Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef don-diablo het volgende:
Alles neemt af na 30 maar salaris niet. (Lasten vaak wel)
Die bedoel ik niet eens. Meer zaken als hypotheek etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.
Je weet nog niet helemaal wat 'Deadstock' betekentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Ter info;quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Vallen Nike SB Zoom Stefan Janoski Mid kwa maat hetzelfde als Nike SB dunks?
Deadstock betekend eigenlijk dode voorraad. Dus eigenlijk dingen die niet meer te krijgen zijn vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ter info;
Definition: Clothing which was never worn or sold to the public. Usually forgotten stockpiles from warehouses, dead stock is often still in its original packaging or have its original tag or : noun - Sneakers that have been unworn and still remain in their original box or packaging. Many collectors will purchase limited-edition sneakers for the sole purpose of storage and preservation. Often, a sneaker collector will simply use these as the capstone of a collection or sell them at a greatly appreciated value.
Dus verwijder dat maar inderdaad
Zitten lekker ja. Heb 2 dekens, 1 van 180 bij 150 ofzo en die van parra en die is 2 bij 2, en 2 kussens. In de winter fijn, lekker je nest bouwen in bed. Als ik niet thuis slaap, wat wel 1 keer in de week isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, die Air Flows heb ik ook en bevallen goed, als een slof.
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Goede pickups.
Flows zou ik ook nog wel eens willen maar wil ze wel eerst even passen.
US 11 was te klein en bij premium hadden ze niet groter.
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.
Was als eerste binnen dus geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?
Toch wel us7?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Ja, wil ze in de winter aan dus dikke sokken er bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Toch wel us7?
Maar iig chill dat je ze hebt.
Dure maand. Krijg eind september pas weer salarisquote:
Ja, woei wist ook niet waarom ze gecanceld waren. Hij kreeg ipv de rainbows een restock van die half leren half suede. vind die best lelijk door verschillend materiaal gebruik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:18 schreef Atta-boy het volgende:
je bedoeld met shipping en op en neer naar Antwerpen?
Sowieso raar dat ze naar Belgie gingen en niet naar Nederland
Subway, lange tijd geleden. Komt er binnenkort eigenlijk iets camp waardigs uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:56 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze zo idd erg nice.
Subway broodje fapfapfap.
quote:De Post was nog open dus heb ik ze daarnet al opgestuurd.
Je kan je zending volgen met volgend trackingnummer:
*knip*
www.bpost.be/track
Eenmaal over de grens zal je moeten checken langs de Nederlandse tracking site.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Subway, lange tijd geleden. Komt er binnenkort eigenlijk iets camp waardigs uit?
Zwarte zijn onderweg
[..]
Inderdaad... Rustig in je t shirt en korte broek voor een winkel staan ipv kou en regen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Jammer dat er geen campouts zijn geweest met het lekkere weer
Carhartt store in a'dam al gebeld? die old skool met camo is tyfus hard alleen us 8 is te groot, helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Atta-boy het volgende:
Gedoe met die vans x carhartt release zeg. Moet er een of 2 regelen voor een hook up maar het wil me niet lukken
Je zou bij wijze van ook 1 voor mij kunnen fixen. Zijn echt te nice in camo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:49 schreef Atta-boy het volgende:
Gedoe met die vans x carhartt release zeg. Moet er een of 2 regelen voor een hook up maar het wil me niet lukken
Volgens mij waren ze op de website ook mighty snel verkocht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou bij wijze van ook 1 voor mij kunnen fixen. Zijn echt te nice in camo.
Zou ze halen als ik ze zou tegenkomen maar moet eig niets kopen, dus maar beter dat ze gelijk weg zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze op de website ook mighty snel verkocht.Zit zelf te zoeken naar een US7 maar onmogelijk
Dat is ook zo. Alleen maar errors, dacht daarom juist dat ze sold waren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ze zijn nog niet weg toch? Alleen errors. Kan net zo goed zijn dat er iets niet helemaal goed gegaan is in de verkooplink ofzo.
Ik probeer ze online te kopen of via de telefoon want kan niet naar A'dam tot donderdag/vrijdag.
Mensen slapen trouwens keihard op die carhartt x uniform experiment collabo's. Volgens mij word dat vans x carhartt grotendeels gekocht door de hype.
Er is toch ook geen us7 van vault? Vind ze zelf wel nice maar geen instacop, zou die eerst willen zien/passen voordat ik ze zou kopen.
Die footscapes zijn wel heerlijk though, info op die?
Edit: oh zie nu pas de link er onder![]()
Mag ook wel voor die 150 euro.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Atta-boy het volgende:
Awesome, thanks.
Materiaal wat ze op footscapes gebruiken is normaal gesproken altijd wel goed dus lijkt me dat ze dat dat bij deze ook wel is.
"Nike is gaar"quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ja snap ook niet dat er verder niks bekend is over deze release, staan ook niet op ebay oid terwijl ze nu uit horen te zijn.
Soort van lunar x cole haan idee maar dan met air unit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef Sinji het volgende:
Prada komt met deze aanzetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |