sfeer bij Oranje verpesten doe ik wel voor niks hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen met een salaris van enkele miljoenen en zo nu en dan is de sfeer bij Oranje verpesten.
10 keer raden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef kilozout het volgende:
Wie zei dat Real makkelijk ging winnen? Moeten ze nu wel eens beginnen met voetballen.
Moet ie wel mee oppassen met Ronaldo achter 'm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Xavi zag een euro liggen, je weet het nooit met de crisis
Lang geleden dat ik Real tegen Barca heb zien voetballenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef kilozout het volgende:
Wie zei dat Real makkelijk ging winnen? Moeten ze nu wel eens beginnen met voetballen.
Zit je met een bingokaart op schoot?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef DonRaja het volgende:
Heeft de commentator al comedia della arte gezegd?
van de pavert?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team voor volgend jaar bij Real:
Verhoeven
Cijntje - Pepe - Carvalho - Albiol
Xabi - Immers - Fer
Özil - Zeefuik - CR7
Emile is een onzekere jongen die maar gaat meelopen voordat men bij Sport1 hem belachelijk gaan maken..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Emile is wel duidelijk Barca fan he
Je kan ook lekker fan zijn van real op het manier van spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Emile is wel duidelijk Barca fan he
Je mist Boumaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team voor volgend jaar bij Real:
Verhoeven
Cijntje - Pepe - Carvalho - Albiol
Xabi - Immers - Fer
Özil - Zeefuik - CR7
Die zit dan bij Barca, wel oplettenquote:
Ik vind ze beide altijd wel leuk om te kijken, heb niet echt een voorkeurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je kan ook lekker fan zijn van real op het manier van spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |