SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch nog ff mezelf spammen.
Hoi allen! (lange post)
Jaren terug begonnen met C25K op aldi hardloop schoenen. Ging de ene keer makkelijk en de andere keer niet. Heb toen nieuwe schoenen aan laten meten (en dat was juist het tegenover gestelde van wat ik had) maar toen niet meer verder gegaan met hardlopen. Ben toen begonnen met fitness en daar heb ik veel fietsen en crosstrainer gedaan. Soms hardlopen wat dan wel ging. Nu vandaag op de ascics naar buiten en in 22 minuten 3.4km weg gelopen. Wel ff heel anders dan een loopband! Qua conditie wil het wel maar de bovenbeen spieren kan ik goed voelen. Voorin de benen vooral (hamstring of adductoren?) maar verder ging het redelijk. Mijn idee is om maandag, woensdag en vrijdag te fitnessen (kracht, weinig cardio) en dan dinsdag, donderdag en zaterdag (evt.) hardlopen. Rustiger opbouwen, andere houding? Sta open voor tips.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Van 0-5 KM. Waar je 3x per week gaat en gewoon telkens een nieuwe les, 10 weken lang. Althans ik dacht dat dat de bedoeling was, maar die eerste lessen heb ik wel vaker herhaald. Ik denk dat ik gewoon 3x per week dezelfde les ga doen ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk schema heb je? Waarbij je 3x per week dezelfde les doet?Mijn conditie is echt 0.
![]()
Er is ook een schema waarbij je standaard 3x per week dezelfde les doet. Die doe ik zelf ook en dat bevalt me veel beter dan elke keer lopen een schepje er bovenop moeten doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van 0-5 KM. Waar je 3x per week gaat en gewoon telkens een nieuwe les. Althans ik dacht dat dat de bedoeling was, maar die eerste lessen heb ik wel vaker herhaald. Ik denk dat ik gewoon 3x per week dezelfde les ga doen ja.Mijn conditie is echt 0.
Deze: http://www.loopjezelfbete(...)-0-5-km-10-weken.pdf![]()
Ah, dat is wel fijn inderdaad. De reden dat ik Evy heb gekozen is omdat ik het wel ideaal vind om op muziek te kunnen rennen en wandelen. En de tips en motivatie tussendoor helpen ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook een schema waarbij je standaard 3x per week dezelfde les doet. Die doe ik zelf ook en dat bevalt me veel beter dan elke keer lopen een schepje er bovenop moeten doen.
Deze: http://www.loopjezelfbete(...)-0-5-km-10-weken.pdf![]()
![]()
Dat dus.quote:![]()
Om 6 uur mijn bed uit om een rondje Rembrandt- en Vondelpark te doen. Ik ben zoooo benieuwd hoe dat nou is. - Eerste week in Amsterdam-
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Deze is ook van Evy, dit is het 2011 schema.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn inderdaad. De reden dat ik Evy heb gekozen is omdat ik het wel ideaal vind om op muziek te kunnen rennen en wandelen. En de tips en motivatie tussendoor helpen ook.![]()
Oh okay.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze is ook van Evy, dit is het 2011 schema.
Ik denk dat het bij nader inzien wel klopt. Niet elke les is meteen een tandje zwaarder.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Om 6 uur mijn bed uit om een rondje Rembrandt- en Vondelpark te doen. Ik ben zoooo benieuwd hoe dat nou is. - Eerste week in Amsterdam-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Jij gaat ook dezelfde tijd het Vondelpark in? Misschien zien we elkaar nog.quote:![]()
* Nero22 draagt zwart Nike shirt, blauw/rode broek en heeft grijs/gele Saucony's.
Tot morgen.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nee heb kramp in armen wil schrijven maar kost teveel moeite sicces█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Je kan ook de schema van Renate Wennemars gebruiken. Andere muziek en haar stem klinkt anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay.
Ik denk dat het bij nader inzien wel klopt. Niet elke les is meteen een tandje zwaarder.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik vond Renate ook beter. Vooral omdat ze ook met tempo's werkt, maar vond het ook een fijnere opbouwquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan ook de schema van Renate Wennemars gebruiken. Andere muziek en haar stem klinkt anders.![]()
![]()
Heb net iemand gefriend op Endomondo maar weet niet welke Fok!ster het is![]()
![]()
Maar ieder geval hoi
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Fuuu, vandaag te laat thuis om nog te gaan hardlopen.
Dan maar morgenochtend en dan 's avonds zwemmen.
♫![]()
Ik heb de Zevenheuvelenloop nog steeds in mijn agenda staan. Je kan nog inschrijven tot 21 oktober dus ruim voldoende tijd om te herstellen en naar de 15 km toe te trainen.![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan ook de schema van Renate Wennemars gebruiken. Andere muziek en haar stem klinkt anders.![]()
Maken jullie hier gebruik van hartslagmeters? Ik ben op zoek naar een maar dan wil ik het vooral gebruiken voor krachttraining en roeien op een machine. Heeft iemand een link naar een goede die ook daarvoor gebruikt kan worden?
Lijkt me super interessant om m'n resultaten op de computer vast te leggen en dan langzaam vooruitgang te zien![]()
![]()
Ik heb een hartslagmeter jaIk vind het erg leuke informatie om te zien en te gebruiken.
Mijn hartloopspulletjes liggen al bij mijn werk-tas, straks na het werk lekker een rondje rennen door de stadzin in!
Oh, en als jullie nog de marathon van New York willen lopen, moeten jullie wel even zorgen voor iemand die je bagage voor je draagt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het lijken wel Nederlanders.quote:Als de organisatie het brengt is het niet goed, en als ze het zelf moeten doen is het ook niet goed
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Echt he. Ik snap serieus dat lang wachten op je tas vervelend is, maar dat is toch ook logisch bij zo'n enorm evenement?
Nou is starten op Staten Island en finishen in Central Park ook niet heel praktisch, maar dat moet toch wel te doen zijn met de tassen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmorgen weer lekker gelopen! Ging best goed, lekker een rustig tempo aangehouden.
http://www.endomondo.com/workouts/gZRP6OmqmV8![]()
Vandaag niet lopen... Ik krijg een steeds grotere hekel aan rustdagen
Zo eerst maar eens naar Utrecht, babbelen over mn nieuwe functieF means you're fucked![]()
Het is ook nooit goedquote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Succes!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:52 schreef YUR het volgende:
Zo eerst maar eens naar Utrecht, babbelen over mn nieuwe functieWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Run-aholicquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:52 schreef YUR het volgende:
Zo eerst maar eens naar Utrecht, babbelen over mn nieuwe functie
Ik ga vandaag eindelijk weer
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die doe ik ook vlgs mij en hou mij er ook niet strak aan, gewoon zien wat kan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van 0-5 KM. Waar je 3x per week gaat en gewoon telkens een nieuwe les, 10 weken lang. Althans ik dacht dat dat de bedoeling was, maar die eerste lessen heb ik wel vaker herhaald. Ik denk dat ik gewoon 3x per week dezelfde les ga doen ja.Mijn conditie is echt 0.
Ik weet dat ik pas na een paar weken eindelijk oefening 1 van week 1 kon halen. Ook omdat ik toen pas echte schoenen aan had ipv gympies. Ik haalde de minuut met pijn en moeite, de 2 minuten moest ik afhaken, hield het niet vol dus heb wat oefeningen herhaald, niks willen forceren.
Nu zit ik in week 2, die 3x 3 minuten keek ik een beetje tegenop maar bleken gisteren vrij makkelijk te doen. Sterker nog, ik dacht dat ik nog een 3 minuten moest maar kreeg te horen dat de workout compleet was
Als ik het kan, dan kan echt iedereen het!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succesverhaal in wording, van kluizenaar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond weer fitness. Maar even niet mijn voorste bovenbeenspieren trainen want die kan ik nog goed voelen van het "hardlopen" van gisteren. En dan als cardio maar even fiets of crosstrainer.
Morgen weer een stukje hardlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Inmiddels 2 maanden niet gelopen door hevige verkoudheid, gisteren en vorige week een paar honderd meter proberen te lopen omdat het zo uitkwam, en het ging me niet slecht af. Denk dat ik volgende week weer start met 3x 5.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik hloop het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Succesverhaal in wording, van kluizenaarIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Eigenlijk geen tijd, maar besloten om maar wat minder aan mijn werk te doen vanmorgen en te gaan lopen. Wat een mooie ochtend, met zo'n wazig zonnetje, lekkere temp. Ik wou zo rond de 6 a 7k in rustige duurloop doen, maar was ineens alweer bij mijn fiets.
Schandalig constant gelopen weer: klik
Mooie TT![]()
![]()
Hoi!
Ik wil vandaag ook wel ergens gaan lopen, moet alleen nog even bedenken wat en waar. Kan nu niet gaan lopen want val om van de honger, moet wel douchen want ik stink van de lange reis, maar heb ook geen zin om twee keer op een dag te douchen en moet ook nog even naar Nijmegen na 't ontbijt! Eerste Wereldproblemen dit!
Eerst maar 's beginnen met ontbijt zo
Ja doei.![]()
Herkenbaar!! Ik lag zo vanmorgen in mijn bed te dubben: eerst eten-lopen-douchen-werken of eten-douchen-werken-lopen-douchen maar toch maar niet want waarschijnlijk komt er wel een vrij-mi-bo moment. Toen heb ik maar gewoon mijn hardloopkleren aangetrokken en ben gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik wil vandaag ook wel ergens gaan lopen, moet alleen nog even bedenken wat en waar. Kan nu niet gaan lopen want val om van de honger, moet wel douchen want ik stink van de lange reis, maar heb ook geen zin om twee keer op een dag te douchen en moet ook nog even naar Nijmegen na 't ontbijt! Eerste Wereldproblemen dit!
Eerst maar 's beginnen met ontbijt zo![]()
Ik ga zo hardlopen denk ik... Zit het een beetje uit te stellen, ben nu weer in Amsterdam en ik vind het daar toch nog een beetje anders ofzo... haha![]()
Niet uitstellen, GAAN!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:45 schreef Miezziej het volgende:
Ik ga zo hardlopen denk ik... Zit het een beetje uit te stellen, ben nu weer in Amsterdam en ik vind het daar toch nog een beetje anders ofzo... haha
Hetgevoel als je twijfelt/uitstelt en dan toch maar lekker bent gegaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moet eigenlijk gewoon hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet uitstellen, GAAN!
Hetgevoel als je twijfelt/uitstelt en dan toch maar lekker bent gegaan.
Gisteren ook een armband binnengekregen voor mijn telefoon, die moet ik natuurlijk even testen!hahaha
![]()
Gisteren ook voor het eerst gelopen met Endomondo. Is toch wel erg leuk om achteraf de route te zien die je hebt gelopen, met van alles aan info erbij.
Ging toch al heel erg lekker![]()
![]()
Het gaat wel al beter dan in oudere versiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:05 schreef Miezziej het volgende:
Stomme endomondo zit veel te lang te zoeken naar satelieten
Maar inderdaad..Micoach heeft hem binnen 5 seconden, Endo soms pas na een minuut ofzo.
Ik zet Endo meestal eerst aan, ga dan mijn telefoon in de armband stoppen, armband om, oortjes in telefoon en oren pluggen dan dan eens kijken hoe ver Endo is, meestal is ie er tegen die tijd wel
Pro-tip, zet nooit de auto-pauze aan..je wordt gek van de meldingen over GPS en je tijden kloppen voor geen meter meer![]()
Hij zit nu al meer dan 10 min te zoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:10 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Het gaat wel al beter dan in oudere versies
Maar inderdaad..Micoach heeft hem binnen 5 seconden, Endo soms pas na een minuut ofzo.
Ik zet Endo meestal eerst aan, ga dan mijn telefoon in de armband stoppen, armband om, oortjes in telefoon en oren pluggen dan dan eens kijken hoe ver Endo is, meestal is ie er tegen die tijd welGa gewoon starten heb geen zin meer om te wachten, dan maar mislukte stats.
![]()
Tihuh..ben je wel buiten dan? Binnen doet GPS het niet he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hij zit nu al meer dan 10 min te zoekenGa gewoon starten heb geen zin meer om te wachten, dan maar mislukte stats.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: