quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef haakon het volgende:
Gogbot ga ik wel naartoe!
Rwdelijk dichtbij voor mij
Ja, ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef KeesBromfiets het volgende:
Gogbot, vrijdag, bij atak ofniet? Kan het niet zo snel vinden..
Ik twijfel niet meer, wat een knakenfestijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, ook.
Het is bij Atak, maar daar moet je voor betalen, en op de Oude Markt is het gratis.
Maar Atak duurt langer en zal wel vetter zijn...
Ben nog twijfelende.
Waarom? Ligt er aan wat je vet vindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik twijfel niet meer, wat een knakenfestijn.
Komt me bekend voor! Paar jaar terug, het plein van Kabaal Digitaal in Wageningen (bevrijdingsfestival, gratis toegankelijk).. kwamen ook af en toe mensen kijken en 'lachen' wat ze er zagen.. Zullen zeker niet veel gewend zijn, of ze werden zelf juist aangekeken, omdat het opviel dat ze iig niet voor de muziek kwamen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook ja, daar doelde ik ook op met heel ander publiek. Ik kreeg de laatste tijd echt het idee of ik soms aangekeken werd van wat doe jij hier. Beetje veel hipsterpubliek, bij de hardere stylen heb je dat toch veel minder (hooguit misschien bij de echte blije mainstream hardstyle en daar is de sfeer dan nog steeds anders dan op een house stage). Vooral bij de house is dat idd zou, bij trance valt het wel mee naar mijn ervaring (maar laatste paar keren was het ook vrij rustig in de tenten waar trance gedraaid werd, mede doordat het mooi weer was overigens).
Op festivals vind ik het trouwens wel leuk om juist hele hele terrein af te lopen en overal even te kijken, er is vaak wel een stukje tijd waarin er geen dj's draaien waar je perse bij wilt zijn en die tijd kun je dan lekker benutten door het terrein te verkennen, eten enz.
Wvb psytrance en goa, ben er zelf mee in aanraking gekomen in mijn studententijd. Is inderdaad een heel ander publiek, alternatief en vooral vaag. Vaak helemaal opgaand in de muziek (al dan niet geholpen door drugs). Maakt daar ook niet uit wat je doet of hoe je er eruit ziet.
Toch wel leuk dat er jaarlijks dergelijke festivals zijn her en der in het land! Naar mijn idee zou de vage teringherrie (nog) heel wat meer aandacht mogen krijgen.. maar goed, we mogen niet klagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Breakcore feestjes zijn gaaf
Volgende week vrijdag een dikke breakcore avond op het Gogbot festival in Enschede en over 3 weken Venetian Snares in Den HaagEcht veel zin in
Wil ook nog wel een keer naar Bangface toe
Heb m nu al stuk of 5 keer gezien denk ik zo, zo niet meer.. maar je hebt op zich wel gelijk.. Al kan je er ook wel aardig hard op los gaan, al is t dan meer a la standje epileptische aanval (zoals ik dan deedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Venetian snares is godverdomme vetNog nooit meegemaakt live, maar op z'n albums afgaande lijkt het me meer thuismuziek dan op een feestje.
Godverdomme indeedquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef T-Force het volgende:
Fuck, nu is Tymon's tijd ook geswitched voor Ground Zero... Moet ik kiezen tussen AVIO/Tymon/Wavolizer. GODVERDOMME
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:41 schreef VRIDZ het volgende:
Ik doe btw niet aan drugs, nooit gedaan ook niet (x aantal jaar terug paar keer blowen/spacecake om het eens te proberen, maar om dat nou echt drugs te noemen..). Hoe zit dat bij jullie?
Weet ik, maar niemand had zin om mee te gaan, ze vonden het allemaal te ver weg ofzoquote:En je kan nog steeds naar Bangface toe hoor, zijn nog steeds kaartjes beschikbaar dacht ik.. je hebt nog 2 a 3 weken de tijd om te regelenHet gaat dus wel om de Weekender, die is 1x per jaar.. zijn wel vaker kleinere Bangface-feestjes, bijvoorbeeld op een boot die over de Theems vaart. Elke keer weer met een ander (verkleed)thema
Hij draait op het einde van zijn sets ook altijd lomp harde platenquote:Heb m nu al stuk of 5 keer gezien denk ik zo, zo niet meer.. maar je hebt op zich wel gelijk.. Al kan je er ook wel aardig hard op los gaan, al is t dan meer a la standje epileptische aanval (zoals ik dan deed)
Was weer donders gezellig!quote:
Insgelijks meneerquote:Op zondag 2 september 2012 20:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Was weer donders gezellig!
Wat ouwehoeren weer en vette muziek!
Het was me een waar genoegen
Faalquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
the dj producer(ik kan er wel vanuit gaan dat hij afsluit bij de prspct
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Same here.quote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen behoefte aan. Ga zo ook wel los
Al is alcohol stiekem ook drugs natuurlijk
een van mijn alltime favorites. Heldquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En zaterdag weer knalleng op q-baseLekker afsluiten bij the dj producer
(ik kan er wel vanuit gaan dat hij afsluit bij de prspct
)
Bazenplaat omdat het moet.
als we over het hek heen komen wel..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensjes hier aanwezig bij q-base aankomende zaterdag?
Ook alcohol doe ik al paar jaar (zo goed als) niet meer. Ga sowieso nagenoeg altijd zelf met de auto naar feesten toe. En als ik al drink, dan toch niet veel. Misschien binnenkort op Bangface wel weer aan de Strongbow (de echte, niet de zoetere variant die ze hier in NL in de supermarkt verkopen), maar dan hoef ik toch paar dagen niet te rijden, dus dan mag het welquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook nietGeen behoefte aan. Ga zo ook wel los
Al is alcohol stiekem ook drugs natuurlijk
[..]
Weet ik, maar niemand had zin om mee te gaan, ze vonden het allemaal te ver weg ofzo
[..]
Hij draait op het einde van zijn sets ook altijd lomp harde platen
Als je op onderstaande niet los gaat dan weet ik het ook niet meer
Mooi zo, ben ik niet de enige in ieder gevalquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Sassie het volgende:
[..]
Same here.Als het nodig is pak ik wel een Red Bull ofzo.
Is dat dit weekend alweer? Helemaal niet meer bij stil gestaan.. naja, ik volg het sowieso al heel stuk minder.. Maar goed, heb blijvende herinnering aan Q-Base op/in mn handquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensjes hier aanwezig bij q-base aankomende zaterdag?
Jep, dit weekendquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Is dat dit weekend alweer? Helemaal niet meer bij stil gestaan.. naja, ik volg het sowieso al heel stuk minder.. Maar goed, heb blijvende herinnering aan Q-Base op/in mn hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Oef, dat is nogal een eindquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef VRIDZ het volgende:
En toegegeven, het is ook wel een beste trip! Vanaf Dover nog ruim 6,5 uur rijden, helemaal aan de andere kant van UK.. vorige jaren was het net een uurtje. Daarom nu dus ook bezig hotel te fixen voor op de heenweg.. vanuit hier naar Calais is het 3 uur rijden, dan ruim uur op de veerboot zitten, en dan dus nog 6,5 uur links rijden.. wordt me iets teveel van het goede om in 1 dag te doen, en dan ook nog meteen 's avonds te gaan feesten
Interessante move van meneer Ruffneckquote:DJ Ruffneck has announced that he will start a completely new label!
The label will focus on Hardcore/Industrial/DNB/Breakcore/Frenchcore/Glitch/IDM and all other break orientated music mixed up!
Basically everything break/raw orientated in whatever form (excluding mainstream hardcore )
“I feel i need to experiment more with different styles and this new label is the way to do it. Tired of being bound to the rules i need something to vent my desire to push forward underground music without the prejudice of how something should sound like. Seriously tired of the ongoing sound this feels like i can breathe again”
Is the official statement of DJ Ruffneck as to why this label was of top priority to him.
This label is also unique in the way that it will NOT be handled by Cardiac music as The backing Company , but solely by DJ Ruffneck personally. Off course Cardiac Music supports this initiative to the fullest & will still be involved where applicable.
First release is a massive album from the crew with Top notch names like :
Ruffneck | Ophidian | Gancher & Ruin | Strobcore | Lowroller | Dither | Noiseam Crane | Meander & even Predator!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |