Vanwege het aanvallende spel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige die Barça niet mag?
Barça niet mogen en PSV wel mogenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige die Barça niet mag?
Ze vallen even veelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die van jou wint prijzen
Dat dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon alle 22 de spelers een gele kaart geven voor spelbederf, wat een tamme bedoening
Strootmanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe opstelling Barca:
Valdes
Alves - vd Pavert - Blind - Abidal
Xavi - Strootman - Andresini
Platje - Tuyp - Afellay
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon alle 22 de spelers een gele kaart geven voor spelbederf, wat een tamme bedoening
1 - daar ging het niet om.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee die van jou wint prijzen
Bedoel je thuis op de bank?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Zit Afellay nog op de bank of is het helemaal over bij Barca ?
Die zal niet meer aan spelen toekomen bij Barca.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Als ze op de tribune ook banken hebben zit hij nog op de bank.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Pedroso het volgende:
over en uit. Maher wordt wel een Afellay light versie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Zou ik ook wel willen met een salaris van enkele miljoenen en zo nu en dan is de sfeer bij Oranje verpesten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je thuis op de bank?
Het zijn nog wat kleine verborgen briljantjes in deze wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |