En als je hem binnen voor de deur legt kan je er door de brievenbus overheen zeiken.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef Wombcat het volgende:
Hebben ze ook een dartboard?
Hoewel een deurmat ook wel interessant is. Je kunt er makkelijk overheen lopen en je voeten er aan vegen
Pleeborstel, kattenbak, spuugbak ...... ik koop het allemaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:35 schreef Wombcat het volgende:
Hebben ze ook een dartboard?
Hoewel een deurmat ook wel interessant is. Je kunt er makkelijk overheen lopen en je voeten er aan vegen
Kunnen we dat nu even zwart op wit krijgen?quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Wilders verdwijnt ook uit Nederland als hij besluit om te stoppen met de Nederlandse politiek.
Wat een faalquote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Het is namelijk van UvA
Wil jij zeggen dat de SP voor internationale solidariteit staat?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
lekker makkelijk zo..... etiketjes nazisme plakken ...
Er zijn wezenlijke verschillen tussen PVV en SP ... daarom zullen zij ook nooit regeren samen.
Ik heb SP gestemd en ik ben geen nazi..
Nee.dat is niet wat ik wilde zeggen. Maar ik wil dat wel doen voor jou, hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat de SP voor internationale solidariteit staat?
Waarom vraagt hij geen working holiday visum aan, kan ie lekker een jaartje backpacken, bbqen en surfen (blond haar heeft ie al)quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was z'n spullen aan het pakken om naar Australië te gaan maar dat gaat niet door omdat-ie nog geen visum heeft.
Wat dat betreft hebben jij en de extremistische moslims dezelfde belangen inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, de weerstand tegen de oprukkende islamisme zal in de toekomst in westerse landen exponentieel toenemen als de allah-fans hun verstikkende religie niet wat indimmen. Men spaart in ieder geval geen kosten en moeite om hun religie in negatieve zin te promoten.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, de weerstand tegen de oprukkende islamisme zal in de toekomst in westerse landen exponentieel toenemen als de allah-fans hun verstikkende religie niet wat indimmen. Men spaart in ieder geval geen kosten en moeite om hun religie in negatieve zin te promoten.
Maakt mij niet uit. Ik slaap er geen minuut minder door als die enge blonde racist het land uit is gevlucht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mensen die denken als Wilders c.q. de PVV vertrekt of ophoudt met bestaan dat alle problemen met religieuze dwazen als sneeuw voor de zon verdwijnen en dat daarna de bevolking als een dwaas richting mekka braaf in de anus van zijn voorbuurman gaat snuffelen.
Ik lach me rot, Wilders is nog een zacht eitje vergeleken met sommigen die dan graag zijn lege plek zouden willen opvullen.
Ten eerste, ik moet niets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien moet je je eens in de cultuur verdiepen in plaats van klakkeloos alle xenofobe lulkoek van de grote blonde smurf over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |