Okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Maar even een paar druppels olie of wat grafietpoeder in je gaskabel kieperen kan ook wondren doen
Haha, ik denk dat dat best eens kan zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik word er steeds meer van overtuigd dat ik een paranormale gave heb. Vandaag weer:
Was in een supermarkt ,zag iemand, Is dat nu die (random bekende). Nee dat is ze niet. Loop ik naar mijn fiets wie kom ik tegen. juist Die ene waarvan ik eerst dacht dat ik haar zag..
En dit is niet de eerste keer dat dit gebeurde![]()
Bohhhhhhhh die laatstequote:
Jeujquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zag het net in de gids, Ellen elke werkdag om 19.05 op 8 geloof ik
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:04 schreef Ynske het volgende:
Ohoh, zit hier weer.met die fotograaf van die foto op fb
Ik zit er de hele tijd I want to break freeeeeee op te zingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
Chris Martin van Coldplay zegt van het nieuwe nummer van Muse dat het hun beste tot nu toe is
oh jee dat kan niet veel goeds betekenen
Moet er maar eens goed naar luisteren, ben er niet weg van voorlopig
Ze hebben tegenwoordig veel queen invloeden inderdaad. Maar nu lijkt er ook een soort van electronica-maar-net-geen-dubstep dingetje doorheen te zittenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit er de hele tijd I want to break freeeeeee op te zingen.
Voor Muse is dat gunstig, mijn hekel aan Queen is net wat kleiner dan mijn hekel aan Muse
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |