sfeer bij Oranje verpesten doe ik wel voor niks hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen met een salaris van enkele miljoenen en zo nu en dan is de sfeer bij Oranje verpesten.
10 keer raden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef kilozout het volgende:
Wie zei dat Real makkelijk ging winnen? Moeten ze nu wel eens beginnen met voetballen.
Moet ie wel mee oppassen met Ronaldo achter 'm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Xavi zag een euro liggen, je weet het nooit met de crisis
Lang geleden dat ik Real tegen Barca heb zien voetballenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef kilozout het volgende:
Wie zei dat Real makkelijk ging winnen? Moeten ze nu wel eens beginnen met voetballen.
Zit je met een bingokaart op schoot?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef DonRaja het volgende:
Heeft de commentator al comedia della arte gezegd?
van de pavert?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team voor volgend jaar bij Real:
Verhoeven
Cijntje - Pepe - Carvalho - Albiol
Xabi - Immers - Fer
Özil - Zeefuik - CR7
Emile is een onzekere jongen die maar gaat meelopen voordat men bij Sport1 hem belachelijk gaan maken..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Emile is wel duidelijk Barca fan he
Je kan ook lekker fan zijn van real op het manier van spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Emile is wel duidelijk Barca fan he
Je mist Boumaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team voor volgend jaar bij Real:
Verhoeven
Cijntje - Pepe - Carvalho - Albiol
Xabi - Immers - Fer
Özil - Zeefuik - CR7
Die zit dan bij Barca, wel oplettenquote:
Ik vind ze beide altijd wel leuk om te kijken, heb niet echt een voorkeurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je kan ook lekker fan zijn van real op het manier van spelen
Anders mag ik een sok gaan etenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef TheFatLady het volgende:
Tamme wedstrijd. Hopen op een beetje spektakel 2e helft
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Koop je ene coentrao terwijl Willems nog goedkoop is
ja dit dusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wil doelpunten of vechtpartijen zien.
Is dat die Kazachstaanse dude?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
hmm iets is niet goed..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wil doelpunten of vechtpartijen zien.
pepequote:
Waarom staat die Catalaan naast Mourinho?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
hmm iets is niet goed..
Zo'n lekkere zelfgebreide met mosterd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders mag ik een sok gaan eten
snorreman lachtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
hmm iets is niet goed..
Prachtig en heel culinair jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo'n lekkere zelfgebreide met mosterd.
Is toch lekker man
?????quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is dat die Kazachstaanse dude?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |