abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115988196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Welke verdediger? Geld krijgen is leuk maar met nog 5 dagen te gaan moet je ook nog een vervanger zien binnen te halen. Lukt dit niet heb je de selectie alleen maar sterk verzwakt door je ook aanvallend kwetsbaar te maken met een smalle bank.
Advocaat is een grote fan van Lens (ook in zijn AZ periode), dus denk niet dat die zomaar uit de basis zal verdwijnen, in dat opzicht is 8 miljoen voor een bankzitter een bedrag wat je moet accepteren. In principe heb je Locadia achter de hand, eventueel kan Toivonen ook nog in de spits en Wijnaldum er achter als je dun in de aanvallers zit.

Wie er moet komen als verdediger geen idee, maar ik neem aan dat Brands toch wel een lijst heeft van interessante spelers in het buitenland. In Nederland kan ik alleen aan Nuytinck denken, alleen kost die waarschijnlijk te duur, Ajax haakte ook al af toen ze het bedrag hoorde wat ie moest kosten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115988316
Als Narsingh niet snel laat zien van meer toegevoegde waarde te zijn dan Lens op rechts, zie ik die ook nog wel (tijdelijk) uit de basis verdwijnen, ten faveure van Matavz.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_115988329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Advocaat is een grote fan van Lens (ook in zijn AZ periode), dus denk niet dat die zomaar uit de basis zal verdwijnen, in dat opzicht is 8 miljoen voor een bankzitter een bedrag wat je moet accepteren. In principe heb je Locadia achter de hand, eventueel kan Toivonen ook nog in de spits en Wijnaldum er achter als je dun in de aanvallers zit.

Wie er moet komen als verdediger geen idee, maar ik neem aan dat Brands toch wel een lijst heeft van interessante spelers in het buitenland. In Nederland kan ik alleen aan Nuytinck denken, alleen kost die waarschijnlijk te duur, Ajax haakte ook al af toen ze het bedrag hoorde wat ie moest kosten.
Lens in de spits moet ook maar in de wedstrijd passen en heeft Toivonen niet aangegeven absoluut niet in de spits te willen staan?

Met een Matavz achter de hand kun je het spel nog omgooien als het slecht draait, iets wat toch vrij belangrijk is over een heel seizoen. Ik zou het iig onverstandig vinden om zoveel risico te nemen 5 dagen voor het sluiten van de transfermarkt voor een bedrag waarmee je net quitte draait op Matavz. Nog een jaar geen CL en je bent nog veel verder van huis./
pi_115988487
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Lens in de spits moet ook maar in de wedstrijd passen en heeft Toivonen niet aangegeven absoluut niet in de spits te willen staan?
Ja maar daar heeft Advocaat geen oren naar. Wijnaldum gaf laatst ook al aan niet meer op rechtsbuiten te willen spelen, daarop antwoordde Advocaat "hij speelt op de positie waar ik hem wil hem wil hebben". En de eerst volgende oefenwedstrijd stond Wijnaldum op rechtsbuiten. En zo hoort het ook.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een Matavz achter de hand kun je het spel nog omgooien als het slecht draait, iets wat toch vrij belangrijk is over een heel seizoen. Ik zou het iig onverstandig vinden om zoveel risico te nemen 5 dagen voor het sluiten van de transfermarkt voor een bedrag waarmee je net quitte draait op Matavz. Nog een jaar geen CL en je bent nog veel verder van huis./
Er wordt geen rekening meer gehouden met wel/niet bereiken van de CL in de begroting dus dat maakt niets uit. Het is gewoon een afweging die ze moeten maken, pak je een paar miljoen winst op Matavz en neem je het risico daarmee punten te verliezen of speel je op safe?

Ik denk dat het wel meevalt, Matavz heeft vorig seizoen weinig wedstrijden beslist, enige die me zo te binnen schiet is de wedstrijd tegen AZ en Twente in de beker.
Land of the free. Home of the brave.
pi_115988540
Heeft nog een 4-jarig contract, die wordt echt niet ineens veel minder waard hoor. Gewoon achter de hand houden.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:44:24 #131
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115988564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:41 schreef Scarface88 het volgende:

Ja maar daar heeft Advocaat geen oren naar. Wijnaldum gaf laatst ook al aan niet meer op rechtsbuiten te willen spelen, daarop antwoordde Advocaat "hij speelt op de positie waar ik hem wil hem wil hebben". En de eerst volgende oefenwedstrijd stond Wijnaldum op rechtsbuiten. En zo hoort het ook.

Nu speelt hij zelfs helemaal niet.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115988678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nu speelt hij zelfs helemaal niet.
Hij is ook geblesseerd..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:26 #133
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_115988679
Het schijnt dat Benfica een ultiem bod van acht miljoen euro voor Matavz gaat doen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_115988688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waarom zou je 8 miljoen op Matavz afwijzen? Heb je in een jaar tijd winst gemaakt op een bankzitter en je kunt je defensie versterken.
Tuurlijk defensie versterken, denk je nou echt dat Brands dat gaat doen? Die gaat gewoon een aanvaller erbij kopen hoor, zal me niet verbazen dat hij alsnog Maher erbij haalt :')
pi_115988693
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Het schijnt dat Benfica een ultiem bod van acht miljoen euro voor Matavz gaat doen.
Niet ultiem genoeg om de 10 te bereiken
pi_115989271
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Oh, jongens. Kom op. 8? ACHT miljoen?! Voor een bankzitter? Wat is überhaupt de twijfel?
Dit, dus.
pi_115989702
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh, jongens. Kom op. 8? ACHT miljoen?! Voor een bankzitter? Wat is überhaupt de twijfel?
Sportief succes..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115990555
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Sportief succes..
Het enige, maar dan ook echt het allerenige wat sportief succes in de weg staat bij dit team is die verdediging. Alles voor de verdediging is de absolute top in de Eredivisie. Mertens, Toivonen, Strootman Lens, v. Bommel, noem maar op. Zet daar nog minimaal 1 centrale verdediger neer die Marcelo kan ondersteunen en er staat echt een team.

Ik begrijp echt niet waarom je Matavz zou willen houden als je verdediging zo'n enorme achilleshiel is. Dat blindstaren op de aanval, ik begrijp daar niets van.
Dit, dus.
pi_115990639
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het enige, maar dan ook echt het allerenige wat sportief succes in de weg staat bij dit team is die verdediging. Alles voor de verdediging is de absolute top in de Eredivisie. Mertens, Toivonen, Strootman Lens, v. Bommel, noem maar op. Zet daar nog minimaal 1 centrale verdediger neer die Marcelo kan ondersteunen en er staat echt een team.

Ik begrijp echt niet waarom je Matavz zou willen houden als je verdediging zo'n enorme achilleshiel is. Dat blindstaren op de aanval, ik begrijp daar niets van.
Daarom mag ie ook wel verkocht worden als Brands (goede) nieuwe verdedigers haalt voor dat geld in de komende 5 dagen. Maar dat zie ik 'm dus nog niet zo snel doen ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:10:13 #140
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_115990764
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Daarom mag ie ook wel verkocht worden als Brands (goede) nieuwe verdedigers haalt voor dat geld in de komende 5 dagen. Maar dat zie ik 'm dus nog niet zo snel doen ;)
Nee, die gaat gewoon Maher halen ofzo :') Als de transfer daadwerkelijk van de grond komt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_115991116
8 en een paar leuke clausules..
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_115992690
Eerst Brands ontslaan voordat er weer budget is graag. ;)

Matavz kun je altijd nog goed gebruiken en een verdediger zie ik niet meer komen.
pi_115995123
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Eerst Brands ontslaan voordat er weer budget is graag. ;)

Matavz kun je altijd nog goed gebruiken en een verdediger zie ik niet meer komen.
Waarom Brands slachtofferen als ik vragen mag?
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_115995904
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Clerxify het volgende:

[..]

Waarom Brands slachtofferen als ik vragen mag?
Met een beperkt budget heeft hij in sommige posities teveel geïnvesteerd en in andere te weinig.
pi_116003294
Niet voor onder de 10 laten vertrekken. Gaan we nog hard nidig hebben. Lens heeft nog nooit een constant seizoen gespeeld.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_116003382
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
Niet voor onder de 10 laten vertrekken. Gaan we nog hard nidig hebben. Lens heeft nog nooit een constant seizoen gespeeld.
Heeft ook nog nooit een volledig seizoen de kans gekregen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116003691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Heeft ook nog nooit een volledig seizoen de kans gekregen
Altijd als basisspeler begonnen. Heeft zelfs in het verleden veel te lang mogen blijven aanrommelen.
Ik typ straat.
pi_116003761
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:41 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Altijd als basisspeler begonnen. Heeft zelfs in het verleden veel te lang mogen blijven aanrommelen.
Ja maar dan nog heeft ie toch nooit een heel seizoen de kans gehad?
Lens is verder een leuke speler, denk gewoon te goed voor de subtop en komt gewoon te kort voor de top
Maarja of Matavz nou zo' goede vervanger is weet ik ook weer niet
pi_116004104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja maar dan nog heeft ie toch nooit een heel seizoen de kans gehad?
Lens is verder een leuke speler, denk gewoon te goed voor de subtop en komt gewoon te kort voor de top
Maarja of Matavz nou zo' goede vervanger is weet ik ook weer niet
Bij AZ en NEC was het precies hetzelfde. Een leuke seizoenshelft, de andere bagger. Kansen moet je aangrijpen, heeft hij in het verleden niet gedaan. Dan word je uiteindelijk eraf gehaald ja. Dat hij kwaliteit tekort komt voor de top daar bestaat toch geen twijfel over?
Ik typ straat.
pi_116004180
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bij AZ en NEC was het precies hetzelfde. Een leuke seizoenshelft, de andere bagger. Kansen moet je aangrijpen, heeft hij in het verleden niet gedaan. Dan word je uiteindelijk eraf gehaald ja. Dat hij kwaliteit tekort komt voor de top daar bestaat toch geen twijfel over?
Bij NEC kwam ie pas in de 2e seizoenshelft toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')