Rot toch op joh mafkeesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, ik bespeur hier enige frustratie t.o.v Marrokanen, zelf in elkaar geslagen door die ventjes?
Hij heeft volledig gelijk. Het grootste aanvalstalent van Feyenoord, die op de bank zit omdat 1 hele matige spits in de basis staat, die niets maar dan ook niets brengt. Nee hij heeft volkomen gelijk, hij zou in de basis moeten staan, met Fernandez erachter. Je zag gelijk toen hij erin kwam, ondanks zijn geringe lengte, dat hij prima als aanspeelpunt kan fungeren, 1-2tjes, kaatsen, zelf de ruimte zoeken, hij heeft het allemaal. Geef die jongen eens een kans en hij legt er 20 in + hij laat Immers ook beter renderen.
Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
quote:
Gelukkig had ene Guidetti daar helemaal geen last van....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Rot toch op joh mafkees
Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo
Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Is gewoon van deze tijd man, net alsof dat alleen de Marokkanen zijn. Narsingh en Ola John bv doen er ook rustig aan mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Rot toch op joh mafkees
Als het een persoonlijke frustratie was omdat ik stelselmatig in elkaar wordt geslagen dan had ik toch niet gezegd dat ze er goed mee om moeten gaan maar dat ze hem zo snel mogelijk moeten verkopen ofzo
Hij heeft gewoon veel praatjes voor iemand die pas een paar maanden mag stemmen, en dat zie je de laatste tijd vaak met van die marokkaantjes, dus moeten ze daar verstandig mee om gaan, simpel as that.
Hij is toch pas net fit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef Hazzard het volgende:
Ik onthoud niet ieder interview van Achahbar en ga het ook niet opzoeken, maar wat hij in principe zegt is toch gewoon dat hij hoopt dat de trainer hem meer kansen/minuten gaat geven. Dat is toch hartstikke normaal en hoopt iedere speler die op de bank zit? Ik vind het best meevallen met hoeveel "problemen" hij ermee heeft.
Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.quote:
Dat was toch die Omar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Klopt, had een oorontsteking en de antibiotica wilde niet aanslaan door verzwakking ten gevolge van de ramadan.
quote:
quote:Anass Achahbar, de beoogde tweede spits achter Guyon Fernandez, ontbrak gisteren bij Feyenoord in Utrecht. De 18-jarige jeugdinternational kampt met een oorontsteking.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef mega-worstje het volgende:
Die singh of ellabedleloaidoeidiee heeft echt een hele lekkere vriendin zeg! maar ik houd ze niet uit elkaar als ze naast elkaar lopen enkwam ze tegen int maasgebouwBest wel lullig maarja
Nee die mocht voor zover ik begreep gewoon niet spelen omdat hij niet fit (sterk) genoeg was door de ramadan. Oorontsteking van Achahbar weet ik zekerquote:
Really? Ik vond hem een van de zwakkere spelers, maarja, ik heb het dan ook niet zo heel erg op Leerdam, ook nog niet op vormer trouwens, maakt mij niet zo veel uit wie er speelt. Leerdam is een wat betere mandekker, balafpakker, en Vormer heeft meer inzicht, tsja, mij om het even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Overigens speelde Leerdammetje ook weer een hele puike wedstrijd. Heeft veel meer diepgang en loopvermogen dan Vormer. Tevens komt hij ook veel vaker in scoringspositie, of zet hij anderen daarin. Hij is niet bang om die splijtende pass te geven.
Dit meen je toch niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Vermoedelijk toch Gyon weer in de spits zondag.
Daar neig ik toch wel naar ...quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:34:42#Koeman: ,,Over Guyon ben ik wel tevreden. Hij heeft geen grote kansen gemist. Dat hij moeilijk scoort, ligt ook aan de mensen om hem heen." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:32:28#Koeman: ,, #Achahbar had het niet laten zien in de training. Hij was zelfs een keer te laat. Daarom stond hij ook niet in de basis." reageer retweet
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:33:08#Koeman: ,,De wereld ziet er voor #Achahbar niet ineens anders uit door een doelpuntje." reageer retweet
Wat bedoel je metquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Lastpost het volgende:
Vermoedelijk toch Gyon weer in de spits zondag.
En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef shaderon het volgende:
Ik zou het allemaal wat doorschuiven met leerdam én vormer op het middenveld. En dan Immers in de spits proberen
Leerdam natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wie gaat dan de aanvoer regelen richting de spits vanuit het middenveld dat bestaat uit Clasie, Vormer en Leerdam?
zeg maar eens waarom welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
Waarom speelt Singh (ofzo) trouwens niet?
Niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef shaderon het volgende:
Waarom speelt Singh (ofzo) trouwens niet?
Omdat het de Noorse Iniesta isquote:
Voor mijn part spelen we weer eens 4-4-2, met Schaken en Cissé, waarbij Achahbar wat vaker mag spelen en af en toe wel een basisplaatsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Koeman niet tevreden is met Achabar, zouden we dan niet met alleen Cisse - Schaken kunnen gaan spelen?
Trainingsmentaliteit, niet goed genoeg, paar keer te laat op de training. Wie zal het zeggen, misschien weet Ronald het wel..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan iemand trouwens zeggen waarom Cabral niet bij de selectie zat? Zie hem persoonlijk liever dan Cissé en Omar
Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
Naja zijkant . Zit zelf vaak op CC/PP/KK dat soort vakken maar soms is het echt onduidelijk vooral met Cissé en Fernandez.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van achteren? Is dat afzichtelijke rugnummer niet duidelijk genoeg
Cissé en Fernandez kan ik wel begrijpen, omdat die naast fysiek ook nog eens dezelfde stuntelige motoriek hebben. Maar Leerdam is makkelijk te herkennen als wandelende spijker, en Nelom aan zijn wat laconieke manier van bewegen. Een soort van Bruins-motoriek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms heb ik wel trouwens als ik Feyenoord kijk in de kuip met Cissé,Fernandez,Nelom,Leerdam allemaal lijken ze echt teveel op elkaar zeker van achteren. Schaken en Bruno martins indi herken je nog wel. Clasie en Immers ook wel maar die andere 4 is het echt turen. Kunnen ze niet allemaal een gek kapsel nemen.
Ja, Mulder??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie is echt onmogelijk te verwarren met een andere speler, met z'n half-kale knar en geweldige draaibewegingen. Vormer ook niet met z'n wat verwijfde haardos. De Vrij is ook erg herkenbaar met zijn wat lange dunne benen en risicovolle maar goed uitgevoerde schijnbewegingen. Dan heb je nog Janmaat, de enige met een gigantische bos krullen. Immers de blonde bonenstaak met Fernandez-techniek. Cabral met z'n ielige lichaampje die acties steeds te ver doorzet, ook herkenbaar. Mathijsen dan nog, die is te herkennen aan zijn gebrek aan snelheid en het voorover gebogen passen. Mis ik nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |