeidsmarkt zoeken naar een vast contract is vragen om teleurstelling. de meeste werkgevers zullen de regels mbt tijdelijke contracten maximaal benutten voor ze over gaan tot een vast contract. Als ze dat laatste al doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nu ook twee jaar gewerkt maar een vast contract vinden wilde me niet lukken
vandaar de extra studie
Jawel hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
Een vast contract krijg je tegenwoordig toch echt nergens meer.
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
Jawel hoor
Voor wat het waard is die schijnzekerheid
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, één bezoekje aan de rechter en dat contract is verbroken. Afhankelijk van de kwaliteit van de redenering van de werkgever krijg je als ex-medewerker een grote of minder-grote zak geld mee.
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
So true. Afgezien van de proeftijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
En 11 maanden lang is een jaarcontract meer waard in het eerste jaar.
Dit artikel hebben wij op de zaak ook besproken en met een redelijk simpele telsom naar het land der fabelen verwezen. 2000 is echt een onmogelijk cijfer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)racten-keldert-.html
Dat zeg ik. Bijna niet meer.
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel hoor
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Een verrassing per dag, die joviale jongens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet, banken die inzetten op schijnzekerheden.
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor jezelf niet. Maar voor bijv. het regelen van een hypotheek maakt het gek genoeg toch verschil.
Banken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een verrassing per dag, die joviale jongens.
VVD stemmen die gaan dat oplossenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat de woningmarkt op zn gat ligt, starters kunnen niets meer kopen waardoor de hele doorstroming stokt.
Ik heb een standpunt, ik ben tegen alles. Vooral tegen de SP.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
VVD stemmen die gaan dat oplossen
En je baan opzeggen want jij houdt die bankensector in stand. Tijd dat je een standpunt inneemt.
Zeg je baan op. Laat je haar groeien en ga thuis zitten en schuttersbier drinkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een standpunt, ik ben tegen alles. Vooral tegen de SP.
Klinkt niet heel geloofwaardig met je rode UI en het feit dat je in een PvdA bolwerk woont en daar nog trots op bent ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
En me nog minder vaak douchen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je baan op. Laat je haar groeien en ga thuis zitten en schuttersbier drinken
Aleid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet heel geloofwaardig met je rode UI en het feit dat je in een PvdA bolwerk woont en daar nog trots op bent ook.
Wat is jouw 'levenservaring'?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Aleid.Vergeet niet dat GL hier ook heel groot is.
Studenten zonder levenservaring.![]()
Problemen oplossen met kopjes thee.
Goeie!quote:
Allebei Utrecht.quote:
Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar was je nou gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je tegen alles bent ben je automatisch voor de PVV.
Oh jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je wou niet zeggen waar je werkt weet je nog?
Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Same shit. Al een keer een taxichauffeur gehad die me niet naar huis wilde brengen omdat hij mijn wijk niet in durfde.
nou ja ik bedoelde een gewoon contractquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom perse een vast contract? Als je leuk werk hebt maakt de duur van je contract toch weinig uit?
In welke branche zit je?
Hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands, gevolgd door 2 dagen werken, toen 1 dag ziekteverlof vanwege dokterbezoek omdat de hele linkerkant zeer deed. Oh ja, en toen weekend.
Jij?
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien een baan vinden niet lukte dacht ik met een extra vak aantrekkelijker te worden dus vandaar de extra studie
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he
ik heb geen idee mbt welk vak/studie/werk enzo. Maarja alles wat je kan doen is mooi meegenomen natuurlijk. Maar het geeft weinig garanties voor eventuele andere banen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen
ik vind het echt leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat één diploma op een bepaald niveau vaak al voldoende is. Of het moet echt kennisverbreding/verdieping zijn wat specifiek voor iets heel nuttig is. Vaak is anders vakkennis gewoon wel voldoende.
En verder 'gewoon' een goede brief.
Maar als j ehet leuk vindt en je denkt dat het helpt. waarom ook niet he
zo'n constructie dus inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze al een bevoegdheid voor Nederlands heeft, en er Duits bij doet, scheelt dat denk ik wel. Ook lekker veel vrijstellingen
ik begin morgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Klinkt goed Rhub, zal het zeker doen als je er de tijd/geld/gelegenheid voor hebt.
Meervoud of enkelvoud?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter
Succes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin morgen!
en het breid natuurlijk alleen mijn mogelijkheden uit als ze stoppen met banen schrappen en zo
maar goed dat heb ik niet in de hand
met een extra opleiding springt mijn cv er wel meer uit hoop ik, dan een goeie brief er bij en als ik eenmaal daar aan die tafel zit is het kat in het bakkie met mijn karakter
Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik eet nooit meer aardappel
weer allemaal zetmeelzooi in mijn vaatwasser
het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het wel opeet, dan heb je daar toch geen last van?
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?quote:
Nooit last vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het plakt aan je glazen en dan heb je korreltjes op je glazen
aangezien ik net gisteren de servies kast had gepoetst en alles op de hand had gedaan ben ik nu boos op de vaatwasser want die heeft het in een rondje verneukt en nu moest het net weer op de hand!
en boos op de aardappels
Wat heb je met je zenuwstelsel danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?
Gewoon meer zuipen. Fixted alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel. Zenuwstelsel doet raar en weer weken werken tot aan de vakantie. Ben er aan toe. Jij?
Ben net weer terug helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met je zenuwstelsel dan
Waar ben je geweest en was het tof?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben net weer terug helaas.
Beetje jammer, maar goed, het was de moeite waard.
Oh bahquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.
Dat is engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds vorige week woensdag tintelt mijn linkervoet, sinds donderdag heb ik er ook nog allerlei doffe pijn bij gekregen in mijn voet, been, heup, teelbal, buik, arm, borst, rug en schouder bij gekregen. Allemaal aan de linkerkant. Gelukkig geen beroerte. Maar wat wel, dat mag de neuroloog uitzoeken.
Blegh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ben je geweest en was het tof?
Heb je the Chernobyl Diaries gezien?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen".
Madrid, was leuk maar standaard. En Kiev, was leuk en alles behalve standaard.
Heb in de stad uit COD4 MW rondgelopen, pripyat (zie fobo).
Nee, was ik nog wel van plan te gaan kijken idd, werd daar ook genoemd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je the Chernobyl Diaries gezien?
Ben gewoon aan het werk, is niet een extreme pijn gelukkig. Maar ja, hopen dat het 'alleen maar' een bekneld zenuwtje is of zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is eng![]()
hopen dat het niets ergs is
Oe coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest denkt "weer die verhalen".
Madrid, was leuk maar standaard. En Kiev, was leuk en alles behalve standaard.
Heb in de stad uit COD4 MW rondgelopen, pripyat (zie fobo).
Oké, anders lijkt me anders net zoiets als Final Destination kijken vlak voor je het vliegtuig instaptquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ik nog wel van plan te gaan kijken idd, werd daar ook genoemd..
Neuh, dat het veilig genoeg is voor bezoek wist ik alquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, anders lijkt me anders net zoiets als Final Destination kijken vlak voor je het vliegtuig instapt
Zou grappig zijn als het wel kon als het niet veilig isquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Anders kanje niet gewoon een tour boeken.
Oh, er zijn in het verleden, toen het nog niet 100% veilig was, zat mensen met een kist Vodka door de beveiliging geglipt hoorde ik hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als het wel kon als het niet veilig is![]()
Tripjes aanbieden aan mensen die je niet mag
die zijn gewoon echt achterlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, er zijn in het verleden, toen het nog niet 100% veilig was, zat mensen met een kist Vodka door de beveiliging geglipt hoorde ik hoor.
Maar goed, ik ben niet zo'n fan van straling.
Ik wel. Zijn maar een paar gebieden in het EM-spectrum die ik niet echt kan waarderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, er zijn in het verleden, toen het nog niet 100% veilig was, zat mensen met een kist Vodka door de beveiliging geglipt hoorde ik hoor.
Maar goed, ik ben niet zo'n fan van straling.
Mwah, relatief kort na de ramp zijn er 114 mensen teruggegaan, omdat het nou eenmaal hun moederland is. Dat werd toegestaan door de regering, maar wel met beperkingen en op eigen risico. Die wonen er nu nog steeds, zijn tussen de 70 en 90 maar leven nog.quote:
Dat is natuurlijk iets anders dan bezoekers toe laten staan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, relatief kort na de ramp zijn er 114 mensen teruggegaan, omdat het nou eenmaal hun moederland is. Dat werd toegestaan door de regering, maar wel met beperkingen en op eigen risico. Die wonen er nu nog steeds, zijn tussen de 70 en 90 maar leven nog.
jawel, maar het is dus ook weer niet zo dat die gasten echt een debiel risico namen, ik zou het niet doen, maar als er mensen wonen kan je er ook wel een paar uurtjes ronddwalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk iets anders dan bezoekers toe laten staan.
Tja je weet niet wat die mensen eraan over houden he. Of hoe snel het gaat. Tenminste ik niet. Dus zou me wel eerst goed inlezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
jawel, maar het is dus ook weer niet zo dat die gasten echt een debiel risico namen, ik zou het niet doen, maar als er mensen wonen kan je er ook wel een paar uurtjes ronddwalen..
ja, ik ook, maar die rare russen sporen sowieso nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja je weet niet wat die mensen eraan over houden he. Of hoe snel het gaat. Tenminste ik niet. Dus zou me wel eerst goed inlezen
Dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar die rare russen sporen sowieso niet.
quote:
quote:
Thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dan doe ik ook nog even:
Veel plezier Ttje!
Leugens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
T gaf laatst aan dat jij haar date was.
Congratsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil jullie hier ook heel zachtjes melden dat ik zwanger ben
quote:
Ja, vanmiddag alquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
ben je al terug?
Was het leuk?
Oh ik ga net slapen maar ik zal terug lezen
Dat snap ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme ik dacht even dat T zei dat ze zwanger was.
Ik moet even liggen van de schok.
Precies, ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:11 schreef Tegan het volgende:
Dat zou ik overigens nooit vertellen mocht het zo zijn hoor.
Ik ook niet! Ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, ik ook niet.
Maar ik kan dan ook niet zwanger zijn
Van wie nou weer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef CherryLips het volgende:
weer?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doen alsof je neus bloedt!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik zo van mn reputatie wat doe je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doen alsof je neus bloedt!
Wel als lesbo T dat is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als lesbo T dat is. Dan heeft ze toch iets met zo een vieze kerel gedaan
je snapt tog wat er staad!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als lesbo T dat is...
Is dat goeie Nederlands?
Zekerzquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als lesbo T dat is...
Is dat goeie Nederlands?
Wie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel als lesbo T dat is. Dan heeft ze toch iets met zo een vieze kerel gedaan
Huuu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Dat willen wij ook niet van jouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huuu.
Ik wil nog geen vader worden.
Ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat willen wij ook niet van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |