quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Janssen dus definitief naar Vitesse. Zo komen we nooit van Engelaar af.
Ach is zijn laatste seizoen, ik neem aan dat ze niet een Manolevje doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Had wel verwacht en gehoopt dat hij samen met Frutje oprotte naar Vitesse..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Vitesse heeft echt geen zak aan die Engelaar ze hebben al voldoende middevelders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had wel verwacht en gehoopt dat hij samen met Frutje oprotte naar Vitesse..
Wat boeit mij het wat zij er mee doen.. al gebruiken ze hem om hotdogs te verkopen op de tribunequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Vitesse heeft echt geen zak aan die Engelaar ze hebben al voldoende middevelders.
In het Gelredome zou je dan niet veel verkopen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat boeit mij het wat zij er mee doen.. al gebruiken ze hem om hotdogs te verkopen op de tribune
dat zegt genoegquote:
alsof die ooit naar Vitesse was gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Naar het hoge noorden voor 3 puntenquote:
Het vrouwenteam wint dus met 0-3 van regerend landskampioen en bekerwinnaar ADO.. Stiekem toch leukquote:Vrouwen PSV trappen af met 0-3 zege tegen landskampioen en zijn direct koploper
24 augustus 2012
Het nieuwe vrouwenelftal van PSV/FC Eindhoven heeft in haar eerste officiele wedstrijd direct ook de eerste officiele zege behaald. De ploeg was uit in Den Haag met 0-3 te sterk voor ADO Den Haag, de regerend landskampioen en bekerwinnaar van Nederland.
PSV Netwerk
Danielle van de Donk tekende voor het eerste doelpunt van PSV/FC Eindhoven ooit. Marjolijn van de Bighelaar tekende vervolgens voor de 0-2 en 0-3. PSV/FC Eindhoven was veel te sterk voor de regerend landskampioen.
PSV Netwerk
PSV gaat door de ruime zege op de landskampioen direct aan kop op de ranglijst. Op doelsaldo blijft PSV, Ajax, FC Twente en Telstar voor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat boeit mij het wat zij er mee doen.. al gebruiken ze hem om hotdogs te verkopen op de tribune
Best wel lullig, in Studio Sport lieten ze alleen een vrouwelijke Ajax speler zien die vet hoog overschoot. Dat was het enige dat ze van vrouwenvoetbal lieten zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het vrouwenteam wint dus met 0-3 van regerend landskampioen en bekerwinnaar ADO.. Stiekem toch leuk
Een goede impressie van het niveau danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:50 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Best wel lullig, in Studio Sport lieten ze alleen een vrouwelijke Ajax speler zien die vet hoog overschoot. Dat was het enige dat ze van vrouwenvoetbal lieten zien.
Waarom zou je 8 miljoen op Matavz afwijzen? Heb je in een jaar tijd winst gemaakt op een bankzitter en je kunt je defensie versterken.quote:
Alleen gaan ze daar de verdediging niet mee versterken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom zou je 8 miljoen op Matavz afwijzen? Heb je in een jaar tijd winst gemaakt op een bankzitter en je kunt je defensie versterken.
Welke verdediger? Geld krijgen is leuk maar met nog 5 dagen te gaan moet je ook nog een vervanger zien binnen te halen. Lukt dit niet heb je de selectie alleen maar sterk verzwakt door je ook aanvallend kwetsbaar te maken met een smalle bank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom zou je 8 miljoen op Matavz afwijzen? Heb je in een jaar tijd winst gemaakt op een bankzitter en je kunt je defensie versterken.
Advocaat is een grote fan van Lens (ook in zijn AZ periode), dus denk niet dat die zomaar uit de basis zal verdwijnen, in dat opzicht is 8 miljoen voor een bankzitter een bedrag wat je moet accepteren. In principe heb je Locadia achter de hand, eventueel kan Toivonen ook nog in de spits en Wijnaldum er achter als je dun in de aanvallers zit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke verdediger? Geld krijgen is leuk maar met nog 5 dagen te gaan moet je ook nog een vervanger zien binnen te halen. Lukt dit niet heb je de selectie alleen maar sterk verzwakt door je ook aanvallend kwetsbaar te maken met een smalle bank.
Lens in de spits moet ook maar in de wedstrijd passen en heeft Toivonen niet aangegeven absoluut niet in de spits te willen staan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Advocaat is een grote fan van Lens (ook in zijn AZ periode), dus denk niet dat die zomaar uit de basis zal verdwijnen, in dat opzicht is 8 miljoen voor een bankzitter een bedrag wat je moet accepteren. In principe heb je Locadia achter de hand, eventueel kan Toivonen ook nog in de spits en Wijnaldum er achter als je dun in de aanvallers zit.
Wie er moet komen als verdediger geen idee, maar ik neem aan dat Brands toch wel een lijst heeft van interessante spelers in het buitenland. In Nederland kan ik alleen aan Nuytinck denken, alleen kost die waarschijnlijk te duur, Ajax haakte ook al af toen ze het bedrag hoorde wat ie moest kosten.
Ja maar daar heeft Advocaat geen oren naar. Wijnaldum gaf laatst ook al aan niet meer op rechtsbuiten te willen spelen, daarop antwoordde Advocaat "hij speelt op de positie waar ik hem wil hem wil hebben". En de eerst volgende oefenwedstrijd stond Wijnaldum op rechtsbuiten. En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Lens in de spits moet ook maar in de wedstrijd passen en heeft Toivonen niet aangegeven absoluut niet in de spits te willen staan?
Er wordt geen rekening meer gehouden met wel/niet bereiken van de CL in de begroting dus dat maakt niets uit. Het is gewoon een afweging die ze moeten maken, pak je een paar miljoen winst op Matavz en neem je het risico daarmee punten te verliezen of speel je op safe?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een Matavz achter de hand kun je het spel nog omgooien als het slecht draait, iets wat toch vrij belangrijk is over een heel seizoen. Ik zou het iig onverstandig vinden om zoveel risico te nemen 5 dagen voor het sluiten van de transfermarkt voor een bedrag waarmee je net quitte draait op Matavz. Nog een jaar geen CL en je bent nog veel verder van huis./
Nu speelt hij zelfs helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:41 schreef Scarface88 het volgende:
Ja maar daar heeft Advocaat geen oren naar. Wijnaldum gaf laatst ook al aan niet meer op rechtsbuiten te willen spelen, daarop antwoordde Advocaat "hij speelt op de positie waar ik hem wil hem wil hebben". En de eerst volgende oefenwedstrijd stond Wijnaldum op rechtsbuiten. En zo hoort het ook.
Hij is ook geblesseerd..quote:
Tuurlijk defensie versterken, denk je nou echt dat Brands dat gaat doen? Die gaat gewoon een aanvaller erbij kopen hoor, zal me niet verbazen dat hij alsnog Maher erbij haaltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet ultiem genoeg om de 10 te bereikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Het schijnt dat Benfica een ultiem bod van acht miljoen euro voor Matavz gaat doen.
Oh, jongens. Kom op. 8? ACHT miljoen?! Voor een bankzitter? Wat is überhaupt de twijfel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Het schijnt dat Benfica een ultiem bod van acht miljoen euro voor Matavz gaat doen.
Sportief succes..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, jongens. Kom op. 8? ACHT miljoen?! Voor een bankzitter? Wat is überhaupt de twijfel?
Het enige, maar dan ook echt het allerenige wat sportief succes in de weg staat bij dit team is die verdediging. Alles voor de verdediging is de absolute top in de Eredivisie. Mertens, Toivonen, Strootman Lens, v. Bommel, noem maar op. Zet daar nog minimaal 1 centrale verdediger neer die Marcelo kan ondersteunen en er staat echt een team.quote:
Daarom mag ie ook wel verkocht worden als Brands (goede) nieuwe verdedigers haalt voor dat geld in de komende 5 dagen. Maar dat zie ik 'm dus nog niet zo snel doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het enige, maar dan ook echt het allerenige wat sportief succes in de weg staat bij dit team is die verdediging. Alles voor de verdediging is de absolute top in de Eredivisie. Mertens, Toivonen, Strootman Lens, v. Bommel, noem maar op. Zet daar nog minimaal 1 centrale verdediger neer die Marcelo kan ondersteunen en er staat echt een team.
Ik begrijp echt niet waarom je Matavz zou willen houden als je verdediging zo'n enorme achilleshiel is. Dat blindstaren op de aanval, ik begrijp daar niets van.
Nee, die gaat gewoon Maher halen ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom mag ie ook wel verkocht worden als Brands (goede) nieuwe verdedigers haalt voor dat geld in de komende 5 dagen. Maar dat zie ik 'm dus nog niet zo snel doen
Waarom Brands slachtofferen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Eerst Brands ontslaan voordat er weer budget is graag.![]()
Matavz kun je altijd nog goed gebruiken en een verdediger zie ik niet meer komen.
Met een beperkt budget heeft hij in sommige posities teveel geïnvesteerd en in andere te weinig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Waarom Brands slachtofferen als ik vragen mag?
Heeft ook nog nooit een volledig seizoen de kans gekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Niet voor onder de 10 laten vertrekken. Gaan we nog hard nidig hebben. Lens heeft nog nooit een constant seizoen gespeeld.
Altijd als basisspeler begonnen. Heeft zelfs in het verleden veel te lang mogen blijven aanrommelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft ook nog nooit een volledig seizoen de kans gekregen
Ja maar dan nog heeft ie toch nooit een heel seizoen de kans gehad?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd als basisspeler begonnen. Heeft zelfs in het verleden veel te lang mogen blijven aanrommelen.
Bij AZ en NEC was het precies hetzelfde. Een leuke seizoenshelft, de andere bagger. Kansen moet je aangrijpen, heeft hij in het verleden niet gedaan. Dan word je uiteindelijk eraf gehaald ja. Dat hij kwaliteit tekort komt voor de top daar bestaat toch geen twijfel over?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog heeft ie toch nooit een heel seizoen de kans gehad?
Lens is verder een leuke speler, denk gewoon te goed voor de subtop en komt gewoon te kort voor de top
Maarja of Matavz nou zo' goede vervanger is weet ik ook weer niet
Bij NEC kwam ie pas in de 2e seizoenshelft toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij AZ en NEC was het precies hetzelfde. Een leuke seizoenshelft, de andere bagger. Kansen moet je aangrijpen, heeft hij in het verleden niet gedaan. Dan word je uiteindelijk eraf gehaald ja. Dat hij kwaliteit tekort komt voor de top daar bestaat toch geen twijfel over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |