abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116073515
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een spotje maar vooralsnog geen debatten, het gaat trouwens niet alleen om de LP maar alle kleine partijen en de PvdD reken ik al niet meer mee aangezien die al in de kamer zitten.
DPK was wel uitgenodigd maar ook alleen omdat hij best wel een bekend figuur is, dat geeft wel een beetje aan wat er voor nodig is om uitgenodigd te worden. De SOPN heeft eigenlijk dezelfde status als het DPK qua naamsbekendheid, het is op het nieuws geweest en volgens mij ook nog bij P&W maar een uitnodiging ho maar.
Het geeft ook gelijk een goede reden om te stoppen met heel die staatstelevisie omdat de toegevoegde waarde werkelijk nihil is.
''Levert jou persoonlijk niets op'' is niet synoniem aan ''nihil toegevoegde waarde''
pi_116073537
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:44 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een spotje maar vooralsnog geen debatten, het gaat trouwens niet alleen om de LP maar alle kleine partijen en de PvdD reken ik al niet meer mee aangezien die al in de kamer zitten.
DPK was wel uitgenodigd maar ook alleen omdat hij best wel een bekend figuur is, dat geeft wel een beetje aan wat er voor nodig is om uitgenodigd te worden. De SOPN heeft eigenlijk dezelfde status als het DPK qua naamsbekendheid, het is op het nieuws geweest en volgens mij ook nog bij P&W maar een uitnodiging ho maar.
Het geeft ook gelijk een goede reden om te stoppen met heel die staatstelevisie omdat de toegevoegde waarde werkelijk nihil is.
sorry maar dit gaat nergens meer over. Je kan niet aan alle partijen evenveel exact aandacht besteden als je een beetje diepgang wilt in je programma's. Je conclusies over de PO hierin gaan dan ook nergens over. Een kleine partij moet gewoon zelf voor veel publiciteit zorgen. Zo is de PvdD er ook in geslaagd om verkozen te worden.
pi_116073615
Als je meer op TV wil gewoon je partijprogramma voorlezen en Rugter van GeenStijl komt wel even langs voor wat vragen met irritante muziekjes :')
pi_116073648
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

''Levert jou persoonlijk niets op'' is niet synoniem aan ''nihil toegevoegde waarde''
Ik zie niet in waarom we met zijn alle moeten betalen voor een zender waar niet iedereen word vertegenwoordigd. Dat is nu eenmaal je taak als je met publiek geld aan het smijten bent.
pi_116073694
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

sorry maar dit gaat nergens meer over. Je kan niet aan alle partijen evenveel exact aandacht besteden als je een beetje diepgang wilt in je programma's. Je conclusies over de PO hierin gaan dan ook nergens over. Een kleine partij moet gewoon zelf voor veel publiciteit zorgen. Zo is de PvdD er ook in geslaagd om verkozen te worden.
Ik vraag niet eens om exact evenveel aandacht hoewel dat natuurlijk wel de beste oplossing is. Maar om bij voorbaat andere partijen uit te sluiten bij notabene de staatstelevisie is te gek voor woorden.
pi_116073741
De LP kan een berg leren van de PvdD.
pi_116073744
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat doet niets af aan het feit dat de STAATSTELEVISIE kleine partijen gewoon een kans moeten geven.
Wel amusant dat een LP-aanhanger het fenomeen 'staatstelevisie' niet alleen accepteert, maar zelfs verplichtingen wil opleggen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_116073808
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef nostra het volgende:

[..]

Wel amusant dat een LP-aanhanger het fenomeen 'staatstelevisie' niet alleen accepteert, maar zelfs verplichtingen wil opleggen.
Ik ben sowieso tegen staatstelevisie maar als we het dan toch hebben mag ik toch wel zeggen dat er eerlijk omgegaan moet worden met de zendtijd voor politieke partijen en daar vallen wat mij betreft ook de debatten onder.
pi_116073847
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:54 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik ben sowieso tegen staatstelevisie maar als we het dan toch hebben mag ik toch wel zeggen dat er eerlijk omgegaan moet worden met de zendtijd voor politieke partijen en daar vallen wat mij betreft ook de debatten onder.
Hoe zie je dat voor je, debatten met 20 lijsttrekkers?
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_116073872
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef M.rak het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je, debatten met 20 lijsttrekkers?
Waar een wil is is een weg, je kan er ook voor kiezen om er telkens 4 uit te lichten.
pi_116073908
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:56 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg, je kan er ook voor kiezen om er telkens 4 uit te lichten.
Zoals eerder gezegd: als je ze allemaal een kwartiertje zendtijd geeft ben je vijf uur bezig met je debat. En dan hebben ze bij lange na niet elkaars standpunten kunnen bespreken.
pi_116074303
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vraag niet eens om exact evenveel aandacht hoewel dat natuurlijk wel de beste oplossing is. Maar om bij voorbaat andere partijen uit te sluiten bij notabene de staatstelevisie is te gek voor woorden.
Ze worden niet bij voorbaat uitgesloten van aandacht. Er is alleen, heel logisch lijkt me, niet voor iedereen plek bij de debatten. Hoe zie je het voor je met 20 partijen?
pi_116074321
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd: als je ze allemaal een kwartiertje zendtijd geeft ben je vijf uur bezig met je debat. En dan hebben ze bij lange na niet elkaars standpunten kunnen bespreken.
Een kwartiertje houdt al niks over inderdaad.
pi_116074357
Maar PKR, dit is toch wel een beetje jammer en het valt helaas elke keer op. Waarom zijn de 'libertariers' er toch elke keer op gebrand een ander de schuld te geven van het zelf niet genoeg aandacht en aanhang kunnen verwerven? Als je verhaal inhoudelijk sterk is maal je er toch niet om dat je minder aandacht krijgt in de debatten?
pi_116076862
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus je kan niet bijvoorbeeld eerst 4 lijsttrekkers uitnodigen en daarna weer 4? Of bijvoorbeeld op Nederland 2 een ander debat uitzenden? Er zijn tal van mogelijkheden maar men grijpt het gewoon niet aan.
pi_116076976
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus je kan niet bijvoorbeeld eerst 4 lijsttrekkers uitnodigen en daarna weer 4? Of bijvoorbeeld op Nederland 2 een ander debat uitzenden? Er zijn tal van mogelijkheden maar men grijpt het gewoon niet aan.
Als je twee debatten uitzendt los je het probleem niet op, want dan kunnen azijnpissers nog steeds aanvoeren dat de mogelijkheid om alle partijen te bestuderen ze wordt ontnomen. En waarom steeds vier, als we 8 partijen in onze Kamer hebben?
pi_116077110
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je twee debatten uitzendt los je het probleem niet op, want dan kunnen azijnpissers nog steeds aanvoeren dat de mogelijkheid om alle partijen te bestuderen ze wordt ontnomen. En waarom steeds vier, als we 8 partijen in onze Kamer hebben?
4 partijen is slechts een voorbeeld, maar iedergeval krijg je dan wel de kans om te zien waar de partijen staan. Het is nog steeds geen ideale situatie natuurlijk maar het is nog steeds veel beter dan het huidige systeem.
pi_116077379
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

4 partijen is slechts een voorbeeld, maar iedergeval krijg je dan wel de kans om te zien waar de partijen staan. Het is nog steeds geen ideale situatie natuurlijk maar het is nog steeds veel beter dan het huidige systeem.
Ik weet niet of het veel beter is. Nu heb je al bijna het maximale debatten dat haalbaar is wanneer je de aandacht nog een beetje vast wilt houden. Bij veel meer debatten raakt iedereen het overzicht en de aandacht kwijt. Zeker wanneer de helft van de tijd naar clubs gaat die toch bij voorbaat kansloos zijn.
pi_116078648
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het veel beter is. Nu heb je al bijna het maximale debatten dat haalbaar is wanneer je de aandacht nog een beetje vast wilt houden. Bij veel meer debatten raakt iedereen het overzicht en de aandacht kwijt. Zeker wanneer de helft van de tijd naar clubs gaat die toch bij voorbaat kansloos zijn.
En daar maak je de denkfout die je ook maakte bij de verkiezingen in Amerika. De media is uiteindelijk verantwoordelijk voor de informatiestromen. Als de media voor je gaat beslissen wie er winnaar moet worden omdat de meeste mensen bij voorbaat al op bijvoorbeeld het CDA stemmen kun je nooit een wel overwogen keuze maken.
Of je partij moet met zo een enorm goed verhaal komen dat het simpelweg niet meer te negeren valt. De taak van de media blijft informeren en daar schieten ze toch echt tekort in.
pi_116078943
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En daar maak je de denkfout die je ook maakte bij de verkiezingen in Amerika. De media is uiteindelijk verantwoordelijk voor de informatiestromen. Als de media voor je gaat beslissen wie er winnaar moet worden omdat de meeste mensen bij voorbaat al op bijvoorbeeld het CDA stemmen kun je nooit een wel overwogen keuze maken.
Of je partij moet met zo een enorm goed verhaal komen dat het simpelweg niet meer te negeren valt. De taak van de media blijft informeren en daar schieten ze toch echt tekort in.
Ik zie hier juist een taak voor de partij die verkozen wil worden. Je mag er zelf ook wat moeite voor doen. Dat de media zich concentreert op de kanshebbers is niet meer dan logisch. Dat vraagt het publiek ook.
pi_116079131
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik zie hier juist een taak voor de partij die verkozen wil worden. Je mag er zelf ook wat moeite voor doen. Dat de media zich concentreert op de kanshebbers is niet meer dan logisch. Dat vraagt het publiek ook.
Moeite doen ze zeker.
http://www.libertarischep(...)-lijsttrekkersdebat/
Mijn punt is iedergeval dat als je van gemeenschapsgeld een zender runt dat ook iedereen vertegenwoordigt moet zijn en dat gebeurt niet.
pi_116079242
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Moeite doen ze zeker.
http://www.libertarischep(...)-lijsttrekkersdebat/
Mijn punt is iedergeval dat als je van gemeenschapsgeld een zender runt dat ook iedereen vertegenwoordigt moet zijn en dat gebeurt niet.
Nogmaals, dat gebeurt wel. Niet in de debatten maar wel in wat verplicht is en wanneer ze een goed verhaal hebben komen ze ook vast in nieuwsprogramma's. Prima zo'n initiatief en zo kan je nog veel meer bedenken. Steek daar je energie in in plaats van anderen de schuld geven van van alles en nog wat. De eigen kracht, daar draait het om, toch?
pi_116079443
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat gebeurt wel. Niet in de debatten maar wel in wat verplicht is en wanneer ze een goed verhaal hebben komen ze ook vast in nieuwsprogramma's. Prima zo'n initiatief en zo kan je nog veel meer bedenken. Steek daar je energie in in plaats van anderen de schuld geven van van alles en nog wat. De eigen kracht, daar draait het om, toch?
Nogmaals, als je wil dat zaken echt eerlijk verlopen dan moet je ook iedereen de kans geven om te debatteren. Nu moeten ze op eigen initiatief een debat organiseren en ik juich dat ook toe, maar ik neem het de publieke omroepen wel kwalijk dat ze bij voorbaat al mensen uitsluiten omdat ze er vanuit gaan dat ze geen kans maken op een zetel in de kamer.
Het is juist andersom lijkt mij, zonder media aandacht krijg je juist moeilijk een zetel in de kamer.
pi_116079674
PKR, hoeveel zetels verwacht jij dat de LP gaat halen?
pi_116079769
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef Tchock het volgende:
PKR, hoeveel zetels verwacht jij dat de LP gaat halen?
Geen idee, maar ik ben al tevreden als ze er eentje weten te bemachtigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')