abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115946476
_O_ _O_
pi_115946505
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Haha, ik bespeur hier enige frustratie t.o.v Marrokanen, zelf in elkaar geslagen door die ventjes?

Hij heeft volledig gelijk. Het grootste aanvalstalent van Feyenoord, die op de bank zit omdat 1 hele matige spits in de basis staat, die niets maar dan ook niets brengt. Nee hij heeft volkomen gelijk, hij zou in de basis moeten staan, met Fernandez erachter. Je zag gelijk toen hij erin kwam, ondanks zijn geringe lengte, dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren, 1-2tjes, kaatsen, zelf de ruimte zoeken, hij heeft het allemaal. Geef die jongen eens een kans en hij legt er 20 in + hij laat Immers ook beter renderen.

Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
Rot toch op joh mafkees :')

Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo :')

Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:11:18 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115946987
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo :')

Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Gelukkig had ene Guidetti daar helemaal geen last van....
pi_115947080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Is gewoon van deze tijd man, net alsof dat alleen de Marokkanen zijn. Narsingh en Ola John bv doen er ook rustig aan mee.
pi_115948258
Ik onthoud niet ieder interview van Achahbar en ga het ook niet opzoeken, maar wat hij in principe zegt is toch gewoon dat hij hoopt dat de trainer hem meer kansen/minuten gaat geven. Dat is toch hartstikke normaal en hoopt iedere speler die op de bank zit? Ik vind het best meevallen met hoeveel "problemen" hij ermee heeft.
pi_115948369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:46 schreef Cara het volgende:
Daar is ie weer

Janmaat _O_ geweldenaar
Nou, die vond ik nou niet zo geweldig.
pi_115948385
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef Hazzard het volgende:
Ik onthoud niet ieder interview van Achahbar en ga het ook niet opzoeken, maar wat hij in principe zegt is toch gewoon dat hij hoopt dat de trainer hem meer kansen/minuten gaat geven. Dat is toch hartstikke normaal en hoopt iedere speler die op de bank zit? Ik vind het best meevallen met hoeveel "problemen" hij ermee heeft.
Hij is toch pas net fit?
pi_115948635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij is toch pas net fit?
Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.
pi_115948712
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.
Dat was toch die Omar?
BFF met GGMM
pi_115948991
Die singh of ellabedleloaidoeidiee heeft echt een hele lekkere vriendin zeg! maar ik houd ze niet uit elkaar als ze naast elkaar lopen enkwam ze tegen int maasgebouw :') Best wel lullig maarja
pi_115949278
Hee
waar zitten jullie ongeveer? :P
Ik zit zelf in vak N voorste rij :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:32:21 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115949293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat was toch die Omar?
quote:
Anass Achahbar, de beoogde tweede spits achter Guyon Fernandez, ontbrak gisteren bij Feyenoord in Utrecht. De 18-jarige jeugdinternational kampt met een oorontsteking.
pi_115949304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef mega-worstje het volgende:
Die singh of ellabedleloaidoeidiee heeft echt een hele lekkere vriendin zeg! maar ik houd ze niet uit elkaar als ze naast elkaar lopen enkwam ze tegen int maasgebouw :') Best wel lullig maarja

Ik wilde iets cynisch plaatsen over dat alle buitenlanders op elkaar lijken, maar ik zie jouw punt... :')
BFF met GGMM
pi_115949327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

Aah ok, verkeerd onthouden.
BFF met GGMM
pi_115949345
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat was toch die Omar?
Nee die mocht voor zover ik begreep gewoon niet spelen omdat hij niet fit (sterk) genoeg was door de ramadan. Oorontsteking van Achahbar weet ik zeker :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:44:36 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115949818
Vermoedelijk toch Gyon weer in de spits zondag. *O*
pi_115949910
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
Really? Ik vond hem een van de zwakkere spelers, maarja, ik heb het dan ook niet zo heel erg op Leerdam, ook nog niet op vormer trouwens, maakt mij niet zo veel uit wie er speelt. Leerdam is een wat betere mandekker, balafpakker, en Vormer heeft meer inzicht, tsja, mij om het even.

Ik vond dat Koeman (wel wat laat, maar ja) in ieder geval goed wisselde, door de zwakste plekken te vervangen. Al had hij Fernandez echt wel VEEEEL eerder naar de kant mogen halen.

Mulder: 8, goed gekeept, rare eerste achterbal :')

Janmaat: 7, weinig fouten gemaakt, koos wel vaak voor de voor hem makkelijkste oplossing, en ging aanvallend vaak net wat te ver door.

BMI:: 6.5 Zag er niet goed uit bij de twee goals en het allereerste gevaarlijke moment van Praag, herstelde hij wel heel netjes overigens
BMI:: 7.5 Zag er niet goed uit bij de twee goals en het allereerste gevaarlijke moment van Praag, herstelde hij wel heel netjes overigens, was aanvallend heerschend, en deed verder verdedigend behoorlijk zijn taak

Mathijssen: 7, Vond ik heel gedegen spelen, won ERG VEEL duels, was veel aanspeelbaar, had ook goede lange passes die WEL aankwamen. Zag er ook niet goed uit bij de 1e goal, en weinig opbouw (maar dat hoeft ook niet per se vind ik)

Nelom:7.5 Slecht uitverdedigd voor de 1e goal, speelde verder een behoorlijke wedstrijd, kwam soms iets te kort, maar meestal niet, en de goal _O_

Leerdam: 5.5 Veel aanspeelbaar, maar veel onzuivere passes, durft de steekbal wel te geven, kan het alleen niet zo goed

Clasie: 1e helft: 4, 2e helft 8, had 1e helft veel balverlies, waar daar bij hem niet op gerekend wordt, was erg gevaarlijk. 2e helft stond hij echt op, won veel duels, bepaalde het spel, en jezus, wat een poeier!! :D

Immers 7, speelde een vrij goede pot vond ik. Hij liep overigens niet erg als nr 10, zwierd te veel, te ver terug en te veel op Cisse zijn flank

Schaken: 7 Gevaarlijkste aanvaller, kwam vaak zijn man voorbij, goede voorzetten, jammer dat alles door de lucht kwam, met die bomen van verdedigers

Cisse 5.5 Vertraagde het spel heel erg, had wel de nodige goede passeerbewegingen, maar ging daarna vaak stilstaan, en passte erg veel terug.

Fernandez:3 :') Tsja gewoon :')

Vormer 6 Viel aardig in, vind hem nog steeds te traag, en die corners :')

Omar: 5 Snelle speler, maar kwam weer niet erg uit de verf, is nog niet ingespeeld met t team

Achahbar: 8 _O_ DIE DEKSELSE ACHAHBAR

Scheids: 3 Ik zat in het stadion, maar naar mijn oordeel floot de scheids het eerste half uur toch echt HEEL DRAMATISCH??? Hoor daar weinig over, maar ze kregen toen 1x geel, waar ik toch wel meer zat te denken aan 4-5x geel + 2x rood :?
Daarbuiten was hij ook niet zo goed met het bepalen van corners en achterballen etc, vond hem echt heel raar fluiten

[ Bericht 2% gewijzigd door ace_eleven op 24-08-2012 13:55:23 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115949969
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Dit meen je toch niet? :X
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:51:42 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115950084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet? :X
Daar neig ik toch wel naar ...

FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:34:42 #Koeman: ,,Over Guyon ben ik wel tevreden. Hij heeft geen grote kansen gemist. Dat hij moeilijk scoort, ligt ook aan de mensen om hem heen." reageer retweet
FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:32:28 #Koeman: ,, #Achahbar had het niet laten zien in de training. Hij was zelfs een keer te laat. Daarom stond hij ook niet in de basis." reageer retweet
FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:33:08 #Koeman: ,,De wereld ziet er voor #Achahbar niet ineens anders uit door een doelpuntje." reageer retweet
pi_115950106
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Wat bedoel je met *O* ????

Hopelijk iets als :? of 8)7 of |:( of :N of -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115950147
BMI op het begin _O_ _O-

Briljante solo, kapbewegingen, slidings, alles erop en eraan, wat een baas.

Mooi avondje gister, heerlijke comeback. Die dekselse Achahbar _O_
pi_115950166
Ik zou het allemaal wat doorschuiven met leerdam én vormer op het middenveld. En dan Immers in de spits proberen :P

Als achahbar dan toch geen basisplaats krijgt he :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:54:30 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115950199
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef shaderon het volgende:
Ik zou het allemaal wat doorschuiven met leerdam én vormer op het middenveld. En dan Immers in de spits proberen :P
En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam? :+
pi_115950218
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam? :+
Leerdam natuurlijk
pi_115950236
Waarom speelt Singh (ofzo) trouwens niet?
pi_115950249
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
zeg maar eens waarom wel
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:56:09 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115950266
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
Niet goed genoeg.
pi_115950271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef Cara het volgende:

[..]

zeg maar eens waarom wel
In de oefenduels speelde die toch best aardig, als een echte leider hoorde ik?
pi_115950273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef Cara het volgende:

[..]

zeg maar eens waarom wel
Omdat het de Noorse Iniesta is ;)
pi_115950280
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Niet goed genoeg.
Oke zal dan wel :P
pi_115952084
Die dekselse Achahbar _O_ _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_115952331
Als Koeman niet tevreden is met Achabar, zouden we dan niet met alleen Cisse - Schaken kunnen gaan spelen?
pi_115952576
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Koeman niet tevreden is met Achabar, zouden we dan niet met alleen Cisse - Schaken kunnen gaan spelen?
Voor mijn part spelen we weer eens 4-4-2, met Schaken en Cissé, waarbij Achahbar wat vaker mag spelen en af en toe wel een basisplaats :Y Fernandez zou ik ergens op een onbewoond eiland zetten, Jezus Christus, die gast blijft me maar verbazen :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:52:53 #37
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115953796
GVD Koeman, zet die dekselheid nou eens in de spits. Wat heeft hij toch met Fernandez, en waarom probeert hij het niet wat vaker met Achahbar. Koeman ziet toch ook wel dat Fernandez een ideale wisselspits is?
pi_115953809
Wat een heerlijke wedstrijd gister was echt topsfeer weer in de kuip.
Vormer -> Leerdam
Achabar -> Fernandez

Achabar zal ook geen wonderen verrichten maar hij verdiend in ieder geval een kans nu Fernandeze het zo laat afweten. Clasie speelde gisteren eerste helft echt dramatisch. Vond Immers over de hele wedstrijd de enige die een 7 verdiende. Mulder blijft een dramatische keeper in de opbouw, trapt 2x de bal over de zijlijn. Geeft de bal aan Clasie die niet vrij staat komt ook bijna een goal uit. Misschien niet hoogste prioriteit nu maar hoop niet dat die Mulder de komende 5 jaar op goal staat.
pi_115953838
Kan iemand trouwens zeggen waarom Cabral niet bij de selectie zat? Zie hem persoonlijk liever dan Cissé en Omar
pi_115953926
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan iemand trouwens zeggen waarom Cabral niet bij de selectie zat? Zie hem persoonlijk liever dan Cissé en Omar
Trainingsmentaliteit, niet goed genoeg, paar keer te laat op de training. Wie zal het zeggen, misschien weet Ronald het wel..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115954013
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
pi_115954056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoeg :+
BFF met GGMM
pi_115954096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoeg :+
Naja zijkant . Zit zelf vaak op CC/PP/KK dat soort vakken maar soms is het echt onduidelijk vooral met Cissé en Fernandez.
pi_115954393
Achahbar heeft in 10 minuutjes vaker gescoord dan Fernandez in 4 wedstrijden :N
pi_115954526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Cissé en Fernandez kan ik wel begrijpen, omdat die naast fysiek ook nog eens dezelfde stuntelige motoriek hebben. Maar Leerdam is makkelijk te herkennen als wandelende spijker, en Nelom aan zijn wat laconieke manier van bewegen. Een soort van Bruins-motoriek.

Clasie is echt onmogelijk te verwarren met een andere speler, met z'n half-kale knar en geweldige draaibewegingen. Vormer ook niet met z'n wat verwijfde haardos. De Vrij is ook erg herkenbaar met zijn wat lange dunne benen en risicovolle maar goed uitgevoerde schijnbewegingen. Dan heb je nog Janmaat, de enige met een gigantische bos krullen. Immers de blonde bonenstaak met Fernandez-techniek. Cabral met z'n ielige lichaampje die acties steeds te ver doorzet, ook herkenbaar. Mathijsen dan nog, die is te herkennen aan zijn gebrek aan snelheid en het voorover gebogen passen. Mis ik nog iemand?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_115954592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

Clasie is echt onmogelijk te verwarren met een andere speler, met z'n half-kale knar en geweldige draaibewegingen. Vormer ook niet met z'n wat verwijfde haardos. De Vrij is ook erg herkenbaar met zijn wat lange dunne benen en risicovolle maar goed uitgevoerde schijnbewegingen. Dan heb je nog Janmaat, de enige met een gigantische bos krullen. Immers de blonde bonenstaak met Fernandez-techniek. Cabral met z'n ielige lichaampje die acties steeds te ver doorzet, ook herkenbaar. Mathijsen dan nog, die is te herkennen aan zijn gebrek aan snelheid en het voorover gebogen passen. Mis ik nog iemand?
Ja, Mulder?? :')
pi_115954639
Immers wordt echt een legende in de kuip denk ik. Zie hem als 1 van de weinige die zijn hele leven in de kuip kan blijven spelen. Het echte topniveau zal die nooit halen maar hij geeft wel altijd 100% en voor Feyenoord is het een prima speler.
pi_115954640
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, Mulder?? :')

Vrij herkenbare poses toch? :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_115954699
Mulder de superautist die als het iets minder gaat altijd ballen over de zijlijn knalt en onrustig wordt. Beetje kuipvrees volgens mij want uit is die altijd veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')