Als ik je op fb hadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je nog geen facebook allert ingesteld?
quote:
ja ik baal echt enormquote:
+1quote:
Blijkbaar is er een hogere macht die jou op deze manier straft om ons jouw Facebook te onthouden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow dat had ik al gezegd he
nou zo erg baal ik er van
wat voor een reclame? (heb het geloof ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutreclame van Levi's zeg, over pretentieus gesproken.
Sja, dan kan ik het ook niet uitleggen, gewoon een hele lange lap tekst met allerlei debiel rijmende uitspraken over dat jij de beste bent, het geneesmiddel zal vinden, zal slagen, een koning bent, een kind bent etc etc etc......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
wat voor een reclame? (heb het geloof ik nog niet gezien)
O maar dat wist ik alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan kan ik het ook niet uitleggen, gewoon een hele lange lap tekst met allerlei debiel rijmende uitspraken over dat jij de beste bent, het geneesmiddel zal vinden, zal slagen, een koning bent, een kind bent etc etc etc......
ja ik ook, maar ik ben niet van mening dat dat bij elkaar gehouden wordt door een Levi'sbroekquote:
Heb je nog tijd om wat anders te bestellen/te kopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik baal echt enorm
nu heb ik niks leuks om aan te doen
Heb ik jou op Facebook? Ja he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een hogere macht die jou op deze manier straft om ons jouw Facebook te onthouden.
nopequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog tijd om wat anders te bestellen/te kopen?
Hmmm... Jammer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
ik wil die dingen alleen dan een maatje kleiner maar dat is er nooit voor woensdag
Nope. Hoezo?quote:
Nou destijds [Singles] ging zo hard dat ik teruglezen maar opgaf!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat dit altijd al een dode sc is geweest en af en toe een opleving heeft, en dat is helemaal niet erg.
Volgens mij wel... Oh wacht, das de Missquote:
Van wie ben jij een kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:50 schreef Slipjessnuffelaar het volgende:
[..]
Lekker boerinnetje van me.
nou ik ben erg zeker van dat merk en het is internationaal dus terugsturen is voor eigen koste dus ik bestel juist erg to the point zeg maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer.
Ik bestel altijd twee of drie maten als ik niet zeker ben van hoe iets valt.
Ah, zo. Terugsturen kost bij de H&M 1 euro, dus dat is te overzien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben erg zeker van dat merk en het is internationaal dus terugsturen is voor eigen koste dus ik bestel juist erg to the point zeg maar
maar ik ben gewoin afgevallen. Heb alles opnieuw gemeten en het scheelt echt gewoon centimeters
beetje stom dat ik niet eerst had gemeten maar ik weeg al jaren het zelfde en heb al jaren het selfde figuur dus gewoon niet aan gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |