Die zitten hier ook hoor. Ik heb ook jarenlang gespaard wat betreft een collectie limitedjes - zeldzaamheidjes - moeilijk te vinden - DSjes. Heb veel verkocht inmiddels, maar een groot deel nog in bezit (paartje of 50).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
En jij denkt dat de kenners hier op FOK! zitten?
Wow, nouja misschien een paar kenners danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zitten hier ook hoor. Ik heb ook jarenlang gespaard wat betreft een collectie limitedjes - zeldzaamheidjes - moeilijk te vinden - DSjes. Heb veel verkocht inmiddels, maar een groot deel nog in bezit (paartje of 50).
Daar zal deze ad ook wel staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow, nouja misschien een paar kenners dan
Maar ik denk dat TS beter dat soort dingen op sneaker forums of marktplaats kan aanbieden als hij de juiste mensen ervoor wilt vinden.
quote:Definition: Clothing which was never worn or sold to the public. Usually forgotten stockpiles from warehouses, dead stock is often still in its original packaging or have its original tags.
Waren ze ook niet. Maar wel in goede staat. Ze zijn iig al weg!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:22 schreef matthijst het volgende:
Zien er niet echt nieuw uit, die Columbias?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |