SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Gister speelden ze voornamelijk Classicsquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maken die eigenlijk nog nieuw materiaal of blijven ze (terecht) alleen maar classics spelen?
Tof Ynskequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gister speelden ze voornamelijk Classics
Mooie foto's Ynske!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:35 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)op-classic-2012.html
Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Sorry dat ik ff kom spammen en jullie onderbreek, maar willen jullie ook allemaal ajb even stemmen voor FOK!Idols?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Het gaat maar om 3 nummers en je kunt gewoon roepen welke kandidaat jouw stem krijgt in het topic. Kleine moeite en je maakt ons enorm blij
Je moet toch wat beter je SC uit elkaar houden mopquote:
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie komen wat stemmetjes tekort hè?
Ik denk eerder nummer 4quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardDat kan al na 1 stem in feite.
Het is alleen wel het leukst als er veel stemmen zijn. Er komen ook stemmen per mail en PM binnen, wordt echt super gestemd. Dus het is alleen een beroep op iedereen voor de 'leuk', voor de kandidaten die er veel moeite in hebben gestoken om mee te doen
Ben jij stiekem nr 13 of 15?
Ziet er tof uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef Bos81 het volgende:
Net wezen kijken bij de optocht van http://www.brabantsedag.nl/
Wat een werk wordt daar een besteed
Will doquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:49 schreef iBenny het volgende:
Sorry dat ik ff kom spammen en jullie onderbreek, maar willen jullie ook allemaal ajb even stemmen voor FOK!Idols?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Het gaat maar om 3 nummers en je kunt gewoon roepen welke kandidaat jouw stem krijgt in het topic. Kleine moeite en je maakt ons enorm blij
Hey Greys, al foto's gemaakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh! Het stemmen is pas net van start, het loopt nog een week geloof ik zelfs. En op basis van wat er nu al gestemd is kan er gewoon een winnaar gekozen worden uiteraardDat kan al na 1 stem in feite.
Het is alleen wel het leukst als er veel stemmen zijn. Er komen ook stemmen per mail en PM binnen, wordt echt super gestemd. Dus het is alleen een beroep op iedereen voor de 'leuk', voor de kandidaten die er veel moeite in hebben gestoken om mee te doen
Ben jij stiekem nr 13 of 15?
Ja, dat laatste dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Greys, al foto's gemaakt?Oh wacht, het is weekend
Ik kan je vertellen dat dat behoorlijk kut is, getuige laatste mijn post in de EFS SCquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet toch wat beter je SC uit elkaar houden mop
Gewoon vragen (gaat over de bouwvakker tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus![]()
Ik zal morgen speuren tijdens het hond uitlaten. Maar ik geloof niet dat ik het durf, een foto maken![]()
Ja nee johquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon vragen (gaat over de bouwvakker toch) of je ff zijn harses mag kieken omdat ik hem wil zien
Hij wil je ws keihard penetreren en durft je daarom niet zo goed aan te kijken/ een conversaaaaaatie met je te beginnen. Probeer het eens naakt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee joh![]()
En het jammere is, zijn collega's zijn allemaal enorm spraakzaam en die spreken me steeds aan en zwaaien naar me enzo en hij glimlacht alleen een beetje in stilte en zegt heel soms hoi en prettig weekend. Het is niet zo'n spraakzame zeg maar
Ik had het ook nooit moeten noemen. Maar het is een verademing om zo'n stratenmakert te zien, zonder bouwvakkersdecolletaaaaaage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |