quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Best een aardig spelertje, die Messi. Is hij niks voor Feyenoord.
Daar was ie afgetestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
Ga jij nou niet de scout uit zitten hangen. Dat zullen de scouts van Feyenoord al wel overwogen hebben namelijk. die komt lengte te kort voor de Eredivisie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet uitgenodigd op de bruiloft
Cassilas welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet uitgenodigd op de bruiloft
Misschien, maar Feyenoord is niks (voor Messi)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
En Clasie danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij nou niet de scout uit zitten hangen. Dat zullen de scouts van Feyenoord al wel overwogen hebben namelijk. die komt lengte te kort voor de Eredivisie.
quote:
Tuyp naar Barcelona.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
Platje & Tuyp het dodelijke spitsenkoppel van Barça.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuyp naar Barcelona.
En Messie naar Volendam
ik snap het oorzakelijke verband niet helemaalquote:
Met Xavi en Iniesta achter je komt allles goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Platje & Tuyp het dodelijke spitsenkoppel van Barça.
neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige die Barça niet mag?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik de enige die Barça niet mag?
Nieuwe opstelling Barca:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Met Xavi en Iniesta achter je komt allles goed
Gewoon alle 22 de spelers een gele kaart geven voor spelbederf, wat een tamme bedoeningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |