SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Echt hè, het is knetterdood.quote:
Altijd hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik was half 9 wakker. Keer knipperen met m'n ogen. Whoppa 10 uur wakker
ik droom altijd freakyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Altijd hè.
Was voor de verandering vroeg wakker vandaag, wel echt freaky gedroomd, ben blij dat ik het me niet meer goed herinner.
Niet altijd, wel vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Altijd hè.
Was voor de verandering vroeg wakker vandaag, wel echt freaky gedroomd, ben blij dat ik het me niet meer goed herinner.
*Hap* Nee, wel over één hele vage kennis en een extreem vage kennis die ik al 3793 jaar niet heb gezien, ook niet op FB en nooit veel van geweten heb, dus wat die opeens in mijn droom deed: keine Ahnung. Ook over een heel goor, twisted wijf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet altijd, wel vaak![]()
En droomde je over mij?![]()
![]()
Hm bijzonder. Ik droom nooit of ik kan me nooit herinneren dat ik droom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Hap* Nee, wel over één hele vage kennis en een extreem vage kennis die ik al 3793 jaar niet heb gezien, ook niet op FB en nooit veel van geweten heb, dus wat die opeens in mijn droom deed: keine Ahnung. Ook over een heel goor, twisted wijf.En nog wat andere mensen, maar die ben ik vergeten.
Bij iedereen is het sowieso het laatste, want ook al herinner je het niet, je droomt in principe altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm bijzonder. Ik droom nooit of ik kan me nooit herinneren dat ik droom.
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen is het sowieso het laatste, want ook al herinner je het niet, je droomt in principe altijd.Maar ik herinner me het ook zelden, dus dit is een uitzondering.
quote:
what the...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijk
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijk
Dan wil ik dat je je tanden poetst voordat we gaan zoenenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.
Dan heb je pech, want dan vind ik er niets meer aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je je tanden poetst voordat we gaan zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want dan vind ik er niets meer aan.Moet je het alleen zeggen vantevoren want dan zal ik niet lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Aap met een O op z'n buikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef AapO het volgende:
[..]
neh is niks manik wil wa met me nickname
beetje design
Er staat toch een O op zijn buik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef AapO het volgende:
[..]
neh is niks manik wil wa met me nickname
beetje design
zeker toch wel 14 jaar onderhandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
iedereen snapt het behalve aapo die zichzelf zo al 10 jaar noemt
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaatquote:
Zie je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaat
Mooi zoquote:
doe ook effe een 184x184 versie makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even het poesje van de buurvrouw voeren
quote:
Ba dum tssquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even het poesje van de buurvrouw voeren
Heb wel nog maar 1 rol pleepapierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
Mogguh!Potverdikke, fijn 12 uur geslapen zeg, das lang geleden
En zo maar eens fijn bij shift de wc vol knallen en mss ook ff douchen
![]()
Thanks shifto
Das waar ook ja, zag ik gister! Thanks for the reminder, meteen maar ff klaarleggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb wel nog maar 1 rol pleepapierdus mss moet je er ff 1 bijleggen voor de zekerheid als je hebt
Shifto alleen, ik vermaak me namelijk prima.quote:
njah jij hebt ook nog vakantie zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shifto alleen, ik vermaak me namelijk prima.
Het zit echt diep hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef AapO het volgende:
[..]
njah jij hebt ook nog vakantie zeker
Kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef AapO het volgende:
[..]
mua, de tijd komt voor jullie ook nog wel dat je nog maar 25 dagen in het jaar heb
Nee ik vind mijn werk gewoon leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef AapO het volgende:
[..]
njah jij hebt ook nog vakantie zeker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn werk gewoon leuk
Nice onequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef AapO het volgende:
Dejori, fix voor mij ook een avatar op 184x184
Moest hem opnieuw maken, daarom duurde het wat langer.quote:
Da's knap, gezien je posttijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:35 schreef shifto het volgende:
hier ook, ik zat om 1337 weer achter mn pc
Geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
tijd loopt hier 5min voor doordat ik de server 5min naar voren heb gezet
Wel terugzetten, anders ben je maandag 5 min te laatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
dus je loopt 5 minuten out of sync met de grote mensen tijd ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
Bij to the Handquote:
wtfquote:
Inderdaad. Balkondeur staat hier ook wagenwijd openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wtf![]()
Het is best lekker buiten!!
Mijn raam kan niet verder openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad. Balkondeur staat hier ook wagenwijd open
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn raam kan niet verder openEn dan hopen dat het droog blijft buiten als ik dadelijk ga douchen.
Wat snap je niet.quote:
Net alsof het boeit dat het buiten regent, als je gaat douchen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof het boeit dat het buiten regent, als je gaat douchen.Natte kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zuipsequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
Zo, en nu hopen dat mn band geplakt blijft. Zo maar eens het bier opmaken bij mn vorige werk
ik hoorde bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zit wel snorJij/de rest nog plannen voor het weekend?
Sickquote:
Ik ook nietquote:
Fok!-dating?quote:
Jij bent cool.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef AapO het volgende:
[..]
ik doe nie aan daten, ik doe aan binnenvallen en al het bier opzuipen
Ik weet niet waar jij vanavond bent, maar je mag best naar mn huis komen, hoor. Vanaf een uurtje of 4 zoiets, flink aanbellen. En mocht ik niet meteen open doen, gewoon blijven aanbellen.quote:
ik kladder wel heel je raam vol met painballsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vanavond bent, maar je mag best naar mn huis komen, hoor. Vanaf een uurtje of 4 zoiets, flink aanbellen. En mocht ik niet meteen open doen, gewoon blijven aanbellen.
Dat zal me lerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef AapO het volgende:
[..]
ik kladder wel heel je raam vol met painballs
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef AapO het volgende:
[..]
ik kladder wel heel je raam vol met painballs
op je voet alleen alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju ik tel even 11 muggenbulten op mijn poten. Jeuken dat het doet godverdomme
Is niet vies hoor. Ik heb liever een (kortstondige) pijn dan (constante) jeuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Iew dat is vies. En volgens mij vet pijnlijk.
Wtfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef shifto het volgende:
Ben dan een eckte held en brand ze weg met een peukgeen jeuk, wel pijn
Bitch please.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
Echte helden hebben zo goed als nooit muggenbulten.
hear hearquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Muisraket het volgende:
Echte helden hebben zo goed als nooit muggenbulten.
Da's mijn zin!quote:
quote:
Ik wist het welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
Ik vergeef het je, puur omdat het Community is.
Nog niet, ben bijna bij het einde van seizoen 5.quote:
Braaf.quote:
Ik speel geen CS. Ik speel nu SR. Maar nu moet ik ook gaan.quote:
quote:
Nooit aandachtstekort.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Muisraket het volgende:
Not sure if overdrijving or just aandachtstekort.
Hoop voor jou i.i.g. niet haar benenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
Gister naar de kermis geweest. Vantevoren biertje gedronken bij meisje. We lopen aan en boem, alles dicht
Daar wil ik sowieso niet tussen komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor jou i.i.g. niet haar benen
Ik ben er pas vanaf een uurtje of twee, en ben eerlijk gezegd redelijk sceptisch over of we kunnen meeten, hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef shifto het volgende:
Ik ook Efteling!Zie Moh daar wel ff
Plan was om om half 11 daar koffie te drinken naast de vogelrok. Dat is me niet gelukt
Plan 2 is de lunch van 14:30 wel te halen dus ben over uurtje ofzo weg, kan ik met de voorspelde drukte alvast in 1 attractie!
De botsauto's waren om 2 uur gewoon open trouwens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso niet tussen komen
mensen die niet willen meetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben er pas vanaf een uurtje of twee, en ben eerlijk gezegd redelijk sceptisch over of we kunnen meeten, hoorMaar anders sowieso vanaaf als we terug zijn?
Volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De botsauto's waren om 2 uur gewoon open trouwens.
Dan zijn ze niet openquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Jawel. Ze deden het alleen niet.
I KNOWquote:
Ik ga vandaag of morgen nog in de hoge zweefmolen in Den Boschquote:
Omg dat doet me denken aan de tijd dat ik nog een klein sparretje wasquote:
Fitness heeft wel gewerkt hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg dat doet me denken aan de tijd dat ik nog een klein sparretje was
Ik snap er niks van. Ik was een klein sparretje, toen een buxusboompje, toen een dropje en nu ben ik gewoon een eikelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fitness heeft wel gewerkt he
Ja snelle veranderingen wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Ik was een klein sparretje, toen een buxusboompje, toen een dropje en nu ben ik gewoon een eikel
Kom je me bewonderen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja snelle veranderingen wel.
En wat als hij zijn eikel draagt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet als je je als een eikel gedraagt.
Met 2 handenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
En wat als hij zijn eikel draagt?
Wiens handen?quote:
Krijgt hij pijn in zijn rug?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
En wat als hij zijn eikel draagt?
De jouwe?quote:
Klinkt aanlokkelijk, maar dan moet ik eerst wat meer met die halter van mij gaan trainen.quote:
Of je draagt gewoon een paar keer die van je eigen? Dan kan je die van bdh vast makkelijk aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk, maar dan moet ik eerst wat meer met die halter van mij gaan trainen.
Geen vergelijking. Met al BDH's piercings erbij weegt dat ding bijna een ton.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of je draagt gewoon een paar keer die van je eigen? Dan kan je die van bdh vast makkelijk aan.
Gadverquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen vergelijking. Met al BDH's piercings erbij weegt dat ding bijna een ton.
Doe dan. Nu is het weer lekker fris om dat te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk, maar dan moet ik eerst wat meer met die halter van mij gaan trainen.
Ja ben er ingeluisdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Beetje Rosmalen/'s-Hertogenbosch ontvluchten
Komt wel goeie tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
Ach gaat gezellig worden, met S. alleen op een terras
Tot hoe laat is die open en ik ga als het droog isquote:
11 uur.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tot hoe laat is die open en ik ga als het droog is
Oh da's nog laatquote:
Ben er bang voor. Ik heb mooi afgezegd, dan maar geen kermisquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh da's nog laatIk ga vandaag wss nog wel maar alleen als het droog is.
O GOD LAAT HET DROOG ZIJN
Zou jammer zijn. Ik ga met dat vrouwke uit m'n klas dus stiekem heb ik er wel zin inquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ik heb mooi afgezegd, dan maar geen kermis![]()
Ach zat plek waar je heen kan als het eventueel zou regenen tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Ik ga met dat vrouwke uit m'n klas dus stiekem heb ik er wel zin in
Ik ga alleen met haar naar de kermis dus als het blijft regenen blijf ik mooi thuisquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach zat plek waar je heen kan als het eventueel zou regenen tochEn nice! Veel plezier
Je smelt niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga alleen met haar naar de kermis dus als het blijft regenen blijf ik mooi thuis
Jawel want ik ben van suiker.quote:
Dan ga ik haar zo bellenquote:
Ga jij ook nog?quote:
Jammerquote:
Ben gisteren al even geweest, was geen succes.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben gisteren al even geweest, was geen succes.
Misselijkheid door kater, net gegeten en toen in zo'n gek ding waar ik alleen maar meer misselijker van werdquote:
Knetterlam in de python is ook zeker een aanraderquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misselijkheid door kater, net gegeten en toen in zo'n gek ding waar ik alleen maar meer misselijker van werd
Staat op mijn to do list jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Knetterlam in de python is ook zeker een aanraderEn daarna in de bob
's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:
Dat wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends een vent
Omgquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Knetterlam in de python is ook zeker een aanraderEn daarna in de bob
Ja en dan blijf je tenminste zeker droog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef bijdehand het volgende:
Weet niet. Anders vraag ik gewoon of ze mee wil eten ofzo. Mijn ouders zijn toch niet thuis
Ja inderdaad. Nja zou wel fijn zijn als ik droog bleef maar zij mag wel nat wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan blijf je tenminste zeker droog.
Dat heb je deels zelf in de handquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nja zou wel fijn zijn als ik droog bleef maar zij mag wel nat worden
Nou om eerlijk te zijn hoeft het nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat heb je deels zelf in de hand
Geen logica ditte. Eerst zeg je dat ze wel nat mag wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn hoeft het niet
Dat eerste was om stoer te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen logica ditte. Eerst zeg je dat ze wel nat mag worden, daarna hoeft het niet.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat eerste was om stoer te doen.
Ik zeg het tenminste eerlijkquote:
Hoezo overduidelijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar het was overduidelijk.
Nee geintje maar zulke dingen zeg je normaal nietquote:
Wel van die oversekste dingen tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee geintje maar zulke dingen zeg je normaal niet
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel van die oversekste dingen toch
Nee want ik denk niet alleen maar aan seksquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee want ik denk niet alleen maar aan seks
Hartaanval allessssquote:
Ja man ik dacht al wtf is dat voor grappenmakerquote:
Zei je 'grappenmaker'?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja man ik dacht al wtf is dat voor grappenmaker
Ja deze alleen -->quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zei je 'grappenmaker'?
[ afbeelding ]
Bassie is veel leuker.quote:
quote:
Ik ga over een uurtje. En nee, ik heb gezegd dat ik na het eten af wil sprekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vanavondBlijft ze nou nog eten?
Uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wil je een uberhipster foto?
Ik heb ook biertjes op om mn vakantie af te sluiten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef MohMi het volgende:
Zo dan, de avonden zijn toch beduidend beter als je de volgende dag niet om 5:15 op hoeftEn omdat te vieren, nemen we nog een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |