SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Echt hè, het is knetterdood.quote:
Altijd hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik was half 9 wakker. Keer knipperen met m'n ogen. Whoppa 10 uur wakker
ik droom altijd freakyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Altijd hè.
Was voor de verandering vroeg wakker vandaag, wel echt freaky gedroomd, ben blij dat ik het me niet meer goed herinner.
Niet altijd, wel vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Altijd hè.
Was voor de verandering vroeg wakker vandaag, wel echt freaky gedroomd, ben blij dat ik het me niet meer goed herinner.
*Hap* Nee, wel over één hele vage kennis en een extreem vage kennis die ik al 3793 jaar niet heb gezien, ook niet op FB en nooit veel van geweten heb, dus wat die opeens in mijn droom deed: keine Ahnung. Ook over een heel goor, twisted wijf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet altijd, wel vaak![]()
En droomde je over mij?![]()
![]()
Hm bijzonder. Ik droom nooit of ik kan me nooit herinneren dat ik droom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Hap* Nee, wel over één hele vage kennis en een extreem vage kennis die ik al 3793 jaar niet heb gezien, ook niet op FB en nooit veel van geweten heb, dus wat die opeens in mijn droom deed: keine Ahnung. Ook over een heel goor, twisted wijf.En nog wat andere mensen, maar die ben ik vergeten.
Bij iedereen is het sowieso het laatste, want ook al herinner je het niet, je droomt in principe altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm bijzonder. Ik droom nooit of ik kan me nooit herinneren dat ik droom.
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij iedereen is het sowieso het laatste, want ook al herinner je het niet, je droomt in principe altijd.Maar ik herinner me het ook zelden, dus dit is een uitzondering.
quote:
what the...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijk
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me soms herinneren dat ik droom: als ik in jouw ogen kijk
Dan wil ik dat je je tanden poetst voordat we gaan zoenenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik dit las.
Dan heb je pech, want dan vind ik er niets meer aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je je tanden poetst voordat we gaan zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want dan vind ik er niets meer aan.Moet je het alleen zeggen vantevoren want dan zal ik niet lunchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Aap met een O op z'n buikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef AapO het volgende:
[..]
neh is niks manik wil wa met me nickname
beetje design
Er staat toch een O op zijn buik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef AapO het volgende:
[..]
neh is niks manik wil wa met me nickname
beetje design
zeker toch wel 14 jaar onderhandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
iedereen snapt het behalve aapo die zichzelf zo al 10 jaar noemt
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaatquote:
Zie je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaat
Mooi zoquote:
doe ook effe een 184x184 versie makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat AapO op zijn buik, maar dat zie je niet bij dit formaat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even het poesje van de buurvrouw voeren
quote:
Ba dum tssquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even het poesje van de buurvrouw voeren
Heb wel nog maar 1 rol pleepapierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 schreef MohMi het volgende:
Mogguh!Potverdikke, fijn 12 uur geslapen zeg, das lang geleden
En zo maar eens fijn bij shift de wc vol knallen en mss ook ff douchen
![]()
Thanks shifto
Das waar ook ja, zag ik gister! Thanks for the reminder, meteen maar ff klaarleggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb wel nog maar 1 rol pleepapierdus mss moet je er ff 1 bijleggen voor de zekerheid als je hebt
Shifto alleen, ik vermaak me namelijk prima.quote:
njah jij hebt ook nog vakantie zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shifto alleen, ik vermaak me namelijk prima.
Het zit echt diep hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef AapO het volgende:
[..]
njah jij hebt ook nog vakantie zeker
Kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:57 schreef AapO het volgende:
[..]
mua, de tijd komt voor jullie ook nog wel dat je nog maar 25 dagen in het jaar heb
Nee ik vind mijn werk gewoon leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef AapO het volgende:
[..]
njah jij hebt ook nog vakantie zeker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik vind mijn werk gewoon leuk
Nice onequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef AapO het volgende:
Dejori, fix voor mij ook een avatar op 184x184
Moest hem opnieuw maken, daarom duurde het wat langer.quote:
Da's knap, gezien je posttijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:35 schreef shifto het volgende:
hier ook, ik zat om 1337 weer achter mn pc
Geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
tijd loopt hier 5min voor doordat ik de server 5min naar voren heb gezet
Wel terugzetten, anders ben je maandag 5 min te laatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
dus je loopt 5 minuten out of sync met de grote mensen tijd ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
Bij to the Handquote:
wtfquote:
Inderdaad. Balkondeur staat hier ook wagenwijd openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wtf![]()
Het is best lekker buiten!!
Mijn raam kan niet verder openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad. Balkondeur staat hier ook wagenwijd open
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn raam kan niet verder openEn dan hopen dat het droog blijft buiten als ik dadelijk ga douchen.
Wat snap je niet.quote:
Net alsof het boeit dat het buiten regent, als je gaat douchen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof het boeit dat het buiten regent, als je gaat douchen.Natte kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zuipsequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
Zo, en nu hopen dat mn band geplakt blijft. Zo maar eens het bier opmaken bij mn vorige werk
ik hoorde bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zit wel snorJij/de rest nog plannen voor het weekend?
Sickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |