Yes, denk het ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef haakon het volgende:
Promo files set
Ik had TOA en The DJ Producer liever apart gezien.
Maar ik ga hier denk ik wel naar toe!
Beter ff omwisselen met sandyquote:
Sandy mag ook wel wegblijven.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:46 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zeker een fijnen line-up
[..]
Beter ff omwisselen met sandy![]()
Dat is andere hardcore dan we hier besprekenquote:
Oh da's balenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:23 schreef haakon het volgende:
Sandy mag ook wel wegblijven.
Die vent draait alleen nog maar vies opgepitcht en eindigt toch met frenchcore.
Op MuSick begon hij met zwaar opgepitchte industrial en schranz, toen UK hardcore, toen frenchkots en toen ging hij weer terug naar schranz :S
Die heeft z'n beste tijd ook wel gehad
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welk nummer hier op 3:56 wordt gedraaid?
Of weet iemand wat soortgelijke nummers voor mij? Dit is voor mij hoe hardcore hoort te zijn!
Zou me niks verbazen als die plaat ook daadwerkelijk van Radium is!quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:28 schreef fathank het volgende:
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.
Mij ook niet, maar ik durf het niet te zeggen ben niet zo heel bekend met het werk van Radium. Ben sowieso een ramp met tracknamen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die plaat ook daadwerkelijk van Radium is!
Is niks..quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:38 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Signal Flow Podcast 46 | The Outside Agency by Signal Flow Podcast
4 uur toa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Toen Dominator nog in Enschede was..quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen welk nummer hier op 3:56 wordt gedraaid?
Of weet iemand wat soortgelijke nummers voor mij? Dit is voor mij hoe hardcore hoort te zijn!
Tof!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:05 schreef T-Force het volgende:
Hi Tom,
Gefeliciteerd!
Door het plaatsen van jouw favoriete hardcore nummer heb jij een QORE 3.0 CD gewonnen.
Zou je zo snel mogelijk je adres kunnen sturen naar ----:;?
Dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk van de CD kunt genieten.
Zien we je morgen?
Groetjes,
Ielse |Q-dance
PS: verdere correspondentie via dit Facebook account is niet mogelijk.
Ik gok op Coming Homequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Tof!![]()
Was het nobody said it was easy?
Ja Radium is idd wel cool, daar heb ik wel wat hardcore van liggenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek eens wat werk van Radium, dat zal wel aardig in je straatje liggen denk ik.
Cool. Ben benieuwd of je hem kunt vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Toen Dominator nog in Enschede was..
Lekkere track inderdaad! Ik kan je hier alleen niet mee helpen.. Ik zal ff rondvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |