Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef don-diablo het volgende:
Alles neemt af na 30 maar salaris niet. (Lasten vaak wel)
Die bedoel ik niet eens. Meer zaken als hypotheek etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.
Je weet nog niet helemaal wat 'Deadstock' betekentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Ter info;quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Vallen Nike SB Zoom Stefan Janoski Mid kwa maat hetzelfde als Nike SB dunks?
Deadstock betekend eigenlijk dode voorraad. Dus eigenlijk dingen die niet meer te krijgen zijn vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ter info;
Definition: Clothing which was never worn or sold to the public. Usually forgotten stockpiles from warehouses, dead stock is often still in its original packaging or have its original tag or : noun - Sneakers that have been unworn and still remain in their original box or packaging. Many collectors will purchase limited-edition sneakers for the sole purpose of storage and preservation. Often, a sneaker collector will simply use these as the capstone of a collection or sell them at a greatly appreciated value.
Dus verwijder dat maar inderdaad
Zitten lekker ja. Heb 2 dekens, 1 van 180 bij 150 ofzo en die van parra en die is 2 bij 2, en 2 kussens. In de winter fijn, lekker je nest bouwen in bed. Als ik niet thuis slaap, wat wel 1 keer in de week isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, die Air Flows heb ik ook en bevallen goed, als een slof.
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Goede pickups.
Flows zou ik ook nog wel eens willen maar wil ze wel eerst even passen.
US 11 was te klein en bij premium hadden ze niet groter.
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.
Was als eerste binnen dus geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?
Toch wel us7?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Ja, wil ze in de winter aan dus dikke sokken er bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Toch wel us7?
Maar iig chill dat je ze hebt.
Dure maand. Krijg eind september pas weer salarisquote:
Ja, woei wist ook niet waarom ze gecanceld waren. Hij kreeg ipv de rainbows een restock van die half leren half suede. vind die best lelijk door verschillend materiaal gebruik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:18 schreef Atta-boy het volgende:
je bedoeld met shipping en op en neer naar Antwerpen?
Sowieso raar dat ze naar Belgie gingen en niet naar Nederland
Subway, lange tijd geleden. Komt er binnenkort eigenlijk iets camp waardigs uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:56 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze zo idd erg nice.
Subway broodje fapfapfap.
quote:De Post was nog open dus heb ik ze daarnet al opgestuurd.
Je kan je zending volgen met volgend trackingnummer:
*knip*
www.bpost.be/track
Eenmaal over de grens zal je moeten checken langs de Nederlandse tracking site.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Subway, lange tijd geleden. Komt er binnenkort eigenlijk iets camp waardigs uit?
Zwarte zijn onderweg
[..]
Inderdaad... Rustig in je t shirt en korte broek voor een winkel staan ipv kou en regen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Jammer dat er geen campouts zijn geweest met het lekkere weer
Carhartt store in a'dam al gebeld? die old skool met camo is tyfus hard alleen us 8 is te groot, helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Atta-boy het volgende:
Gedoe met die vans x carhartt release zeg. Moet er een of 2 regelen voor een hook up maar het wil me niet lukken
Je zou bij wijze van ook 1 voor mij kunnen fixen. Zijn echt te nice in camo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Atta-boy het volgende:
Gedoe met die vans x carhartt release zeg. Moet er een of 2 regelen voor een hook up maar het wil me niet lukken
Volgens mij waren ze op de website ook mighty snel verkocht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou bij wijze van ook 1 voor mij kunnen fixen. Zijn echt te nice in camo.
Zou ze halen als ik ze zou tegenkomen maar moet eig niets kopen, dus maar beter dat ze gelijk weg zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze op de website ook mighty snel verkocht.Zit zelf te zoeken naar een US7 maar onmogelijk
Dat is ook zo. Alleen maar errors, dacht daarom juist dat ze sold waren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ze zijn nog niet weg toch? Alleen errors. Kan net zo goed zijn dat er iets niet helemaal goed gegaan is in de verkooplink ofzo.
Ik probeer ze online te kopen of via de telefoon want kan niet naar A'dam tot donderdag/vrijdag.
Mensen slapen trouwens keihard op die carhartt x uniform experiment collabo's. Volgens mij word dat vans x carhartt grotendeels gekocht door de hype.
Er is toch ook geen us7 van vault? Vind ze zelf wel nice maar geen instacop, zou die eerst willen zien/passen voordat ik ze zou kopen.
Die footscapes zijn wel heerlijk though, info op die?
Edit: oh zie nu pas de link er onder![]()
Mag ook wel voor die 150 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Atta-boy het volgende:
Awesome, thanks.
Materiaal wat ze op footscapes gebruiken is normaal gesproken altijd wel goed dus lijkt me dat ze dat dat bij deze ook wel is.
"Nike is gaar"quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ja snap ook niet dat er verder niks bekend is over deze release, staan ook niet op ebay oid terwijl ze nu uit horen te zijn.
Soort van lunar x cole haan idee maar dan met air unit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Sinji het volgende:
Prada komt met deze aanzetten
[ afbeelding ]
Zag met ben G sale een asian tourist met swag over 9000. Die had die cole haan x lunar met roze zool. VOnd ze kneiter hard (kwam vooral omdat die voor de rest ook goed gekleed was. Zelf geen ide hoe je zoiets draagt). Hier verziekt de zool het een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:48 schreef Atta-boy het volgende:
Vind de upper van deze wel beter tbh.
Amazon is toch legit? Amazon.com etc? Kan een typfout zijn dus ik zou er snel gebruik van makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef santiagojwz het volgende:
Mis ik hier iets?
http://www.amazon.de/gp/p(...)&smid=A3JWKAKR8XB7XF
deze schoenen in maat 44 -> 26 euro? mijn Duits is prima, maar de website is op een of andere manier net wat te druk waardoor ik denk dat er misschien nog een addertje onder 't gras zit. Want als ik de schoen in een andere maat selecteer komt er soms een andere prijs tevoorschijn.
Oja, er staat dat 't een damesschoen is vanwege pastelkleur, maar dat is toch quatsch haha.
In sommige usa web shops zijn grotere maten duurder dan kleinere maten. Omdat op de grotere schoenen meer materiaal zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef santiagojwz het volgende:
Zeker is amazon Legit, maar al die verschillende prijzen bij hetzelfde product, steeds bij een andere maat, vond ik maar vreemd.
aha, op die fiets. Anyway heb ze besteld. winkelkar en afrekensom zegt gewoon 26 euro inclusief verzending. Koopje dus dacht ik zo. Denk niet dat ik iets over 't hoofd heb gezien, want heb wel eens eerder wat via amazon.de besteld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
In sommige usa web shops zijn grotere maten duurder dan kleinere maten. Omdat op de grotere schoenen meer materiaal zitMaar zoals ik al zei kan ook een typfout zijn. Er waren ooit nike air max 1 van de nike site te krijgen voor 35 euro.
Als je al betaald hebt ben je binnen. Nu wachten tot ze binnen komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
aha, op die fiets. Anyway heb ze besteld. winkelkar en afrekensom zegt gewoon 26 euro inclusief verzending. Koopje dus dacht ik zo. Denk niet dat ik iets over 't hoofd heb gezien, want heb wel eens eerder wat via amazon.de besteld.
Die komen binnenkort weer uit als het goed is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef ConnorKenway het volgende:
Als ik mijn schoenen aandoe dan zet heel de schoen uitecht freakin zonde, weet iemand mischien waar ze Nike 90 Infrared in maat 13/14 verkopen?
Vind de infrared CW wel mighty sexy. Voor de rest weinig met de 90. AM1 met een upper die merendeels uit zwart bestaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:43 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb nooit zo veel met het 90 model. Hoewel ik de am1 steeds meer waardeer. Miss binnenkort mijn eerste paartje kopen.
pic van die lunar's?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zag met ben G sale een asian tourist met swag over 9000. Die had die cole haan x lunar met roze zool. VOnd ze kneiter hard (kwam vooral omdat die voor de rest ook goed gekleed was. Zelf geen ide hoe je zoiets draagt). Hier verziekt de zool het een beetje.
het was volgens mij geen typefout toen. Zo'n "foutje" kan ook opgezet zijn door Nike om te kijken hoe snel zoiets viral gaat..zoals je weet, werd er gretig gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
In sommige usa web shops zijn grotere maten duurder dan kleinere maten. Omdat op de grotere schoenen meer materiaal zitMaar zoals ik al zei kan ook een typfout zijn. Er waren ooit nike air max 1 van de nike site te krijgen voor 35 euro.
infrared is juist hard. Samen met azure.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ik doe niet aan slapen.
Infrared vind ik vaak dopestaan bij fits, maar als ik de schoen alleen zie vind ik hem dan weer minder.
Iedereen aan de id's toen op LB jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het was volgens mij geen typefout toen. Zo'n "foutje" kan ook opgezet zijn door Nike om te kijken hoe snel zoiets viral gaat..zoals je weet, werd er gretig gebruik van gemaakt.
Vind het wel de beste cw op een am90 denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
infrared is juist hard. Samen met azure.
[..]
Iedereen aan de id's toen op LB ja
ja, er ligt genoeg mooi spul bij Ben-G en er is sale bij Benniequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Morgen richting Amsterdam, weet iemand of er nog wat moois ligt bij Ben-G?
Ik doelde inderdaad ook op de sale, en thanksquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ja, er ligt genoeg mooi spul bij Ben-G en er is sale bij Bennie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Man, ik heb een nieuwe tas nodig maar kan niet echt een mooie rugtas vinden.
Eastpak is niet mijn ding, te gewoon.
Enige interessante dat ik ben tegengekomen is Nike Cheyenne en deze Vans.deze eastpaks vind ik wel vet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het levende bewijs dat drugs en intelligentie prima samengaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Man, ik heb een nieuwe tas nodig maar kan niet echt een mooie rugtas vinden.
Eastpak is niet mijn ding, te gewoon.
Enige interessante dat ik ben tegengekomen is Nike Cheyenne en deze Vans.Carhartt heeft een leuke in de heritage op dit moment. Herschel supply heeft ook genoeg leuke tassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Weet niet / geen mening.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef Gemaskerde het volgende:
Oja vergeten, het liefst niet meer dan 40 a 50 euro.
Ik weet het niet. Lastig qua budget. Iets van converse? Heb je gekeken naar herschel supply?quote:
Ik kan (nog) geen NLse webshop vinden. Is die Vans tas die ik plaatste wat, of is full camo nu weer helemaal fout?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Lastig qua budget. Iets van converse? Heb je gekeken naar herschel supply?
Camo kan altijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik kan (nog) geen NLse webshop vinden. Is die Vans tas die ik plaatste wat, of is full camo nu weer helemaal fout?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef ConnorKenway het volgende:
Als ik mijn schoenen aandoe dan zet heel de schoen uitecht freakin zonde, weet iemand mischien waar ze Nike 90 Infrared in maat 13/14 verkopen?
Timberlands vallen groter uit, ik zou een halve tot een hele maat kleiner nemen maar je kan ze het best gewoon ff passen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Hoe vallen timberlands tov air max 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Thanks, ga ik maar eventjes doen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Timberlands vallen groter uit, ik zou een halve tot een hele maat kleiner nemen maar je kan ze het best gewoon ff passen.
Die zou ik echt willen als ik veel geld hadquote:
Ik ben niet zuinig genoeg op mijn tassen om zo'n dure tas te kunnen kopen. Jammer want het is wel mooi spul. Godver, ene pakketje was er zo uit belgie. Volgens mij krijg ik de zwarte morgen pasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die zou ik echt willen als ik veel geld had![]()
Voor nu ben ik blij met m'n nike acg tas.voor die chick in polkadots. Jammer dat die zo duur zijn.
Op mp en lb gaan fakes soms voor prijzen van de echte
Kan wel, volgens mij is de retailprijs van deze f/w ook nog niet bekent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben niet zuinig genoeg op mijn tassen om zo'n dure tas te kunnen kopen. Jammer want het is wel mooi spul. Godver, ene pakketje was er zo uit belgie. Volgens mij krijg ik de zwarte morgen pas![]()
Supreme hoodie is 150 dollar toch? Maar ik wil eigenlijk weten of je die boxlogo hoodies heel het jaar bij supreme kan kopen. Ga volgend jaar in de zomer naar NY (met een vriend) denk ik.
LB doet het bij mij nu wel. supreme is sowieso duur. Maar genoeg andere merken die cheaper zijn die ook leuke dingen hebben. Maar supreme héquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef Atta-boy het volgende:
Neem dat shirt ook niet, vond hem wel awesome voor het geld van een gewone tee.
Ik bedoel die zip up van deze f/w collectie samen met independent, dan wel in het zwart. Beetje jammer van het supreme op de mouwen, maar alsnog keihard. Voor retail valt de prijs wel mee. Net zo duur als de meeste hoodies.
Sokken zijn classic vault, jammer van de kwaliteit. Zou je niet verwachten voor dat geld.
Doet lb het bij jullie ook niet?
150 dollar voor een hoodie met supreme er op is wel duurder dan veel andere merken imo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Atta-boy het volgende:
Mwah retail is niet duurder als andere merken in dat genre, is alleen duur omdat je dure shipping, ressel prijs of engelse prijs moet betalen![]()
Vind af en toe wel eens beginnende merken op hb, zitten soms ook erg leuke dingen tussen
Ja, dat is wel zo. 150 klinkt gewoon als veel. Ach, eerst maar weer salaris krijgen voor ik weer kan shoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Atta-boy het volgende:
150 dollar is ong 120 euro ofzo, dat betaal je ook voor een hoodie van bv norse oid en kwaliteit van supreme hoodies is wel echt goed en ze zijn lekker dik![]()
Van sommige items snap ik de prijzen dan weer niet en zijn imo wel te duur, maar mensen kopen het toch wel omdat het supreme is.
Vind ik nog steeds duur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Atta-boy het volgende:
150 dollar is ong 120 euro ofzo, dat betaal je ook voor een hoodie van bv norse oid en kwaliteit van supreme hoodies is wel echt goed en ze zijn lekker dik![]()
Van sommige items snap ik de prijzen dan weer niet en zijn imo wel te duur, maar mensen kopen het toch wel omdat het supreme is.
Ik koop alleen maar bandshirtjes. 15-25 euro voor een shirtje waar ik blij van word en kan linken aan een moment in mijn leven --> concert van die band. Daarom altijd moeite om shirtjes en trui voor meer dan 25 euro te kopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga denk ik iets minder kopen en de dingen die ik koop kunnen dan wat duurder zijn wat kleding betreft. Dan valt het nog mee.
Koop nu vaak shirts die ik eigenlijk niet heel erg geweldig vind maar wel redelijk cheap zijn of in de sale zijn. Dan kan je net zo goed 1 keer een shirt voor retail prijs kopen die je echt heel leuk vind dan 3 mwah shirts. Denk dat ik het voortaan zo ga doen met mijn kleding.
Heb nu echt heel veel liggen wat ik door die reden toch niet draag of niet meer leuk vind.
Broeken koop ik toch maar heel weinig, dat mag dan ook wel iets duurder zijn. Dry denim ftw.
Weet ik nog niet. Kan nu wel orienteren maar doe het liever als ik het geld op mijn rekening heb staan en de vaste lasten betaald zijn. Plus in het denim topic hier advies vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef Atta-boy het volgende:
Wat ga je voor broek kopen dan?
Ik ga een nieuwe kopen in Indonesie denk ik. Mijn apc is een beetje gammel aan het worden
Dit vooral doen. Aanrader, bin tang. Ik hou niet van bier maar dit is toch lekker. Als je ooit gaat stappen kan je voor een halve euro een halve liter fles kopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Atta-boy het volgende:
Ja dat zeker, maar ik bedoel dat ik dan zo'n 15 a 20 shirts heb oid in roulatie. Dan heb je aardig wat om af te wisselen en zal je waarschijnlijk alles ook echt dragen.
Heb nu veel te veel spul in m'n kast liggen wat ik toch nooit draag, soms kom ik dingen met kaartjes en al tegen
Ga geen fake spul kopen in Indonesie, gewoon wat spul van local brands ed. maar vooral genieten van het weer en de vakantie
Het is net als met sneakers. Meer in je kast betekent meer keuze, maar toch draag je geregeld hetzelfde omdat het je favorieten zijn op dat moment. Iedereen heeft dat wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Atta-boy het volgende:
Ja dat zeker, maar ik bedoel dat ik dan zo'n 15 a 20 shirts heb oid in roulatie. Dan heb je aardig wat om af te wisselen en zal je waarschijnlijk alles ook echt dragen.
Heb nu veel te veel spul in m'n kast liggen wat ik toch nooit draag, soms kom ik dingen met kaartjes en al tegen
Ga geen fake spul kopen in Indonesie, gewoon wat spul van local brands ed. maar vooral genieten van het weer en de vakantie
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is net als met sneakers. Meer in je kast betekent meer keuze, maar toch draag je geregeld hetzelfde omdat het je favorieten zijn op dat moment. Iedereen heeft dat wel.
Team young money geld teveel of zo hahah. Pics van aankopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ik naar de jordan 11 breds fapfapfap!
Heb 2 hoodie's, 2 shirts en 1 cap van supreme besteld![]()
nu geen geld meer.
Heb ze nog niet en hoodies gaan deze drop ook nog niet komen, vandaar dat ik dit alvast besteld had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Team young money geld teveel of zo hahah. Pics van aankopen.
wat is je vraag? Iemand die deze Jordans heeft, iemand weet waar deze Jordans kan kopen..wees meer specifiek.quote:
Oeps ja sorry.. Bedoelde of iemand ze al hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat is je vraag? Iemand die deze Jordans heeft, iemand weet waar deze Jordans kan kopen..wees meer specifiek.
quote:Today we get a first look at two upcoming colorways of the Nike Roshe Run Premium from the Holiday 2012 Collection. The popular lifestyle sneaker returns in Dark Royal Blue/Neutral-Sunburst-Neutral and also in a Black/Rave Pink-Medium Olive-Sandtrap, both nicely mixing a solid color with an accent color. Nike gave the upper a slight vintage look.
The Nike Roshe Run Premium Holiday 2012 sneakers will only release October 2012, but you can already pre-order them now from Titolo.
quote:BRON: highsnobiety
3 september beginnen met werken en dan eind september salaris. Salarisquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij was dat ook het idee![]()
Krijg waarschijnlijk vanavond salaris binnen heuuuy!
Helaas heb je geld ook nodig voor andere dingen zoals stappen en concert kaartjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:19 schreef Atta-boy het volgende:
Eigelijk is dat best wel gay he? Hahaha
De hele dag op forums fappen op schoenen en nieuwe collecties ed![]()
Gelukkig denk ik daar bijna nooit aan.
spaar je nooit dan?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef vault_tec het volgende:
[..]
3 september beginnen met werken en dan eind september salaris. SalarisWaardoor je meer kleding kan kopen
Ik ga nu wel sparen. Je bent maar 1 keer jong. Concerten, festivals en schoenen zijn gewoon een dure hobby. Plus ik denk dat als ik gespaard had ik nu 1 maandsalaris zou hebben van wat ik ga verdienenquote:
Haha, tuurlijk heb je gelijk, je bent ook maar 1x jong. Met me bijbaantje verdien ik +/- 350eu +stufi en zorgtoeslag is dat ook niet bijster veel, toch probeer ik elke maand z'n 100-150eu te sparen. Toch fijn als je dat achter de hand hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga nu wel sparen. Je bent maar 1 keer jong. Concerten, festivals en schoenen zijn gewoon een dure hobby. Plus ik denk dat als ik gespaard had ik nu 1 maandsalaris zou hebben van wat ik ga verdienen
Ik had een spaar rekening achter de hand. Maar hoe dichter ik bij mijn baan kwam hoe meer ik daar van ging uit geven. Kwam voor door lowlands en het feit dat ik 2 maanden werkeloos ben geweest. Leven is duur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef nexusje het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk heb je gelijk, je bent ook maar 1x jong. Met me bijbaantje verdien ik +/- 350eu +stufi en zorgtoeslag is dat ook niet bijster veel, toch probeer ik elke maand z'n 100-150eu te sparen. Toch fijn als je dat achter de hand hebt
einde aan maken danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik had een spaar rekening achter de hand. Maar hoe dichter ik bij mijn baan kwam hoe meer ik daar van ging uit geven. Kwam voor door lowlands en het feit dat ik 2 maanden werkeloos ben geweest. Leven is duur.
Mijn ouders hadden ook gespaard, maar het was niet zo heel veel meer omdat mijn opleiding er van betaald is. Maar de keuze was of naar lowlands gaan en dat geld gebruiken of niet gaan en een klein restant op de bank houden. Nu maar een maand op een houtje bijten en daarna gewoon geen geld zorgen meer. Hoop ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef nexusje het volgende:
[..]
einde aan maken danOuders hebben ook gespaard voor me, daar zit ik echt niet aan
Ai, ja ik snap uut. Rustig aan doen knul, met je geld! Ik heb ook altijd de kriebels om alle releases te kopen maar kan me er aardig vaan weerhouden!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook gespaard, maar het was niet zo heel veel meer omdat mijn opleiding er van betaald is. Maar de keuze was of naar lowlands gaan en dat geld gebruiken of niet gaan en een klein restant op de bank houden. Nu maar een maand op een houtje bijten en daarna gewoon geen geld zorgen meer. Hoop ik.
Ik ook. Heb ook een budget voor alles. Enige waar ik over mijn budget mag gaan is concert kaartjes. Schoenen weet je toch wanneer ze uit komen met concerten heb je dat niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ai, ja ik snap uut. Rustig aan doen knul, met je geld! Ik heb ook altijd de kriebels om alle releases te kopen maar kan me er aardig vaan weerhouden!
Concerten heb ik niet zoveel last van, ga naar 2 festivals in een jaar thats it. Vakanties kost mij alles, terrasjes en een vriendinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ook. Heb ook een budget voor alles. Enige waar ik over mijn budget mag gaan is concert kaartjes. Schoenen weet je toch wanneer ze uit komen met concerten heb je dat niet.
Vriendin kan ook in de kosten lopen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef nexusje het volgende:
[..]
Concerten heb ik niet zoveel last van, ga naar 2 festivals in een jaar thats it. Vakanties kost mij alles, terrasjes en een vriendin
Vriendin houdt van gezellig uiteten gaan terrasjes en dan altijd een hele fles wijn ipv een onbenullig wijntjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vriendin kan ook in de kosten lopen ja
Nice!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Helaas heb je geld ook nodig voor andere dingen zoals stappen en concert kaartjes.![]()
![]()
Footscapes zijn binnen, kwaliteit van de witte is beter imo. Zo foto
Denk dat weinig mensen die hier veel posten veel te klagen hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef nexusje het volgende:
Maargoed we mogen niet klagen, haha! Nu weer OT
Goed je best doen op stage zorgt er naar mijn mening voor dat je meestal bij het bedrijf kan blijven (als het goed met het bedrijf gaat).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nice!
Ja tuurlijk heb je het ook voor andere dingen nodig. Ik kan volgende week weer gaan werken op m'n oude stagepatienten waren vorige keer tevreden over me dus is iig een voorsprong als ze ooit nog iemand zoeken.
Bij een andere praktijk zouden ze ook nog kijken of ze een plekje hadden dus ik hoop dat als ik m'n toets haal morgen dat ik snel ergens kan beginnen
First string lijn of niet? Zien er wat luxer uit dan normale all stars.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef nexusje het volgende:
Witte zijn lekker, zelf gister deze btw gekocht: [ afbeelding ]
Collectie allstars gaat hard!
Converse CT Spec OX winter white zegt de doosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
First string lijn of niet? Zien er wat luxer uit dan normale all stars.
Hard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen die hier veel posten veel te klagen hebben.
[..]
Goed je best doen op stage zorgt er naar mijn mening voor dat je meestal bij het bedrijf kan blijven (als het goed met het bedrijf gaat).
Ben echt blij dat ik ze gekocht heb. Rib uit mijn lijf maar jezus ben ik hier content mee. Footscapes zitten ook fucking lekker.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very Nice. Ik zou ze zelf wel 1 hoger veteren. Curse you good releases.quote:
Hij doe nooit het bovenste gaatje, Gast strikt wel altijd zijn veters mad mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Very Nice. Ik zou ze zelf wel 1 hoger veteren. Curse you good releases.
Is de bovenste niet, zijn 2 over.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij doe nooit het bovenste gaatje, Gast strikt wel altijd zijn veters mad mooi.
Ik zou het doen alleen om de reden dat je niet weet hoe vaak die retro voor bij gaat komen. Maar het blijft een schoen, ken je ook andere leuke/nuttige dingen mee doen van dat geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil die Nikes, maar nu moet ik me even beheersen.
Ze gaan 165 euro kosten (volgend jaar). Ze kosten nu 120-140 dus zo'n 45-25 euro duurder, denk dat ze van dat geld wel de shape kunnen fixen. Ik heb hoop in ieder geval.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Daar ziet die shape er erg goed uit maar ik kan bijna niet geloven dat de shape weer normaal is....
Klopt. Ik ga het nu niet doen, maar kan ook snel anders zijn. Prijs valt me mee. Zijn gewoon even wat anders en gewoon retro maar met lunarlon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou het doen alleen om de reden dat je niet weet hoe vaak die retro voor bij gaat komen. Maar het blijft een schoen, ken je ook andere leuke/nuttige dingen mee doen van dat geld.
Hoorde van TED dat alle NB prijzen verhoogd gaan worden... vind ze nu wel echt aan de prijzige kant worden. 1500's zien er zeker goed uit, de neus weer lekker puntig ipv die bananen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze gaan 165 euro kosten (volgend jaar). Ze kosten nu 120-140 dus zo'n 45-25 euro duurder, denk dat ze van dat geld wel de shape kunnen fixen. Ik heb hoop in ieder geval.
[ afbeelding ]
Ja ze worden dus 165 euro. Maar bij woei waren ze al 140 en andere shops 120+. Die 25 -45 euro extra voor een betere shape/materialen is het wel waard, denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hoorde van TED dat alle NB prijzen verhoogd gaan worden... vind ze nu wel echt aan de prijzige kant worden. 1500's zien er zeker goed uit, de neus weer lekker puntig ipv die bananen.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:15 schreef Durant het volgende:
ben nieuw hier!
maar die challenge court heb ik toevallig! hier een wivah van mijn kant
[ afbeelding ]
Kut om te horen mate.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Geen selvedge = geen love![]()
Goed om een nieuw iemand on het schoenentopic te hebben. Wat heb je nog meer aan schoenen.
Heb m'n toets niet gehaald dus die ymcmb tijd van mij laat nog even op zich wachten. Langstudeerboete ftw.
Fap fap. Allemaal voor de resell zo te zien? Hoe zijn ze irl?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef Atta-boy het volgende:
Ja echt heel erg kut.
Weet ook niet wat ik er nog meer aan had kunnen doen als ik nu al gedaan heb dus is echte fucked.
Toch nog iets leuks vandaag na gezeik met school.
Vandaag bezorgd:
[ afbeelding ]
Aan de voet zullen ze vast wel goed staan. Ben benieuwd naar de kleuren en het materiaal gebruik irl.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Atta-boy het volgende:
Is allemaal voor een hook up en z'n broer of homie of whatever.
Als ik voor hem wat bestelde dan zou hij voor mij uit Amerika spul achterhouden.
Vind ze irl een beetje tegenvallen tbh maar heb ze verder niet heel goed bekeken moet ik toegeven.
dacht dat het materiaal op de toebox heel nice leer zou zijn en wat bruiner maar het is iets lichter en een beetje vreemd imo.
Verder wel heel nice hoor. Coole box met zo'n zakje om de schoenen waarvan ik de naam kwijt benen stickers.
Heb wat paartjes ondertussen! Wat janoski, paartje ronnie fieg, dunks, koston. Zal een keertje een collectie pic posten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
Geen selvedge = geen love![]()
Goed om een nieuw iemand on het schoenentopic te hebben. Wat heb je nog meer aan schoenen.
Heb m'n toets niet gehaald dus die ymcmb tijd van mij laat nog even op zich wachten. Langstudeerboete ftw.
Dit is correct.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef thethoryd het volgende:
Die Premium Roshe Run van een paar posts geleden zijn volgens mij wmns release only helaas
Waarom de laatste keer. Zijn tof, dus gewoon dragen (bij goed weer).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef Nezhi het volgende:
wivah
en dit is echt de laatste keer dat ik deze schoen post
[ link | afbeelding ]
Asics GT-II x Team Netherlands Olympic WMNS by Nezhi, on Flickr
50 euroquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef vault_tec het volgende:
Hangt eraf, vind je asics lekker lopen en wat is de prijs?!
Ach joh.. Volgende keer gewoon weer dezelfde schoenen maar een iets andere omgeving.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef Nezhi het volgende:
Blijf ze dragen, maar ik ga geen andere foto's meer posten omdat dit al de vierde is
Zal ik deze ook kopen? staat op lacebag
[ http://img29.imageshack.us/img29/8380/asics2d.jpg (copy/paste deze link) ]
50 eu is niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Nezhi het volgende:
[..]
50 euro
zonder doos, en lopen zeker lekker
Janoski'squote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef Senderious het volgende:
Wie is er al bij Seventyfive in Rotterdam geweest?
En deze gekocht!
[ afbeelding ]
Ben wel in a'dam meerdere keren geweest. Hier kan je op de site kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef Senderious het volgende:
Ben benieuwd of het een dope sneakerzaak is. Ben namelijk nog nooit een Seventyfive binnengestapt.. Welk merk verkopen ze vooral?
Nog niet. Misschien in de loop van volgende week.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef Senderious het volgende:
Wie is er al bij Seventyfive in Rotterdam geweest?
En deze gekocht!
[ afbeelding ]
quote:Arriving as a part of Nike Sportswear’s Fall/Winter 2012 footwear collection, the new releases will feature an array of new colorways and materials and will also see the resurrection of a few of the kicks from the City Pack, albeit sans city branding.
Bovenste heel dopequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Fuck yes, Nike Free run +2 Fall/winter.....
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan allebei gecopped worden, ben blij dat ik er nooit de hoofdprijs voor betaald heb toendertijd.
http://www.sneakerfiles.c(...)n-2-fallwinter-2012/
Gezien die prijs niet neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Deze site legit?
http://www.nikefreerunrea(...)blue-black-p-64.html
Zijn zeker Nice. Zou persoonlijk sneller voor de rode gaan. Ben nog steeds benieuwd hoe zoiets loopt tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan allebei gecopped worden, ben blij dat ik er nooit de hoofdprijs voor betaald heb toendertijd.
Volgens mij mogen sites nog geen eens nike in hun url hebben. Dus nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Deze site legit?
http://www.nikefreerunrea(...)blue-black-p-64.html
Beide must cop. Jezus wat hard.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed, ik loop alleen nog maar hard op mijn frees.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn zeker Nice. Zou persoonlijk sneller voor de rode gaan. Ben nog steeds benieuwd hoe zoiets loopt tijdens het hardlopen.
Had je gezegd idd, alleen denk dat het wel even een aanpassing in stijl zou vergen. Ik loop niet helemaal neutraal dus heb wel een kleim beetje steun nodig. Wil het wel een keer ervaren iig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Goed, ik loop alleen nog maar hard op mijn frees.
[center]quote:Here is a first look at a strong new release from Nike Sportswear, the Free Inneva Woven. The sneakers mate a mixed black leather and black woven upper with a grey splatter Free sole for a winning combination. Spotted through Korean retailer Kasina who has them in stock today. Stay tuned for wider availability.
quote:BRON: highsnobiety
Interessant uitziend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free Inneva Woven NRG
[..]
[center][ afbeelding ][/center]
[..]
Tof. zoeken iets om mijn lunar woven chukka's te vervangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een dm. NB zijn nice. zou je, als je ze hebt, zelf foto's willen maken? Ben benieuwd naar de shape.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:10 schreef acbs2 het volgende:
Fucking harde camo's don!! En zo te zien ga ik behoorlijk wat free's coppen dit najaar, dayummn wat een cw's.
Besteld.
[ afbeelding ]
Naaais!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb toepush lessen nodig.
[ afbeelding ]
Hoor vaker dat mids niet lekker zitten. Geen idee of ze beter worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Naaais!
Hebben meer mensen bij de MID janoski's dat ze nog al schuren aan de achterkant van je hiel? Is dit een kwestie van inlopen? Meer mensen die dit ervaren hebben?
Jah bij mij hebben ze mijn voeten opengesneden daarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Naaais!
Hebben meer mensen bij de MID janoski's dat ze nog al schuren aan de achterkant van je hiel? Is dit een kwestie van inlopen? Meer mensen die dit ervaren hebben?
Lage snijden niet in je voeten, bij mij in ieder geval, en zitten best lekker voor een vans achtig schoentje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Jah bij mij hebben ze mijn voeten opengesneden daaren ik durf ze niet nog een keer te proberen (ook de lage niet) omdat er geen enkele skatestore hier is die ze ook in de winkel heeft liggen.
Ik heb dat bij vans era's. Bij janoski's heb ik wel gehad dat ze wat schuurden, maar dat kwam ook omdat ze redelijk meer uitgelopen waren als ik had gedacht. Mids heb ik niet gehad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Jah bij mij hebben ze mijn voeten opengesneden daaren ik durf ze niet nog een keer te proberen (ook de lage niet) omdat er geen enkele skatestore hier is die ze ook in de winkel heeft liggen.
Je kan, als je wilt, er ook lows van maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Weer een miskoop.Jammer ze zijn wel mooi.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je kan, als je wilt, er ook lows van maken.
Pas precies in mijn straatje, dope!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Zojuist langs geweest bij de schoenmaker en hij had ook nog een andere. Eerst gaf hij mij namelijk twee verhogende stukjes, waardoor (volgens hem) je hiel in een andere positie gaat staan. Ik heb het uigeprobeerd, maar was toch bang dat het het probleem niet zou verhelpen. Nu gaat hij toch stof weghalen tot de eerste naadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:20 schreef vault_tec het volgende:
Mocht de schoenenmaker je niet kunnen helpen moet je iemand die kan naaien (en het aandurft) even lief aankijken. Plus zo netjes hoeft het niet, je broek valt erover (tenzij je pinrollt)
Zelf 1 schoenmaker gehad die mij uit ging lachen toen ik met iets soort gelijk aan kwam. Andere schoenmaker durfde het niet.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Pas precies in mijn straatje, dope!
Ja zijn de nieuwe vans x carhartt dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef HenkXL het volgende:
yeey nieuwe Janoski's binnen, zijn echt nice imo![]()
Die camo vans zijn ook goed vet, is dat die carthartt editie?
Te triestquote:
Heb zelf 2 paar mids, en mijn oudste paartje zit echt als een slof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Naaais!
Ja. Steeds vaker doden bij camp outs. Maar volgens mij gaan de yanks voor elke release tegenwoordig campen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Te triestmaar dit zal nog veel vaker voor gaan komen ben ik bang.
Als je de janoski low hebt en je vind die lekker lopen dan kan je er heel simpel een low van maken. Zo is de vans half cab toch ook ontstaan?! (shooto, anawesomewewave of sinji weet dit wel)quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb zelf 2 paar mids, en mijn oudste paartje zit echt als een slof.
Heb normaal wel vaker bij schoenen dat ze schuren bij de hiel maar bij die juist niet dus misschien inderdaad een kwestie van inlopen.
Denk trouwens dat ze lager maken niet uitmaakt daarvoor of is het meer bij je achillespees?
Was een grapje manquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was een grapje man![]()
Is heel erg maar dit soort dingen gebeuren steeds meer, ze zouden eigenlijk meer schoenen uit moeten geven om dit soort onzin te voorkomen.
Snap sowieso niet hoe die Amerikanen op dat soort schoenen helemaal los kunnen gaan.
Half cab zijn idd ook ontstaan omdat skaters een iets lagere schoen lekkerder vonden skaten oid.
Ze campen ook voor alles naar mijn gevoel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was een grapje man![]()
Is heel erg maar dit soort dingen gebeuren steeds meer, ze zouden eigenlijk meer schoenen uit moeten geven om dit soort onzin te voorkomen.
Snap sowieso niet hoe die Amerikanen op dat soort schoenen helemaal los kunnen gaan.
Half cab zijn idd ook ontstaan omdat skaters een iets lagere schoen lekkerder vonden skaten oid.
Ik heb ze hier gezien in Groningen bij Noorderzon. Maar ze waren er heel kort, erg jammer. Hun album staat al sinds dagen op repeatquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Beter ga je ook. Halve sneakertopic bij alt-j
fijn album ja. Stond in het voorprogramma van ghostpoet en kende ze niet. Speelde een half uur. Was met wifey en 2 vrienden. Wifey en 2 vrienden gelijk de cd gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb ze hier gezien in Groningen bij Noorderzon. Maar ze waren er heel kort, erg jammer. Hun album staat al sinds dagen op repeat![]()
Sowieso, verwacht een bright future!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
fijn album ja. Stond in het voorprogramma van ghostpoet en kende ze niet. Speelde een half uur. Was met wifey en 2 vrienden. Wifey en 2 vrienden gelijk de cd gekocht![]()
![]()
Op lowlands was het ook geniaal. Ontdekking van het jaar
quote:J....er Vi...oom That's me, fake is the new real
quote:
Lijkt mij dat die in je hiel gaat snijden. Weet je al waar en wanneer deze te koop zijn?!quote:Op zondag 2 september 2012 00:50 schreef SHOOOTO het volgende:
een halve maat groter is meestal geen probleem, een halve maat kleiner kan ik echt niet op lopen (laat staan inproppen).. en het is slecht voor je voeten.
foto van NSW:
[ afbeelding ]
Zou je ook kunnen vragen of ze een US7 krijgenquote:Op zondag 2 september 2012 11:17 schreef SHOOOTO het volgende:
deze maand lees ik op hypebeast. Ik ga het even checken bij Concrete.
En de us8 hier. Ik wil deze sowieso. Campen alles /noshootoutsquote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen vragen of ze een US7 krijgen
Zijn echt nicequote:Op zondag 2 september 2012 00:50 schreef SHOOOTO het volgende:
een halve maat groter is meestal geen probleem, een halve maat kleiner kan ik echt niet op lopen (laat staan inproppen).. en het is slecht voor je voeten.
foto van NSW:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 september 2012 00:50 schreef SHOOOTO het volgende:
foto van NSW:
[ afbeelding ]
Vind ze niet mooi en sowieso moeten basketbalschoenen imo hoger zijn wegens steun.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Atta-boy het volgende:
Vind deze foto tegenvallen.
Wil deze nog steeds als ze een us7,5 bij HoH hebben. Us8 neem ik denk ik niet, is net te groot.
[ afbeelding ]
Ik ken niemand die lage draagt om eerlijk te zijn. Waaronder mensen die op een acceptabel niveau hebben gespeeld. Ik zie het nooit iig op welke positie dan ook, de kans om je enkel te verzwikken is gewoon een stuk groter daarbij en een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar het is maar net wat je prettig vindt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Steun heb je niet altijd nodig, livt een beetje aan welke positie gespeeld. Draag dit model zelf bij basketballen en zit als beste wat ik gedragen heb als basketballschoenen.
Dat waar jij het hebt is me nooit opgevallen vault.
Hoe draag je zo iets.quote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Jackson5 het volgende:
[ afbeelding ]
Woop weer een paar Supra's erbij.
Hoog of laag maakt daarin als enige het verschil dat de lockdown in hoge beter is, en je daardoor minder snel verzwikt. Dat beetje extra stof biedt bij lange na niet de hoeveelheid support die braces of tapen biedt.quote:Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ken niemand die lage draagt om eerlijk te zijn. Waaronder mensen die op een acceptabel niveau hebben gespeeld. Ik zie het nooit iig op welke positie dan ook, de kans om je enkel te verzwikken is gewoon een stuk groter daarbij en een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar het is maar net wat je prettig vindt.
Het valt best mee, ze zijn niet hoger dan m'n andere high tops.quote:Op zondag 2 september 2012 19:59 schreef vault_tec het volgende:
Ze hebben nogal een grote tong (scheen beschermer).
Interessante tech schoen lijkt me voor het ballen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoog of laag maakt daarin als enige het verschil dat de lockdown in hoge beter is, en je daardoor minder snel verzwikt. Dat beetje extra stof biedt bij lange na niet de hoeveelheid support die braces of tapen biedt.
Ik zweer echter ook bij hoge, dit seizoen maar voor Hyperdunks'12 gaan
Awh oke. (heb zelf niks met hoge schoenen.)quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Het valt best mee, ze zijn niet hoger dan m'n andere high tops.
Gewoon op deze manier:
[ afbeelding ]
Ja zoiets dacht ik al, no problemo ieder z'n ding, klinkt misschien verdedigend maar ik heb weer niks met kleine/lage schoentjes.quote:Op zondag 2 september 2012 20:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. (heb zelf niks met hoge schoenen.)
Draag zelf KD IV, ook lage, nooit last gehad van m'n enkeltjesquote:Op zondag 2 september 2012 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ken niemand die lage draagt om eerlijk te zijn. Waaronder mensen die op een acceptabel niveau hebben gespeeld. Ik zie het nooit iig op welke positie dan ook, de kans om je enkel te verzwikken is gewoon een stuk groter daarbij en een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar het is maar net wat je prettig vindt.
Korfbal, geen basketbal. Zitten fijner dan Hyperfuses of AdiRoses. Meer dan 140¤ wil ik niet uitgeven aan schoenen. Asics ben ik in 1 seizoen 2 keer uitgescheurd dus die vallen eigenlijk ook af.quote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessante tech schoen lijkt me voor het ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |