Rot toch op joh mafkeesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, ik bespeur hier enige frustratie t.o.v Marrokanen, zelf in elkaar geslagen door die ventjes?
Hij heeft volledig gelijk. Het grootste aanvalstalent van Feyenoord, die op de bank zit omdat 1 hele matige spits in de basis staat, die niets maar dan ook niets brengt. Nee hij heeft volkomen gelijk, hij zou in de basis moeten staan, met Fernandez erachter. Je zag gelijk toen hij erin kwam, ondanks zijn geringe lengte, dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren, 1-2tjes, kaatsen, zelf de ruimte zoeken, hij heeft het allemaal. Geef die jongen eens een kans en hij legt er 20 in + hij laat Immers ook beter renderen.
Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
quote:
Gelukkig had ene Guidetti daar helemaal geen last van....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Rot toch op joh mafkees
Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo
Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Is gewoon van deze tijd man, net alsof dat alleen de Marokkanen zijn. Narsingh en Ola John bv doen er ook rustig aan mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Rot toch op joh mafkees
Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo
Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Hij is toch pas net fit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef Hazzard het volgende:
Ik onthoud niet ieder interview van Achahbar en ga het ook niet opzoeken, maar wat hij in principe zegt is toch gewoon dat hij hoopt dat de trainer hem meer kansen/minuten gaat geven. Dat is toch hartstikke normaal en hoopt iedere speler die op de bank zit? Ik vind het best meevallen met hoeveel "problemen" hij ermee heeft.
Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.quote:
Dat was toch die Omar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.
quote:
quote:Anass Achahbar, de beoogde tweede spits achter Guyon Fernandez, ontbrak gisteren bij Feyenoord in Utrecht. De 18-jarige jeugdinternational kampt met een oorontsteking.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef mega-worstje het volgende:
Die singh of ellabedleloaidoeidiee heeft echt een hele lekkere vriendin zeg! maar ik houd ze niet uit elkaar als ze naast elkaar lopen enkwam ze tegen int maasgebouwBest wel lullig maarja
Nee die mocht voor zover ik begreep gewoon niet spelen omdat hij niet fit (sterk) genoeg was door de ramadan. Oorontsteking van Achahbar weet ik zekerquote:
Really? Ik vond hem een van de zwakkere spelers, maarja, ik heb het dan ook niet zo heel erg op Leerdam, ook nog niet op vormer trouwens, maakt mij niet zo veel uit wie er speelt. Leerdam is een wat betere mandekker, balafpakker, en Vormer heeft meer inzicht, tsja, mij om het even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
Dit meen je toch niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Vermoedelijk toch Gyon weer in de spits zondag.
Daar neig ik toch wel naar ...quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:34:42#Koeman: ,,Over Guyon ben ik wel tevreden. Hij heeft geen grote kansen gemist. Dat hij moeilijk scoort, ligt ook aan de mensen om hem heen." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:32:28#Koeman: ,, #Achahbar had het niet laten zien in de training. Hij was zelfs een keer te laat. Daarom stond hij ook niet in de basis." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:33:08#Koeman: ,,De wereld ziet er voor #Achahbar niet ineens anders uit door een doelpuntje." reageer retweet
Wat bedoel je metquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Vermoedelijk toch Gyon weer in de spits zondag.
En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef shaderon het volgende:
Ik zou het allemaal wat doorschuiven met leerdam én vormer op het middenveld. En dan Immers in de spits proberen
Leerdam natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam?
zeg maar eens waarom welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
Waarom speelt Singh (ofzo) trouwens niet?
Niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
Waarom speelt Singh (ofzo) trouwens niet?
Omdat het de Noorse Iniesta isquote:
Voor mijn part spelen we weer eens 4-4-2, met Schaken en Cissé, waarbij Achahbar wat vaker mag spelen en af en toe wel een basisplaatsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Koeman niet tevreden is met Achabar, zouden we dan niet met alleen Cisse - Schaken kunnen gaan spelen?
Trainingsmentaliteit, niet goed genoeg, paar keer te laat op de training. Wie zal het zeggen, misschien weet Ronald het wel..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan iemand trouwens zeggen waarom Cabral niet bij de selectie zat? Zie hem persoonlijk liever dan Cissé en Omar
Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
Naja zijkant . Zit zelf vaak op CC/PP/KK dat soort vakken maar soms is het echt onduidelijk vooral met Cissé en Fernandez.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoeg
Cissé en Fernandez kan ik wel begrijpen, omdat die naast fysiek ook nog eens dezelfde stuntelige motoriek hebben. Maar Leerdam is makkelijk te herkennen als wandelende spijker, en Nelom aan zijn wat laconieke manier van bewegen. Een soort van Bruins-motoriek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
Ja, Mulder??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie is echt onmogelijk te verwarren met een andere speler, met z'n half-kale knar en geweldige draaibewegingen. Vormer ook niet met z'n wat verwijfde haardos. De Vrij is ook erg herkenbaar met zijn wat lange dunne benen en risicovolle maar goed uitgevoerde schijnbewegingen. Dan heb je nog Janmaat, de enige met een gigantische bos krullen. Immers de blonde bonenstaak met Fernandez-techniek. Cabral met z'n ielige lichaampje die acties steeds te ver doorzet, ook herkenbaar. Mathijsen dan nog, die is te herkennen aan zijn gebrek aan snelheid en het voorover gebogen passen. Mis ik nog iemand?
Is in Football Manager ook een wereldtalent, die Kadlec. Nou zegt dat niet alles maar vrij regelmatig hebben de scouts van dat spel het toch bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:49 schreef Thezeurminator het volgende:
In het AD stond dat Feyenoord voor een haastonmogelijke opgave staat in Praag en een klein wonder nodig heeft. Nou ik vind het wel meevallen. Je moet gewoon winnen daar je bent misschien niet meer favoriet maar 50 procent geef ik Feyenoord wel. Ze zijn voetballend gewoon beter. Die spits van hun zou trouwens elke Nederlandse club versterken wat een beest . Kan kaatsen versnellen schieten bal vasthouden.
Zij moeten ook voor de winst gaan, 0-0 kunnen ze niet op spelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt me ook 50/50. Probleem is alleen dat wij voor de winst moeten gaan. Twee uitdoelpunten poets je niet zomaar weg.
Onzin. Ben er bijna voor 100 procent overtuigd dat Feyenoord wel 2 keer gaat scoren. Ben alleen bang dat ze er ook 3 tegen kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, maar 1 tegendoelpunt daar en dan ben je wel verloren, essentieel dat die defensie goed staat volgende week..
Bij 1-2 ben je er ook uit hé.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Onzin. Ben er bijna voor 100 procent overtuigd dat Feyenoord wel 2 keer gaat scoren. Ben alleen bang dat ze er ook 3 tegen kunnen krijgen.
Niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Bij 1-2 is feyenoord door...
Welquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
Ohja, sorry. Ik zat met 2-3 verloren in mijn hoofd.
Niets aan de hand, doorlopen iedereen.
Dan is Mathijsen er alweer denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vitesse word lastig maar is ook te pakken denk ik zeker met Kongolo waar ik veel vertrouwen in heb.
Mathijsen is geschorst. Wat heb jij gezopen zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is Mathijsen er alweer denk ik.
Het is van het weekend tegen Heracles, niet tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Mathijsen is geschorst. Wat heb jij gezopen zeg
ja tis echt de dove en de stomme hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:11 schreef satecl het volgende:
Jeeeeetje wat een niveau vanmiddag. Ik ga de kroeg maar in.. Daaag!!!!
Uit 1-2 is winst, thuis 1-2 is verliesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat maakt uit spelen nou uit. Je wint dan gewoon met 4-3 over 2 wedstrijden..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Mulder de superautist die als het iets minder gaat altijd ballen over de zijlijn knalt en onrustig wordt. Beetje kuipvrees volgens mij want uit is die altijd veel beter.
Het is onzin om eigen spelers uit te jouwen etc. daar heb je gelijk in. Maar ook ik heb het afgelopen seizoen (en ook weer dit seizoen tegen Kiev) Mulder vele malen vervloekt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik moet lief doen? Sorry, maar wat ben je voor [....] als je je eigen spelers betitel als superautist?
Weet je hoe veel ongelooflijk goede reddingen die jongen alweer heeft gemaakt dit seizoen?
Dat die kneus gewoon oppleurt met z'n kansloze opmerkingen. Daarnaast, autisten zijn ook maar gewoon mensen. Gewoon triest hoe die jongen door een deel van de 'supporters' stelselmatig wordt behandeld
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik moet lief doen? Sorry, maar wat ben je voor [....] als je je eigen spelers betitel als superautist?
Weet je hoe veel ongelooflijk goede reddingen die jongen alweer heeft gemaakt dit seizoen?
Dat die kneus gewoon oppleurt met z'n kansloze opmerkingen. Daarnaast, autisten zijn ook maar gewoon mensen. Gewoon triest hoe die jongen door een deel van de 'supporters' stelselmatig wordt behandeld
Okquote:
Inderdaad, er wordt geen wedstrijd meer gespeeld in Praag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat het avontuur zo snel voorbij is, geen punten gepakt voor NL
Het Twentetopic is een paar deuren verderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat het avontuur zo snel voorbij is, geen punten gepakt voor NL
Winnen jullie niet denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, er wordt geen wedstrijd meer gespeeld in Praag.
Is te verwaarlozen in de play-offs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke
Los staande van je magische vooruitzichten, krijg je niets voor een gelijkspel qua punten?
van nu.nlquote:Kongolo debuteert in Feyenoord-basis tegen Heracles
ROTTERDAM – Terence Kongolo debuteert zondag in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo in de basis van Feyenoord.
Foto: ProShots De achttienjarige Rotterdammer neemt de plaats centraal in het centrum van de verdediging over van de geschorste Joris Mathijsen.
Kongolo kwam tot dusverre niet verder dan twee korte invalbeurten. "Terence heeft op de training en in oefenwedstrijden bewezen dat hij klaar is voor een basisplaats", zegt trainer Ronald Koeman. “Hij is fysiek sterk en snel, een echte verdediger.”
Achahbar
Koeman stelt dat de status van spits Anass Achahbar (18) na diens belangrijke treffer tegen Sparta Praag gelijk is gebleven.
."De wereld voor hem ziet er na één doelpunt niet ineens anders uit. Hij speelde totnogtoe niet veel, omdat hij op de training te weinig liet zien en zelfs een keer te laat kwam."
18 jaar, zoveel talent en dan blijkbaar nu al een baggermentaliteit... Ik snap dat niet van die gasten, in zijn plaats zou ik al op het veld staan met een bal om te trainen, terwijl de rest nog aan het parkeren is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
van nu.nl
Achabar moet dus tijdens de trainingen nog van mentaliteit veranderen....
Tja...Waar komt hij vandaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
18 jaar, zoveel talent en dan blijkbaar nu al een baggermentaliteit... Ik snap dat niet van die gasten, in zijn plaats zou ik al op het veld staan met een bal om te trainen, terwijl de rest nog aan het parkeren is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
18 jaar, zoveel talent en dan blijkbaar nu al een baggermentaliteit... Ik snap dat niet van die gasten, in zijn plaats zou ik al op het veld staan met een bal om te trainen, terwijl de rest nog aan het parkeren is.
Gaan we ook doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat feyenoord alles wint in de EL
komt ws door de ramadan he. En sommige voetballers trainen nou eenmaal slecht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
van nu.nl
Achabar moet dus tijdens de trainingen nog van mentaliteit veranderen....
Daarom: (multicul) sportpsycholoog er op af sturenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan je je niet veroorloven op die leeftijd en zonder noemenswaardige wapenfeiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
komt ws door de ramadan he. En sommige voetballers trainen nou eenmaal slecht.
Ik denk niet dat multiculti nodig is met de huidige trainerstafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daarom: (multicul) sportpsycholoog er op af sturen
Zou ongelooflijk onnodig en zonde zijn als hij het niet (bij ons) haalt.
die slapjanussen doen vaak 's nachts leven en overdag zo veel mogelijk slapen, dat kan er mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan je je niet veroorloven op die leeftijd en zonder noemenswaardige wapenfeiten.
Maar de Ramadan zou het te laat komen niet verklaren, toch?
Staat ook tussen haakjes hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat multiculti nodig is met de huidige trainerstaf![]()
Die zijn indrukwekkend voor elke culturele achtergrond...
Bij jou zegt dat inderdaad erg veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, heb jij een luie-surinamers-quote-alarm ofzo...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij jou zegt dat inderdaad erg veel. Was je maar zo fanatiek bij het roeien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
Ohja, sorry. Ik zat met 2-3 verloren in mijn hoofd.
Niets aan de hand, doorlopen iedereen.
ja, het is alles wat ik nog heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude, heb jij een luie-surinamers-quote-alarm ofzo...
quote:Koeman neemt het op voor Martins Indi: 'Hij moet even wennen'
Feyenoord speelde donderdagavond teleurstellend gelijk tegen Sparta Praag (2-2) en dat kwam vooral door defensief geschutter. Bruno Martins Indi zag er ongelukkig uit bij de Tsjechische treffers, maar Ronald Koeman vindt niet dat de verdediger moet worden aangewezen als schuldige.
"De tegentreffers zijn niet alleen aan hem toe te schrijven, er gaan ook bepaalde situaties aan vooraf. Vergeet niet dat hij nu ook rechts in het centrum moet spelen, dat is even wennen", zei Koeman op de website van Feyenoord. Volgens de coach heeft zijn selectie voor het Nederlands elftal geen invloed: "Bruno is een nuchtere jongen, die erg bezig is met zijn eigen ontwikkeling en zich daarbij enorm leergierig toont."
Martins Indi staat tegen Heracles Almelo weer in de basis en vormt een duo met debutant Terence Kongolo. "Voor een trainer is dat een leuke boodschap om te brengen", zei Koeman. "Terence geldt als een groot talent en heeft tijdens de voorbereidingen en op trainingen bewezen dat hij er klaar voor is. Hij is een echte, fysiek sterke verdediger met veel snelheid."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Johan Derksen steekt bij Fc Rijnmond weer zijn bekende riedeltje af dat het al een geweldige prestatie zou zijn voor dit Feyenoord als ze in het linkerrijtje eindigen.
Oh ja, en Clasie is leuk tegen clubs als Willem II, Fc Zwolle en RKC, maar Derksen wilt weleens zien of hij zich staande houdt tegen tegenstanders van niveau. (Zeker de wedstrijden tegen Kiev niet gezien).
Okee, onze aanval is niet top, maar we mogen toch wel minimaal een plaats bij de top 6 verwachten met deze selectie?
Echt belachelijk weer ja. Blij zijn met het linkerrijtje, Derksen wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Johan Derksen steekt bij Fc Rijnmond weer zijn bekende riedeltje af dat het al een geweldige prestatie zou zijn voor dit Feyenoord als ze in het linkerrijtje eindigen.
Oh ja, en Clasie is leuk tegen clubs als Willem II, Fc Zwolle en RKC, maar Derksen wilt weleens zien of hij zich staande houdt tegen tegenstanders van niveau. (Zeker de wedstrijden tegen Kiev niet gezien).
Okee, onze aanval is niet top, maar we mogen toch wel minimaal een plaats bij de top 6 verwachten met deze selectie?
2 x per week zelfs. VIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef Sportex het volgende:
Dat je nog serieus luistert naar die gast
Nou, dan luister je er toch naar? Al dan niet om het serieus te nemen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:12 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja, dat kijk ik ook. Erg vermakelijk. Maar ik neem hem niet serieus.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, dan luister je er toch naar? Al dan niet om het serieus te nemen?
Zeker wel top 6. Denk dat er maar weinig clubs met punten uit de Kuip zullen vertrekken en dan kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
haha iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zeker wel top 6. Denk dat er maar weinig clubs met punten uit de Kuip zullen vertrekken en dan kom je al een heel eind.
Maakt leuke tv hoor die Derksen, maar voor iemand die zo lang in het vak zit en een hoop connecties zou moeten hebben kraamt hij toch erg vaak onzin uit. Mooiste voorbeeld blijft dat meneer stellig beweerde dat Guidetti helemaal niet geblesseerd was, maar door Koeman niet opgesteld werd om hem te prikkelen voor de wedstrijd tegen AZ. Ruim 120 dagen later kan die jongen nog steeds niet spelen.
Misschien omdat Fernandez wel begrijpt dat topsport offers vereist en je dus niet de club kunt benadelen met ramadan-regels, waar overigens uitzonderingen voor zijn. Bij ziekte (Achabar's oorontsteking dus) mag je bijvoorbeeld wel eten en medicijnen innemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
Onbegrijpelijk dat Koeman Achahbar zo afvalt. Misschien wel onze enige scorende spits. 1 keertje te laat pfff...ga daar lekker moeilijk over doen. Steek hem liever een veer in zijn reet en zeg dat ie zondag weer mee mag doen. Heeft er verdomme voor gezorgd dat we nog een redelijke uitgangspositie hebben. Aan Fernandez heb je sowieso seizoen niks gehad en dat gaat ook nooit wat worden. Waarom heeft hij zoveel krediet?
Ach, niet zo aanstellen. Als je niet goed traint en te laat komt is in de voetbalwereld niet meer dan normaal dat je er niet in staat en kritiek krijgt. Als zondag in mag vallen en er 2 inschiet heeft Koeman hem juist 'zo lekker scherp gesteld'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
Onbegrijpelijk dat Koeman Achahbar zo afvalt. Misschien wel onze enige scorende spits. 1 keertje te laat pfff...ga daar lekker moeilijk over doen. Steek hem liever een veer in zijn reet en zeg dat ie zondag weer mee mag doen. Heeft er verdomme voor gezorgd dat we nog een redelijke uitgangspositie hebben. Aan Fernandez heb je sowieso seizoen niks gehad en dat gaat ook nooit wat worden. Waarom heeft hij zoveel krediet?
Jij begrijpt er echt geen ene kut van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef F.M.D. het volgende:
Heb liever spelers die er in wedstrijden die er toe doen staan dan spelers die er op trainingen staan. Flauwekul van Koeman om met inzet op trainingen aan te komen. Hij had naar het schijnt ook al woorden over de trainingsinzet van Elvis Manu en die zien we vooralsnog ook niet spelen in het eerste. Nee, die mag spelen met Jong Feyenoord/Excelsior, afgelopen maandag nog tegen Jong Utrecht. Resultaat: 1-5, 2x Elvis Manu, 1x Achahbar. Ja, maar op de training etc... Dag Koeman. Zet je eens over jezelf heen en handel in het belang van Feyenoord zou ik zeggen.
Ingooien dan. Duurt telkens een half uur voordat iemand zich aanbiedt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoeveel procent van de corners scoren wij eigenlijk de afgelopen tig wedstrijden? 3%?
Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer de laatste er in ging
Tuurlijk joh, laat die gasten maar lekker aanmodderen op de training en komen wanneer ze zin hebben, dan komen ze er wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef F.M.D. het volgende:
Heb liever spelers die er in wedstrijden die er toe doen staan dan spelers die er op trainingen staan. Flauwekul van Koeman om met inzet op trainingen aan te komen. Hij had naar het schijnt ook al woorden over de trainingsinzet van Elvis Manu en die zien we vooralsnog ook niet spelen in het eerste. Nee, die mag spelen met Jong Feyenoord/Excelsior, afgelopen maandag nog tegen Jong Utrecht. Resultaat: 1-5, 2x Elvis Manu, 1x Achahbar. Ja, maar op de training etc... Dag Koeman. Zet je eens over jezelf heen en handel in het belang van Feyenoord zou ik zeggen.
Sommige spelers trainen nou eenmaal slecht. Het gaat om de wedstrijden en dan kan hij Achahbar en Manu weleens opstellen ipv Fernandez en/of Cisse die nooit beter meer worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt geen ene kut van.
Ik zou zeggen wordt handbalsupporter (of psver)
Niet alleen in de voetbalwereld, hoor. Overal zal je je in het begin moeten bewijzen en op die manier krediet moeten opbouwen. Sowieso raar dat iemand die vindt dat hij meer speelminuten moet krijgen op de training verzaakt. Op basis van welk argument moet een trainer je dan een kans geven, talent?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ach, niet zo aanstellen. Als je niet goed traint en te laat komt is in de voetbalwereld niet meer dan normaal dat je er niet in staat en kritiek krijgt. Als zondag in mag vallen en er 2 inschiet heeft Koeman hem juist 'zo lekker scherp gesteld'.
Dat 'in de voetbalwereld' stond er alleen maar om mijn punt te benadrukkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Niet alleen in de voetbalwereld, hoor. Overal zal je je in het begin moeten bewijzen en op die manier krediet moeten opbouwen. Sowieso raar dat iemand die vindt dat hij meer speelminuten moet krijgen op de training verzaakt. Op basis van welk argument moet een trainer je dan een kans geven, talent?
Als de trainer zegt dat je het op de training moet laten zien, dan doe je dat gewoon. Kantjes eraf lopen op de training en dan toch speelminuten krijgen kan niet, Bovendien is het gewoon werk, als mijn baas mij vraagt iets te doen en ik doe dat half/half heb ik ook een probleem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sommige spelers trainen nou eenmaal slecht. Het gaat om de wedstrijden en dan kan hij Achahbar en Manu weleens opstellen ipv Fernandez en/of Cisse die nooit beter meer worden.
* Doe jij eens die presentatie voorbereidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Als de trainer zegt dat je het op de training moet laten zien, dan doe je dat gewoon. Kantjes eraf lopen op de training en dan toch speelminuten krijgen kan niet, Bovendien is het gewoon werk, als mijn baas mij vraagt iets te doen en ik doe dat half/half heb ik ook een probleem.
Als het echt zo is dat ze verzaken op de training dan moet je ze niet opstellen,
ga maar lekker verder met Fernandez, succes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
* Doe jij eens die presentatie voorbereiden
- Nee joh, ik ben een natuurtalent, ik doe dat wel zo hop-hop uit de mouw op het moment supreme. Ik krijg immers niet royaal betaald ofzo.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga maar lekker verder met Fernandez, succes.
Zei Koeman ook tegen Zlatan, eerst goed trainen....
Op basis van dat hij in 15 minuten meer laat zien dan Fernández in 5 wedstrijden. Al ligt hij dan op de training te slapen... daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Niet alleen in de voetbalwereld, hoor. Overal zal je je in het begin moeten bewijzen en op die manier krediet moeten opbouwen. Sowieso raar dat iemand die vindt dat hij meer speelminuten moet krijgen op de training verzaakt. Op basis van welk argument moet een trainer je dan een kans geven, talent?
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op basis van dat hij in 15 minuten meer laat zien dan Fernández in 5 wedstrijden. Al ligt hij dan op de training te slapen... daar gaat het niet om.
Wie zegt dat hij niet fatsoenlijk traint ? Goh hij is een keer te laat, was van Persie ook bij Van Marwijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Leuk dat hij het nu dan even goed doet, maar als hij fatsoenlijk traint is hij over 3 jaar 15 miljoen waard, als hij dat niet doet gaat hij straks voor 300.000 naar die duitse provincialen.
Koeman.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet fatsoenlijk traint ?
Dat dus. Hij komt er wel, maar een beetje geduld mag wel, en tot die tijd zal hij gewoon op de training moeten laten zien waarom hij er in moet staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:36 schreef Gert het volgende:
Achabar krijgt heus z'n kansen wel dit seizoen.
Vorig seizoen leek het er overigens op dat hij echt nog wat te licht was voor het 'grote werk'.
Hopelijk kan hij nu wat meer brengen. Die kans moet hij krijgen, maar om nou na één zo'n doelpunt hosanna te gaan doen..
Ergste is dat die jongen niet snapt dat ze het beste met hem voor hebben. Maakt niet uit hoeveel potentie je hebt, als je het op die leeftijd al beter denkt te weten en denk ergens recht op te hebben op basis van talent, dan zal je nooit het maximale uit jezelf weten te halen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Koeman.
Als je én niet goed traint, én te laat bent, én niet eet, én oorontsteking hebt, denk je dan echt dat je recht hebt op een basisplaats?
Komop zeg, als je een klein kapitaal krijgt, hoor je daar hard voor te werken, zo simpel. Lijkt me logisch dat ze dat wel moeten doen om te zorgen dat zo'n jongen zich wel door gaat ontwikkelen.
Zoals gezegd korte-termijn / lange-termijn.
Die jongen gaat heus wel kansen krijgen, moeten het allemaal niet zo overdrijven.
Daarom nogmaals: sportpsycholoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ergste is dat die jongen niet snapt dat ze het beste met hem voor hebben. Maakt niet uit hoeveel potentie je hebt, als je het op die leeftijd al beter denkt te weten en denk ergens recht op te hebben op basis van talent, dan zal je nooit het maximale uit jezelf weten te halen.
En dan gek vinden dat je je kop niet meer bij de Kuip kan vertonen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Schaken mag god op z'n blote knieen danken voor topclub Feyenoord, want dat is eigenlijk al te hoog gegrepen. Als hij geluk heeft rent hij eens op snelheid langs een verdediger en als hij heel veel geluk heeft schopt hij er dan ook heel af en toe eens een ongericht voor het doel. In positiespel lacht iedereen hem weg.
Clasie bereikt alles op mentaliteit: altijd en zesje, soms een zeven, maar nooit een 9. is natuurlijk geen grote voetballer: een aardig werkertje in dienst van vedettes maar verder nog maar heel matig.Aardig gespeeld tegen Pec en RKC.
Mathijsen voegt níéts toe, wordt één grote lijdensweg, was eigenlijk bij HSV al half versleten en heeft het bij malaga slecht gedaan.
Een geweldig blok aan je been.
Vormer is gehaald omdat Van Geel hem kende, maar voegt helemaal niets toe. Zou bij een modaal provincieclubje moeten gaan ballen.
Als je transfervrij bent en een bal 3 keer kunt hooghouden sta je hoog op het lijstje.
We moeten geen spits halen, Fernandez er in laten staan boven Achahbar en volgend jaar een goede spits halen (en Achahbar laten verpieteren)
Sparta praag was beter; Feyenoord kwam met oppertunistisch spel en het publiek aardig weg.
Hopen op het linkerrijtje: een topprestatie.
Alleen De Vrij en BMI kunnen er wat van.
Genant dat Feyenoord de jeugdopleiding verkoopt als zijnde een voetbalvisie.
Vlemmings is een in Zeist gehersenspoelde spreekpop
De snor op zijn best
Niet alleen over mathijsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar over Mathijssen heeft hij wel gelijk.
Zijn leeftijd is in deze een voordeel. Nog jong genoeg om dit soort gedrag af te leren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt geen ene kut van.
Ik zou zeggen wordt handbalsupporter (of psver)
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn leeftijd is in deze een voordeel. Nog jong genoeg om dit soort gedrag af te leren.
Leeftijd is meteen ook een nadeel. Door de hormonen (blijft een puber) zal hij ook behoorlijk eigenwijs zijn.
Hopen dat Feyenoord een fatsoenlijke medewerker heeft die dit soort gedrag aan kan pakken.
Die leeftijd moet je sowieso zien in combinatie met zijn persoonlijkheid. Iedereen is verschillend in zijn tienerjaren, dus dit kan je niet zomaar zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn leeftijd is in deze een voordeel. Nog jong genoeg om dit soort gedrag af te leren.
Leeftijd is meteen ook een nadeel. Door de hormonen (blijft een puber) zal hij ook behoorlijk eigenwijs zijn.
Hopen dat Feyenoord een fatsoenlijke medewerker heeft die dit soort gedrag aan kan pakken.
Van Persie was een rotjoch toen hij bij Feyenoord speelde en kijk eens waar hij nu terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:56 schreef Fuszy het volgende:
Die leeftijd moet je sowieso zien in combinatie met zijn persoonlijkheid. Iedereen is verschillend in zijn tienerjaren, dus dit kan je niet zomaar zeggen.
AD.nlquote:Donderdag maakte Anass Achahbar als invaller met een prachtig doelpunt de 2-2 tegen Sparta Praag. Morgen hoopt de spits bij Feyenoord te starten op het kunstgras van Heracles in Almelo.
'Natuurlijk hoop je dat je in de basis begint, maar ik ben reëel', zegt Achahbar bescheiden in gesprek met het AD. 'Ik heb tegen Sparta Praag een belangrijk doelpunt gemaakt, maar ook maar tien minuten gespeeld. Ik zal het over een langere periode moeten laten zien.'
Te laat
'Tegen FC Utrecht, en uit en thuis tegen Dinamo Kiev, zat ik nog op de tribune. Dat lag aan mezelf, ik ben een keer te laat op de training verschenen. Ik zie mijn gelijkmaker tegen Sparta Praag vooral als het begin van een hopelijk sterke periode.'
Hero of zero
De kleine Hagenaar zal Guyon Fernandez, die gisteren kampte met een lichte kuitblessure, uit het elftal moeten spelen. 'Maar ik zie Guyon als een geweldige ploeggenoot. We beseffen allebei dat het leven van een spits van Feyenoord niet eenvoudig is. Het is 'hero of zero'. John Guidetti scoorde vorig seizoen aanvankelijk ook alleen uit strafschoppen. Zelfs toen kwam er kritiek, uiteindelijk heeft hij iedereen weten te overtuigen. Wij moeten gewoon scoren.'
Te klein
Achahbar is nog junior, maar klopt al sinds vorig seizoen op de deur bij de hoofdmacht. 'Ik heb veel over me heen gehad dit seizoen. Ik zou te klein zijn. En te jong en onervaren om nu al speeltijd te krijgen. En ik zou mijn medicijnen voor mijn oorontsteking hebben geweigerd omdat ik tijdens de ramadan niets mag innemen. Het werd er allemaal bijgehaald. God helpt iemand van een kwaal af, een medicijn is maar een middel. Waar het over moet gaan, is presteren op het veld.'
Functioneel mooi
Het fraaie hakballetje achter het standbeen langs was typerend voor Achahbar, die in De Kuip nog weleens het verwijt krijgt dat hij alles te mooi wil doen. 'Assistent-trainer Jean Paul van Gastel zei dat het functioneel was. Het was volgens mij de enige manier om te scoren.'
Kongolo
Terence Kongolo debuteert morgen in de basiself van Feyenoord. De 18-jarige verdediger is de vervanger van de geschorste routinier Joris Mathijsen. Achahbar: 'Feyenoord heeft veel talent. En we willen het allemaal laten zien. Dat Terence Kongolo morgen tegen Heracles begint, daar genieten de jonge spelers allemaal van. Net als wij vorig seizoen blij waren dat Tonny Vilhena tegen FC Twente zo goed speelde en Elvis Manu scoorde tegen Heerenveen. Mijn treffer geeft vertrouwen, maar om eerlijk te zijn weet ik nog niet eens of ik tegen Heracles bij de selectie zit.'
maar misschien kan iemand hem vertellen dat God de mens medicijnen heeft laten uitvinden om die ziektes te genezen.quote:
Als hij dat vol weet te houdenquote:
Hij zegt het zelf:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar misschien kan iemand hem vertellen dat God de mens medicijnen heeft laten uitvinden om die ziektes te genezen.
Lijkt me dat hij ook inziet dat de medicijnen door mensen gemaakt en bedacht wordenquote:een medicijn is maar een middel
ja maar dat hij ze wel moet innemen en niet alleen vertrouwen op hukp van bovenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij dat vol weet te houden
Misschien is het slim om hem eerst een helft in te zetten, om te kijken hoe dat gaat. Als dat goed gaat, kan hij zich bewijzen met een basisplaats.
[..]
Hij zegt het zelf:
Lijkt me dat hij ook inziet dat de medicijnen door mensen gemaakt en bedacht worden
Tr00 thatquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar dat hij ze wel moet innemen en niet alleen vertrouwen op hukp van boven
quote:
Dit is wel een idiote uitspraak.quote:God helpt iemand van een kwaal af, een medicijn is maar een middel.
traint ook niet goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Maraten het volgende:
Ik snap al dat gehaat op Achahbar's instelling niet, ik kan me nog wel een paar stukjes uit VI herinneren waar hij juist werd geroemd om zijn gedrevenheid. Alleen omdat Koeman het zegt is het nu zo.
Kan Manu overigens niet in de spits? Alles beter dan Guyon.
Ik zei het toevallig juist vlak voor dat interview van koeman al, omdat hij tijdens een aantal interviews ook wat vervelend verongelijkt en arrogant naar voren kwam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Maraten het volgende:
Ik snap al dat gehaat op Achahbar's instelling niet, ik kan me nog wel een paar stukjes uit VI herinneren waar hij juist werd geroemd om zijn gedrevenheid. Alleen omdat Koeman het zegt is het nu zo.
Kan Manu overigens niet in de spits? Alles beter dan Guyon.
Als ze scoren/goed spelen zijn ze altijd blij en netjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zei het toevallig juist vlak voor dat interview van koeman al, omdat hij tijdens een aantal interviews ook wat vervelend verongelijkt en arrogant naar voren kwam.
Maar dat laatste interview met 'm is dan wel weer erg netjes
Het wordt natuurlijk een beetje overtrokken ook he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:36 schreef Maraten het volgende:
[..]
Als ze scoren/goed spelen zijn ze altijd blij en netjes
Maar daarvoor had ik nou ook niet echt de indruk dat het een probleemkind was.
Onzin, hij kan er geen reet van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Immers wordt echt een legende in de kuip denk ik. Zie hem als 1 van de weinige die zijn hele leven in de kuip kan blijven spelen. Het echte topniveau zal die nooit halen maar hij geeft wel altijd 100% en voor Feyenoord is het een prima speler.
Het is dat ik momenteel geen photoshop oid heb en geen tijd voor paintquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier kan je wel een leuk paint/photoshop topic van maken
doet die ook maar 1 per seizoen. bij ons vorig jaar tegen nac uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef PizzaGeit het volgende:
El Ahmadi gescoord voor VillaAfstandsschot van 25 meter, nu kan die het ineens wel
![]()
We zullen het zien. Vind het wel leuk als ze het goed doen, mooie indirecte reclame voor Feyenoord ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
doet die ook maar 1 per seizoen. bij ons vorig jaar tegen nac uit.
Sowieso hebben wij echt weinig wedstrijden waar je achterover kan gaan zitten en genietenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef TC03 het volgende:
Ajax boekt weer de ene grote overwinning na de andere terwijl ze nu toch ook niet één spits hebben die ze er allemáál inlegt. Waarom kunnen wij dat niet?Gewoon zonder problemen met 3-0, 4-0 winnen.
Antwoord is toch wel een baggeraanval, maar ook de enorme pech van Immers.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef TC03 het volgende:
Ajax boekt weer de ene grote overwinning na de andere terwijl ze nu toch ook niet één spits hebben die ze er allemáál inlegt. Waarom kunnen wij dat niet?Gewoon zonder problemen met 3-0, 4-0 winnen.
goede buitenspelers en een scorend middenveldquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef TC03 het volgende:
Scoren doet 'ie al praktisch nooit, maar een afstandsschot, wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef PizzaGeit het volgende:
El Ahmadi gescoord voor VillaAfstandsschot van 25 meter, nu kan die het ineens wel
![]()
Ik zou het anders best waarderen, als we dit jaar ook eens wat van die galavoorstellingen krijgen waar we níet bang hoeven te zijn weer (onnodig!) punten te laten liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:30 schreef Grifte het volgende:
Hoort gewoon bij Feijenoord man, hele wedstrijd stijf van de zenuwen, niets aan als je zo snel al dik voorstaat
Toch maar eens hopen dat hier morgen verandering in komtquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef TC03 het volgende:
Waar heb je het over? We zitten halverwege speelronde 3quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef TC03 het volgende:
"voetbalprimeur"quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:36 schreef mister_popcorn het volgende:
man cit en chelski misschien interesse in achabar?
http://www.voetbalprimeur(...)feyenoorder-achahbar
Ontevreden? In het interview met AD laat hij toch weten dat het z'n eigen schuld is, dat hij niet in de basis staat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:20 schreef F.M.D. het volgende:
Ik zou het in ieder geval zeer jammer vinden als ie gaat.
Hoe kan het toch....al weer een ontevreden gast in de Kuip waarvan iedereen weet dat ie iets kan met de bal.
Ik wil een paar jaar kunnen genieten van supertalenten als hij en Vilhena, maar dat zal wel een illusie blijven.
Van mij mogen ze elke wedstrijd met 1-0 winnen of met 1 doelpunt verschil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Toch maar eens hopen dat hier morgen verandering in komt
[ afbeelding ]
6-1
2x schaken, 2x Achahbar, 1x Clasie, 1x Immers1x Nelom
Kan hier echt pissig om worden. 1 miljoen in Immers steken om vervolgens doodleuk geen spits te halen. Dat kan echt niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Grifte het volgende:
Zou mooi klote zijn...
Op twitter melden ze ook dat er geen spits meer gaat komen, de 3 opties Castaignos/Lukaku/Guidetti waren onhaalbaar, aldus Van Geel.
Twitter is als bron net zo betrouwbaar als de Telegraafquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan hier echt pissig om worden. 1 miljoen in Immers steken om vervolgens doodleuk geen spits te halen. Dat kan echt niet.
echt belachelijk, een jaar lang kan je een spits zoeken en dan alles inzetten op deze 3 die je toch niet kan kopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Grifte het volgende:
Zou mooi klote zijn...
Op twitter melden ze ook dat er geen spits meer gaat komen, de 3 opties Castaignos/Lukaku/Guidetti waren onhaalbaar, aldus Van Geel.
Ik snap sowieso niet dat er geen zeil over dat veld wordt getrokken totdat de wedstrijd begint?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef PIETR het volgende:
Zo kan er niet gevoetbald worden natuurlijk. Maar t lijkt me dat dat water op een of andere manier weggedraind moet kunnen worden ..
Je kan het ook positief bekijken. Bij aflasten, heeft Van Geel meer tijd om een spits te vindenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er geen zeil over dat veld wordt getrokken totdat de wedstrijd begint?
Ja, en kan mn oma de plantjes buiten zetten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken. Bij aflasten, heeft Van Geel meer tijd om een spits te vinden
IQ is daar niet zo hoog hequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt echt niks. Echt, waarom hebben die boeren geen zeil over het veld getrokken?
Ik snap niet dat mensen dit belachelijk vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
echt belachelijk, een jaar lang kan je een spits zoeken en dan alles inzetten op deze 3 die je toch niet kan kopen.
We halen wel een ervaren verdediger voor 3 jaar en een dik salaris.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit belachelijk vinden.
Feyenoord zit niet in de positie om financiële risico's te nemen, en een spits voor minder dan 3 miljoen is gewoon een risico. De enige opties waren dus of spelers huren; Guideti, Castaignos, Lukaku of transfervrij; Kuyt. Als die afvallen kan je wel blijven zoeken wat je wilt maar een spits waarvan je zeker weet dat die er staat en een toegevoegde waarde zal zijn haal je niet voor 2 a 3 miljoen...of je moet een risico nemen en geluk hebben. Maar dat lijkt me geen slimme strategie, gezien de situatie waarin wij nu zitten.
Geld dat we hadden is verkeerd besteedt. Mathijsen/Immers.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit belachelijk vinden.
Feyenoord zit niet in de positie om financiële risico's te nemen, en een spits voor minder dan 3 miljoen is gewoon een risico. De enige opties waren dus of spelers huren; Guideti, Castaignos, Lukaku of transfervrij; Kuyt. Als die afvallen kan je wel blijven zoeken wat je wilt maar een spits waarvan je zeker weet dat die er staat en een toegevoegde waarde zal zijn haal je niet voor 2 a 3 miljoen...of je moet een risico nemen en geluk hebben. Maar dat lijkt me geen slimme strategie, gezien de situatie waarin wij nu zitten.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Geld dat we hadden is verkeerd besteedt. Mathijsen/Immers.
Grote stofzuigerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon met een man of 20 gaan dweilen
Mathijsen paste binnen het salaris budget. Immers kan je je inderdaad afvragen of dat een slimme en nodige aankoop is geweest. Maar dan nog hadden die tonnen die je voor Immers hebt betaald, ook niet genoeg geweest voor een goede spits.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Geld dat we hadden is verkeerd besteedt. Mathijsen/Immers.
En misschien ontwikkeld Immers zich wel tot een tweede Guidettiquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mathijsen paste binnen het salaris budget. Immers kan je je inderdaad afvragen of dat een slimme en nodige aankoop is geweest. Maar dan nog hadden die tonnen die je voor Immers hebt betaald, ook niet genoeg geweest voor een goede spits.
Ach, waarom ook eigenlijk niet? Laat ze maar eens een keer hard werken voor het vele geld dat ze betaald krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef Fuszy het volgende:
Er zitten nu dus bollingen in het gras. Er is water onder gekomen. Vink beslist later vandaag of het doorgaat.
Regio Amsterdamquote:
Oh crapquote:
Meerdere tabs open hebben staan... Niet voor amateursquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh crap
Dit is het feyenoord topic en niet de sc
net wakkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meerdere tabs open hebben staan... Niet voor amateurs
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 26-08-2012 om 13:11:48Vink: ,,Op dit veld kan nu niet gespeeld worden." #herFEY reageer retweet
Heb ik hem niet horen zeggen hoor. Hij zei: Ik ben nu enthousiaster dan een kwartier terug, kwart voor 2 word definitief besloten of er uitgesteld word tot later vandaag (max half uur, al zijn ze niet kinderachtig over 5 minuten) of helemaal niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef asco het volgende:
Scheids zegt nu net op eredivisie live dat het waarschijnlijk door kan gaan. 14.30 uur is zelfs haalbaar.
te duur waarschijnlijk, brugge heeft ook ruim 3 miljoen betaald voor hemquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef bojan het volgende:
Is Bjorn Vleminckx geen spits voor Feyenoord?
Zit bij Club Brugge constant op de bank of zelfs in de tribune. En als hij dan al eens mag meespelen, stampt dieje nog gene krop sla kapot.
Misschien dat het Nederlandse voetbal hem beter ligt dan Belgisch voetbal
Uit de toon van wat hij zei, acht ik een positief resultaat waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef tammepiet het volgende:
Sjezus dat kunstgras golft gewoon haha wat een fail.
13:45 uur bijeenkomst en besluit door Pieter Vink.
Ja preciies.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uit de toon van wat hij zei, acht ik een positief resultaat waarschijnlijk.
nat gras was toch goed voor de balcirculatiequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef tammepiet het volgende:
Sjezus dat kunstgras golft gewoon haha wat een fail.
13:45 uur bijeenkomst en besluit door Pieter Vink.
Geen gekke optie. Bel Feyenoord even op ;-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef bojan het volgende:
Is Bjorn Vleminckx geen spits voor Feyenoord?
Zit bij Club Brugge constant op de bank of zelfs in de tribune. En als hij dan al eens mag meespelen, stampt dieje nog gene krop sla kapot.
Misschien dat het Nederlandse voetbal hem beter ligt dan Belgisch voetbal
Ja en? Dan staan er een hoop mensen op het vel, wat de boel wel vlak houdt (hoop ik).quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef asco het volgende:
[..]
Ja preciies.
Er komt echter wel nog een bak water aan...
http://knmi.nl/neerslagradar/index.php
Nee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Dan staan er een hoop mensen op het vel, wat de boel wel vlak houdt (hoop ik).
tja das dan minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef tammepiet het volgende:
Bjorn Vleminckx hoort tot de top verdieners in de Jupiler Pro League en verdient 1,1 miljoen euro netto bij Club Brugge.
Zou hij in willen leveren voor speelminuten?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef tammepiet het volgende:
Bjorn Vleminckx hoort tot de top verdieners in de Jupiler Pro League en verdient 1,1 miljoen euro netto bij Club Brugge.
Ligt tot 2016 vast, Club zal hem niet laten gaan tenzijn er minimaal 3 miljoen betaald wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou hij in willen leveren voor speelminuten?
Huren/lenen een optie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ligt tot 2016 vast, Club zal hem niet laten gaan tenzijn er minimaal 3 miljoen betaald wordt.
Haha waterbed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:38 schreef OProg het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)er-nu-beter-bij.html
WTF zeg.
Ook geen Achabar... Hopen dat hij vandaag wel weer minuten mag maken en zich sportief kan revancheren op Koemanquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen Fernandez vanmiddag! Godzijdank!
Verstandig dat centrum van Heracles kan niet verdedigen en is langzaam.quote:
ah goeie! (...)quote:
Hij denkt nog steeds aan onstwitter:superguidetti twitterde op zondag 26-08-2012 om 13:55:53Big day 2 day With big games ! Good luck boys #MCFC 3 points ! And good luck #Feyenoord do The same
#Winners
reageer retweet
Leuk dat hij aan Feyenoord denkt, leuker als hij daadwerkelijk komt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef onlogisch het volgende:
Hij denkt nog steeds aan onstwitter:superguidetti twitterde op zondag 26-08-2012 om 13:55:53Big day 2 day With big games ! Good luck boys #MCFC 3 points ! And good luck #Feyenoord do The same
#Winners
reageer retweet
Ik vind het pas leuk als hij komt en ook daadwerkelijk wat zal toevoegen. Als ik de berichtgeving mag geloven, dan doet hij dat de komende maanden niet. Haal hem dan in de winter, lijkt me een betere optie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk dat hij aan Feyenoord denkt, leuker als hij daadwerkelijk komt.
Is het financiële verschil zo groot dat je het risico wil lopen dat hij naar een andere club gaat in de winter?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het pas leuk als hij komt en ook daadwerkelijk wat zal toevoegen. Als ik de berichtgeving mag geloven, dan doet hij dat de komende maanden niet. Haal hem dan in de winter, lijkt me een betere optie.
Geen idee, want ik kan niet in de financiën van Feyenoord kijken en ook niet in het salaris van Guidetti. Vorig jaar zou hij 7 ton gekost hebben aan salaris, maar ik verwacht dat je dit jaar zijn volledige salaris over mag nemen. Ik weet niet wat hij verdient bij Man City, maar voor Feyenoord is dit een gok. Wie weet kan hij nooit meer spelen of ligt hij er het hele jaar uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is het financiële verschil zo groot dat je het risico wil lopen dat hij naar een andere club gaat in de winter?
Klopt, maar als hij verhuist naar een andere club omdat Feyenoord te laat is, gaat iedereen Van Geel daar weer op aanvallen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, want ik kan niet in de financiën van Feyenoord kijken en ook niet in het salaris van Guidetti. Vorig jaar zou hij 7 ton gekost hebben aan salaris, maar ik verwacht dat je dit jaar zijn volledige salaris over mag nemen. Ik weet niet wat hij verdient bij Man City, maar voor Feyenoord is dit een gok. Wie weet kan hij nooit meer spelen of ligt hij er het hele jaar uit.
Echt op de hoogte van zijn herstel zijn we nooit geweest.
City wil zijn contract verlengen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Kunnen we hem niet huren voor een half miljoen met optie tot koop van 2 miljoen? Na dit seizoen ligt hij nog 1 jaar onder contract. Hij is ziek en kan dus niet spelen, wordt hij fit en we hebben weer wat aan hem kunnen we hem overnemen. City weet ook niet hoe hij gaat herstellen en kunnen hem sowieso niet verkopen op het moment!
Hij staat nu in de basis volgens mij, waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef Roffamannetje het volgende:
Cissé sowieso nooit meer opstellen
Alle berichten die ik heb gelezen over Guidetti zeggen "herstel onbekend, toekomst onzeker". Dan heb je als club ballen (en vertrouwen) als je het contract van zo'n onzekere speler verlengd.quote:
Hij is veel te voorspelbaar, vertraagt elke aanval, kan niet passen, heeft geen voorzet, heeft geen passeerbeweging, ziet nooit de beste optie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij staat nu in de basis volgens mij, waarom niet eigenlijk?
Voor City maakt dat geen zak uit, dan zijn ze maar weer een paar miljoentjes kwijt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle berichten die ik heb gelezen over Guidetti zeggen "herstel onbekend, toekomst onzeker". Dan heb je als club ballen (en vertrouwen) als je het contract van zo'n onzekere speler verlengd.
Wel respectvoor City, uiteraard
Klinkt als Fernandezquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hij is veel te voorspelbaar, vertraagt elke aanval, kan niet passen, heeft geen voorzet, heeft geen passeerbeweging, ziet nooit de beste optie.
Denken dat city wakker ligt van een miljoentje meer of minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle berichten die ik heb gelezen over Guidetti zeggen "herstel onbekend, toekomst onzeker". Dan heb je als club ballen (en vertrouwen) als je het contract van zo'n onzekere speler verlengd.
Wel respectvoor City, uiteraard
Hebben die wel geld dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voor City maakt dat geen zak uit, dan zijn ze maar weer een paar miljoentjes kwijt.
Zeg tegen die sjeik dat ze messi moeten kopen en ze doen een bod van een miljoen of 100quote:
Ohja, Cabral, die hebben we ook nogquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
klinkt ook als cabral, al kan die af en toe nog een man passeren.
Cool, moet kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeg tegen die sjeik dat ze messi moeten kopen en ze doen een bod van een miljoen of 100. Zo simpel ligt dat daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |