Terugreis zal deels in eigen tijd zijn. Maar ik dido het hele zaakjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reistijd eigentijd, of reistijd diensttijd?
Jezus, dan mag je wel op 1/8000 schieten ofzoquote:
Veel keuze is er niet.quote:
"Bezoek aan de Vlindertuin".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
quote:
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
M.k. hoe heette dat filmpje over de LMB ookalweer??
Nooit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat aan mij? en welk filmpje?
Vergeet niet je stretcher mee te nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef EllaN het volgende:
Wanneer gaan we DEF-meeten in de vlindertuin?
quote:
Was iemand anders, staat in het vorige topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
Dat was Schild, en lastig hè terug zoeken op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of het was iemand anders die 't postte. Filmpje over LMB kennismakingsdagen Augustus
ja die zagen we een uurtje geleden ook inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef paintmeester het volgende:
Kijken jullie serieus deze filmpjes? Dacht dat alleen ER dat deed....
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Dat gelukkig dan weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoop dat je tevens niet gehecht bent aan je golvende lokken, die gaan er ook af.
Want je kunt niet zonder?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
Whehe mobiel inleveren op bivak, gaat nog wat worden voor mij![]()
Om tijd te doden zit ik altijd op m;n mobquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |