Ik hoop het, ben benieuwd wat een Locadia kan tegen deze prutsers. Misschien krijgt Narsingh ook wel speeltijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het goed is speelt Locadia, Depay, Ritzmaier etc.
Ik hoop het, lekker weekje rust dan
Ik denk dat hij gaat beginnen metquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, ben benieuwd wat een Locadia kan tegen deze prutsers. Misschien krijgt Narsingh ook wel speeltijd.
Ik zou idd een aantal niet vaste waarden laten spelen. Zanka, Engelaar, Manolev, Wijnaldum, Waterman. Narsingh, Matavz en Depay vooraan ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat beginnen met
Depay-Matavz-Narsingh
Locadia pas in de 2de helft
Tyton een 5? Beetje raar aangezien hij 2-3 goede reddingen had bij een 0-1 voorsprong.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
(Hutch is op papier een middenvelder)
Zaten jullie daar niet achteraan?twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 27-08-2012 om 14:33:52Rosenborg have confirmed that Markus Henriksen is in talks with a foreign club today. The club is as yet unknown. (via TV 2) reageer retweet
Je kunt onmogelijk Lens in deze vorm op de bank zetten, in mijn ogen. Matavz is tot dusver een schaduwspeler geweest. Lens in de spits, Mertens zoals ie nu staat, Narsingh op rechts. Beetje wisselen met jeugd als Depay en Locadia, Matavz verkopen en dat geld investeren om de centrale verdediging te vervangen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee niet alleen Groningen, bijna alle wedstrijden tot nu toe.. Het is gewoon niet meer mogelijk voor hem of hij gaat op 10 spelen. Wat eigenlijk beter is. Depay links, Mertens 10 en Narsing rechts met Matavz in de spits. Mertens kan goeie steekballen geven, dat heeft hij vaker laten zien. Alleen moet Toivonen verkocht worden en kan je daarmee een achterin versterken als dat nodig is. Je zag ook dat hij veel gevaarlijker was in het midden of rechts dan op links. Het klopt dat hij minder naar binnen kapt, maar als hij buitenom gaat is hij net zo gevaarlijk als Ib i die ook buitenom gaat. Dus totaal niet.
Matavz verkopen zou heel erg dom zijn, kan je net zo goed Narsingh als cadeau erbij doen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk Lens in deze vorm op de bank zetten, in mijn ogen. Matavz is tot dusver een schaduwspeler geweest. Lens in de spits, Mertens zoals ie nu staat, Narsingh op rechts. Beetje wisselen met jeugd als Depay en Locadia, Matavz verkopen en dat geld investeren om de centrale verdediging te vervangen.
Als de geruchten waar zijn maak je een miljoen winst op hem. 8 miljoen voor een bankzitter is een hoop geld. Daarnaast houd je Lens als basisspits en krijgt de jeugd in de vorm van Locadia een kans. Waarom je Narsingh weg zou geven snap ik overigens niet, die moet nog eventjes wennen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz verkopen zou heel erg dom zijn, kan je net zo goed Narsingh als cadeau erbij doen dan
Ik denk gewoon dat Lens-Narsingh niet gaat werken..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als de geruchten waar zijn maak je een miljoen winst op hem. 8 miljoen voor een bankzitter is een hoop geld. Daarnaast houd je Lens als basisspits en krijgt de jeugd in de vorm van Locadia een kans. Waarom je Narsingh weg zou geven snap ik overigens niet, die moet nog eventjes wennen.
Dat zou kunnen... Maar ik vind 8 miljoen wel een acceptabel bod om het te proberen zonder Matavz te bewerkstelligen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Lens-Narsingh niet gaat werken..
Mee eens, is het financieel ook direct weer gedekt als je weer derde wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Maar ik vind 8 miljoen wel een acceptabel bod om het te proberen zonder Matavz te bewerkstelligen.
CL waardige verdedigers kopen, juist,quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Mee eens, is het financieel ook direct weer gedekt als je weer derde wordt.
Ik zag in het transfergeruchtentopic dat je aangaf dat AZ achter hem aanzit. Waar heb je die info vandaan? Schijnt een aardige speler te zijn, dus zou zuur zijn als AZ er mee aan de haal gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
Zaten jullie daar niet achteraan?twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 27-08-2012 om 14:33:52Rosenborg have confirmed that Markus Henriksen is in talks with a foreign club today. The club is as yet unknown. (via TV 2) reageer retweet
Gaat Maher dan toch verkassen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zag in het transfergeruchtentopic dat je aabgaf dat AZ achter hem aanzit. Waar heb je die info vandaan? Schijnt een aardige speler te zijn, dus zou zuur zijn als AZ er mee aan de haal gaat.
Nopequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Maher blijft maar heeft ge-eist dat Az een vervanger voor Elm haalt
Van diezelfde Noorse journalist als in de tweet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zag in het transfergeruchtentopic dat je aangaf dat AZ achter hem aanzit. Waar heb je die info vandaan? Schijnt een aardige speler te zijn, dus zou zuur zijn als AZ er mee aan de haal gaat.
https://twitter.com/BrendanHuseboquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zag in het transfergeruchtentopic dat je aangaf dat AZ achter hem aanzit. Waar heb je die info vandaan? Schijnt een aardige speler te zijn, dus zou zuur zijn als AZ er mee aan de haal gaat.
Heel erg zuur. Zag er een groot talent in, echt zonde zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgend seizoen verkopen en Zoet in het doel zetten. Doet het bovenverwachting goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef vivelafete het volgende:
Tyton oogt trouwens ook behoorlijk onzeker, al had hij ook wel wat mooie reddingen. Het zou zonde zijn als dat ongeluk zijn hele carrière zou beïnvloeden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 27-08-2012 om 15:54:20Adressavisen are reporting that Markus Henriksen is in talks with AZ. They were interested earlier in the summer when Rasmus Elm was sold. reageer retweet
twitter:BrendanHusebo twitterde op maandag 27-08-2012 om 15:59:08AZ were the most ideal club of any for Henriksen once Rasmus Elm was sold, so it's quite relieving that this might happen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |