Update, nog 31 download tickets beschikbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:06 schreef NielsTriple het volgende:
Spammerdespam!
[..]
Indien voldoende animo ga ik er een mirror bij gooien. Set is in minder dan 20 uur ook al 22 keer gedownload. En dat vind ik toch best veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning is inmiddels ook gemaakt, zal 't meeste op de Raw Hardstyle stage verblijven en ben dan zeker weten bij Wavolizer. Voor de rest wordt het ook nog Promo (wel jammer dat Lenny Dee tegelijk met hem moet draaien), en stukjes van Tommyknocker, Tha Playah, Tymon. En ik denk dat ik na Wavolizer maar ga afsluiten bij Mr Madness of anders Steve Sweet (en als dat beiden niks is dan maar naar the Prophet op de main).
Nice! Ff luisteren zo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor de liefhebbers van het wat vagere werk: http://samurai.fm/features/low-res-presents-meander
Lekker mixje van Meander (Ophidian)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The Outside Agency
Radioslut is degene die er voor gezorgd heeft dat ik op Fok ben gekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef haakon het volgende:
Sjaak, Sassie, Radioslut, fathank, T-Force, XboxMaster en ik posten hier nog wel regelmatig voor zover ik me zo snel kan herinneren.
Ik ben 22, en op Partyflock staan bij mijn favo stijlen:
Crossbreed, darkcore, drum & bass, early hardcore, early hardstyle, early rave, french tek, frenchcore, hardcore, hardstyle, hardtechno, industrial hardcore, oldschool, schranz, tekno, UK hardcore.
En ik heb een hekel aan veel mainstream hardcore van de afgelopen 4/5 jaar.
Ik ga regelmatig naar feesten en mijn eerstvolgende feest is Ground Zero.
We meeten ook regelmatig, dus mocht je ooit weer naar een feest gaan moet je het ff zeggen
Welkom in ieder geval!
Heel herkenbaar dit ja (afgezien de muziekstijlen / het draaien). Vroeger kon je me vanalles vragen over releases/producers enz, maar de afgelopen jaren is het echt 1 mistbank in mn bovenkamer. Hou me er ook amper meer mee bezig, oa ook doordat ik dus zo breed luister, is het haast niet meer te doen om het allemaal bij te houden. Nog erger zelfs.. ik zit zo vaak achter de computer zonder ook maar iets van muziek aan, en dat al paar jaar.. af en toe dat ik eens een muziekje op zet.. eigenlijk wel slechte zaakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik post niet zo vaak meer hier. Pak ook niet zo veel feestjes meer als de 5 jaar hiervoor. Loop nu wat meer de lokale technofeestjes af. Releases hou ik ook neit echt meer bij zoals vroeger, toen ik iedere donderdagavond in de platenzaak stond. Kan al wel een maand of 8 geleden zijn dat ik m'n laatste plaat heb gekocht. Draaien doe ik ook neit veel meer, meestal tijdens het douchen dat ik een plaatje op zet
.
Ah, ben ik dus niet de oudste hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:53 schreef Sassie het volgende:
Ben 31, ben mid jaren 90 via de happy hardcore op radio en tv in aanraking gekomen met hardcore en sindsdien is het niet meer goed gekomen.Sinds omstreeks 2002/2003 echt actiever begonnen te volgen (ondermeer door Thunderdome radio en internet), voor die tijd was het vooral cd's lenen of kopen (na de 'instorting' nog een aantal CD's uit de budgetbakken kunnen plukken). Ben geen diehardfeestganger maar ik pak een aantal keren per jaar een groot feest of festival mee.
Eerstkomende feestje is Ground Zero (thuisfeestje voor mij, ben alleen in '06 en '08 niet geweest).
Verder volg ik vooral mainstream en industrial en een beetje crossbreed of (de oude) darkcore kan mij ook wel bekoren. Daarnaast de laatste tijd ook de raw hardstyle van Theracords aan het volgen. Heb dus geen hekel aan mainstream, alleen al te softe en blije tracks vind ik niks aan. Ik zoek gewoon op wat ik leuk vind en anders laat ik het links liggen. Geldt trouwens ook als het te voorspelbaar is, meestal heb ik geen zin in (early) hardcore set met alleen maar 'hitjes'. Enige uitzondering die ik maak is voor millennium hardcore (de hardcore van omstreeks 2000- (nu) 2008), die wordt te weinig gedraaid.
Verder lurk ik op pf ook in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vaak nieuwe tracks, previews en (serieuze) geruchten gepost worden.
Het nummer in kwestie kan ik je niet mee helpen, zou het niet weten.. maar op zich altijd wel leuk om op die manier beroep te doen op je eigen muzikale kennis, aan de hand van omschrijvingen een nummer weten te herkennen / noemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:25 schreef slvrbld het volgende:
Ik heb een leuke uitdaging voor wie er ook maar goed is in het juiste nummer bij een omschrijving zoeken.
Wat ik eerder postte was ook de hoofdlijnen waar ik actueel zou rondlopen op een feestje (dat is toch mainstream, industrial, raw hardstyle, early hardstyle). Voor de rest heb ik ook wel een bredere smaak/interesse. Een doorsnede waarin ik geïnteresseerd ben: darkcore, drum & bass, early hardcore, early hardstyle, early rave, goa, happy hardcore, hardcore, hardstyle, hardtechno, hardtrance, hiphop, house, industrial hardcore, oldschool, psytrance, raw hardstyle, techno, trancequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef VRIDZ het volgende:
En naja, iedereen heeft zo zn eigen smaken natuurlijk.. ik ben niet zozeer aan stijlen of hokjes gebonden, maar de ene keer heb je gewoon net wat meer zin in snel ragwerk, andere keer lekker trage zweverige shit. Vind t ook zo fijn dat mensen die van herrie houden, in principe overal naar kunnen luisteren, aangezien ze wel wat gewend zijn.. grote kans dat ze dus n stuk meer open-minded zijn.
Kan soms juist heel leuk zijn, een heel ander publiek.. al spreek ik dan voor mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Sassie het volgende:
Ik pik nogal veel setjes op van het internet en de ene periode luister ik alleen hardere stijlen en een andere keer ook trance, house er tussendoor. Op een festival zal ik niet heel lang op zo'n stage te vinden zijn (ander publiek, andere sfeer), maar om te luisteren vind ik het wel lekker. Een beetje downtempo, relaxed.
Met jou kan ik praten!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
blijf liever in die paar area's staan waar de dj's komen die ik graag wil zien. Maar als er ruk gedraaid wordt, ga je toch wel aan de wandel, kom je soms nog wel eens leuke dingen tegen, wat je niet zou verwachten.
Of door eens met wat vrienden mee te gaan naar een feest, waar je helemaal niet van weet wat het eigenlijk is of wat je er van moet verwachten.. zo was ik ergens in 2005 of 2006, toen ik volop aan de early-feesten was, ook eens een enkele keer meegeweest naar (wat later bleek) breakcorefeestjes.. kon me toen totaal niet bekoren.. maar de feestjes hadden wel zo zn charme, door de laagdrempeligheid en intimiteit.. kleine locaties meestal, lekker krakkemikkige zelfgemaakte decoraties (heerlijk! Zie ik veel liever dan die gelikte podia waar 10% van je entreekaartje in zit).. Goedkope entree en goedkope drankprijzen.. Zo ook dus meer in aanraking gekomen met Tekno, Acid, Psytrance enz, door ook eens dergelijke feestjes te bezoeken.
Ja die ervaring heb ik ook ja, daar doelde ik ook op met heel ander publiek. Ik kreeg de laatste tijd echt het idee of ik soms aangekeken werd van wat doe jij hier. Beetje veel hipsterpubliek, bij de hardere stylen heb je dat toch veel minder (hooguit misschien bij de echte blije mainstream hardstyle en daar is de sfeer dan nog steeds anders dan op een house stage). Vooral bij de house is dat idd zou, bij trance valt het wel mee naar mijn ervaring (maar laatste paar keren was het ook vrij rustig in de tenten waar trance gedraaid werd, mede doordat het mooi weer was overigens).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Heb ook ooit een keertje zo'n house/eclectic iets geprobeerd, maar dat is dus echt totaal niet mijn ding, heel andere sfeer, de mensen die daar op af komen beleven zo'n feest toch weer op een heel andere manier heb ik het idee.. meer een soort veredelde discotheek heb ik het idee.. zien en gezien worden (al geldt dat tegenwoordig wel bij meer grote feesten).. Nee dank je, geef mij maar een feest waar iedereen lekker zichzelf is en het totaal niet boeit wat je aan hebt of hoe je 'danst'.
Breakcore feestjes zijn gaafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:59 schreef VRIDZ het volgende:
Ik ken het gros van de nummers ook niet hoor, tis sowieso allemaal 1 bak herrie, maar dat boeit niet
Rotator en Venetian Snares zijn iig wat van de bekendere namen. Squarepusher kan ook allerlei kanten op, erg veelzijdig.. Bong-Ra en FFF van eigen bodem natuurlijk niet te vergeten
Dit vind ik wel tof nummer (alleen is het te snel afgespeeld bij deze upload, hoor m toch liever op originele tempo)
Op breakcorefeestjes kan dus ook vanalles.. paar jaar terug in Arnhem, feestje van TK07 samen met Ketacore.. boven had je zaal met breakcore (oa Venetian Snares / Apocalyptic Goat Riders (of wat was t ook alweer)..en zaaltje beneden draaiden ze gewoon electro / discoplaten, gruwelijk![]()
Ook superfoute decoratie, aan het begin van de avond ook een Twister-wedstrijd.. zoiets is toch tig keer leuker dan alleen maar wat strakke decoraties?
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef haakon het volgende:
Gogbot ga ik wel naartoe!
Rwdelijk dichtbij voor mij
Ja, ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef KeesBromfiets het volgende:
Gogbot, vrijdag, bij atak ofniet? Kan het niet zo snel vinden..
Ik twijfel niet meer, wat een knakenfestijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, ook.
Het is bij Atak, maar daar moet je voor betalen, en op de Oude Markt is het gratis.
Maar Atak duurt langer en zal wel vetter zijn...
Ben nog twijfelende.
Waarom? Ligt er aan wat je vet vindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik twijfel niet meer, wat een knakenfestijn.
Komt me bekend voor! Paar jaar terug, het plein van Kabaal Digitaal in Wageningen (bevrijdingsfestival, gratis toegankelijk).. kwamen ook af en toe mensen kijken en 'lachen' wat ze er zagen.. Zullen zeker niet veel gewend zijn, of ze werden zelf juist aangekeken, omdat het opviel dat ze iig niet voor de muziek kwamen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook ja, daar doelde ik ook op met heel ander publiek. Ik kreeg de laatste tijd echt het idee of ik soms aangekeken werd van wat doe jij hier. Beetje veel hipsterpubliek, bij de hardere stylen heb je dat toch veel minder (hooguit misschien bij de echte blije mainstream hardstyle en daar is de sfeer dan nog steeds anders dan op een house stage). Vooral bij de house is dat idd zou, bij trance valt het wel mee naar mijn ervaring (maar laatste paar keren was het ook vrij rustig in de tenten waar trance gedraaid werd, mede doordat het mooi weer was overigens).
Op festivals vind ik het trouwens wel leuk om juist hele hele terrein af te lopen en overal even te kijken, er is vaak wel een stukje tijd waarin er geen dj's draaien waar je perse bij wilt zijn en die tijd kun je dan lekker benutten door het terrein te verkennen, eten enz.
Wvb psytrance en goa, ben er zelf mee in aanraking gekomen in mijn studententijd. Is inderdaad een heel ander publiek, alternatief en vooral vaag. Vaak helemaal opgaand in de muziek (al dan niet geholpen door drugs). Maakt daar ook niet uit wat je doet of hoe je er eruit ziet.
Toch wel leuk dat er jaarlijks dergelijke festivals zijn her en der in het land! Naar mijn idee zou de vage teringherrie (nog) heel wat meer aandacht mogen krijgen.. maar goed, we mogen niet klagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Breakcore feestjes zijn gaaf
Volgende week vrijdag een dikke breakcore avond op het Gogbot festival in Enschede en over 3 weken Venetian Snares in Den HaagEcht veel zin in
Wil ook nog wel een keer naar Bangface toe
Heb m nu al stuk of 5 keer gezien denk ik zo, zo niet meer.. maar je hebt op zich wel gelijk.. Al kan je er ook wel aardig hard op los gaan, al is t dan meer a la standje epileptische aanval (zoals ik dan deedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Venetian snares is godverdomme vetNog nooit meegemaakt live, maar op z'n albums afgaande lijkt het me meer thuismuziek dan op een feestje.
Godverdomme indeedquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef T-Force het volgende:
Fuck, nu is Tymon's tijd ook geswitched voor Ground Zero... Moet ik kiezen tussen AVIO/Tymon/Wavolizer. GODVERDOMME
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef VRIDZ het volgende:
Ik doe btw niet aan drugs, nooit gedaan ook niet (x aantal jaar terug paar keer blowen/spacecake om het eens te proberen, maar om dat nou echt drugs te noemen..). Hoe zit dat bij jullie?
Weet ik, maar niemand had zin om mee te gaan, ze vonden het allemaal te ver weg ofzoquote:En je kan nog steeds naar Bangface toe hoor, zijn nog steeds kaartjes beschikbaar dacht ik.. je hebt nog 2 a 3 weken de tijd om te regelenHet gaat dus wel om de Weekender, die is 1x per jaar.. zijn wel vaker kleinere Bangface-feestjes, bijvoorbeeld op een boot die over de Theems vaart. Elke keer weer met een ander (verkleed)thema
Hij draait op het einde van zijn sets ook altijd lomp harde platenquote:Heb m nu al stuk of 5 keer gezien denk ik zo, zo niet meer.. maar je hebt op zich wel gelijk.. Al kan je er ook wel aardig hard op los gaan, al is t dan meer a la standje epileptische aanval (zoals ik dan deed)
Was weer donders gezellig!quote:
Insgelijks meneerquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Was weer donders gezellig!
Wat ouwehoeren weer en vette muziek!
Het was me een waar genoegen
Faalquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
the dj producer(ik kan er wel vanuit gaan dat hij afsluit bij de prspct
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Same here.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen behoefte aan. Ga zo ook wel los
Al is alcohol stiekem ook drugs natuurlijk
een van mijn alltime favorites. Heldquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En zaterdag weer knalleng op q-baseLekker afsluiten bij the dj producer
(ik kan er wel vanuit gaan dat hij afsluit bij de prspct
)
Bazenplaat omdat het moet.
als we over het hek heen komen wel..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensjes hier aanwezig bij q-base aankomende zaterdag?
Ook alcohol doe ik al paar jaar (zo goed als) niet meer. Ga sowieso nagenoeg altijd zelf met de auto naar feesten toe. En als ik al drink, dan toch niet veel. Misschien binnenkort op Bangface wel weer aan de Strongbow (de echte, niet de zoetere variant die ze hier in NL in de supermarkt verkopen), maar dan hoef ik toch paar dagen niet te rijden, dus dan mag het welquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen behoefte aan. Ga zo ook wel los
Al is alcohol stiekem ook drugs natuurlijk
[..]
Weet ik, maar niemand had zin om mee te gaan, ze vonden het allemaal te ver weg ofzo
[..]
Hij draait op het einde van zijn sets ook altijd lomp harde platen
Als je op onderstaande niet los gaat dan weet ik het ook niet meer
Mooi zo, ben ik niet de enige in ieder gevalquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Sassie het volgende:
[..]
Same here.Als het nodig is pak ik wel een Red Bull ofzo.
Is dat dit weekend alweer? Helemaal niet meer bij stil gestaan.. naja, ik volg het sowieso al heel stuk minder.. Maar goed, heb blijvende herinnering aan Q-Base op/in mn handquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensjes hier aanwezig bij q-base aankomende zaterdag?
Jep, dit weekendquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Is dat dit weekend alweer? Helemaal niet meer bij stil gestaan.. naja, ik volg het sowieso al heel stuk minder.. Maar goed, heb blijvende herinnering aan Q-Base op/in mn hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Oef, dat is nogal een eindquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef VRIDZ het volgende:
En toegegeven, het is ook wel een beste trip! Vanaf Dover nog ruim 6,5 uur rijden, helemaal aan de andere kant van UK.. vorige jaren was het net een uurtje. Daarom nu dus ook bezig hotel te fixen voor op de heenweg.. vanuit hier naar Calais is het 3 uur rijden, dan ruim uur op de veerboot zitten, en dan dus nog 6,5 uur links rijden.. wordt me iets teveel van het goede om in 1 dag te doen, en dan ook nog meteen 's avonds te gaan feesten
Interessante move van meneer Ruffneckquote:DJ Ruffneck has announced that he will start a completely new label!
The label will focus on Hardcore/Industrial/DNB/Breakcore/Frenchcore/Glitch/IDM and all other break orientated music mixed up!
Basically everything break/raw orientated in whatever form (excluding mainstream hardcore )
“I feel i need to experiment more with different styles and this new label is the way to do it. Tired of being bound to the rules i need something to vent my desire to push forward underground music without the prejudice of how something should sound like. Seriously tired of the ongoing sound this feels like i can breathe again”
Is the official statement of DJ Ruffneck as to why this label was of top priority to him.
This label is also unique in the way that it will NOT be handled by Cardiac music as The backing Company , but solely by DJ Ruffneck personally. Off course Cardiac Music supports this initiative to the fullest & will still be involved where applicable.
First release is a massive album from the crew with Top notch names like :
Ruffneck | Ophidian | Gancher & Ruin | Strobcore | Lowroller | Dither | Noiseam Crane | Meander & even Predator!
Dat ga ik komend weekend dus wel doenquote:Op woensdag 5 september 2012 07:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Jep, dit weekendEven het festivalseizoen goed afsluiten.
Dank je! Hotel in Bristol geboekt, ligt ongeveer op de helft, dus moet te doen zijn. Alleen de maandag wordt lastiger, na een zwaar weekend terug naar Londen rijden, ruim 5 uurquote:Op woensdag 5 september 2012 14:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oef, dat is nogal een eindSucces ermee
In zekere zin is dit wat hij al langer/vaker doet.. als je terugkijkt naar zijn Ruffneck-sound in de jaren 90, was het al wat vooruitstrevender allemaal. Dat is in zekere zin ook voortgezet met Enzyme + sublabels (althans in de beginjaren).. Dus eigenlijk is dit niet meer dan een logisch vervolg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Interessante move van meneer Ruffneck
..Mits je hem niet al te vaak hoort. Hij heeft toch de neiging zeer vaak dezelfde plaatjes te draaien, als ie zo'n earlysetje draait. (sowieso iets wat veelteveel dj's doen, bijna altijd soortgelijke setjes draaien, met dezelfde platen). Toegegeven, ik heb hem ook al langere tijd niet meer horen draaien, ik ga ook amper meer naar earlyfeesten, maar wat ik me er van kan herinneren.. wel de Ruffneck-sound en oke tempo, maar het mist de afwisseling als je m regelmatig hoort draaien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef fathank het volgende:
Ben benieuwd. En Predator is een baas, al ben ik niet echt op de hoogte van z'n huidige werk. Z'n earlysetjes zijn altijd lekker te pruimen,.
Ik moet weer wachten tot de lentequote:Op maandag 10 september 2012 10:24 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dat ga ik komend weekend dus wel doen![]()
Hoe was KjoeBees nog dan?
Daar wil ik graag naar toequote:
Slechte, SLECHTE ZAAKquote:Op donderdag 13 september 2012 09:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Line-up is inderdaad moeilijk lekkerAlleen ben ik die avond al bij een andere raw.
Matrixx is een verplichte zaak voor me, en ook zowat naast m'n deur. Dus helaasquote:
Dat sowiesoquote:
Echt een porno line-up jaquote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat sowieso
En dezeMaar dat duurt nog ff
http://partyflock.nl/party/225154:Into_The_Dark_Lands.html
Het grootste gedeelte van het Dark.Descent komt daar
Staat al een tijdje in mijn agenda!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Het grootste gedeelte van het Dark.Descent label komt daar
Handigquote:Op donderdag 13 september 2012 18:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Staat al een tijdje in mijn agenda!
Kan hopelijk met een dj meerijden.
Makkelijk voor mij en geen moeite voor hem
Dat was een leuk setje daar in die bunkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:50 schreef haakon het volgende:
http://www66.zippyshare.com/v/889741/file.html
Donders rausen.
Kan bepaalde (hard)tekno en tribecore wel waarderenquote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef ellevehC86 het volgende:
ik kan me toch niet voorstellen dat jullie dit helemaal niks vinden?
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet naar QORE komt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
HoppaOok leuk dat een goeie maat van me op 3 november z'n verjaardag viert
Ik ben uiteraard wel van plan om te gaan, alleen nog even mensjes meekrijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet naar QORE komt?
Ik ben 8 november jarig en ik vier mijn verjaardag in de HMH.
Keurig ;Pquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard wel van plan om te gaan, alleen nog even mensjes meekrijgen
Heb het album geluisterd maar vind het niet heel bijzonder.. Wel leuk natuurlijk dat ze met zijn allen een gratis album uitbrengenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:15 schreef Eraser127 het volgende:
Luister nu naar dat "This is Hardcore" album, weer eens lekker stuiteren
http://thisishardcore.nl
Daar is ook alles mee gezegd idd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb het album geluisterd maar vind het niet heel bijzonder.. Wel leuk natuurlijk dat ze met zijn allen een gratis album uitbrengen
Lekker plaatje idd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net een, voor mijn gevoel, heerlijk setje gedraaidAfsluiten met deze plaat is net zo fijn
Bij Ground Zero was het ook weer flinks knapp'n!quote:
Tekno is zeker wel tof hoor!quote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Nieuwer spul, of oude plaatjes ook goed? Niet dat ik specifiek bpm-aantallen weet, maar genoeg leuke snelle ouwe herrieplaatjes uitgebrachtquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef toastmann het volgende:
Weet iemand nog leuke liedjes tussen de 200 en 210 bpm ?
Oud en nieuw allemaal goedquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Tekno is zeker wel tof hoor!Paar jaar terug een enkel feestje gehad, stuk of 10 totaal.. Op zich wel leuk gebeuren, maar niet helemaal mijn ding (meer).. al heeft t wel een bepaald soort charme ja. Zo kan het ook, ipv feesten met dik prijskaartje.
[..]
Nieuwer spul, of oude plaatjes ook goed? Niet dat ik specifiek bpm-aantallen weet, maar genoeg leuke snelle ouwe herrieplaatjes uitgebracht
Nicequote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef haakon het volgende:
https://partyflock.nl/party/231620:Intersection.html
Allemaal komen!
Dit feestje organiseer ik met een aantal andere jongens, dus komen!
Vind deze wel leukquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef toastmann het volgende:
Weet iemand nog leuke liedjes tussen de 200 en 210 bpm ?
WII in de line-upquote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef haakon het volgende:
Allemaal komen!
Ziet er zeker niet verkeerd uit!quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef haakon het volgende:
Allemaal komen!
quote:
En deze ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Het grootste gedeelte van het Dark.Descent label komt daar
En deze wsl ook omdat Baroeg toch dichtbij isquote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef haakon het volgende:
Allemaal komen!
Ik vind dat dus helemaal niks.quote:Op zondag 16 september 2012 20:00 schreef ellevehC86 het volgende:
Wordt tijd voor een meet dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Ikke aanwezig
[..]
En deze ook.
[..]
En deze wsl ook omdat Baroeg toch dichtbij is
Hé, psstquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef haakon het volgende:
Deze moet ik echt even delen hier:
http://www.mixcloud.com/s(...)able-mix-23-09-2012/![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zie net truowens dat Fracture 4 een mix online heeft gezet, fijne tracklist![]()
http://www.mixcloud.com/s(...)able-mix-23-09-2012/
Fracture 4 komt op Storm draaien in December : )quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef haakon het volgende:
Sorry baasOverheen gelezen.
Ach, zo'n set mag best vaker dan 1 keer langskomen
I know! Ik ben voor STORM aan het flyeren en posters ophangen in onze regioquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Fracture 4 komt op Storm draaien in December : )
Net ook maar een r_aw kaartje gekocht :p
Ah, dus ik kan binnenkort een paar Storm posters verwachten in Enschede?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef haakon het volgende:
[..]
I know! Ik ben voor STORM aan het flyeren en posters ophangen in onze regio
En OF ik daar bij ben!
Embrionyc, Fracture4, Detest! Die hele line-up!
Niets binnen Nederland is ver wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Waarom zijn al die dikke line-ups altijd zo ver weg
De organisator had liever niet dat ik posters buiten ophing.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, dus ik kan binnenkort een paar Storm posters verwachten in Enschede?
[..]
Niets binnen Nederland is ver weg
Ik tik je wel aan als ik je ziequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een meet dus
Zaterdag! Weet alleen nog niet wat ik aan trek, maar hou t hier maar in de gaten
Als je iemand ziet die constant hartjes maakt met zijn handen, sitdowns probeert te organiseren en in z'n handen klapt: Haakonquote:Op woensdag 26 september 2012 12:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik tik je wel aan als ik je zie
En als ik durf.
Iig
Mijn kleding is nooit bekend.
Wel duidelijk dat het wél opvalt
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die constant hartjes maakt met zijn handen, sitdowns probeert te organiseren en in z'n handen klapt: Haakon
Doet ie de wave niet dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die constant hartjes maakt met zijn handen, sitdowns probeert te organiseren en in z'n handen klapt: Haakon
Ojaquote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Je vergeet de Nobody said it was easy mash-ups
Zit niet in zijn vaste repertoire volgens mijquote:
Shit man.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Oja
[..]
Zit niet in zijn vaste repertoire volgens mij
Meta4quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als jullie dit zien en het heeft een halve liter bier in de hand dan ben ik dat waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Laatsten plaatjenquote:
Met een krampachtige smile, dat welquote:Op donderdag 27 september 2012 13:35 schreef VRIDZ het volgende:
Als je een meid de Rinus-move ziet doen, grote kans dat het RadioSlut is.
Ik weet nog niet of ik naar rauw ga (what else is new)
Erg dik idd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Laatsten plaatjen
Klinkt behoorlijk dik op het eerste gehoor, die intro
Danke, is ook wel geluktquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Rauw gangers veel plezier gewenst
Ewa, Sei2urequote:Op zondag 30 september 2012 14:10 schreef haakon het volgende:
Geniaal.
Nieuwe TOA
Nieuwe Rude awakening![]()
Angel die al hard stond te draaien als opener.
Mindustries met een heerlijk (misschien iets te) slome set.
Maar de grootste held was voor mij toch Sei2ure!
Wat een platen, mixwerk en knapgehalte!![]()
Man, man, man, wat een heerlijke nacht losgaan
Nu naar bed. Ciao!
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 30 september 2012 14:10 schreef haakon het volgende:
Geniaal.
Nieuwe TOA
Nieuwe Rude awakening![]()
Angel die al hard stond te draaien als opener.
Mindustries met een heerlijk (misschien iets te) slome set.
Maar de grootste held was voor mij toch Sei2ure!
Wat een platen, mixwerk en knapgehalte!![]()
Man, man, man, wat een heerlijke nacht losgaan
Nu naar bed. Ciao!
Dit is zo belachelijk BRUUTquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Laatsten plaatjen
Klinkt behoorlijk dik op het eerste gehoor, die intro
Die plaat vanaf 3:15... Ik ben normaal niet zo van de snelheden boven de 200bpm, maar wat een opbouw en sfeerquote:
Bazig. Ik heb de flux capacitor op vinyl, staat ook heel subtiel op de achterkant van de hoes een labeltje met 200 bpmquote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef haakon het volgende:
Het nieuwe album bevat nummers van 130 bpm tot 200 bpm
WTF
Wel grappig nummertjequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
Eyz, Vridzl, dit nummer bedoelde ik van Movin Shadow.
Ik heb jou trouwens wel zien staan bedenk ik met net!quote:Op zondag 30 september 2012 19:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen
Mijn arme oren
Vette track! Lachen samplequote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens wel zien staan bedenk ik met net!
Met een meta4 t-shirt aan, toch?
Ja, dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef VRIDZ het volgende:
Toa / Rude Awakening albums zijn InstaBuy. BPM is leuk dat t vermeldt staat, maar wat mij betreft overbodig. Alsof je ze na gaat tellen
[..]
Wel grappig nummertjeIk hoor Poltergeist-samples (mammie geroep met omgekeerde echo).. misschien dat rest van de samples ook uit die films komt? En uiteraard eindbazen-samples
Er waren zoveel kerels met een zwarte blousequote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef haakon het volgende:
Niet gezocht eerlijk gezegd.
Ik had een zwarte blouse aan en stond veel linksvooraan.
Geen idee of iemand me heeft opgemerkt.
Ik heb maar 1 persoon meer in een zwarte BLOUSE gezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Er waren zoveel kerels met een zwarte blouseHeb zelf ook linksvooraan gestaan, maar ben gedurende de nacht meer naar rechts verschoven en heb toen een tijd bij meneer de Xbox master gestaan. Ik had een t-shirt met 'Make some noise' aan.
Goooooooooooooooooooooooooooodver die kick die erin komt op 0.44quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Deze kwam ook nog even langs bij Sei2ure:
Godverdomme wat een belachelijke snoeiplaat
kan het ook verkeerd hebben gezien, ben namelijk een beetje blind in het donkert.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 persoon meer in een zwarte BLOUSE gezien
Maar volgende editie ben ik er SOWIESO weer bij!
https://partyflock.nl/party/232486:Club_r_AW.html
Deathmachine
Dji6
Dominatrix
Embrionyc
Rude Awakening
Sinister Souls
The DJ Producer
![]()
![]()
![]()
Genaalquote:Net op 3FM: een gast die verteld over dat hij zijn leraar Engels ineens achter de draaitafels op Thunderdome zag staan. "Ik dacht wat doet hij daar nou. Ik wist wel dat ie vroeger regelmatig met een andere gast drum 'n bass, hardcore, die richting, een beetje draaide, maar toen zag ik m ineens op Thunderdome achter de draaitafels staan."
Ik zit me af te vragen wie degene is die gebeld heeft, en of het stiekem niet gewoon een fan is die dat expres doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Sassie het volgende:
Ja ik hoorde het ook, zat me al af te vragen wie het was, totdat ik deze tweet langs zag komen: https://twitter.com/SequenceOminous/status/253427168401559552
Was nav dit bericht: http://www.wtf.nl/grenzel(...)aar-draait-door.htmlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen wie degene is die gebeld heeft, en of het stiekem niet gewoon een fan is die dat expres doet.
ieuw.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Sassie het volgende:
[..]
Was nav dit bericht: http://www.wtf.nl/grenzel(...)aar-draait-door.html
Domien vroeg of er luisteraars waren die ook rare dingen hadden meegemaakt met een leraar. Oa ook een verhaal over een leraar die leerlingen vroeg om beschimmelde sinaasappels van huis mee te nemen en die dan voor de klas op at.
Dat is pas een hardcore-leraar!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:05 schreef Sassie het volgende:
[..]
Was nav dit bericht: http://www.wtf.nl/grenzel(...)aar-draait-door.html
Domien vroeg of er luisteraars waren die ook rare dingen hadden meegemaakt met een leraar. Oa ook een verhaal over een leraar die leerlingen vroeg om beschimmelde sinaasappels van huis mee te nemen en die dan voor de klas op at.
Klassiekers zijn dat inmiddels. Echt jeugdsentimentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef VRIDZ het volgende:
Enige 'bijzondere' wat ik kan vertellen over een leraar; mijn biologieleraar was de vader van DJ Barthezz aka Bart Claessen (On The Move / Infected etc, je kent ze misschien nog wel).. en nog voordat die nummers officieel uit waren / in de top 40 stonden, was die gast die nummers al aan het promoten bij ons in de klas / op school(Wel een lul van een vent, maar dat terzijde)
Prefix van Prefix & Density heeft bij mij in de klas gezetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klassiekers zijn dat inmiddels. Echt jeugdsentiment
Kon dat maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Prefix van Prefix & Density heeft bij mij in de klas gezeten
Vanavond MuSick!
Woooooooo!!!! Belachelijk veel zin!
Iemand van hier ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem wat tegenvallen. Maar alsnog genoeg namen om er een dikke avond van te maken gelukkig
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Line-up prspct:Idd, vind het ook wat tegenvallen. Denk dat ik die toch wel meepak, behalve als er een ander feest is dat beter zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem wat tegenvallen. Maar alsnog genoeg namen om er een dikke avond van te maken gelukkig
Nu hoor ik dat een paar deuren verderop keiharde muziek opstaat... ik wil uit
Kaleidoscopiklimax
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Line-up prspct:Manu alweer tijdje niet meer horen draaien, volgens mij vorig jaar PRSPCT voor het laatst. Blijft 1 van mn persoonlijke heldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem wat tegenvallen. Maar alsnog genoeg namen om er een dikke avond van te maken gelukkigEn een Tieum (danwel Unexist etc).. seriously? Waarom blijven die alsmaar op dit soort feesten verschijnen? Krijg haast het idee dat je die er per se bij moet boeken, anders krijg je de grotere namen niet.
Kom je hierheen, volgens mij hebben de buren ook een feestje.. en blijkt maar weer dat het toch best wel gehorige huizen zijn hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Idd, vind het ook wat tegenvallen. Denk dat ik die toch wel meepak, behalve als er een ander feest is dat beter zal zijn
Nu hoor ik dat een paar deuren verderop keiharde muziek opstaat... ik wil uit![]()
Tja ik denk dat men meer bezoekers wilt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:50 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Manu alweer tijdje niet meer horen draaien, volgens mij vorig jaar PRSPCT voor het laatst. Blijft 1 van mn persoonlijke heldenEn een Tieum (danwel Unexist etc).. seriously? Waarom blijven die alsmaar op dit soort feesten verschijnen? Krijg haast het idee dat je die er per se bij moet boeken, anders krijg je de grotere namen niet.
[..]
Kom je hierheen, volgens mij hebben de buren ook een feestje.. en blijkt maar weer dat het toch best wel gehorige huizen zijn hier
Inderdaad, dat dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef VRIDZ het volgende:
Zal vast wel iets gaan draaien wat met zn nieuwe label te maken heeft, voor zover daar al releases op uitgekomen zijn dan.
Bam bam bam bam bam waaawaawaawaawquote:
't is ook wat allemaal hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Kaartje voor qeur 3.0 binnenalleen valt het net in m'n tentamenweek, dus ik hoop dat er geen tentamens gepland staan die week erna
Echt he. Hou toch eens rekening met ons!quote:
Ook onder je steen vandaan komen kruipen? ;Pquote:
Voor zover ik me kan herinneren is hij ook nooit echt dj geweest? Of heeft nooit die intentie gehad? Qua producer heeft ie zeker de nodige dikke platen gemaakt. Kan me nog wel herinneren dat bij een feest paar jaar terug nog nadrukkelijk werd gemeld dat het de eerste liveset/mix (?) was van hem.. En zo zijn er nog wel een paar meer te bedenken die als producer door zijn gebroken, maar (in het begin) mixtechnisch niet veel voorstelden. Leviathan / Tellurian wil soms ook nog wel eens mixfouten maken, ondanks zijn geniale producties.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:55 schreef fathank het volgende:
Ik een setje van meagashira gedownload, die kan echt niet mixen imho. Na een kwartier in de auto maar wat anders opgezet.
Van mij welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef RadioSlut het volgende:
Ewa, ik verveel me de [insert censuur].
Dus.
Mag ik een nieuwe banner maken voor deze reeksch?
En dymion niet te vergetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mits evil activities erop staat.
Gabber Piet, Hakkuhbar en de gabbersaurusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef RadioSlut het volgende:
Nog bepaalde wensen naast deze helden?
(Is overigens wel serieus bedoeld)
Die jongen op jou UI.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:33 schreef RadioSlut het volgende:
Nog bepaalde wensen naast deze helden?
(Is overigens wel serieus bedoeld)
Ik ben Enzyme een beetje gaan volgen sinds 2005 t/m 2010 ongeveer.. Daarna werd het toch wel minder... Heb ook aardig wat Enzyme shirts, cd's en platen gekochtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:22 schreef VRIDZ het volgende:
Hmm, kan je nagaan dat mn Enzyme-fanboy dagen al lang geteld zijnBegin jaren '00 had ik echt shitload aan spul van ze, sowieso de cd's, maar ook lading shirts, trui, bomber en ook die vlag. Blijf het nog steeds toffe muziek vinden om af en toe terug te luisteren, met name de eerste Enzyme Injection, deel 2 ook nog wel. En ook tof dat ze tijdje terug die 2 Enzyme X cd's hebben uitgebracht
CD van Meagashira heeft ook wel iets speciaals, een soort van 'warme' klanken wel in al zn nummers, heeft wel wat sfeervols.
En geen idee wat ze de laatste jaren uit hebben gebracht, hou ik me niet meer echt mee bezig.. Al zal mijn voorkeur toch wel bij het spul uit hun eerste paar jaren blijven liggen.
Maar bovenstaand lijkt dus beetje op het verhaal van The Masochist, wat eerst gewoon The Prophet was die er achter zat als producer/live-act.. is dus ook al een aantal jaren een of andere langharige gast (al vertel ik nu vast niks nieuws)
Wat vinden jullie van zijn Meander allias?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Die jongen op jou UI.
Mijn held(en) weet je wel ;P
Op QORE3.0!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van zijn Meander allias?
http://meta4recordings.bandcamp.com/album/carbon
Heb deze gisteren maar gekocht, vind hem echt goed. Ook veel Venetian Snares invloeden terug te horen
Tof spul jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb deze gisteren maar gekocht, vind hem echt goed. Ook veel Venetian Snares invloeden terug te horen
Ben benieuwd, vind het niet echt feestmuziekquote:
Als hij wat meer de breakcore kant op gaat op het feest dan zou ik niet meer stil blijven staan denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Tof spul ja
[..]
Ben benieuwd, vind het niet echt feestmuziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Quyxz_ op 13-10-2012 22:40:34 (spoiler 2 :')) ]gr gr
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef VRIDZ het volgende:
Kom nog wat oude creaties tegen van me, die mogen ook zeker wel verwerkt worden in de bannert!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik luister niet zo heel veel hardcore, maar van een EHC lijstje als dit kan ik wel genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zitten zeker wel wat leuke plaatjes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6-pack - Drunken Piece Of Shit
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:17 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig blijven ze daar veilig opgeborgen.
Geen ruimte
Die komt er sowieso in vanwege oogverblindende schoonheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Die jongen op jou UI.
Mijn held(en) weet je wel ;P
Over het algemeen niet mijn stijl maar kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Watdoejemoeilijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef VRIDZ het volgende:
Natuurlijk moet je er ook wel 100% katoen op zetten op die banner, anders ben je geen ekte ekte gabbert!
Hoe groot was je van plan om m te gaan maken, en wat voor stijl? Kan me nog wel paar oude TD-collages herinneren met lading dj's erop.. denk aan foto's uit Thundermagazine / TD school-agenda's etc (al komen die foto's ook grotendeels uit de Thundermagazines :p)
Helaas ruimte maken wordt lastig.ga mn huidige huis uit en terug naar mn ouders voor een paar maanden. En nee niks in de verkoop, brengt toch geen fuck op, dan hou ik het liever totdat ik er weet ruimte voor heb in mn volgende huis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:39 schreef haakon het volgende:
[..]Ruimte voor maken, ja?!
Niets in de verkoop?
Wat een zaadplaat is dat dan johquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[..]
Daar zitten zeker wel wat leuke plaatjes tussen6-pack - Drunken Piece Of Shit
Omdat het kan, jwtquote:
Pardon? De enige plaat die duidelijk te zien is, is al meteen een aardige smak geld waard! Of is het de re-press? Heb zelf de originele gehad, en die ging toch wel voor een aardige prijs rond als ik Discogs mocht geloven. Al was die re-press er toen nog niet.. (Tot zover mijn kennis over vinylquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
En nee niks in de verkoop, brengt toch geen fuck op
Het is inderdaad geen goede plaat maar ik vind hem wel grappigquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat een zaadplaat is dat dan johIets wat je zou verwachten van iemand die voor het eerst aan het aanklooien is met een Tracker, niet spul dat je zou verwachten van een 'legendarische' naam als Marc Acardipane (over mensen gesproken die totaal niet kunnen mixen btw). Ik ben bekend met zijn 'kale/minimale' stijl, maar dat nummer slaat echt alles
Hoor ik liever een E-Ternal, Hell-E-Copter, Pitch-Hiker of Apocalypse Never, of Into Sound om er een paar te noemen. (Kom er nu net pas achter dat laatstgenoemde gebruikt werd bij intro/outro van paar TD-video's
)
Ik weet niet waar die kerel de laatste jaren mee bezig is met zn live-acts, maar hij is nog geen schaduw meer van hoe ie ooit was. Al geldt dat eigenlijk voor heel wat meer dj's/producers die er vanaf het begin bij waren
Damn, dat wil ik ook nog wel eens een keer zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:59 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Over het algemeen niet mijn stijl maar kan het wel waarderenHeb wel op Club r_AW een act van hem en Tapage meegekregen en die was
Volgens mij kloppen de bpm's niet helemaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef haakon het volgende:
KIJK EENS WAT IK VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.beatport.com/release/the-dogs-are-listening/982903
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van de fout :/quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef haakon het volgende:
KIJK EENS WAT IK VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.beatport.com/release/the-dogs-are-listening/982903
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik geld heb dan koop ik die cd zeker!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef haakon het volgende:
Ik koop hem sowieso op cd.
En als ie op vinyl uitkomt, ook op vinyl!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef haakon het volgende:
Ik koop hem sowieso op cd.
En als ie op vinyl uitkomt, ook op vinyl!
TOA = kwaliteitsgarantiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder van te voren te luisteren weet je wel dat het de aanschaf waard is
Sowiesoquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder van te voren te luisteren weet je wel dat het de aanschaf waard is
Hardcore Motherfucker ook al zo'n kutplaat, ik vind dat geluidje altijd lijken alsof iemand zn rits (van een Aussie?) heel snel open en dicht doetquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen goede plaat maar ik vind hem wel grappigLeuke plaat om er eens door heen te gooien als iedereen genoeg bier heeft gehad
Die andere titels die je noemt zijn zeker beter
Tegenwoordig bakt hij er inderdaad niet zo veel meer van... Wel jammer..
Maar weinig die zoveel heeft uitgebracht geloof ik.
Ik meen me iets te herinneren van minderen en niet luisteren...quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Hardcore Motherfucker ook al zo'n kutplaat, ik vind dat geluidje altijd lijken alsof iemand zn rits (van een Aussie?) heel snel open en dicht doetEn sja, ik drink (nagenoeg) niet, dus mij zul je niet kunnen vermaken met die plaat
Uit mn hoofd paar lui die ook verdomd veel geproduceerd hebben / nog steeds produceren.. uiteraard Speedfreak! Die heeft ook tig aliassen, en was ook al begin jaren 90 bezig, en nu nog steeds.. Die zou wat mij betreft ook wel wat meer roem mogen krijgen. Draait ook altijd wel tof (al is het alweer hele tijd geleden dat ik m voor t laatst gehoord heb)..
En Buzz Fuzz natuurlijk, wat die allemaal uitgebraakt heeft in zo'n relatief korte tijd..! Laatste jaren hoor je helemaal niks meer van m, om over zn draaikunsten(platenkeus) maar te zwijgen![]()
Die TOA cd ga ik ook wel kopen ja! Ook wel zonder te luisteren. Sterker nog, nu ik er aan terugdenk.. op Enzyme Incubation 2, in de Nighttown Rotterdam, 14 mei 2005.. had ik de eerste Scenocide volgens mij gekocht, zonder dat ik ze echt goed (bewust) kende.. (of ik ben in de war met Rebelscum - Interpretations dubbel-CD van The Producer).
Die kicks, classicquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het maakt niet uit hoevaak ik hem hoor, elke keer ga ik even hard
tik, tik WAKE UUUUUUUP
BAMBAMBAMBAM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
forever classicquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het maakt niet uit hoevaak ik hem hoor, elke keer ga ik even hard
tik, tik WAKE UUUUUUUP
BAMBAMBAMBAM!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef haakon het volgende:
Setje opgenomen met een maat.
Paar foutjes, maar die neem je maar voor lief
http://www13.zippyshare.com/v/83265056/file.html
TLNet geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer vermakelijk
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
True.. maar goede muziek moet je gewoon thuis op de plank hebben staan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren van minderen en niet luisteren...
QFT!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:04 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
True.. maar goede muziek moet je gewoon thuis op de plank hebben staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CD 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Dan ga jij naar de verkeerde feestjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:38 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Als ik er zo over nadenk.. dit soort muziek hoor je eigenlijk al helemaal niet meer op feesten, de echte terror.. Niet dat ik er zo in thuis was, maar ergens heeft het toch wel iets. Niet voor hele avond, maar toch wel voor paar uurtjes als afsluiter ofzo
Sneller is niet harder, dat weet je hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:13 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
Hallo,
Ik ben "nieuw" hier.
Groot Artcore fan.
Ben zelf ook een verzamelaar van oude items. Dingen als longsleeves, vinyls, CD's, posters, flyers.
Ook ben ik een erg groot Early-Hardcore en Early-Terror fan, hoe harder hoe beter.
(Nummer waarmee Frantic Freak opende op Nocturnal dit jaar, heerlijk!)
1 van mijn favorieten.
Gr.
Stay Down With The Hardcore.
Laatste jaren is TD kut ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef fathank het volgende:
Thunderdome valt altijd tegen imho. Hoge Verwachtingen maar vaak genoeg basisdinge. Die niet goed geregeld zijn. Ik sla over denk ik
Altijd nog beter dan die verhalen die je van TD '98 Hardcore Rules The World in WTC Expo Leeuwarden hoort.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef fathank het volgende:
Nog een rede om niet te gaan: De RAI. Wat een schijtlocatie, laatste keer daar in 2007 een uur in de vrieskou gestaan om binnen te komen. Na afloop was het chaos crisis bij de kluisjes en uitgang. Mensen die out gingen in de verdrukking enzo.
Met namen als Weirdo en Rob Gee in de early area, verwacht ik ook wel echte early.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef haakon het volgende:
2 keer TD geweest. 2009 en 2010. Beide prima feestjes
Maar na die aanfluiting van een line-up van vorig jaar en de slechte recensies en het steeds meer naar mainstream neigen ben ik bang dat ook deze editie gaat falen.
Tenzij ze wat geleerd hebben van vorig jaar.
Onder ID&T denk ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
Wil ook even jullie mening weten.
Laatste Thunderdome of niet?
Ik weet dat ze dit al jaren zeggen.
Maar dit jaar staan er Alpha en Omega tekentjes op de poster wat betekend begin en eind.
Ook heeft Duncan vorig jaar in een interview op Thunderdome Radio gezegt dat ze er eigenlijk mee willen stoppen.
Maar wie zegt dat dit waar is.
Wat denken jullie?
Kon het maar! Dan wil ik een concept als Digital Overdose er van maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
Onder ID&T denk ik wel.
Wie het gaat overnemen??!!
Zullen wij dat doen?
Inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef haakon het volgende:
Mocht het de laatste TD zijn onder ID&T, dan zijn ze eigenlijk wel verplicht er een heel, heel, heeeeel dikke line-up neer te zetten, niet?
Ik ben niet echt meer van de early.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad.
In mijn ogen zijn ze al heel goed op weg om iets van vroeger proberen neer te zetten.
Waarom? Omdat ze bijvoorbeeld al iemand als Weirdo geboekt hebben en iemand als Rob Gee.
Ik zal de line-up hier direct bekend maken als ik meer weet!
Nog mensen die naar Pandemonium gaan?
Vroeger wel redelijk wat geluisterd ook, nu trek ik het niet echt meer.quote:
Ik ga naar Pandemonium omdat ik groot early fan ben en mijn favoriete DJ en tevens maatje moet draaien in area 4, de early terror area.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef haakon het volgende:
Pandemonium zou ik eerst naartoe, maar toen zag ik dat het tegelijk met STORM viel
Hahaha, ja dan krijg je dat soort verhalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:08 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
[..]
Vroeger wel redelijk wat geluisterd ook, nu trek ik het niet echt meer.
Las trouwens ook redelijk wat over Enzyme in dit topic.
ben vroeger groot Enzyme fan geweest. Had heel het label @ YouTube geüpload, totdat ik van Cardiac een boze mail kreeg dat ik het nu van YouTube moest halen anders gingen ze stappen tegen me ondernemen.Toch maar snel verwijderd.
[..]
Ik ga naar Pandemonium omdat ik groot early fan ben en mijn favoriete DJ en tevens maatje moet draaien in area 4, de early terror area.
Ben heel erg benieuwd. Afgelopen jaar was super!
Inderdaad!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef haakon het volgende:
Pandemonium omdat ik groot early fan ben en mijn favoriete DJ en tevens maatje moet draaien in area 4, de early terror area.
Ben heel erg benieuwd. Afgelopen jaar was super!
Hahaha, ja dan krijg je dat soort verhalen
Vorig jaar Pandemonium was inderdaad erg vet!
Wat een locatie ook
Ik ga waarschijnlijk naar Ghosttown. Nog niet helemaal zeker.quote:
Playgroundquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
[..]
Kon het maar! Dan wil ik een concept als Digital Overdose er van maken.
Trouwens, wisten jullie dat een soort gelijk iets aan Digital Overdose terug is?
Het heet Playground, het word ook georganiseerd door ISP, part 1 is geweest. Part 2 komt volgend jaar: https://partyflock.nl/party/227681:Playground.html
Interview met Duncan @ TD radio: Thunderdome Radio (29-06-2011) by Studio 80 (@ 2 uur en 53 minuten)
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef haakon het volgende:
Mocht het de laatste TD zijn onder ID&T, dan zijn ze eigenlijk wel verplicht er een heel, heel, heeeeel dikke line-up neer te zetten, niet?
Mja aan de ene kant is het wel leuk om iets van vroeger neer te zetten, omdat zij hebben meegeholpen aan het succes van gabber en Thunderdome, maar ik meen me te herinneren dat Thunderdome altijd vooruitkeek, in plaats van naar het verleden te kijken. Als je Thunderdome nu ook een earlyfeest gaat maken, dan heb je er al zoveel. Ik bedoel, Ghosttown, Pandemonium, OSIB, Mindcontroller, nog wat feesten en dan ook Thunderdome erbij. Op de een of andere manier vind ik Thunderdome dan toch wat onderscheidender.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad.
In mijn ogen zijn ze al heel goed op weg om iets van vroeger proberen neer te zetten.
Waarom? Omdat ze bijvoorbeeld al iemand als Weirdo geboekt hebben en iemand als Rob Gee.
Ik zal de line-up hier direct bekend maken als ik meer weet!
Nog mensen die naar Pandemonium gaan?
Same here!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef RadioSlut het volgende:
PlaygroundEerste editie wilde ik ook naartoe, maar op de 1 of andere manier is het me niet gelukt toen...
Wellicht omdat ik dan op een ander feestje was ofzo.
quote:
Ruffneckquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef RadioSlut het volgende:
En de line-up trekt mij helemaal niet van Pandemonium.
Ja, dat ze Trypticon hebben weten te strikken!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:12 schreef Ruffneck-Soldier het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een helden de organisatoren van OSIB.
Trypticon. Heerlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, dat ze Trypticon hebben weten te strikken!Godgloeiende ik was boos dat ik niet kon gaan
Maar jij dan ook hequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef VRIDZ het volgende:
Tss, stelletje amateursTijdens mn eerste bezoek aan de SHZ (Intoxicated) had ik al meteen door hoe alle gangen op elkaar aansluiten, zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet? B)
Ja maar jij hebt het nooit koudquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef VRIDZ het volgende:
Tss, stelletje amateursTijdens mn eerste bezoek aan de SHZ (Intoxicated) had ik al meteen door hoe alle gangen op elkaar aansluiten, zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet? B)
TD in RAI vond ik niks op aan te merken; heb ook ruim uur in de rij gestaan, maar zo koud was het niet dacht ik, plus je moet het gewoon zelf gezellig maken. Slap ouwehoeren tegen maatjes die bij je staan, maar op een wat hardere manier dat mensen om je heen ook in kunnen haken, altijd gezellig!
Als het je niet meer bevalt, dan is het toch simpel en ga je niet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:11 schreef VRIDZ het volgende:
Weet nog niet of ik naar PD ga, ondanks dat ik alle vorige keren ook ben geweest.. De beleving en sfeer van de eerste paar edities is toch niet meer te evenaren. PD hoort naar mijn idee niet in zo'n grote locatie, Amsterdam Studio's met Funktion One geluid was gewoon zoals het hoorde te zijn.
En het blijft je maar achtervolgen he RadioSlutje.. :aai: shit happens, get over itAls ik na ga hoeveel (mogelijk) dikke feesten ik gemist heb door de jaren heen, ben ik wel even bezig.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef T-Force het volgende:
Omdat de sfeer in deze nog steeds te ziek voor woorden is...![]()
Anthem van vorig jaar Pandemonium vind ik wel zwaar baas:quote:
Staat ook op zo'n hele geile thunderdome cdquote:
Gaat, hun set was wel erg vet!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Anthem van vorig jaar Pandemonium vind ik wel zwaar baas:
Yes, denk het ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef haakon het volgende:
Promo files set
Ik had TOA en The DJ Producer liever apart gezien.
Maar ik ga hier denk ik wel naar toe!
Beter ff omwisselen met sandyquote:
Sandy mag ook wel wegblijven.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zeker een fijnen line-up
[..]
Beter ff omwisselen met sandy![]()
Dat is andere hardcore dan we hier besprekenquote:
Oh da's balenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:23 schreef haakon het volgende:
Sandy mag ook wel wegblijven.
Die vent draait alleen nog maar vies opgepitcht en eindigt toch met frenchcore.
Op MuSick begon hij met zwaar opgepitchte industrial en schranz, toen UK hardcore, toen frenchkots en toen ging hij weer terug naar schranz :S
Die heeft z'n beste tijd ook wel gehad
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welk nummer hier op 3:56 wordt gedraaid?
Of weet iemand wat soortgelijke nummers voor mij? Dit is voor mij hoe hardcore hoort te zijn!
Zou me niks verbazen als die plaat ook daadwerkelijk van Radium is!quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:28 schreef fathank het volgende:
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.
Mij ook niet, maar ik durf het niet te zeggen ben niet zo heel bekend met het werk van Radium. Ben sowieso een ramp met tracknamen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die plaat ook daadwerkelijk van Radium is!
Is niks..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Signal Flow Podcast 46 | The Outside Agency by Signal Flow Podcast
4 uur toa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Toen Dominator nog in Enschede was..quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welk nummer hier op 3:56 wordt gedraaid?
Of weet iemand wat soortgelijke nummers voor mij? Dit is voor mij hoe hardcore hoort te zijn!
Tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:05 schreef T-Force het volgende:
Hi Tom,
Gefeliciteerd!
Door het plaatsen van jouw favoriete hardcore nummer heb jij een QORE 3.0 CD gewonnen.
Zou je zo snel mogelijk je adres kunnen sturen naar ----:;?
Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk van de CD kunt genieten.
Zien we je morgen?
Groetjes,
Ielse |Q-dance
PS: verdere correspondentie via dit Facebook account is niet mogelijk.
Ik gok op Coming Homequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Tof!![]()
Was het nobody said it was easy?
Ja Radium is idd wel cool, daar heb ik wel wat hardcore van liggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.
Cool. Ben benieuwd of je hem kunt vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Toen Dominator nog in Enschede was..
Lekkere track inderdaad! Ik kan je hier alleen niet mee helpen.. Ik zal ff rondvragen
Heujquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, toch maar naar Qore toe morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |