Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef don-diablo het volgende:
Alles neemt af na 30 maar salaris niet. (Lasten vaak wel)
Die bedoel ik niet eens. Meer zaken als hypotheek etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lasten? Man, ik moet nog beginnen met koters, dus de echte lasten komen nog... Heb na mijn 30e wel besloten dat niet alles af mocht nemen, dus wordt steeds fanatieker met sporten enzo. Geen zin om op mijn 40e al afgeschreven te zijn.
Je weet nog niet helemaal wat 'Deadstock' betekentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Ter info;quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:46 schreef Joe-Momma het volgende:
[TK]Jordan 11 Retro columbia & xx3 Limited edition voor de geïnteresseerden.
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Vallen Nike SB Zoom Stefan Janoski Mid kwa maat hetzelfde als Nike SB dunks?
Deadstock betekend eigenlijk dode voorraad. Dus eigenlijk dingen die niet meer te krijgen zijn vallen daar ook onderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ter info;
Definition: Clothing which was never worn or sold to the public. Usually forgotten stockpiles from warehouses, dead stock is often still in its original packaging or have its original tag or : noun - Sneakers that have been unworn and still remain in their original box or packaging. Many collectors will purchase limited-edition sneakers for the sole purpose of storage and preservation. Often, a sneaker collector will simply use these as the capstone of a collection or sell them at a greatly appreciated value.
Dus verwijder dat maar inderdaad
Zitten lekker ja. Heb 2 dekens, 1 van 180 bij 150 ofzo en die van parra en die is 2 bij 2, en 2 kussens. In de winter fijn, lekker je nest bouwen in bed. Als ik niet thuis slaap, wat wel 1 keer in de week isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:19 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, die Air Flows heb ik ook en bevallen goed, als een slof.
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Goede pickups.
Flows zou ik ook nog wel eens willen maar wil ze wel eerst even passen.
US 11 was te klein en bij premium hadden ze niet groter.
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Woei sale, waren ze maar 50 euro. Kon ze niet laten liggen.
Was als eerste binnen dus geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Terecht. Toevallig nog wat grote maten zien liggen?
Toch wel us7?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Ferdy Letates,
De footscape is er nog in een 40, deze staan nu opzij voor je.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |